Last news in Fakti

11 Януари, 2020 12:00 3 458 92

Tesla ще мине 1 млн. продажби през 2020-а

  • електромобили-
  • tesla-
  • model 3-
  • leaf-
  • nissan
Tesla ще мине 1 млн. продажби през 2020-а - 1


През 2019-а Tesla постигна невероятен рекорд по продажби за Model 3, доставяйки малко над 300 000 екземпляра глобално. Това определено е най-успешният модел на производителя на електромобили, имайки предвид този впечатляващ резултат.


Кумулативно, от Tesla са продали около 448 634 Model 3 и около 900 000 превозни средства от 2008-а насам. Според тези цифри рекордният модел е отговорен за над 50% от доставките на компанията. Бъдещето на Model 3 също изглежда оптимистично, вземайки под внимание растящата тенденция в търсенето на електромобила - през 2018-а са продадени 146 055 бройки, докато през 2019-а те са малко над двойно повече - 300 000, като 92 550 екземпляра от тях са през последното тримесечие.


Това ни довежда до въпроса кога лидерът в гамата на Илон Мъск ще изпревари Nissan LEAF по кумулативните продажби?

Tesla ще мине 1 млн. продажби през 2020-а


На 5 март 2019-а японският автоконцерн обяви, че електрическият кросоувър е достигнала 400 000 доставки от декември 2010-а, когато моделът излезе на пазара. Предполага се, че до края на 2019-а кумулативните продажби на LEAF възлизат на около 450 000-460 000. С други думи, Model 3 със своите 448 634 доставени екземпляра диша във врата на японския SUV и дори ще го изпревари дори седмици, в случай, че тенденцията в търсенето му продължи. Това би превърнало лидерът в гамата на Tesla в най-продавания електромобил, както и в първия достигнал 500 000 продажби.


Освен това, с повече от 900 000 доставки от 2008-а насам, американската компания се очаква също да стане първият производител на електрически автомобили, от когото са закупени кумулативно 1 милион превозни средства. За да стане това реалност, от Tesla трябва да продадат около 100 000 бройки през първото тримесечие на 2020-а, което изглежда твърде вероятно след представяне през последните месеци на 2019-а.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    19 35 Отговор
    Въпросът е, кога ще се спука борсовият балон?

    Коментиран от #2, #60, #85

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 гост

    27 17 Отговор
    2020 Тесла ще мине 1 милион продажби общо , но още 2021 ще мине милион продажби ГОДИШНО , за ужас и потрес на форумните "разбирачи" , хахаххах !!!

    Коментиран от #7, #9, #15, #32

  • 5 mediator37

    16 14 Отговор
    С какво електричките на Тесла са по-хубави от електричките на другите фирми, че така се шуми около фирма Тесла? Ако може някой да каже нещо по този въпрос.

    Коментиран от #8, #10, #14, #30, #46

  • 6 Бачо Киро

    14 14 Отговор

    До коментар #2 от "Сандо":

    Сандо, карай си каруцата с кончето и не си пъни мозъка...

    Щели да стигнат 1 милион за почти 10 години... Смях в залата... Само Форд, само в САЩ продава повече само пикапи само за 1 година.... Капка в морето, туй то...

    Коментиран от #18

  • 7 Бачо Киро

    11 15 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Ама да бе, през 2021 ще продаде повече отколкото през предните 10 години... Хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха хахаха

    Коментиран от #12, #23

  • 8 гост

    17 9 Отговор

    До коментар #5 от "mediator37":

    Ами погледни "рекордьора" Лийф и Модел 3 , виж че са на почти една цена с почти ДВА ПЪТИ по-добри показатели за Тесла , за някои неща дори 4 пъти , за дизайн , зарядни станции и разликата в батериите дори няма да споменавам и ако не можеш да разбереш защо , значи е безсмислено повече да ти се обяснява !! И това важи за ВСИЧКИ останали , за повечето даже е по-зле !!!

