Last news in Fakti

2 Февруари, 2020 12:00 5 665 101

Босът на VW: Ще изпреварим Tesla

  • vw-
  • volkswagen-
  • tesla-
  • мъск-
  • дис

"Идваме за Tesla." - това съобщение изпрати миналата седмица изпълнителният директор на Volkswagen Group Хърбърт Дис до Илон Мъск. На Световния икономически форум в Давос босът на немския автоконцерн обясни, че докато американският производител си проправя път на пазара за електромобили, от Волфсбург купуват софтуерни компании и увеличават инвестициите в устойчиви превозни средства и акумулаторни клетки.

"Това е отворена надпревара. Ние сме доста оптимистични, че все още можем да поддържаме темпото на Tesla и също така в някакъв етап вероятно да ги изпреварим", каза Дис пред Bloomberg.

Припомняме, че през изминалата седмица пазарната капитализация на Tesla надмина тази на Volkswagen за първи път въпреки факта, че немският автоконцерн продава многократно по-голям брой автомобили, а същевременно американският производител все още не е отчитал печалба на годишна база. Въпреки това, водената от Илон Мъск компания има конкурентно предимство в софтуера и технологиите за електромобили, които са в основата на преминаването към по-чиста мобилност. Нарастващата конкуренция между двете марки се подчертава от плановете на Tesla за създаване на фабрика близо до Берлин.

Въпреки това, Дис и Мъск са изградили донякъде приятелски отношения. През октомври германският изпълнителен директор приветства Tesla като сериозен конкурент, който тласка автоиндустрията към устойчивост. Това се случи само няколко седмици след като роденият в Южна Африка милиардер написа в Туитър, че Дис прави повече от всеки друг изпълнителен директор на голям автоконцерн, за да промотира електрическата мобилност. Босът на VW показа уважението си към Мъск в Давос, казвайки, че продуктовата гама на Tesla описва бъдещето на автомобилната индустрия.

„2020-а ще бъде много трудна година за автопроизводителите, но ние правим правилните неща, за да бъдем конкурентоспособни.", допълни Дис. Немският автоконцерн вече стартира производството в Германия на първия си масов електромобил ID3. Компактният хечбек ще бъде конкурент на Model 3 на Tesla, който спомогна за увеличаването на продажбите на американската компания в Европа.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Някой си

    13 44 Отговор
    Аз пък ще ви духна и двамата с баварката :)

    Коментиран от #3

  • 2 pepy

    51 9 Отговор
    Писах го на друго място, но тук ще бъде по-интерeсно - малко copy/paste:
    "
    Малко инфо и още теми за размисъл от тролове, хейтъри, антифенове и т.н. относно Tesla Inc. /Мъск - 29.01.2020год./:
    - компанията няма повече нужда от кредити;
    - ускорен старт производството на кросоувъра Model Y /нараснал пробег до 506 km/, като продажбите трябва да започнат най-късно през м. март;
    - започва изцяло собствено производство на батерии и намаляване себестойността им;
    - през тази година ще започне единичното производство на ел. влекачи Semi;
    "
  • 3 Не разбрах

    38 9 Отговор

    До коментар #1 от "Някой си":

    ще им духаш в баварката?

    Коментиран от #17

  • 4 Кликбейт

    35 11 Отговор
    И отново кликбейт заглавие. Като продължиш да четеш статията и стигаш до истинската информация:
    "Ние сме доста оптимистични, че все още можем да поддържаме темпото на Tesla и също така в някакъв етап вероятно да ги изпреварим"

    Дис говори само за оптимизъм и вероятности, което е дипломатичният начин да каже, че Тесла са толкова напред пред Volkswagen, че нямат стигане. Сега остава и закостенелите инвеститори в Volkswagen, да изберат дали искат големи печалби за още една-две години и след това край или предпочитат да направят компанията устойчива.
  • 5 asd

    35 7 Отговор
    И това от торби с ла*на, които до вчера обясняваха как въобще не им пукало от Тесла, как Тесла всъщност не били използвали никакви нови технологии, как нямало смисъл да се правят електрически автомобили с наличните технологии и.т.н и.тн и.т.н и.т.н
  • 6 Borislav Popov

    32 8 Отговор
    В това отношение, немците от VW узряха много по напред, от колкото немците от Даймлер, които все още не могат да се отелят.
  • 7 незнайко

    15 11 Отговор
    Как няма да я изпреварите ! Нали вече откраднахте технологията, можете да се ФУКАТЕ !!! После ГЕРМАНЦИТЕ можели !!!
  • 8 Аха

    28 12 Отговор
    ФВ има още да учат. Те не трябва да се опитват да гонят само Тесла, а да конкурират бензинови коли. Тесла не се конкурира с електрически коли, а с бензинови. И цени и качества се правят така че човек да предпочете електрическа кола, пред бензинова. Първо- ФВ нямат зарядна инфраструктура, второ- колите им ще се зареждат бавно до 100 кВ,което ги прави трудни за дълги пътувания, трето-не са толкова бързи както Тесла за да са конкурентни на спортни бензинови коли които са скъпи, така че човек да предпочете електрическата. Четвърто - даже и малкото зарядни които имат са по-скъпи от зарядните на Тесла! Защо, ако ще ги конкурират? Пето - и при тези недостатъци спрямо Тесла, цената на ФВ е по-висока! Електрическата кола не трябва само да може да върви на ток, тя трябва да е по-добра за да бъде предпочетена пред бензинова. Това прави Тесла,дано да има и други марки.

