ФАКТИ.БГ

Toyota с нов евтин кросоувър. Ще конкурира Nissan Juke и Renault Captur

Субкомпактният модел ще бъде позициониран с една стъпка под Toyota C-HR

Публикувана: 9 Януари, 2020 13:27
9 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9290
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 19 гласа.

Изпълнителният вицепрезидент на Toyota Europe Мат Харисън потвърди предстоящия дебют на миниатюрен кросоувър, който ще се конкурира с европейските бестселъри от малък клас - Nissan Juke и Renault Captur. Очаква се новият кросоувър да е по-евтин от Toyota C-HR, а дължината на иновацията ще бъде малко повече от четири метра.

Субкомпактното превозно средство ще се базира на платформата GA-B - най-малката версия на „глобалната“ TNGA архитектура. Това означава, че настоящият хечбек Toyota Yaris ще бъде най-близкият "роднина" на новия кросоувър. В интервю за AutoExpress, Мат Харисън даде да се разбере, че за разлика от C-HR, новият модел ще бъде позициониран като практичен нискобюджетен крос-хеч.

Вероятно технически новият модел ще бъде максимално унифициран с четвъртото поколение Yaris. Кросоувърът ще наследи от хечбека не само концепцията на шасито, но и линията от силови агрегати, системата за инфотейнмънт с 10-инчов дисплей, както и цялостния стил на интериорния дизайн.

Възможно е иновацията да получи оригинален корпус и собствено име, а по избор моделът може да бъде оборудван със задвижване на четирите колела - такова предаване вече е тествано на "наточен" Yaris.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 19 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
гост
1 Отговор
"крос"-какво? щото видимо пода му се влачи по асфалта ..

Коментиран от #2


Оценка:
-10 +8

Хитър Петър Стоянов
2 Отговор

До коментар #1 от "гост":


То е за да ти вземат повече в автомивката! Да ти кажат:"Ма то е СУВ", демек ДЖИП и да те заколят 40лв.

Оценка:
-1 +28

ффф
3 Отговор
Правят такива, защото печалбата от тях е много голяма. Реално е на платформа на малка кола, която е евтина, да кажем 15х.лв, те слагат един по-голям цолаж гуми, малко по-високо окачване, монтират по-раздути тенекии и слагат тук-там някоя пластмаса, реални разходи не повече от 2х.лв и при производствени разходи от 17х.лв, те я пускат на 30-32х.лв, с някоя екстра като навигация или по-голям двигател и стана на 40х.лв, а си в малко и тясно купе, което нито е проходимо, нито е стабилно, защото най-опасни са точно високи коли с късо междуосие и ниско тегло, лесно се изважда от стабилно положение, подобно на първата Акласа на мерцедес.

Коментиран от #5


Оценка:
-4 +45

4
Този коментар е премахнат от модератор
gvdff
5 Отговор

До коментар #3 от "ффф":


Не знаем колко са производствените разходи, но знаем добре какви минуси имат тези колички. Имат и плюсове, несъмнено. Не знам дали бих карал такова, има шанс, но не ги харесвам.
Общо взето пазара ги налага, не производителите, явно те имат облага сега от тях.
Лосовия тест ще реши колко са добре като стабилност, ама за тази тойотка не влагам надежди. Ако я втвърдят още малко, то все едно си взел спортен сув, ама без да има двигателя за да разсее от липсата на комфорт.

Коментиран от #7


Оценка:
-2 +7

сектант
6 Отговор
лайновоз щото вози нали се сещате

Оценка:
-12 +1

Komapak
7 Отговор

До коментар #5 от "gvdff":


Все пак е Тойота, не е Лексус.... Не очакваме чудеса! 😉

Оценка:
-0 +13

Сийка
8 Отговор
Кола за джуджета на диета от два месеца.....

Оценка:
-1 +8

9
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5