Last news in Fakti

30 Януари, 2020 14:32 17 054 40

Renault-Nissan-Mitsubishi вече не е най-големият производител в света

  • продажби-
  • статистика

През изминалата година алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi е успял да продаде 10 298 000 автомобила, което му отрежда едва трето място в класацията на най-големите производители в света за 2019-а, съобщава Business Insider. Втора позиция заема Toyota, а на върха застава Volkswagen.

Немците са продали 10 974 600 нови коли или с 1.3% повече, отколкото през 2018 г. С 10 742 122 продажби Toyota също бележи ръст от 1.4% в сравнение с предишната година.

Марките в състава на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi, който стана най-големият автопроизводител в света през 2018-а, отчитат спад в продажбите от общо 4.3%. Френско-японският гигант преминава през тежък период след ареста на Карлос Гон, който предрече фалит на Nissan до две-три години.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 35 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ех нма ги вече

    92 11 Отговор
    Накрая, ще почнат да продават, само емблеми по магазините. Кеф ти Рено, БМВ, Шкода или Ауди. Лепиш отпред/отзад/ и си ти.
  • 2 Японеца

    56 13 Отговор
    А па аз ги чаках VAG да фалират след дизелгейт - да се е*а у тъпака ...

    Коментиран от #17, #26, #28

  • 3 странно

    35 24 Отговор
    Не знам от къде преписвате новините, но на всякъде в интеренет поне от месец насам пише че Тойота в момента е на чело а Фолксваген е на втора позиция, а вие пишете обратното

    Коментиран от #5, #9, #12

  • 4 Най-добрия

    27 8 Отговор
    И рено имам,помогнал съм на концерна с 1 бройка.
  • 5 Курзагерманя

    29 17 Отговор

    До коментар #3 от "странно":

    Явно от немските класации гледат. Там им се иска фв да е номер 1
  • 6 Гост

    24 24 Отговор
    И всичко това, въпреки жестоките санкции и глоби. А Тесла със субсидиите и галенето от закона, пак все е на загуба.
  • 7 Гост

    22 3 Отговор
    Алооооо, гост! Кога ще фалират тия стогодишни бе? Все обещаваш, догодина, догодина....... а те все не фалират, ами все начело стоят. Я си оправи кристалната топка, че нещо много лъжовно гадае.
  • 8 Този

    8 18 Отговор
    Пък аз мислех, че Теслата са хегемон в тая област

    Коментиран от #18

  • 9 pepy

    25 6 Отговор

    До коментар #3 от "странно":

    За света не знам /не ми се търси/, но стaтиcтикaта /aгeнция JАTО Dynаmiсs/ зa прoдaжбитe нa нови aвтoмoбили в EВРОПА прeз м. дeкeмври 2019 гoд. е:

    - Vоlkswаgеn Gоlf - 30 652;
    - Rеnаult Сliо - 27 516;
    - Tеslа Mоdеl 3 - 22 118 /Нидeрлaндия - 12 053 брoйки/.
    - ...
  • 10 Пропагада

    8 6 Отговор
    Реклама за wv .
  • 11 гостенчето

    18 2 Отговор
    Касабов, написали сте заглавие най-голям производител, а в статията се говори за продажби. Разликата е огромна между количество произведени и обем продажби !

    Коментиран от #22

  • 12 Ама то в тази бройка

    11 13 Отговор

    До коментар #3 от "странно":

    влизат и кренвиршите с марка ФВ иначе от коли едва ли ще продадат толкова много. Най-продавният ФВ е кренвирша с ембелма на компанията,това немците си го публикуват.
  • 13 Оу йеа

    14 19 Отговор
    Тия па тайота кой ги купува?!

    Коментиран от #15, #31

  • 14 Toyota Corp

    12 19 Отговор
    До 13 - ЦЯЛ СВЯТ ГИ КУПУВА Toyota Например Corolla е най-продавания автомобил на планетата, през последните 10 години!!! Значи има защо!