    Коментиран от #28

  • 9 CL500

    8 9 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Не е много сигурно това, защото големите производители още тази година ще изкарат общо към 20-30 различни модела от всякакви класове. Много купувачи ще си предпочетат доказаните производители с качествена сглобка и материали, та дори и с малко по-малка автономност. Отделно и ще предложат различни модели, различни визии и концепции, ще има за всеки вкус. Друго важно е, че няма да се чака толкова за доставка. За 2021 и по-нататък нещата ще стават още по-осезаеми. Сега е момента на Тесла, мисля, че тази година евентуално да си направят максимума продажби, после другите ще вземат огромен % от клиентите им. Никога няма как един производител да доминира дълго над всички останали, зашото пазарът е динамичен и всеки се нагажда според ситуацията.

    Коментиран от #13

  • 10 Някой си

    9 4 Отговор

    До коментар #5 от "mediator37":

    Инфраструктура. Ъпдейти. Ефективност
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 гост

    19 7 Отговор

    До коментар #7 от "Бачо Киро":

    Хахаххаха , ама греда !! Само си спомни , че завода в Китай миналата година по това време беше гола поляна , а в момента произвежда 1000 коли седмично , а до края на 2021 ще произвежда 500 000 годишно !!! Само той , а този в САЩ е по-голям и освен всички други модели ще произвежда и Сайбъртрък по това време !! А след две седмици почват завода в Берлин , също за 500 000 годишно !!! Хахаххах !!! Айде догодина по това време ще те поздравя с първата партида берлински Тесла !! Хахаххахахха !!!

    Коментиран от #16, #17

  • 13 гост

    9 6 Отговор

    До коментар #9 от "CL500":

    И за теб коментар 12 !! А за другите "производители" , те и досега пуснаха над 20 "други" модела , повечето рекламирани като убийци на Тесла , хахахаххаха !!! Е кой кого убива досега ?? Хахахха !!!

    Коментиран от #19

  • 14 кода от картинката

    12 5 Отговор

    До коментар #5 от "mediator37":

    Единствената електричка която може да се кара на дълго заради собствената им зарядна мрежа... Дори базовите модели са адски бързи... Струват горе-долу колкото съпоставим ДВГ модел от БМВ, Ауди, Мерц... Единствената кола в момента която е единен компютър на колела, а не кола пълна с отделни системи, нещо като смартфон... Сами продават колите си, няма дилъри.
  • 15 Kirumo

    8 10 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Защо всички ел. сектанти използвате най-често думичката "ще"? Явно нямате база на която да защитите вашата маниакалност към ел. варелите и се оповавате на несигурното бъдеще чрез думичката "ще".

    Коментиран от #22

  • 16 Kirumo

    8 13 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Искам факти! Защото ако използваме думичката "ще", мога само да ти кажа, че аз ЩЕ произведа бензинова кола с 10 000 коня и 15 000н.м. която ЩЕ вдига 1000км/ч. за 2,8 сек. и ЩЕ струва 15 000лв. и ЩЕ произвеждам и продавам по 50 000 000 броя годишно.

    Коментиран от #31

  • 17 Бачо Киро

    9 11 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Значи. Тотално бъркаш МАКСИМАЛНАТА производителност на един завод с РЕАЛНАТА. Четеш разни статийки, нови заводи, толкова и толкова максимална производителност ... Немският завод щял да бълва ДВОЙНО на китайския, със СЪЩИЯ брой работници. Сигурно сирийските и афганистанските бежанци ще правят двойно повече коли от китайците, а? Слез на земята ако обичаш. Всъщност лошо няма, една марка би трябвало да произвежда поне 1 милион коли годишно. Това въобще не е някакво голямо число, особено от фирма, която се смята, че води в сегмента на електромобилите. Просто не брой пилците преди да е дошла есента ... След 2 години големите фирми дали няма да са поизравнили нещата в електрическия сектор? Би било добре, ако до 2021 Тесла се научат да правят най-сетне коли, а не просто таблет на колела. Тогава нещата ще се подобрят значително. До тогава ще си бъдат винаги ниша.