    Коментиран от #12, #19

  • 9 гост

    30 14 Отговор
    Има хубава българска поговорка , късно е либе за китка ! Изтървахте коня у ряката , сега само можете да се надявате да не се удави съвсем , за изпреварване , само в мечтите ви неосъществени , хахаха !! 😁
  • 10 Атила

    18 8 Отговор
    Само с приказки няма да стане, трябва сериозна работа а Мъск показа как се прави, за десет месеца фабриката в Китай беше готова и започна да произвежда автомобили, а в момента Тесла е по скъпа компания от VW а акциите и стигнаха 580$!!

    Коментиран от #11

  • 11 Имаш грешка

    25 4 Отговор

    До коментар #10 от "Атила":

    Вече са 650 долара!
  • 12 123

    13 16 Отговор

    До коментар #8 от "Аха":

    Ти предполагам си виждал 'немска сглобка' и интериор? Как да ти продадат евтино ел. Голф, при положение че получаваш хай-тек машина със нов тип задвижване и технологии? Направена от немци в центъра на Германия? Ха, та виж Тайкана, вътре е брутален! При Тесла го има момента с модата и технологията ( която е безспорен факт), но във 'американско' купе с типичните си евтини материали и фуги! Готина 'фаца', вътре 'леш'! Нищо, нека се конкурират, накрая ние ще решим кой е по най!

    Коментиран от #13, #14, #16

  • 13 Аха

    14 5 Отговор

    До коментар #12 от "123":

    Те хората го решават. Достатъчно е да видиш продажбата на електрическите ФВ и Тесла! Тесла са оправили качеството, а мисля че най-добрите ще са германските Тесли когато излязат.
  • 14 Borislav Popov

    18 3 Отговор

    До коментар #12 от "123":

    За сглобката сте прав при немците няма шест-пет, в това отношение хамериканците са малко палачори, но този тяхен недостатък с времето може да се поправи.

    Коментиран от #53

  • 15 Аха

    10 3 Отговор
    Мисля,че Шкода ще продаде доста повече от ФВ тяхната Skoda Vision IV.На тези които е интересно ,да я видят в Гугъл.Колата е доста красива и интересно,даже доста конкурентна на Тесла.В Европа Шкода се купува доста и колата е много практична.Но трябва да изградят зарядната мрежа и цената на зарядните да е поне като на Тесла.Нали ФВ са богата фирма,не могат ли да дават тока на цена като на Тесла?

    Коментиран от #52

  • 16 гост

    19 20 Отговор

    До коментар #12 от "123":

    Точно пък умрелите пенсионерски интериори на немците да хвалиш , хаххахахах !! И Тайкана бил брутален , хахаххахха ! Ти в кой век живееш , бе ретролюбецо , в 19 ???? Нищо де , ти си плямпай , пък Тесла ще продава ДЕСЕТ ПЪТИ колкото немците НАКУП , хахахха !! Как ти звучи 100 000 срещу под 10 000 за ВАГ , БМВ и Мерцедес НАКУП за 2019 ??? И по-зле ще става !!!

    Коментиран от #18, #37

  • 17 А сега разбра ли?

    2 12 Отговор

    До коментар #3 от "Не разбрах":

    Не бе, ти ще духаш, на всички ни. В баварката разбира се.
  • 18 Random

    1 12 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    А как ти звучи 900000 срещу 80000?

    Коментиран от #21

  • 19 Друг АХА

    4 8 Отговор

    До коментар #8 от "Аха":

    Е как не са те взели на работа при миксерите не знам.

    Коментиран от #20

  • 20 Аха

    13 5 Отговор

    До коментар #19 от "Друг АХА":

    Хахаха.Момче,те ги знаят тези неща които аз пиша ги знаят.На тях за това им плащат.Но мисля,че политиката им е такава.Те не искат да направят по-добри електрически от бензинови,защото са производител на ДВГ коли.Те печелят от колите на ДВГ и не искат да си губят печалбата от тях,ще теглят докато могат.Докато правят ДВГ коли,ел.колите винаги ще са по-лоши от тях и по-скъпи.Защо при техните зарядни цените са по-високи? За да предпочете човек бензиновата кола.Като сметнеш,винаги излиза че е по-изгодно бензинова кола и те това искат.Нарочно забавят технологиите.До сега не ги беше страх от Тесла,защото капацитета на производство на Тесла беше малък 200-300 хил.коли на година.Но вече сериозно започнаха да увеличават производството и да взимат от пазара.

