6 78622

Най-важното за VW T-Roc R (300 к.с.)

  • volkswagen-
  • t-roc-
  • r
Най-важното за VW T-Roc R (300 к.с.) - 1

Няколко години след като сегмента на субкомпактните кросоувъри беше "отворен", Volkswagen също реши да се включи в него. Моделът T-Roc беше показан през 2017 година, а сега германците направиха първата му свръхнаточена версия. Става дума за Volkswagen T-Roc R - субкомпактно SUV с доста впечатляващи характеристики. Вижте най-важните от тях.

Най-важното за VW T-Roc R (300 к.с.)

• Принудително пълнене с турбокомпресор и висок въртящ момент – 2.0-литровият агрегат TSI с максимална мощност 221 кВт/300 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм.

• Режими Launch Control и Race за отлично ускорение, разгръщане на мощността и динамика на пътя.

• 4MOTION плюс DSG – със система за двойно предаване 4MOTION и 7-степенна трансмисия с два съединителя в стандартното оборудване на модела.

Най-важното за VW T-Roc R (300 к.с.)

• Стандартно “R” оборудване – включва прогресивно управление, спортно окачване с избор на режим на движение и възможност за изключване на системата за контрол на сцеплението.

• Брилянтен звук – изпускателна система от титанова сплав R Performance, създадена от специалистите на реномираната в тази област фирма Akrapovič.

• Специфичен R дизайн с характерно оформление на предната и задната част на каросерията.

• Предните LED светлини превръщат нощта в ден.

Най-важното за VW T-Roc R (300 к.с.)

• 18-цолови алуминиеви джанти Spielberg с бляскаво полирана повърхност.

• Двуцветно външно лаково покритие по желание – богат избор от цветови възможности.

• Възможности за стилна и оригинална индивидуализация – опционален пакет кожени тапицерии от фина напа и изпълнение карбон в “R” стил.

• В духа на моторните спортове - “R” емблеми на мултифункционалния спортен волан, спортните седалки и декоративните панели на праговете.

Най-важното за VW T-Roc R (300 к.с.)


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 14 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 123

    11 29 Отговор
    Civic Type-R е класове над това в поведение, удоволствие от шофиране, и няма да прегрее на 2-рата обиколка на писта лятото. Което ще направи всеки мерцедес, ауди, VW, и други. :)

    Коментиран от #6, #21

  • 2 Гост

    22 9 Отговор
    Добър автомобил, но след гаврата на VW с България, тази марка ми е гнусна вече.

    Коментиран от #13

  • 3 Японеца

    11 12 Отговор
    Екран и две решетки е дизайнерско решение от 2008г. Пълно е с такива американски и японски коли.

    Нищо ново, но колата е красива вън и вътре.
    Прилича обаче на гръмнал отвътре голф, т.е поредната конфекция!
    Нямат индивидуалност тея гоуфове.
  • 4 Японеца

    10 12 Отговор
    Type R, не могат да го стигнат дълго време!

    Коментиран от #7


  • 5 Вариатор

    20 10 Отговор
    Точно това сувче на всеки светофар заради 4х4 ,дсг и Лаунч контрол ще праща твоят Цивик с допотопна механика и предно предаване в миналото..Такъв ластик ,че трудно ще виждаш дори задния номер......
  • 6 Ресми

    13 10 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Айде фенчетата на японски пластмасови легени си задайте въпроса хората с пари какво карат? посредствени кошове или истинки коли? Слушам те Ганчо!
  • 7 Вихъра

    10 7 Отговор

    До коментар #4 от "Японеца":

    Жалкото е, че заблудените овчици като вас си знаят една и съща песен.. Нисан ГТР и Сивик Р. Толкова си можете, а дори те не са върха в класа си, имат поне по 5 алтернативи и още толкова по-добри. Та сте жалки, но толкова си можете..
  • 8 Random

    13 7 Отговор
    Golf R е сто пъти по-кола от това недоразумение. Хем високо и тромаво(в сравнени с Голф Р), хем нищо не може извън асфалта. Пълна безсмислица създадена за джендърите и техния комплекс за малоценност който искат да компенсират с по-голяма кола.

    Коментиран от #9, #10, #15

  • 9 VW VW

    7 0 Отговор

    До коментар #8 от "Random":

    Това което е над нашите възможности е под нашето достойнство.
  • 10 VikiLexus

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "Random":

    T rock и новият Passat Alltrack 4 motion в режим оффроуд на окачването са по 156 см. - еднакъв ръст. Дори Пасатт Аллтрак е по-тежък с над 200 кг. и по-дълъг с 20 см. и цената на фейслифт 2020 г. - Пасат Аллтрак 4 мотион с тци 300 коня е 63 000 евро....Т рок Р 300 коня ще е около 46 000 евро.

    Коментиран от #12

  • 11 Вариатор

    6 2 Отговор
    Най евтиния нов който може да се намери в Швейцария от 46хил франка ..Заслужава си да се вземе някой върнат от Лизинг на 30-40хил километра на около 33х франка..Месечна вноска около 450франка при съвсем нормална заплата от 3500франка нето нищо работа..
  • 12 за гъби съм

    2 7 Отговор

    До коментар #10 от "VikiLexus":

    Значи за тая въшка дето е ни риба - ни рак 46 000 евро е добре, а всички се оплакват че за Тесла модел 3 40 000 са много. Не знам ама Тесла-та е 100-пъти повече кола от това "нещо". Модито банва ама аз зас това пиша от на майка му компа хаха!

    Коментиран от #19

  • 13 Гошо

    6 2 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Гарата не е на VW а на Банкянския СИКаджия.

    Коментиран от #14

  • 14 Гошо

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Гошо":

    Гаврата*

  • 15 Призрак

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "Random":

    Само джендъри са ти в устата??? Да не би да си някой от ония неосъзнатите педалчета, дето тайно в душичките си мечтаят да облекат дрехите на мама??
  • 16 Велика Марка

    2 0 Отговор
    Който плюва великия националсоциалистически автомобил да бъде убиван

    Коментиран от #17

  • 17 за гъби съм

    0 2 Отговор

    До коментар #16 от "Велика Марка":

    От кога анадолците правят национал социалистически коли бе?!? Моди махай бана че ще го туря знаеш на кого да те еа в педала нещастен.

    Коментиран от #20

  • 18 Гъбите са ти у Г- зо

    1 0 Отговор
    Нещастен мен осъден си на разстрел със зенитна картечница. Останките от теб са за плъховете
  • 19 С Теслата за гъби

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "за гъби съм":

    Новите дърводелски тесли били с батерий, затова заври си инструмента о- зад, и включи вибрацията.
  • 20 А я съм при жена ти

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "за гъби съм":

    Седи си за гъби. Я онодем жена ти.

    Коментиран от #22

  • 21 Палячо си

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Цивика ти е 10 класи надолу мои човек. Смешен си с изказването. Японският боклук е ширпотреба пластмасова. А ФВ е с най модерните технологии
  • 22 за гъби съм

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "А я съм при жена ти":

    Мноо си отворен дейба, като на жена ти краката почти хаха!