    Коментиран от #27

  • 18 Borislav Popov

    14 6 Отговор

    До коментар #6 от "Бачо Киро":

    Ти в съседния раздел - Свят, оправи бакиите на сваления украински самолет и сега се премести тук, бакиите на Тесла да оправяш. Не се притеснявай, Тесла и без теб ще се оправи ! Може да не са продали много, но през 2019 г. са изпреварили дори любимия ти АвтоВаз, по продажби.

    Коментиран от #40

  • 19 Kirumo

    7 16 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Убиецът на Тесла е всяка обикновена кола от малко по-висок клас, защото Тесла с близо 700 коня, струваща над 300 000лв. има максимална скорост като на БМВ 525 дизел. Тежи колкото Range Rover, има качество на сглобката което е съпоставимо с това на Дачия и поради теглото и скапаното шаси - завива доста по-зле от всеки друг модерен спортен седан.

    Коментиран от #64

  • 20 Алфа Вълкът

    9 13 Отговор
    Тия още 1млн коли ли бе са продали бе? Аз ги мислех, че продават толкова годишно? Че, как са направили 1млрд загуби за 2018? Че, тука соросите кво са полудели и нас ни занимават с тесларката? След всичката пропаганда и платени статии нямат 1млн продажби за 11г 🤫

    Коментиран от #24

  • 21 Хахаха

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Продавам акции на Тесла, фейсбук, виза":

    Ти как ги продаваш акциите, на А4 хартия написана на ръка ли? Хахаха.
  • 22 Хахаха

    8 7 Отговор

    До коментар #15 от "Kirumo":

    Пич, това "ще" вдига акциите до небесата! А при останалите производители "беше", акциите падат доста! Едното е бъдещето, другото е миналото! За това се използва "ще"!
  • 23 Чакай малко!

    6 6 Отговор

    До коментар #7 от "Бачо Киро":

    Как можеше да продаде повече предните 10 години, като тя не можеше да ги произведе? То може и сега да продаде над 1 милион за година, но не може (все още) да ги произведе! Модел 3 е масов, но колко можеш да произвеждаш от една фабрика? Като станат 3, може!

    Коментиран от #33

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Алфа Вълкът

    8 10 Отговор

    До коментар #24 от "да го духат руските краварски сороси":

    Има хора дето не са русофили, не са и соросоиди. Тъй че, не бутай руснаците, когато няма какво да кажеш. Тия нямат 1млн продажби за 11, пък ти се запенваш и ти избива масло отзад всеки път като видиш статия за тесла. Тук хората говорят за борсов балон, а е по-скоро за финансова пирамида. Интересно ми е за 2019г какви ще са загубите на тесла. За 2018 са 1млрд.

    Коментиран от #44

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Сашо

    9 4 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    За цената май не си разбрал! Нисана е два пъти По-евтин.

    Коментиран от #57

  • 29 Алфа Вълкът

    7 10 Отговор

    До коментар #27 от "Японеца":

    По-скоро е шкаф на колела, по-луксозни ковчези има от копторите на тесла. Аз като 5 годишен сядах на тухлите и имаше един волан от ЗИЛ и голямо каране падаше и пак е било по-удобно от копторите на тесла.
  • 30 Димов

    12 8 Отговор

    До коментар #5 от "mediator37":

    Тесла не печели от колите си. За годините, през които ги продава, има само две тримесечия на печалба. И забележи - тримесечия. Защото, ако погледнеш цялата й година, пак е на загуба. Като не върви бизнеса, почват да цепят финансовите доклади на тримесечия, на месец, на седмица...... до обяд и следобяд..... белким нещо излезе с + в таблиците. И понеже Тесла не печели от колите си, печели от акциите си. Всички се чудят, защо се вдига голяма олелия, дори при най-малката новина за тази марка? Ами, за да се шуми много и така да си вдигат акциите. Мъск прави всичко възможно да раздрусва медиите дори за направата на едно болтче, сякаш е направил перпетуум мобиле, защото така си помпи акциите. Кара си нерегистрираният пикап, за реклама. Танцува като маймуна, пак за реклама. Прави всичко възможно да привлече внимание към името на фирмата, само и само да му се вдигат акциите. А овцете пасат ли пасат.... купуват ли купуват..... Но, ще дойде ден, в който интересът към клоунадата ще секне. Тогава, трябва продуктът да почне да изкарва пари. Ама за сега, от 7г, само две тримесечия са на печалба, а останалите 26 са на загуба.