    Коментиран от #24

  • 21 Какви са тези цифри

    14 2 Отговор

    До коментар #18 от "Random":

    То хубаво така да хвърляш някакви цифри във въздуха, ама да беше казал кое какво е?
  • 22 Vw id3

    12 4 Отговор
    Гледайте в ревютата задните спирачки Какви са на Volkswagen id3 ... ще ви подсетя - не са дискови... Такива ги слагаха на Москвича

    Коментиран от #34

  • 23 Не обичам Тесла

    8 5 Отговор
    Не обичам Тесла и никога не съм я обичал ,винаги съм бил ген на немците Но трябва да и се признае всичко което направиха да променят автомобилостроенето ..Респект..
    От друга страна трябва да се признае на Фолксваген ,че първи от немците взеха промяната насериозно и затова ще дръпнат напред следващата една две години....Уважавайте конглокенцията именно ТЯ прави автомобилите все по добри

    Коментиран от #54

  • 24 Реалист

    15 5 Отговор

    До коментар #20 от "Аха":

    ID3 е брутална издънка! Малък автомобил, седящите отзад си сгъват колената. Такива коли карат само голфаджиите, но те са свикнали да плащат макс 15000 евро. Била наблъскана хай тек. Тесла ще пусне от Берлин серия която ще смаже ФАО ВЕ за година. Отделно европейските зарядни са с цени двойно по-скъпи от бензина и дизела. Тесла тук отново ще смазва
  • 25 Rado

    16 5 Отговор
    Каква стана тя, според разбирачите Тесла трябваше да фалира, а то утрърдени производители ще догонват Тесла.

    Коментиран от #26

  • 26 pepy

    26 2 Отговор

    До коментар #25 от "Rado":

    Свят широк - хора /организации, разбирачи/ всякакви:
    - лятото на 2019 год. Morgan Stanley намалява прогнозата си за най-лош сценарий при срив на акциите на Tesla Inc. от 97 до 10 долара;
    - зимата на 2019 год. /за Model 3 на Tesla Inc./ Мъск получава наградата „Златен волан“ от немските „Auto-Bild“ и „Bild am Sonntag“.
    - след презентацията на Cybertrack и понижението стойността на акциите, 30-тина от топ анализаторите на Wall Street, направиха следните препоръки:
    * повече от половината - продавайте;
    * 10-тина - не правете нищо;
    * 4 - купувайте.
  • 27 Теста на VW

    7 2 Отговор
    Всичко зависи от пропорциите цена/качество/пробег. Ако VW успеят да стигнат качеството на Тесла при по-ниска цена имат шанс. Тъй като нямат евтини батерии е много съмнително да смъкнат цената им, оттам и карайната цена.
  • 28 Радо

    6 7 Отговор
    Ше си карам дизеловия Дъстър 4х4 и ме боли щепсела за разни електрически миксери и прочее.
  • 29 Интересно

    8 5 Отговор
    Понеже имаше спор в друга статия дали може да се вземе разстоянието от София до Бургас с една батерия заряд. Да качим данните и видеото от теста по немски аутобан. Тесла Модел С 100Д изминава 480 километра, а Модел 3 изминава 409 километра при скорост 130 км/ч. Това е средна скорост което означава че се кара и със 140 км/ч. Разстоянието от София до Бургас се минава с една батерия. Качено е и видео.
    https://www.teslarati.com/tesla-model-s-3-x-vs-audi-e-tron-autobahn-range-efficiency-test-video/

    Коментиран от #30, #32

  • 30 Borislav Popov

    15 9 Отговор

    До коментар #29 от "Интересно":

    Това го покажи на онуй, антиелектричето, щото именно той някъде тук пелтечеше, че с такава скорост, Теслата само 360 км. можела да измине с едно зареждане.
  • 31 с вурстчета напред

    5 4 Отговор
    Ама вие отдавна сте ги изпреварили и те никога няма да може да ви настигнат по производство на .... вурстчета (наденички).
  • 32 Антиелектрика

    5 5 Отговор

    До коментар #29 от "Интересно":

    Понеже се правиш на леко разсеян, май си забравил, че аз го качих това?
    Освен това не е зле да четеш както трябва, не както ти отърва. Та я пак виж какво пише за average speed (СРЕДНА СКОРОСТ) 130 км/ч - онова със сивите букви на втория ред, не с големите зелени, за да лъжат такива като теб. Та за най-голямата батерия на модел S и вчера ти казах, че минава 428 км, но най-голямата батерия на модел 3 минава 358 км и то при средна скорост от 130 км/ч. не 140 км/ч.
    Така, че тези цифри, които си посочил, са за средна скорост от 115 км/ч и максимална 130 км/ч
    Така че пак да ти кажа - ако имаш 300 000 лева, купувай модел S 100D, но май гладна кокошка, просо сънува.

    Коментиран от #35, #101

  • 33 TSLA

    5 6 Отговор
    Ае стига с таа Тéсла бе! Писнá ми на Tesla-та!
  • 34 мдам

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Vw id3":

    Да, наистина, барабанни спирачки. Като някое старо 1.6. И изглеждат жално. Обяснението им е, че спирачките при електричките се ползват толкова рядко, че задните ако не са капсуловани, ще клеясат и ръждясат..

    Коментиран от #36

  • 35 Какво?

    3 1 Отговор

    До коментар #32 от "Антиелектрика":

    Ти нормален ли си. Там пише, че при теста със 130 км/ч са изминали 480 километра при Модел С, при 150 км/ч са изминали 358 километра! При 150 км/ч!

