Renntech е основно име в тунинга на Mercedes-Benz и сега предоставя значително надграждане на мощността на A45 . Дори фабричен моделът е впечатляващ със своите 416 конски сили и 500 Нм. С подобренията на Renntech обаче A45 AMG може да достигне 469 к.с., 543 к.с. както и бруталните 592 к.с.
За достигането на максимална мощност на двата по-бързи варианта е нужна модификация на турбокомпресора, изпускателната система и софтуера на двигателя. В случай че не желаете да предприемате механични корекции, Renntech предлага по-ниско производителния вариант с 469 к.с. и 575 Нм въртящ момент, който изисква само софтуерни промени.
Понастоящем компанията не предявява никакви претенции относно ефективността на подобренията. Фабричният A45 S развива от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди. Все пак допълнителната мощност трябва да свали няколко десети от това време.
Renntech работи и върху други части за A45. До края на февруари клиентите ще могат да поръчат опционални изпускателни тръби и спортен каталитичен конвертор. Освен това компанията предлага и модифицирана изпускателна система, която подобрява звука на автомобила, но запазва оригиналния каталитичен конвертор. Като друга опция клиентите могат да си добавят и модул за изпускателен клапан с дистанционно управление, който позволява на собственика да отваря напълно тръбите, независимо от режима на шофиране.
Renntech работи и върху някои естетически подобрения за A45, по-специфично 19- и 20-инчови джанти, като по-големите се предлагат с опционално боядисан външен ринг.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Значи Байо🐰
12:14 12.01.2020
2 Според мен
Коментиран от #5, #6, #23
12:15 12.01.2020
3 Коmapak
Коментиран от #10
12:44 12.01.2020
4 Японеца
Коментиран от #13, #17
12:51 12.01.2020
5 Калибра
До коментар #2 от "Според мен":
По тежки са колите, кутиите и диференциалите са различни!12:52 12.01.2020
6 нали
До коментар #2 от "Според мен":
Хондите, Кийте, Хюндай и въобще японско–корейските боклуци ще има да се учат още много от Мерцедес.Коментиран от #7
13:27 12.01.2020
7 Нали или дали
До коментар #6 от "нали":
Май мерцедес се учи от азиатците! Копират дори дизайн!Коментиран от #8
13:45 12.01.2020
8 Също така
До коментар #7 от "Нали или дали":
монтират двигатели Рено които се срещат и в Дачия.14:06 12.01.2020
9 двигателят е 2000 кубика 4 цилиндров
14:11 12.01.2020
10 ЯЯЯ
До коментар #3 от "Коmapak":
Къде ще го събереш тоя 6.3 двигател? В тази е монтиран 2.0 четири цилиндров моторКоментиран от #11
14:32 12.01.2020
11 Коmapak
До коментар #10 от "ЯЯЯ":
Ако е 2л. двигател може и да мине между капките... 😊15:59 12.01.2020
12 Безсмъртният
16:58 12.01.2020
13 CL500
До коментар #4 от "Японеца":
Когато Нисан направят 2-литров двигател с 416 коня, ела ми се обади. А този е направен на близо 600 коня от 2 литра!!! Като говорим за срандартен тунинг да кажем, не за НОС-ове, специялни готива и прочие ( в случай, че почнеш да се пънеш за ГТР-и за драг с по 2000 коня).Коментиран от #15, #16, #18
17:03 12.01.2020
14 Plameni
18:11 12.01.2020
15 Японеца
До коментар #13 от "CL500":
Пич, по гоуем кошник от CL нема, много бучи и хич не върви! Опа 25/100 градско! За консумативи да не говорим! Ама ти си терикат, турски ментета бол, еФтинко нали!Коментиран от #20
19:58 12.01.2020
16 Японеца
До коментар #13 от "CL500":
Конете нямат значение, не могат да мръднат под 3.6с до 100км! Скъпи, тежки, трошливи, консумативи по две, спрямо другите! Мерц и бенве - никога, ставаш роб на кенефа!20:04 12.01.2020
17 jdm