    Коментиран от #34, #35

  • 31 Димов

    5 4 Отговор

    До коментар #16 от "Kirumo":

    А, аз ЩЕ си купя от твоята кола ;), и ЩЕ си купя от акциите ти.

    Коментиран от #87

  • 32 Язе

    8 6 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Я кажи и кога ще оправи ръждясващите вече Модел 3.РЪЖДА на шестмесечени миксери.Хахахахах.Тия изпревариха Опел от 80години.
  • 33 Димов

    5 5 Отговор

    До коментар #23 от "Чакай малко!":

    А защо най-голямата дирма в света, или май-беше най-скъпата, не може да направ толкова, колкото правят по-малките й посестрими?
  • 34 Borislav Popov

    9 6 Отговор

    До коментар #30 от "Димов":

    А космическите кораби, Димов и те ли са за реклама ? Единия преди месец, достави 3 тона полезен товар на МКС, а друг преди 1 седмица изстреля 60 микро спътника в космоса. Основната работа на Мъск е свързана преди всичко с Космоса, а Тесла за него е нещо като хоби и трябва да признаем, че и в първия и във втория случай, успехите му са безспорни.

    Коментиран от #38

  • 35 Тесла не печели!

    8 6 Отговор

    До коментар #30 от "Димов":

    Тесла не печели от колите си? ФВ ще прави завод за батерии и ще инвестира 33 млрд., за завод и развитие за ел. коли! И това е само фабриката, без зарядни станции и т. н.! Е, Тесла вече ги има фабриките, инфраструктурата, като е само 6 млрд. на минус!

    Коментиран от #36

  • 36 Алфа Вълкът

    6 7 Отговор

    До коментар #35 от "Тесла не печели!":

    6млрд в пирамидата, а ще трябват други будали да ги платят, за тях ще трябват други будали да им ги платят + печалбата и така. А VW са 80г фирма дето изкупи всичко. За тях 33млрд са джобни пари!

    Коментиран от #37

  • 37 Тесла не печели!

    8 7 Отговор

    До коментар #36 от "Алфа Вълкът":

    Това което, Тесла има струва много над тези 6 млрд., а парите са спечелени от колите и инвестирани в зарядни и фабрики. Не е, че Тесла не печели от колите. Парите се раинвестират, това казвам. Имат сервизни центрове, зарядни станции и няколко фабрики! Това 6 млрд ли струва?

    Коментиран от #47, #52

  • 38 Димов

    5 5 Отговор

    До коментар #34 от "Borislav Popov":

    Спейс Х не беше ли друга фирма бе, Боре? Или щото е на Мъск, я буташ като ракета носител на Тесла? Ако Мъск има фирма за солети и нея ли ще сложиш под общият знаменател Мъск? Неоспорим факт е, че за 11г съществуване, Тесла има само две тримесечия с печалба.

    Коментиран от #42

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 кой го каза

    3 4 Отговор

    До коментар #18 от "Borislav Popov":

    Себе си описваш. До сега цикли безработицата в съседния раздел, сега си дошъл и тука да бистриш неща, от които също не разбираш.

    Коментиран от #43

  • 41 ха ха хахаха

    10 7 Отговор
    Много ме радва как някакви безработни сиромаси тук преподават уроци кое било пирамида и нещата как се получавали хахахаха
  • 42 Borislav Popov

    8 7 Отговор

    До коментар #38 от "Димов":

    Димов, SpaceX е частна компания, основана и ръководена от Мъск и аз не я пробутвам като, ракета на Тесла, а като семейство ракети, които са продукт на мошенника и любитела на евтини рекламни трикове, Илон Мъск.
  • 43 Borislav Popov

    0 7 Отговор

    До коментар #40 от "кой го каза":

    Безработицата аз я циклих току що, а Теслите съм ги изциклил отдааавна и даже вече съм ги лакирал.
  • 44 TSLA

    4 4 Отговор

    До коментар #25 от "Алфа Вълкът":

    Вълчане, ти си най-големият фен на тая фирма, поне едничка статия не пропускаш, четеш всичко до запетайката и коментираш разгорещено. Ако не те кефеше неистово, щеше да подминаваш.. Ама не!

