11 Януари, 2020 13:00 15 883 29

VW извади суперлимитиран Arteon R-Line

  • volkswagen-
  • arteon-
  • r-line edition
VW извади суперлимитиран Arteon R-Line - 1

Преди близо година Volkswagen представи Passat Variant R-Line в Европа. Сега автоконцернът излиза с подобна версия на по-екзотичния Arteon. Докато щедро оборудваното комби беше ограничено до 2000 автомобила, стилният седан е значително по-ексклузивен, тъй като от Волфсбург ще произведат само 250 екземпляра за европейския пазар.

VW извади суперлимитиран Arteon R-Line


Подобно на механично свързания MQB-базиран Passat, който споменахме, Arteon R-Line е боядисан в атрактивния сив нюанс Moonstone, комбиниран с черен покрив. Автомобилът е оборудван с 20-инчови Rosario джанти от черен алуминий, а задните стъкла са затъмнени за по-голямо визуално въздействие. Що се отнася до интериора, кожата е Nappa, а инфотейнмънт системата е изцяло дигитална.

VW извади суперлимитиран Arteon R-Line


Освен това, топ изпълнението на Arteon е оборудван с всичко от затопляне на предните и задните седалки до достъп без ключ и адаптивни LED фарове. Купувачите са възнаградени и с множество системи за безопасност, включително откриване на пътни знаци, асистиране при паркиране и при смяна на лентата, адаптивен круиз контрол и автономно спиране при аварийни ситуации в случай на непосредствена катастрофа.

VW извади суперлимитиран Arteon R-Line

VW извади суперлимитиран Arteon R-Line

VW ще предлага Arteon R-Line с двигатели от високия клас на марката, по-специфично разновидностите на 2.0 TSI и 2.0 TDI, като задвижването ще бъде и на четирите колела, използвайки системата 4Motion. Независимо от агрегата, той ще бъде управляван чрез седемстепенна автоматична трансмисия с два съединителя. В случай че изберете версията на 2.0 TSI с максимална мощност от 268 к.с. или битурбо 2.0 TDI (236 к.с.), от Волфсбург ще интегрират и адаптивно управление на шасито (DCC) с конфигурируеми амортисьори за множество настройки, съобразени с вашия стил.

VW извади суперлимитиран Arteon R-Line

VW извади суперлимитиран Arteon R-Line

Volkswagen вече приема поръчки в Германия, където началната цена за базовия 2.0 TSI със 188 конски сили е 55 970 евро. За сравнение, във Федералната република Audi A5 S Line с максимална мощност от 241 к.с., Quattro задвижване на четирите колела и седемстепенния S Tronic започва от 52 800 евро, така че трябва наистина да харесвате Arteon R-Line, за да го изберете пред Sportback-а от Инголщат.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 XXXXXX

    6 6 Отговор
    Харесва,харесваа
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 da be

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Филип":

    taka e
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Калитко

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "Японеца":

    Да сигурно.
  • 9 jyusix

    12 6 Отговор
    тоа Arteon може би е най-доброто изпълнение от "volkswagen".

    Коментиран от #26

  • 10 Идея

    21 13 Отговор
    Дано се сетят на модификациите с двигател TSI да монтират резервоар за масло с обема на горивния.Така ще спестят на собствениците неудобството от ежедневното доливане и ще им дадат възможност да купуват по цени на едро.

    Коментиран от #11, #13

  • 11 Random

    11 14 Отговор

    До коментар #10 от "Идея":

    Бъркаш се с 1.4 tsi отпреди десетина години. Новите нямат ядове.
  • 12 така е

    17 19 Отговор
    Супер е... който не е съгласен е пълен тъпак.
    VAG – най-доброто на пазара!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Стига бе

    21 7 Отговор

    До коментар #13 от "О колко си.....":

    Ти си бил много в час.Случайно знам,че разликата е в системите за принудително пълнене като при единия тип има и механичен компресор.Иначе разхода на масло при тези двигатели е проблем и до днес,дори в ръководствата за употреба и поддръжка производителя посочва разход от 1л на 1000км като нормален.Предполагам,че си фен на VW горд собственик на Голф 3 с газ и мечтаеш за някое насъскано GTI но търкай Национална Лотария и може пък да те огрее.

    Коментиран от #19

  • 15 Майна

    8 7 Отговор
    Не знам кое му е екзотичното на модела като от няколко месеца го гледам на паркинга на Била на Коматевско шосе.
  • 16 ВАГ

    3 5 Отговор
    Артеона ми е любим ,рано или късно ще го имам в бял цвят.

    Коментиран от #24

  • 17 Кочат

    2 2 Отговор
    Лимитиран е щото и тъпаците с пари за боклуци са лимитирани.

    Коментиран от #18

  • 18 Все тая

    9 0 Отговор

    До коментар #17 от "Кочат":

    Ти кога го има, че знаеш? Дали изобщо си се качвал в тая кола дори на задната седалка? Гроздето е много кисело май.
  • 19 Бивш фен на ВАГ

    4 4 Отговор

    До коментар #14 от "Стига бе":

    Той и да търка, и да го огрее ( Черепа ако е на кеф да пусне по Коледа в будките 1 печеливш билет), то няма да може да му смогне с поддръжката на тоя леген. Само каското му е 5000 лв. (за 100 бона кола). И със сигурност на бензиностанцията ще му зарежда 10 кила нафта, защото досега с гаСта така е карал - сипва 20 лв, и бръмчи. Иначе за последните пасати един приятел им се "радва". Купил няколко за фирмата, за 2 години всички са минали гаранционни ремонти по основни агрегати. Или са куца работа, или в БГ се внася шкартото - сглобката в петък, когато персонала се е нагласил да си почива.

    Коментиран от #23

  • 20 vasik atanasova

    3 2 Отговор
    НЯМА ЛИ ДА КАЖЕТЕ И НА ТОВА БОКЛУК А ?

    Коментиран от #29

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Антон

    4 1 Отговор
    Определено ли ми харесва и то много даже.
  • 23 Komapak

    2 5 Отговор

    До коментар #19 от "Бивш фен на ВАГ":

    Четвъртък колега.... 😁В петък немците не работят. Работи само балканската измет!
  • 24 Komapak

    1 3 Отговор

    До коментар #16 от "ВАГ":

    Вероятно с боя RAL 9001😂 Само някой да ми обясни кое му е народното на тоя вагон?

    Коментиран от #27

  • 25 мнение

    4 2 Отговор
    56000 еврака е неадекватна цена за скромните 188 кончета. Чак такива ценители да има за VW много ме съмнява на тази народна кола с обичайните 4 цилиндъра и 2 литра моторче, колкото и да лъжат с динамиката и разхода.....
  • 26 прав си

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "jyusix":

    сигурно е така, затова не се и продава, щото е клиентелата на фауве е същата като от кауфланд- купува само ако е на сгода, а баш този модел влиза малко в графата премиум, където се плаща екстра отгоре за гъзарския вид и малко повечкото екстри, а това на кауфландеца не можеш лесно да пробуташ....
  • 27 ВАГ

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "Komapak":

    Цената му е най-големия минус (то на всички ФВта това им е минуса) и за това втора ръка и то ако излезе нещо на сметка , цвета може да го прежаля.
  • 28 Ценител

    1 0 Отговор
    Да го прибира!Не се различава от другия Патас.
  • 29 Атанас Васков

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "vasik atanasova":

    Това е боклук!