    Коментиран от #39

  • 36 Шиши

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "мдам":

    Не, обяснението е, че колата е със задно и основното спирачно усилие се пада електродвигателя...
  • 37 густ

    7 7 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    ТЕСЛА за над 10 години нямат още милион продажби ,а VW за последната година имат 6.2 милиона автомобили ,а ти говориш за всички немски производители. Тесла нямат дизел,бензин, хибрид ,на газ хахаха

    Коментиран от #38

  • 38 Да да

    6 6 Отговор

    До коментар #37 от "густ":

    И точно за това Тесла няма да плаща глоби а ще получава пари от други производители на коли с ДВГ. А ФВ колкото повече продава, повече глоби ще плаща. Така че голямата бройка няма да означава голяма печалба.

    Коментиран от #42

  • 39 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #35 от "Какво?":

    Абе аз съм си много нормален, а ти си неграмотен. Научи какво значи средна скорост, как се пише на английски и тогава се пени кой какъв е.

    Коментиран от #40

  • 40 Ясно

    7 5 Отговор

    До коментар #39 от "Антиелектрика":

    Разбрахме че Тесла може да кара с една батерия от София до Бургас.

    Коментиран от #43

  • 41 гост

    5 4 Отговор
    Тесла не спират да подобряват и създават новаторски технологии. Първите им коли са с ниско качество, това всеки го знае, но разликата е, че след това го подобряват значително и клиентите са доволни, поне са по-доволни отколкото други марки. От минус 7х.долара на кола от модел 3 сега са на 2х.долара плюс. Строят заводи, пускат коренно различни модели с различни платформи. Това не е като при ФВ да правят едни и същи платформи и двигатели за коли от различни марки и модели, само да сменят тенекията и междуосието. Преди години се присмиваха на Мъск и го подиграваха, че така не се водела автомобилна компания, а сега се надяват да го настигнат с коли, които още никой не е карал реално.
  • 42 Тост

    4 11 Отговор

    До коментар #38 от "Да да":

    Колко е печалбата на Тесла за 2019 г.? Въпрос с повишена трудност.

    Коментиран от #44, #45, #49

  • 43 Антиелектрика

    9 2 Отговор

    До коментар #40 от "Ясно":

    Разбрахме, че само модел S с голямата батерия го може, а модел 3 с най-голямата батерия не може.

    Коментиран от #46, #56

  • 44 Не толкова повишена

    12 5 Отговор

    До коментар #42 от "Тост":

    Печалбата е само 58 милиона долара, но важното е че за втората половина на годината е повече от половин милиард, въпреки че през това време построиха от гола земя цял завод в Китай, който даже произведе продукция, от която няма един долар приходи, защото нямаха разрешение за продажби. Тези приходи ще са за първото тримесечие на тази година, въпреки че разходите бяха за тях бяха в последното тримесечие на миналата.

    Коментиран от #47

  • 45 Хахаха

    4 1 Отговор

    До коментар #42 от "Тост":

    За печалбата питай акционерите, те ще ти кажат колко им е печалбата.
  • 46 Айде бе

    4 3 Отговор

    До коментар #43 от "Антиелектрика":

    Ами ако кара със 130 км/ч няма ли да го мине? Колата му показва с каква скорост да кара за да му стигне, не се притеснявай.

    Коментиран от #57

  • 47 прост

    5 13 Отговор

    До коментар #44 от "Не толкова повишена":

    Над 12 МИЛИАРДА приходи за 2019 за VW, срещу -колко каза 58 милиона за Тесла ,а 2018 г Тесла я приключиха с близо милиард загуба

    Коментиран от #48

  • 48 pepy

    19 2 Отговор

    До коментар #47 от "прост":

    Между "приходи" и "печалба" има "мааалка" разлика...

    Коментиран от #55

  • 49 kjl

    7 16 Отговор

    До коментар #42 от "Тост":

    Можеш да попиташ и колко е печалбата Тесла и за 2018 и за 2017 и за 2016 и за 2015 ..... Никой не може да ти отговори, защото няма печалба. Никога не е имало, с изключение на три НЕ последователни тримесечия и то със счетоводни манипулации. За сметка на това дълговете вече наближават дълговете на неголяма държава. 13 милиарда долара!!!!

    Коментиран от #50

  • 50 kjl

    5 13 Отговор

    До коментар #49 от "kjl":

    Колкото и минуси да слагате, печалба НЯМА!
  • 51 123

    4 0 Отговор
    Пич, прав си за всичко, но не отчиташ само един фактор - до сега състезанието беше само с един кон. От тази година и следващите 1-2 вече започва истинския пазар. В световен мащаб продажбите на автомобили се движат на принципа - най-добра цена. Ако технологиите или качеството определяше - най-продаваните автомобили щяха да са Ферари, Ламборджини, Бугати, Ролс Ройс и т.н.
  • 52 345

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Аха":

    За Шкода си прав. ще изтрепят конкуренцията. Колата им е на цена под 20 000 евро, да не кажа малко над 15 000. За разлика Модел 3 е към 30 000 евро. Само да имат мощности за производство. Мрежа не им трябва. Тя ще изгради от други. Все едно да кажеш, че като продаваш бензинови автомобили трябва да правиш мрежа от бензиностанции. Лошото е, че тока за автомобилите поради инвестицията в зарядни и повишеното търсене скоро ще поскъпне много. И другото неприятно е, че колкото и да подобряват технологията на зареждане все ще отнема минимум по 10-15 минути. Не съм чул да са измислили за 20 години телефон, който да зарежда за 1 минута. Като се натрупат 20 автомобила за заряд, ще пада чакане - яко. Станции с по 20-30 извода на 50 киловата са почти невъзможни. Никъде не могат да подадат достатъчна мощност от мрежата. Ако имат по 5-6 извода ще супер.