    Коментиран от #48

  • 45 pepy

    22 0 Отговор
    Две актуални теми днес, а аз да ходя на ски и да изтърва веселбата...
    В другата тема почти да се стигне до "Ама вие защо биете негрите" - персийците като пичове си признават, независимо че леко изместват въпроса за вината, но нашите българофоби злобеят и повтарят едни и същи неща.
    Същите специалисти и тук правят подобни опити. Пак ще им предложа - има фирмени и специализирани сайтове /технологични, инвестиционни и т.н./. Само там ще оценят вашите знания и идеи, а може дори да ви предложат работа. В BG-сайтовете само си губите времето и си навличате подигравките на другите...
  • 46 TSLA

    9 3 Отговор

    До коментар #5 от "mediator37":

    Колко минава E-Tron с 90 киловатчаса? 300 км. Колкото една Kona с 40..
    Колко минава Тайкан с 90 киловатчаса? 140 мили по-малко от Модел 3 със 75... Карани успоредно от два екипа за тест.
    Хардуер, софтуер, батерии и управление - в сравнение с американците, всичко друго е трагедия. Години назад технологично. Която и кола на ток да хванеш за ушите, параметрите са й от семейство Флинтстоун. Дори бавните зарядни на Тесла са с вграден кабел. Не да моташ и разплиташ кабелаци като идиот в дъжда. За всичко се мисли. Накрая идва бранда. Не някоя стара скучна марка с един модел на ток. А нещо, ново, което прави само и единствено такива и това никога няма да се промени. За разлика от 'талянските екзотики, които никога нямаше да правят джипки... Жалка работа! Продажен свят

    Коментиран от #50

  • 47 Алфа Вълкът

    4 3 Отговор

    До коментар #37 от "Тесла не печели!":

    Глупости дрънкаш, приходите им от продажбата са -388млн. Паричките
    за инвестиции идват от акциите и баламите.
  • 48 Алфа Вълкът

    4 2 Отговор

    До коментар #44 от "TSLA":

    Щото ти си тук и ми правиш густото като се пениш.
  • 49 Балама

    6 6 Отговор
    Понеже съм балама, да ми обясниш колко струва една Тесла, защото по моите балански сметки, ако приходите на Тесла от продажбата на 370 хиляди автомобила са 380 милиона, това означава че един автомобил и струва около 1000 долара, без да броим приходите от зареждането. Все си мисля, че дори страничните дейности различни от продажба на автомобили, са повече от 380 милиона годишно. Само от Фиат им дават по повече, за да си намалят вредните емисии на гамата, а тази година се очаква от Тесла да получат милиарди само по това перо, защото на стогодишните ще им е по-изгодно да платят на Тесла отколкото да плащат глоби. Само стой та гледай колко ще е печалбата на Тесла тази година.

    Коментиран от #51, #53, #65

  • 50 Гост

    4 3 Отговор

    До коментар #46 от "TSLA":

    Ти колата си по радиус между зарежданията ли я избираше? За това ли си взе 3 литрова ламя с 12/100 разход? Или я избра по ниво на оборудване и гъзария?
  • 51 Гост

    5 7 Отговор

    До коментар #49 от "Балама":

    И миналата година казвахте че тая година ще са на печалба ама те пак не са. 2019 е на загуба за Тесла.

    Коментиран от #58

  • 52 Гост

    6 4 Отговор

    До коментар #37 от "Тесла не печели!":

    Ама какви глупости си писал само. Това къде си инвестира парите от Тесла въобще не оправдава факта че тая фирма изкарва по-малко отколкото влагат в нея.