До коментар #4 от "Японеца":
гтр е супер кола. Не го сравнявай с А класа. Сравни го с някое по-скъпо амг да видиш.Казвам ти го това не защото съм фен на мерцедес (според мен японските коли са топ) а защото е глупаво да срявняваш сапунерка с супер кола
22:10 12.01.2020
18 jdm
До коментар #13 от "CL500":
пич, глупости говориш. Японците правят най-силните двулитрови двигатели. За 4g63, ej20, k20 чувал ли си. Да не говорим че тая А класа прилича на прасе с гримКоментиран от #19, #21, #22
22:15 12.01.2020
19 MIB
До коментар #18 от "jdm":
За 4g63, ej20, k20 не съм чувал ,може да поясниш.Чувал съм ,че двулитровия двигател на А45 е най -мощния сериино произвеждан с 421кс.22:53 12.01.2020
20 CL500
До коментар #15 от "Японеца":
И как реши, че не върви ЦЛ-а? Ако визираш моя, ускорява до 100 за 5.4 сек, достатъчно ми е, не е АМГ и все пак е атмосферен и само със задно. Не те знам ти какво караш, че толкова се пениш! И има други неща, които трябва да отчетат при този модел - това е кола, която е по-скъпа от Ес-класа, защото съчетава и нейния лукс (+размер и тегло малко над 2 тона) и е купе само на бензин, V8 и с минимален обем от 5.5 литра (сегашните с турботата са по 4 литра двигател). Но ти каквото и да караш, нека те видим с ускорение от 0 до 250 да те видим, за доускорение след 100 примерно да не говорим. Тогава твоята японка ще се задъха, а моята ще те лепи за седалката до последно. Пробвал съм я ;-) А относно подръжката - разбира се, че не като на Опел, но този модел специално е мега добре, откъм подръжка ;-) Тези модели, ако погледнеш рядко са над 100К км, двигателят е голям, надживява самата кола без проблеми, окачването на Мерц е най-здравото спрямо другите топ марки и т.н..08:03 13.01.2020
21 CL500
До коментар #18 от "jdm":
Глупостите говориш ти! Този двигател е най-мощният 2-литров двигател в света! Няма и не е имало никога 2-литров двигател с такава мощност. Говоря за АМГ-то с 416 коня (предният модел също биеше по този показател още тогава с 360 коня)... а това сега е с близо 600 коня. Вероятно се бъркаш нещо и говориш за атмосферни двигатели, но като цяло, т.е. и турбинираните .... това е, няма друг!!!08:09 13.01.2020
22 CL500
До коментар #18 от "jdm":
Я да видим тези 2-литрови двигатели, които казваш:''4G63'' - в Митсубиши Лансер, 244 коня с турбо;
''Ej20'' - в Субаро WRX STI, 308 коня с турбо в последната си версия;
''k20'' - в Хондата Сивик, дори сега след увеличението на 2.2 литра, е някакви 260 коня.
За какво говорим....
Коментиран от #24, #25
08:19 13.01.2020
23 Иван
До коментар #2 от "Според мен":
Опела може и 75 коня да е но моторите им си дават душата в сравнение с други марки опеловите мотори бягат много.11:18 13.01.2020
24 jdm
До коментар #22 от "CL500":
Не говоря като са стокови. Говоря че са двигатели които държат много на тунинг.Въпреки това
4g63 го има сток с 440 коня в mitsubishi evo FQ440. Също този двигател държи много рекорди за най-мощен 4 цилиндров мотор. Има такива направени по 2000 коня.
Коментиран от #27
21:22 13.01.2020
25 jdm
До коментар #22 от "CL500":
И също да ти кажа да провериш една кола. WRX STI CS400. 400 коня е. Познай за колко прави 0 до 100.3.7 сек. А това мерцедесче с бързата автоматична кутия и повече коне едва прави 3.9сек
Коментиран от #26
21:30 13.01.2020
26 Plameni
До коментар #25 от "jdm":
Говорим за двулитров мотор сериино производство ! WRX STI CS 400 е 2.5 литра ,ограничена серия.00:07 14.01.2020
27 Plameni
До коментар #24 от "jdm":
Mitsubishi EVO X FQ 440 също е ограничена серия00:12 14.01.2020