    Коментиран от #92

  • 53 Коmapak

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "Borislav Popov":

    Само да ти кажа за сглобката, че мигача на баничарката Caddy мига някъде долу в калинка, а не на мястото си. Казваш немско качество а? По въпроса дали могат да изпреварват Тесла въпроса е дали наистина го искат. Вчера изтече новина, че сами ще си купуват електричките за шер услуга в Мюнхен, Хамбург и Берлин. Решили са си проблема на първо време. Имат къде да "похарчат" 18-24000 автомобила следващата година, две. Немци... 😁
  • 54 Komapak

    6 1 Отговор

    До коментар #23 от "Не обичам Тесла":

    Не обичам немците, но VW заслужават респект за всички марки, които си купиха и които без тях просто щяха да умрат! Продължават да имат огромен ресурс и вероятно за да не измислят топлата вода в правилния момент ще си купят правилните батерии.
  • 55 прост

    3 11 Отговор

    До коментар #48 от "pepy":

    приходите в случая е чистата печалба след данъците
  • 56 аман от хейтъри

    7 6 Отговор

    До коментар #43 от "Антиелектрика":

    Както винаги , нищо не си разбрал , както Модел S така и Модел 3 , ако карат със 120 - 130 км. в час спокойно ще им стинге пробега от Сф до Бургас.

    Коментиран от #58

  • 57 Антиелектрика

    7 3 Отговор

    До коментар #46 от "Айде бе":

    Абе хайде не се извъртай сега на 180 градуса. Ама ако карал с 55 км/ч щял и 1000 км да мине. Сигурно ще си купиш модел 3 с 480 к. с. и ще караш по магистралата с 120 км/ч, нали? Хайде стига измишльотини, в теста ясно е написано каква скорост са развили максимално и каква е била средната скорост.

    Коментиран от #63

  • 58 Антиелектрика

    6 1 Отговор

    До коментар #56 от "аман от хейтъри":

    Както винаги ползваш различни никове, за да разводниш темата и това, че не може да четеш какво пействаш тук. Нали плямпаше, че модел 3 със средна скорост 130 км/ч минавал 409 км? Ами не е вярно и пише, че с такава средна скорост минава 358 км, какво ми се обясняваш сега, че можело друго?

    Коментиран от #59

  • 59 аман от хейтъри

    2 7 Отговор

    До коментар #58 от "Антиелектрика":

    Вярно е, и двата модела , ако се движат със скорост 120-130 км. час спокойно ще стигнат до Бургас и никъде не го пише обратното. А сега като излязат и моделите с подобрените батерии, ще могат и да го изминават това разстояние и с 150 км. в час макар , че това не е толкова важно дали ще караш със 130 или с 150 . Понеже ако много исаш да го изминеш това разстояние и със 110 км. в час ще го изминеш и няма нищо страшно , че ще пристигнеш в Бургас малко по късно , важното е , че ще пристигнеш. А и не е далечен този час , когато с едно зареждане не само до Бургас ще ти стигне батерията , но ще ти стигне и да се върнеш до София , ти само не се притеснявай , хората работят над това и в близките 2-3 години и това ще бъде възможно.

    Коментиран от #60

  • 60 Антиелектрика

    8 1 Отговор

    До коментар #59 от "аман от хейтъри":

    На какъв език да ти напиша, че не е вярно това което твърдиш? При СРЕДНА СКОРОСТ 130КМ/Ч ДОРИ С НАЙ-ГОЛЯМАТА БАТЕРИЯ, МОДЕЛ 3 МИНАВА 358 КМ. Аман от смешните ти опити за лъжи. Какво ще стане, не си ти този, който ще каже. Коментираме настоящето.

    Коментиран от #61, #62

  • 61 Borislav Popov

    3 7 Отговор

    До коментар #60 от "Антиелектрика":

    На какъвто и език да го напишеш , пак няма да е вярно понеже това са си чисто твои измишльотини , ти сам си си ги съчинил и те не са миродавни.
  • 62 аман от хейтъри

    3 8 Отговор

    До коментар #60 от "Антиелектрика":

    А аз на какъв език да ти го напиша , че със средна скорост 120-130 км. в час и двата модела на Тесла без проблем ще покрият разстоянието от Сф до Бургас с едно зареждане , че и ти да вденеш най после ?