    Коментиран от #54, #61

  • 53 Гост

    8 3 Отговор

    До коментар #49 от "Балама":

    Чети внимателно теслофилецо! Човека ти е писал че приходите са -338 милиона. МИНУС 388!!!! Това са загуби на стойност 388 милиона. Целият ти коментар стана излишен и смешен само защото не четеш.

    Коментиран от #62

  • 54 Така е

    6 3 Отговор

    До коментар #52 от "Гост":

    Ама за да започнеш да печелиш, трябва да налееш! И пшеница да жънеш, първо трябва да я посееш!
  • 55 12345

    4 6 Отговор
    Само на мен ли не ми харесва интериора на Модел 3. Гледал съм доста клипове и все си мислех, че на живо ще е по-добре, но греда. Разгледах го в Метро и грам не ме грабна отвътре.

    Коментиран от #56, #77

  • 56 Добър е

    5 6 Отговор

    До коментар #55 от "12345":

    И аз там сядах. Даже си е много як. По-добре изглежда от колкото на видео и на снимка. Като седнеш на живо си е много хубав.
  • 57 Колко е

    4 4 Отговор

    До коментар #28 от "Сашо":

    Как ще е 2 пъти? Най-евтиния Лийф, с доста по-малко екстри е 71 хил. лв. С повече екстри е 76 хил. Най - евтината Модел 3 е 42 хил. евро, но не е в България. А най-евтината Тесла е с доста по-добри характеристики от Лийф. 10 хил. лв е по-скъп Модел 3.

    Коментиран от #91

  • 58 Така ли било

    4 4 Отговор

    До коментар #51 от "Гост":

    И колко е загубата за "тази" година? Някакви конкретни цифри да кажеш? Ти коя година сме не можеш да оправиш тръгна да коментираш дали Тесла била на загуба. Всеки който знае тази информация може да стане милионер.

    Коментиран от #78

  • 59 Този

    4 3 Отговор
    Нисан лиийф с 40квтч е $31к, а с 62квтч е $39к. Тесла предлага Модел 3 базов за $36к и с над 500км пробег за $41к
  • 60 Призрак

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Въпроса ти е тъп.

    Коментиран от #79

  • 61 Той пише глупости, а ти умнотии?

    6 1 Отговор

    До коментар #52 от "Гост":

    Хайде сега като си толкова умен, а всички останали според тебе са глупави, да кажеш колко пари ще изкара Тесла тази година от фабриката в Германия като ще вложи 3 милиарда? Значи Тесла са глупаци след като няма да спечелят нищо, а за годината ще са три милиарда загуба? Ей големи глупаци ще излязат, а пък останалите и те ги следват.

    Ти обаче си най-умния и няма да инвестираш в нищо, защото искаш да спечелиш още преди да си инвестирал.

    Коментиран от #80

  • 62 Приходите винаги са положително число

    3 1 Отговор

    До коментар #53 от "Гост":

    Като прочетеш заглавието на мнението ми, май няма нужда въобще да ти отговарям. Приходите са си приходи, разходите са си разходи, които също са положително число. Ти днес колко пари даде за баничка? Лев или минус един лев?

    Коментиран от #81

  • 63 Този

    9 1 Отговор
    Постройте един ресторант за 600 000 лева и ми кажете след колко години ще сте на печалба. В голям град само парцела на хубаво място ще ви излезе 200 000лв.
    Другите производители на автомобили през първите си 10-20 години не са ли били на загуба. Порше са били пред фалит и на косъм ги спасява 911 и други са били много закъсали, а други са фалирали
  • 64 Призрак

    5 5 Отговор

    До коментар #19 от "Kirumo":

    Да уеее.Затова се избиват да я купуват, защото специалист като теб анализира качествата на колата в негативен аспект.

    Коментиран от #70

  • 65 Алфа Вълкът

    3 5 Отговор

    До коментар #49 от "Балама":

    Това са загубите след като ударят чeртата от продажбите. Годишните им приходи са 21,5млрд и 380млн губят от колите дето са произвели-продали. И още 600млн от не знам къде вече. Далеч по-умни хора не могат да им оправят сметките. Това ако не беше пирамида, трябваше да фалира вече.

