ФАКТИ.БГ

A-Klasse с почти 600 коня

Публикувана: 12 Януари, 2020 12:00
27 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2417
A-Klasse с почти 600 коня
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 9 гласа.

Renntech е основно име в тунинга на Mercedes-Benz и сега предоставя значително надграждане на мощността на A45 . Дори фабричен моделът е впечатляващ със своите 416 конски сили и 500 Нм. С подобренията на Renntech обаче A45 AMG може да достигне 469 к.с., 543 к.с. както и бруталните 592 к.с.

A-Klasse с почти 600 коня


За достигането на максимална мощност на двата по-бързи варианта е нужна модификация на турбокомпресора, изпускателната система и софтуера на двигателя. В случай че не желаете да предприемате механични корекции, Renntech предлага по-ниско производителния вариант с 469 к.с. и 575 Нм въртящ момент, който изисква само софтуерни промени.


Понастоящем компанията не предявява никакви претенции относно ефективността на подобренията. Фабричният A45 S развива от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди. Все пак допълнителната мощност трябва да свали няколко десети от това време.


Renntech работи и върху други части за A45. До края на февруари клиентите ще могат да поръчат опционални изпускателни тръби и спортен каталитичен конвертор. Освен това компанията предлага и модифицирана изпускателна система, която подобрява звука на автомобила, но запазва оригиналния каталитичен конвертор. Като друга опция клиентите могат да си добавят и модул за изпускателен клапан с дистанционно управление, който позволява на собственика да отваря напълно тръбите, независимо от режима на шофиране.

A-Klasse с почти 600 коня


Renntech работи и върху някои естетически подобрения за A45, по-специфично 19- и 20-инчови джанти, като по-големите се предлагат с опционално боядисан външен ринг.

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Значи Байо🐰
1 Отговор
Мерца си е Мерц, дори когато е Рено.👌👏👌

Оценка:
-9 +25

Според мен
2 Отговор
конските сили при актуалните модели не са реални.Например преди много години имах Опел Кадет 1.8 115к.с който палеше гумите и на 3-та.Сега имам Хонда Сивик 1.8 140к.с която не върви и на половината на Опела.

Коментиран от #5, #6, #23


Оценка:
-15 +15

Коmapak
3 Отговор
Само да попитам как ще минат последните Евро регулации за Co2? Не прочетох да има и загатва е за някакво електромоторче. Иначе 6.3 двигател му отива. Не разбирам и защо оригинално не му отпушат софтуера та се налага фирми паразити да го правят. Защото реално нищо друго не са направили!

Коментиран от #10


Оценка:
-6 +12

Японеца
4 Отговор
Nissan GTR от 2007г. 0-100 @2.7! Колко години ви трябват да го настигне мерца?

Коментиран от #13, #17


Оценка:
-20 +13

Калибра
5 Отговор

До коментар #2 от "Според мен":


По тежки са колите, кутиите и диференциалите са различни!

Оценка:
-0 +16

нали
6 Отговор

До коментар #2 от "Според мен":


Хондите, Кийте, Хюндай и въобще японско–корейските боклуци ще има да се учат още много от Мерцедес.

Коментиран от #7


Оценка:
-8 +18

Нали или дали
7 Отговор

До коментар #6 от "нали":


Май мерцедес се учи от азиатците! Копират дори дизайн!

Коментиран от #8


Оценка:
-15 +7

Също така
8 Отговор

До коментар #7 от "Нали или дали":


монтират двигатели Рено които се срещат и в Дачия.

Оценка:
-6 +10

двигателят е 2000 кубика 4 цилиндров
9 Отговор
днхгйййй

Оценка:
-2 +3

ЯЯЯ
10 Отговор

До коментар #3 от "Коmapak":


Къде ще го събереш тоя 6.3 двигател? В тази е монтиран 2.0 четири цилиндров мотор

Коментиран от #11


Оценка:
-4 +6

Коmapak
11 Отговор

До коментар #10 от "ЯЯЯ":


Ако е 2л. двигател може и да мине между капките... 😊

Оценка:
-5 +1

Безсмъртният
12 Отговор
Приемам залози за първият компонент, който ще даде фира!

Оценка:
-5 +3

CL500
13 Отговор

До коментар #4 от "Японеца":


Когато Нисан направят 2-литров двигател с 416 коня, ела ми се обади. А този е направен на близо 600 коня от 2 литра!!! Като говорим за срандартен тунинг да кажем, не за НОС-ове, специялни готива и прочие ( в случай, че почнеш да се пънеш за ГТР-и за драг с по 2000 коня).

Коментиран от #15, #16, #18


Оценка:
-5 +5

Plameni
14 Отговор
Стария Mercedes AMG A45 тунинг фирмата Posaidon го бяха направили 550кс.

Оценка:
-0 +4

Японеца
15 Отговор

До коментар #13 от "CL500":


Пич, по гоуем кошник от CL нема, много бучи и хич не върви! Опа 25/100 градско! За консумативи да не говорим! Ама ти си терикат, турски ментета бол, еФтинко нали!