    Коментиран от #65

  • 63 Имаш избор

    5 1 Отговор

    До коментар #57 от "Антиелектрика":

    Ако искаш да си направиш кефа с 200км/ч, ще трябва да отделиш време за зареждане в Пловдив и пътуването ще ти отнеме същото време, като да си карал с 130, без да спираш. Разбира се, трябва да изчакаш да открият зарядната станция там, да не хукнеш след малко и да кажеш, че съм те излъгал.
  • 64 Не изопачавай

    3 6 Отговор
    Ако ползваш google преводач за линка в коментар 29 ще прочетеш:

    По време на теста със 130 kph, Model S 100D показа обхват от 480 km (298 мили), Model X 100D показа обхват от 409 km (254 мили), а Model 3 управлява обхват от 406 km (252 мили) , Hyundai Kona Electric зави на респектиращи 322 км (200 мили), а Audi e-tron, на последно място, управлява 301 км (187 мили).

    Резултатите от 150 kph теста бяха доста сходни. Моделите S, X и 3 се оказаха превъзходни още веднъж с обхват от 428 км (265 мили), 359 км (223 мили) и 358 км (222 мили). Hyundai Kona Electric управлява 283 km (176 мили), докато Audi e-tron постига обхват от 275 km (171 мили). Като се имат предвид тези резултати, изглежда, че ветераните автомобилни производители като Audi все още имат своята работа за проектирането на електрически превозни средства, които предлагат баланс на мощност, ефективност и обхват.

    Коментиран от #66

  • 65 Антиелектрика

    7 1 Отговор

    До коментар #62 от "аман от хейтъри":

    Отвори си линка и виж пак какво пише, защото едните данни са за средна скорост 115 км/ч, а другите за средна скорост от 130 км/ч. Ти спореше за средна скорост от 130 км/ч, а сега се опитваш да се измъкваш по доста смешен начин. Сигурно сега караш по магистралата с 115-120 км/ч, нали?

    Коментиран от #67

  • 66 Антиелектрика

    6 1 Отговор

    До коментар #64 от "Не изопачавай":

    Тъй, тъй, а сега виж какво пише в таблицата и пак ползвай преводача какво значи average speed.

    Коментиран от #70

  • 67 аман от хейтъри

    1 6 Отговор

    До коментар #65 от "Антиелектрика":

    Отвори го сам и прочети по внимателно какво пише и чети между редовете и тогава ще разбереш , че не си прав и не се хващай като удавник за сламка с тези твои , плюс минус 10-15 км в час повече или по малко. Със средна скорост 120-130 км. в час стигаш до Бургас без никакъв проблем и даже ще ти остане ток и из града да караш, когато пристигнеш. Като имаш на предвид , че дори когато батерията на Тесла се изтощи напълно и показва 0 , спокойно можеш да изминеш още 30-40 километра , най малко.

    Коментиран от #68

  • 68 Антиелектрика

    6 1 Отговор

    До коментар #67 от "аман от хейтъри":

    Аха, сега между редовете пък да чета. А ти това, което ги разправяш пробва ли го вече с твоята Тесла или си говориш наизуст?

    Коментиран от #69, #71

  • 69 Borislav Popov

    1 6 Отговор

    До коментар #68 от "Антиелектрика":

    Аз не съм го пробвал , но има хора които са го пробвали и всичко е доказано. Друг е въпроса , че ти си тукашния Тома Невярващия - Антиелектрика и затова не вярваш , че това е възможно , макар и ти да не си го пробвал на практика , дали това е възможно или не.
  • 70 Имаш ли книжка

    3 6 Отговор

    До коментар #66 от "Антиелектрика":

    Ти някога минавал ли си по автомагистрала Тракия?

    Миналата седмица, точно преди отклонението за Свиленград, слизах да гледам дали не съм огънал джанта, въпреки че карах с 60 километра в час. Ако спазваш ограниченията, дори през нощта при нулев трафик, не можеш да постигнеш дори 115км в час средна скорост.

    Коментиран от #72

  • 71 аман от хейтъри

    2 6 Отговор

    До коментар #68 от "Антиелектрика":

    А ти сигурен ли си , че не говориш наизуст , ти пробвал ли си ?

    Коментиран от #74

  • 72 Антиелектрика

    6 2 Отговор

    До коментар #70 от "Имаш ли книжка":

    Не бе, карам без книжка. Сега очаквам да ми кажеш, че хората пътуват за Бургас само през нощта, а зимата като има сняг не можеш да вдигнеш 140 км/ч. Освен това сега има ограничение между Пловдив и Стара Загора, така че всичко е точно. Направо не е истина какви глупости си готов да напишеш. Апропо, къде си оправи джантата на Теслата?

    Коментиран от #79

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Антиелектрика

    6 3 Отговор

    До коментар #71 от "аман от хейтъри":

    Не, аз чета какво пише, а ти и това не правиш, а само се плючиш, че кола, която никога няма да имаш и струваща 130 000 лева, някой ще я кара с 120 км/ч. Като пък до преди малко не правеше разлика между средна и максимална скорост.

    Коментиран от #75

  • 75 аман от хейтъри

    5 7 Отговор

    До коментар #74 от "Антиелектрика":

    Това какво мога аз да си позволя и какво не мога , няма значение и това няма нищо общо с наши спор , ако то въобще може да се нарече спор. Ти тук , като се плюнчиш под статии за разни Бугатита и други подобни супер бързи и супер скъпи коли , да не би да можеш да си ги позволиш ?