    Коментиран от #82

  • 66 Приход, разход, загуба е едно и също?

    4 1 Отговор
    Ти правиш ли разлика между приход и загуби? Интересно откъде ги извади тези измислени цифри, като годишния отчет ще излезе след месец? И как реши, че загубите са от производство на електромобилитете, а не да речем от разработки и производство на батерии? Или на фотоволтаици? Или пък на зарядна инфраструктура?

    Коментиран от #83

  • 67 Кольу

    4 2 Отговор
    Цифрите показват че продажбите на Тесла растат с 50% всяка година. Фолксваген ли бяха бяха тия дето ги хванаха да лъжат за месечните си продажби. Нищо против, но във всеки втори филм се рекламира ауди. От Ауди си купиха всички модели на Тесла и за 10 години не успяха да създадат адекватен електромобил и това етрон го доказва.
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Don Corleone

    2 3 Отговор
    Забелязвате ли, че един човек е блокиран от модератора, а всички коментари с антиелектрически никове спряха! Може да ви стане ясно, кой пише и с колко ника! Повече жокери, няма да ви давам.

    Коментиран от #72, #76

  • 70 Kirumo

    1 4 Отговор

    До коментар #64 от "Призрак":

    Всичко което казах си е факт. Продажбите са сравнително слаби спрямо всеки друг нормален автомобил от този клас.

    Коментиран от #71

  • 71 Кой автомобил

    5 0 Отговор

    До коментар #70 от "Kirumo":

    Автомобила който описваш не е Модел 3! Продажбите не могат да бъдат повече от производствените възможности или ти това не го хващаш?

    Коментиран от #86

  • 72 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "Don Corleone":

    Кой викаш бил блокиран? Единственото, което забелязвам е, че продължаваш да пишеш с различни никове, а обвиняваш мен за това. Или викаш този ник ти е единствен и точно сега за първи път реши да пишеш тук?
    Няколко пъти те посъветвах да си лекуваш параноята и халюцинациите!
    А жокерите си ги задръж за прегледа.

    Коментиран от #74

  • 73 случаен

    2 0 Отговор
    Само искам да споделя-моята С-220 2015г. на 200000 х км с резервоар 66 л при средна скорост 90 км ч изминава 1000 км спокойно преди да влезе в бензиностанция. Според мен най-добрата комбинация е тази кола да има и батерия и ел дв. за 60-100 км. Така всеки ден колите които се движат само в града ще се зареждат в гаража си,а като им се наложи да изминат 500 км на веднъж на бензиностанцията. Това не е моя идея--новата S клас е така замислена! И това много хитро--S харчи много в града!!!!
  • 74 Don Corleone

    1 2 Отговор

    До коментар #72 от "Антиелектрика":

    С това, че пишеш не показваш нищо и не означава, че не си блокиран! И да е блокиран ИП адреса на някой, винаги може да се пише през мобилния интернет. Малка тайна за някой, който не знаеше.

    Коментиран от #75, #84

  • 75 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #74 от "Don Corleone":

    Тогава какво ни занимаваш с кухите си разсъждения в пост 69?
    Сигурно ще тръгна да пиша с различни никове като вас електрофилчетата, че си нямам друга работа.
    Нито ме вълнува тъпата Тесла, нито ме вълнуват тъпите ви коментарчета, така че е нормално да не пиша. Не е нормално обаче да не го осъзнаваш с малкото си багажченце.
  • 76 Антигей и Антилон

    4 0 Отговор

    До коментар #69 от "Don Corleone":

    Моля дай още едно джокерче че нищо не разбрахме дотук.
  • 77 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #55 от "12345":

    Небой се. Това е всеобщо мнение.
  • 78 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #58 от "Така ли било":

    А ти не можеш да разбереш кой какво ти пише, оплиташ се и ставаш смешен. Аз не казвам колко е загубата им. казвам ти, че не си прочел правилно коментара на човека. От там си збъркал.
  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #61 от "Той пише глупости, а ти умнотии?":