Коментиран от #20


Оценка:
-3 +5

Японеца
16 Отговор

До коментар #13 от "CL500":


Конете нямат значение, не могат да мръднат под 3.6с до 100км! Скъпи, тежки, трошливи, консумативи по две, спрямо другите! Мерц и бенве - никога, ставаш роб на кенефа!

Оценка:
-5 +5

jdm
17 Отговор

До коментар #4 от "Японеца":


гтр е супер кола. Не го сравнявай с А класа. Сравни го с някое по-скъпо амг да видиш.

Казвам ти го това не защото съм фен на мерцедес (според мен японските коли са топ) а защото е глупаво да срявняваш сапунерка с супер кола

Оценка:
-1 +7

jdm
18 Отговор

До коментар #13 от "CL500":


пич, глупости говориш. Японците правят най-силните двулитрови двигатели. За 4g63, ej20, k20 чувал ли си. Да не говорим че тая А класа прилича на прасе с грим

Коментиран от #19, #21, #22


Оценка:
-3 +5

MIB
19 Отговор

До коментар #18 от "jdm":


За 4g63, ej20, k20 не съм чувал ,може да поясниш.Чувал съм ,че двулитровия двигател на А45 е най -мощния сериино произвеждан с 421кс.

Оценка:
-2 +3

CL500
20 Отговор

До коментар #15 от "Японеца":


И как реши, че не върви ЦЛ-а? Ако визираш моя, ускорява до 100 за 5.4 сек, достатъчно ми е, не е АМГ и все пак е атмосферен и само със задно. Не те знам ти какво караш, че толкова се пениш! И има други неща, които трябва да отчетат при този модел - това е кола, която е по-скъпа от Ес-класа, защото съчетава и нейния лукс (+размер и тегло малко над 2 тона) и е купе само на бензин, V8 и с минимален обем от 5.5 литра (сегашните с турботата са по 4 литра двигател). Но ти каквото и да караш, нека те видим с ускорение от 0 до 250 да те видим, за доускорение след 100 примерно да не говорим. Тогава твоята японка ще се задъха, а моята ще те лепи за седалката до последно. Пробвал съм я ;-) А относно подръжката - разбира се, че не като на Опел, но този модел специално е мега добре, откъм подръжка ;-) Тези модели, ако погледнеш рядко са над 100К км, двигателят е голям, надживява самата кола без проблеми, окачването на Мерц е най-здравото спрямо другите топ марки и т.н..

Оценка:
-1 +4

CL500
21 Отговор

До коментар #18 от "jdm":


Глупостите говориш ти! Този двигател е най-мощният 2-литров двигател в света! Няма и не е имало никога 2-литров двигател с такава мощност. Говоря за АМГ-то с 416 коня (предният модел също биеше по този показател още тогава с 360 коня)... а това сега е с близо 600 коня. Вероятно се бъркаш нещо и говориш за атмосферни двигатели, но като цяло, т.е. и турбинираните .... това е, няма друг!!!

Оценка:
-1 +1

CL500
22 Отговор

До коментар #18 от "jdm":


Я да видим тези 2-литрови двигатели, които казваш:
''4G63'' - в Митсубиши Лансер, 244 коня с турбо;
''Ej20'' - в Субаро WRX STI, 308 коня с турбо в последната си версия;
''k20'' - в Хондата Сивик, дори сега след увеличението на 2.2 литра, е някакви 260 коня.
За какво говорим....

Коментиран от #24, #25


Оценка:
-1 +4

Иван
23 Отговор

До коментар #2 от "Според мен":


Опела може и 75 коня да е но моторите им си дават душата в сравнение с други марки опеловите мотори бягат много.

Оценка:
-2 +2

jdm
24 Отговор

До коментар #22 от "CL500":


Не говоря като са стокови. Говоря че са двигатели които държат много на тунинг.

Въпреки това
4g63 го има сток с 440 коня в mitsubishi evo FQ440. Също този двигател държи много рекорди за най-мощен 4 цилиндров мотор. Има такива направени по 2000 коня.

Коментиран от #27


Оценка:
-1 +1

jdm
25 Отговор

До коментар #22 от "CL500":


И също да ти кажа да провериш една кола. WRX STI CS400. 400 коня е. Познай за колко прави 0 до 100.

3.7 сек. А това мерцедесче с бързата автоматична кутия и повече коне едва прави 3.9сек

Коментиран от #26


Оценка:
-1 +1

Plameni
26 Отговор

До коментар #25 от "jdm":


Говорим за двулитров мотор сериино производство ! WRX STI CS 400 е 2.5 литра ,ограничена серия.

Оценка:
-0 +1

Plameni
27 Отговор

До коментар #24 от "jdm":


Mitsubishi EVO X FQ 440 също е ограничена серия

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка