ФАКТИ.БГ

Българи доработиха интериора на 20-годишно Porsche 911

Публикувана: 15 Януари, 2020 10:20
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4909
Българи доработиха интериора на 20-годишно Porsche 911
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 16 гласа.

Става дума за едно класическо вече Porsche 911 Carrera Cabriolet, което се появява на бял свят през далечната 1998 година. Сега, с доработката му се заема известното у нас тунинг ателие Vilner, които по традиция обръщат най-сериозно внимание на интериора на колата.

Българи доработиха интериора на 20-годишно Porsche 911

„Автомобилът e на 20-ина години и това личеше от стерилността на интериора. Формите му обаче имаха сериозен потенциал да бъдат представени по изцяло нов начин, чрез смело прилагане на различни материали и техники. Точно това и направихме,” казва Атанас Вилнер по повод на последния си проект.

Българи доработиха интериора на 20-годишно Porsche 911

Таблото е изцяло покрито с фина кафява кожа, с бели и сини контрастни шевове. Горната част на козирката на уредите е особено впечатляваща: X-образен едър тигел, декориран с кожена лента, като при бейзболна ръкавица. Лицето на козирката е решено в синьо, а долната и част - с дървена апликация. Интересен е и контрастът при волана: кожа и дърво, традиционно асоциирани с лукса, в комбинация със син централен маркер на 12 часа, който е явна препратка от моторните спортове.

Българи доработиха интериора на 20-годишно Porsche 911

„Контраст не означава само комбинация от различни цветове,” разяснява Вилнер. Стратегическото поставяне на различен тип повърхности, също създава контраст. Като например по-грубия X-образнен шев и заобикалящите го фини кожени повърхности. Дървото и маркерът на волана също контрастират по различен начин. Това е и идеята на този проект, да бъде многопластов,” разказва още основателят на ателието.

Българи доработиха интериора на 20-годишно Porsche 911

X-образната „бейзболна” техника е използвана и от двете страни на седалките, както и в долната част на корите на вратите. Последните също са особено впечатляващи: едновременно ефектен и функционален дизайн. Големи дървени апликации с поставени в тях меки кожени вложки, удобни за лактите. Подобни подложки има и отстрани на централната конзола, в зоната на колената на шофьора и пасажера до него.

Българи доработиха интериора на 20-годишно Porsche 911

Всички стандартно сиви пластмасови детайли в салона, са боядисани в нов нюанс на Vilner Copper Rose. Това е специална боя, разработена от Vilner, по програмата на R-M The Code на BASF и за пръв път използвана в проекта Datsun 280Z. В тази окраска са боядисани и контролите на ел. седалки и дори лостчетата за отваряне на двата капака, чиито означения са умишлено премахнати. Vilner Copper Rose покрива също водачите на новите сини предпазни колани, решетките на говорителите, бутонът на селектора на скоростната кутия и апликацията в неговата основа.

Българи доработиха интериора на 20-годишно Porsche 911

Що се отнася до техническите данни на самия автомобил, то въпросното Porsche 911 Carrera Cabriolet е оборудвано с 3.4-литров шестцилиндров опозитен двигател, тип боксер, като мощността му е 300 конски сили. Максималният въртящ момент е 350 Нм, които се предават на задните колела посредством класическа петстепенна автоматична скоростна кутия. Теглото на доработеното класическо Porsche e 1 450 килограма.

Българи доработиха интериора на 20-годишно Porsche 911

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 16 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Прекалено е
1 Отговор
За толкова култов,класически автомобил!

Оценка:
-2 +27

Гоуст
2 Отговор
Трябваше да го направят цвят венге - типична селска класика

Коментиран от #5


Оценка:
-10 +18

до /Госта/разбирач
3 Отговор
Не трябваше да го направят зебра като на жена ти кухната.

Оценка:
-6 +21

сектант
4 Отговор
да я подкараш на околомръсното на пълна газ между колите като Даниел от такси

Оценка:
-2 +6

123
5 Отговор

До коментар #2 от "Гоуст":


усещам те че харесваш тигровите мотиви и електрик зелено

Оценка:
-3 +10

Кико
6 Отговор
На мен лично не ми харесва но може да има публика и за това изпълнение! Кафявото седи като на дедо балтона и в комбинация със синьото е такава мега грозотия че е плашещо! От тази кола трябва да лъха агресия а тука имам чувството че като отвориш ще замерише на нафталин!

Оценка:
-3 +28

ретро
7 Отговор
Както обикновено Вилнер в желанието си да се "покажат" са преминали границата м/у изящно, стилно и чалга, кичозно -претруфено! Жалко, иначе както и преди съм отбелявзвал изработката видимо е на световно ниво !Респект, към майсторите шивачи и правачи! Дизайнерите трябва да се озаптят малко, защото коли, като тази заслужават стил ! Все пак възможно е и клиента да е настоявал за това и да се е получила "манджа с грозде", но и клиента не винаги е прав ? Пожелавам на Вилнер да се развиват и да държат на качеството и все по- малко недоразумения, като дизайн !

Оценка:
-0 +27

Bravos
8 Отговор
na Vilner.

Оценка:
-3 +4

бегачка
9 Отговор
Съсипали са оригиналния интериор !!! И тоя кич в стил "Фред Флинстоун"не им ли омръзна вече ? Кой луд плаща за такава цигания ? Сега това порше си остава вечно непродаваемо и съсипано !!!

Коментиран от #10


Оценка:
-5 +13

...
10 Отговор

До коментар #9 от "бегачка":


Мога да ти кажа,че от както проекта е факт,интереса към Поршето скочи двойно,не знам ти в каква среда живееш,но лично един няма който да е седнал вътре и да не се е изкефил от моите познати

Коментиран от #13


Оценка:
-9 +4

РЗС
11 Отговор
Цвят седло на каубоец, липсва дебел чичка с мустак и бяла каубойска шапка да върти ласо над кабриото в движение, доста грозно съчетание на цветове

Оценка:
-4 +9

незнайко
12 Отговор
Това ПОРШЕ и без тази кожа си е СУПЕР !!!

Оценка:
-1 +5

бегачка
13 Отговор

До коментар #10 от "...":


Виж сега 911 е класически спортен автомобил при това с легендарна история ! При този тип автомобили най много се цени оригиналната заводска визия или ако ще е нещо ексклузивно това ще е GEMBALA например а не Vilner които дори и нямат офоциална връзка с Порше за доработки ! Така ,че колкото и добре да ти се струва за хора които наистина разбират от коли този интериор е съсипан . И да идеята на 911 никога не е била лукса - това не е ролс ройс , нито бентли за да му се прави интериор с такава идея .

Коментиран от #14


Оценка:
-2 +2

333
14 Отговор

До коментар #13 от "бегачка":


996 e най-недолюбвания 911. Още е далеч от класически, даже за винтидж трудно минава. Gemballa имат толкова общо с Порше, колкото Vilner. Vilner са добри, даже много, но все пак собственика плаща и поръчва музиката.

Оценка:
-0 +2

15
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов на форум на женската организация на партията
Скъпи мои булки, невести, моми – не ви знам кой какъв е"

Още бисери
ТОП 5