    Ами до тук всичките й фабрики са на загуба. Защо мислиш че новата ще е по-различна? А ти инвестира ли в Тесла или само пълниш сайта с мозък?
  • 81 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #62 от "Приходите винаги са положително число":

    Като ти чета старанията да се измъкнеш направо ми дожалява за тебе. Човека ти е написал приходи -338 милиона, но много добре знеш, че така той метафорира липсващата печалба. Още ли ще се правиш на умен?
  • 82 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #65 от "Алфа Вълкът":

    Той го знае това много добре. Ама сега се мъчи да изкара че не е чел през ред през два и че не се е изложил с глупавият си пост.
  • 83 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #66 от "Приход, разход, загуба е едно и също?":

    Ай стига вече че много се омаскари.
  • 84 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #74 от "Don Corleone":

    Не позна. Мен като ме блокират и през телефона не ми постват коментарите.
  • 85 Rado

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Въпросът е кога ще свърши нефта и как след това Русия ще се изхранва?

    Коментиран от #88, #89

  • 86 Kirumo

    2 2 Отговор

    До коментар #71 от "Кой автомобил":

    Модел 3 е много по-зле от моделът който описвам (P100D). А ако се избиваха да ги купуват, от отдавна щяха да могат да произвеждат повече. Но от поне 4 години виждам разни статии как Тесла щели да строят заводи и да правят по 500 000 на година. Когато направят заводите и продават по толкова, тогава сектантите да го казват като факт.

    Коментиран от #90

  • 87 Kirumo

    1 2 Отговор

    До коментар #31 от "Димов":

    С радост бих ти продал, но ще трябва да изчакаш 14-15 години. Африканското тревоманче е родено във висок клас семеиство и има връзки в американското правителство и получава финансови помощи от това правителство на стойност на която шефът на Microsoft би завидял, а аз съм роден в среден клас семеиство на забравена от бога територия и на този етап не мога да си позволя да имам собствена компания защото нямам привилегиите с които е роден американския африканец.
  • 88 Kirumo

    2 1 Отговор

    До коментар #85 от "Rado":

    Ако свърши нефта, свършва и повечето електричество по света. Как ще си зареждаш електричката без електричество? Една бензинова кола винаги може да се конвертира да работи на етанол ако нефтът свърши, което няма да стане в следващите 200 години. От 60-те години, на всеки 10-15 години казват, че нефтът ще свърши след 10 години, а фактът е, че сме използвали доста под 10 процента от нефтът на света.
  • 89 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #85 от "Rado":

    Това вече е глупав въпрос. Русия притежава 13% от световните запаси на нефт, но пък има цели 36% от световните запаси на природен газ. Това прави Русия страната с най-големи запаси на газ в света. Да не говорим, с чии дърва се топли цяла Европа - с Руските. А в последните десетилетия, Русия стана житницата на света. Изнася зърно за целият свят. Зърненият й износ е един от основните приходи в БВП. Русия е на трето място в света по производство на електроенергия, като е пета по големина на възобновяема ел енергия. А производството на месо е нарастнало с 50% само за последните 20 години, и продължава да расте. Имат достъп до три океана, което прави руснаците основен източник на риба в светаа. Не ги мисли ти руснаците. Дори да свърши петрола, те имат много други крачета, на които да се облегнат. Виж САЩ нямат на какво друго да стъпят. Свърши ли петрола САЩ фалират.
  • 90 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #86 от "Kirumo":

    Едно време Хенри Форд заля света с колите си, като тръгна от един гараж, и го разви до империя. Днес, Тесла има най-най-най фабриките в света, а все още не може да направи това, което прави доста по-малкият от нея Форд.
  • 91 123

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "Колко е":

    Нещо си се объркал. Най-евтиния Модел 3 без 4х4 и с базово оборудване е между 55 и 58 хил. евро в Германия и Франция, след приспадане на дотацията.

    Коментиран от #92

  • 92 Айде бе

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "123":

    Я дай да видим, къде е това?