    Коментиран от #76

  • 76 Антиелектрика

    7 3 Отговор

    До коментар #75 от "аман от хейтъри":

    Я кажи научи ли разликата между средна и максимална скорост?

    Коментиран от #77

  • 77 аман от хейтъри

    4 6 Отговор

    До коментар #76 от "Антиелектрика":

    Ми това , че именно ти не можеш да правиш разлика между средна и максимална скорост говори още по вече за това , че не си прав за спора за пробега на Теслата от Сф до Бургас ! Просто не можеш или не искаш да вденеш , че както Модел S така и Модел 3 , ако се движат със не по голяма скорост от 120 - 130 км. в час спокойно, ще им стигне тока за пробег от Сф до Бургас.

    Коментиран от #78

  • 78 Антиелектрика

    7 4 Отговор

    До коментар #77 от "аман от хейтъри":

    Как пък не вдянах, че е невъзможно да обясниш на невежия неща, които мозъка му няма как да го приеме. Онова Average speed в таблицата е сложено за красота и не значи средна скорост по твоите разбирания. Царе сте в разводняването на теми, уникално спамене, като по учебник за тролове.

    Коментиран от #80

  • 79 Логическа нишка

    4 6 Отговор

    До коментар #72 от "Антиелектрика":

    Губи ти се логиката нали? Ама нищо чудно, тя никога не ти е била силна страна. Говорих за през нощта, защото тогава се пътува най-бързо заради почти нулевия трафик. Ама ти откъде да знаеш?

    За мое щастие нямаше поразии по джантите, въпреки че автомобила отскочи поне двайсетина сантиметра. Всеки който е минавал последните седмици, може да потвърди.

    И продължаваш да бъркаш максимална скорост със средна скорост. При максимална скорост 140 км. Дори само участъка с ограничение на скоростта, ще ти свали средната скорост поне на 120 км. Без да броим другите намалявания на скоростта заради трафика. Следователно мисията е възможна с всеки модел на Тесла с достатъчно голяма батерия. И продължаваш да пренебрегваш зарядното в Пловдив.

    Коментиран от #81

  • 80 аман от хейтъри

    3 6 Отговор

    До коментар #78 от "Антиелектрика":

    Ми това , че ти не можеш да вденеш елементарни неща си е твой проблем. Аз вече тук не мога да ти помогна , както се казва помогни си сам (напрегни си мозъчето) , че и Господ да ти помогне. Няма никакво раздвояване на теми и никакво спамене от моя страна, вдявай и всичко ще си дойде на мястото.

    Коментиран от #82

  • 81 Антиелектрика

    6 2 Отговор

    До коментар #79 от "Логическа нишка":

    Като гледам колко пък то е силна на теб логиката, направо се плаша. Само като прочетох, че през нощта по магистрала се карало най-бързо и внезапно мис стана мъчно за теб. Дерзай.

    Коментиран от #85, #88

  • 82 Антиелектрика

    6 3 Отговор

    До коментар #80 от "аман от хейтъри":

    Само един е толкова бавноразвиващ тук и отрича написаното, като спори до последно. Та ако си беше писал с другия ник, изобщо нямаше да се занимавам.

    Коментиран от #83

  • 83 аман от хейтъри

    3 6 Отговор

    До коментар #82 от "Антиелектрика":

    Това няма никакво значение сс дадения спор, никове - микове отричане и не отричане и т.н. Това не отменя факта , че както Модел S така и Модел 3 , ако се движат със не по голяма скорост от 120 - 130 км. в час спокойно, ще им стигне тока за пробега от Сф до Бургас. Ти просто си свикнал , че спорещите тук с тебе си казват мнението и те оставаят , а ти после им даваш някакъв контра отговор на който те вече не обръщат внимание и ти вече се вземаш за голямата работа , вижте ме кой съм. Нееее, с мен този номер няма да мине , аз не съм от тези , които си оставят работата недовършена.

    Коментиран от #84

  • 84 Антиелектрика

    6 4 Отговор

    До коментар #83 от "аман от хейтъри":

    Да, ти просто си лъжеца Боре каскета, който се кълнеше, че пише само с един ник. На теб не искам да отговарям по какъвто и да е начин вече, защото си имаш проблеми и си в неравностойно положение.

    Коментиран от #86

  • 85 Borislav Popov

    5 6 Отговор

    До коментар #81 от "Антиелектрика":

    Ми дай бе умньо, дай да я видим колко струва твоята логическа нишка !? Коментари както винаги си наблъскал мноооого тук, ала логиката ти е както винаги на нивото на нулата.
  • 86 аман от хейтъри

    2 7 Отговор

    До коментар #84 от "Антиелектрика":

    Е и какво от това , това отменя ли факта , както Модел S така и Модел 3 , ако се движат със не по голяма скорост от 120 - 130 км. в час спокойно, ще им стигне тока за пробега от Сф до Бургас ?? Не го отменя , какъв ти е проблема тогава !?

    Коментиран от #87

  • 87 И ти бъркаш

    3 0 Отговор

    До коментар #86 от "аман от хейтъри":

    И ти тръгна по логиката на анти електрика. Разбира се че скоростта може да е над 120 130. Въпросът е каква ще ти е средната скорост. Най-вече от нея зависи какъв ще ти е пробега и разбира се от стила на каране. Ако караш газ спирачка газ спирачка, може да не стигнеш и до Пловдив, без да вдигаш повече от 150. Ако вместо спирачката ползваш рекуперацията, това че си вдигнал тук-таме 150 160 няма да ти свали кой знае колко от пробега, защото на места ще караш и с 90 км в час.

    Коментиран от #89

  • 88 Абе умньо

    3 7 Отговор

    До коментар #81 от "Антиелектрика":

    Я изгледай няколко клипа за каране с максимална скорост над 250-300 км/ч. Повечето са записани през нощта. Хайде поне веднъж се опитай да си използваш мозъка по предназначение, за да се сетиш сам защо.

    Дори през проход със завои е много по-безопасно да се кара бързо през нощта, отколкото през деня.

    Коментиран от #91

  • 89 аман от хейтъри

    0 6 Отговор

    До коментар #87 от "И ти бъркаш":

    Желателно е все пак, да не карате с повече от 120 -130 км. в час, понеже тогава разхода на батерията се увеличава , а при такъв стил на шофиране , от самосебе си се подразбира по честото използване на газта и спирачките. Макар, че честото използване на газта и спирачките си зависи вече и от интезивноста на движението и колкото по малко коли има на магистралата , толкова по добре това се отразява на разхода на електричество. Понеже , постоянните ускорения от 30-40-50 км в час до 120-130, също изяждат доста от ресурса на батериите. Изгледал съм доста тест-клипове , за тези неща в интернета и може да ви стане чудно , но най предпочитания режим за Теслите , всъщност е градското шофиране . Именно на градско , където голямото движение не ти дава възможност да развиваш големи скорости и да правиш разни ускорения от малка скорост до по голяма , батериите на Теслата се изтощават най бавно.
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Антиелектрика

    6 2 Отговор

    До коментар #88 от "Абе умньо":

    Те за това ли правят всички състезания през нощта? Гениално, през нощта било безопасно да караш с 250-300 км/ч. Това беше уникална тъпня.
  • 92 Аха

    2 0 Отговор

    До коментар #52 от "345":

    Момче, нямах предвид че ще се продава малката Шкода. Не мисля, че тя ще се продава добре. Тя е ФВ Ъп! Имах предвид тази Шкода, също за тези които не са виждали.
    https://www.google.no/search?q=skoda+vision+iv&prmd=inv&sxsrf=ACYBGNR9MgTofHCvJNJBbhGKqRfBDmRBHQ:1580753562449&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjDwMT0_bXnAhXr0aYKHS5ACaUQ_AUoAXoECA8QAQ&biw=360&bih=659&dpr=3#imgrc=kUbXjzgiRzU43M

    Коментиран от #93

  • 93 Аха

    3 0 Отговор

    До коментар #92 от "Аха":

    Тази е концепт, но оригинала няма да е много различен. Ще е 5 местна, 500 км. пробег. Излиза тази година.

    Коментиран от #94

  • 94 Аха

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Аха":

    Ето я Шкодата.
    https://www.google.bg/amp/s/automedia.investor.bg/a/2-novini/37482-vision-iv-e-elektricheskoto-badeshte-na-skoda/amp
  • 95 Куха лейка

    3 5 Отговор
    Абе ти правиш ли разлика между шофиране по магистрала и състезание? Кога е по-безопасно да караш с 250-300 км в час? В тъмно без никакъв трафик или на светло в час пик?
    Тъмнината ли те притеснява? Ходи на лекар, този път очен.

    Коментиран от #96

  • 96 Гост от Гостивар

    1 0 Отговор

    До коментар #95 от "Куха лейка":

    Нощното време е най добро за бесни скорости, особенно по някоя добре осветена и празна магистрала. Даййй гаааазз !!
  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 е па Дедо

    1 2 Отговор
    Балона ще се спука от Тесла. Алчните слепоци ще обединят, а много малко от хитрите лисунгери ще разбиват на Put опции. Успех на всички спекуланти!

    Коментиран от #100

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Акционер инвеститор спекулант

    3 2 Отговор

    До коментар #98 от "е па Дедо":

    Ами акциите на Тесла вече минаха и 700$, а само преди половин година такива като тебе предричаха че ще паднат на 10$. Този път няма разумно обяснение за поскъпването, защото от Тесла няма никакви новини. Вече всяка новина за останалите производители започна да вдига акциите на Тесла, защото се вижда колко са изостанали спрямо Тесла. Тесла е единствената компания която ВЕЧЕ печели от електромобили. Електромобилите означават загуби за останалите.
  • 101 Иван

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Антиелектрика":

    Човече ти знаеш ли какво означава в действителност, а не на хартия средна скорост от 130 км /ч. Това означава че или караш на супер празна магистрала или че в една часто от пътя караш поне със 180 за да вдигнеш средната скорост за тези част от пътя, където има граничение или просто не може да се кара със 130-140. Средна скорост от 115 е нормалното за магистрално каране и то не бабешко, като се вземе предвид, че винаги има някой, който кара по-бавно и ти не можеш да минеш върху него, а трябва да намалиш.