    Коментиран от #19, #20

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Мушмули

    3 9 Отговор
    Хуъота са N1.Те са най-великите коли от оризовите плантациии.Да живеи само Japan.
  • 17 Все тая

    5 4 Отговор

    До коментар #2 от "Японеца":

    Иска ти се, ама няма. Намери си нещо по-съществено да чакаш.
  • 18 Бачо Киро

    5 3 Отговор

    До коментар #8 от "Този":

    Тесла де имат, де нямат 1 милион автомобили за цялото си съществуване, къде ги търсиш с 10 милиона... Към 2030 може...
  • 19 Анонимко

    13 9 Отговор

    До коментар #14 от "Toyota Corp":

    За последните 45 ГОДИНИ голф няма кой да го бие по продажби в Европа. В света е на второ място след королата, само защото на тойотата се взимат продажбите на всички видове короли. Хечбек, комби, седан, версо. Ако вземем само хечбека и комбито както е голфа, няма да може дори да се доближи до продажбите на голф в света. Изводите си ги прави сам.

    Коментиран от #21, #33

  • 20 Бачо Киро

    4 7 Отговор

    До коментар #14 от "Toyota Corp":

    Тц, не са последните 10, 2012 година Корола взе първото място от Форд Ф-сериите, който държи второто място и до днес, а често взема първото по продажби за годината. Дрънканиците на ФВ, че бръмбарът им бил най-продаваната кола в света пък е най-големият виц в авто-света. Мисля, че е на 4то място, даже голфът е пред него май. На пето май беше някой от ВАЗ, но не помня кой.
  • 21 Бачо Киро

    6 13 Отговор

    До коментар #19 от "Анонимко":

    Къде се ръгаш с тоя голф във световен мащаб? Единствено Ф-сериите на Форд се конкурират с продажбите на Корола. Къде си измисляш, че при голф гледат само хечбек, а Корола всички версии? То бива глупости, ма се оля... Де що голф е продаден се брои като голф.

    Коментиран от #23

  • 22 не разбрал

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "гостенчето":

    Нещо, не ми стана ясно. Значи, единия произвежда много, но не ги продава. Държи си ги на склад /за ретро/. Другия, с малкото производство, явно препродава/по няколко пъти/?
  • 23 Анонимко

    7 3 Отговор

    До коментар #21 от "Бачо Киро":

    И ти колко вида голф знаеш професоре? Я вземи прочети малко!!! Имаш отчайваща нужда.

    Коментиран от #32

  • 24 Бай хой

    6 12 Отговор
    Тойота продава много коли в Австралия и Южна Африка защото там се произвеждат а законите им ги толерират. Изкуствена работа. Най сигурен показател за качество и технологии е европейския пазар.

    Коментиран от #34

  • 25 Бай хой

    7 0 Отговор
    Някои тука бъркат продажбите по марки. В статията се говори за продажби на автомобилни концерни а не по марки. Фау вето в случая се представя от продажбите на цялата ВАГ а не само на Фолксваген. Тойота също с продажбите на всичките си марки. Май децата се пообъркаха.

    Коментиран от #35

  • 26 Анонимен

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Японеца":

    Има време...сега новото наименование "кафе" за вредните емисии ще им спадне ръста значително
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Генерал

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Японеца":

    След дизелгет фв. Продава същите дизели на по_ниска цена на същия пазар.хората ги купуват. За САЩ говоря. Който не знае сам да провери в нета.

    Коментиран от #36

  • 29 ВАГ

    2 4 Отговор
    Ето за това беше дизелгейт и цялата пропаганда срещу естествено най-добрите в бранша , за да са на 1во място ама с малко. Представяте ли си да нямаше тези измишльотини ... ВАГ щяха да имат продажби колкото всички други общо :) ... ммммда ФАКТ.

    Коментиран от #30, #37

  • 30 ВАГ

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "ВАГ":

    .... а и за да направят 2,3 завода в САЩ.

    Коментиран от #38

  • 31 Бако

    1 3 Отговор

    До коментар #13 от "Оу йеа":

    Предимно американците. В Европа почти никой не купува тойота.

    Коментиран от #39

  • 32 авто фен

    2 2 Отговор

    До коментар #23 от "Анонимко":

    А ти не си ли чувал за Голф комби и за Голф плюс? От марс ли падаш,та чак пишеш, неграмотник. Корола е еталонът в световен мащаб, Голф копира. Виж откога се произвежда Корола ,откога Голф.
  • 33 авто фен

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "Анонимко":

    Ами то корола няма кой да я бие по продажни в САЩ и в света. Кой където има силни пазари. Много си ми интересен с едностранчивото си мислене.
  • 34 авто фен

    3 3 Отговор

    До коментар #24 от "Бай хой":

    Най-сигурен показател за качество е САЩ, там клиентите купуват най-луксозни автомобил. Там най-продавани коли са такива като Камри,а в Европа се продава Клио,Поло,Ярис,Голф, Куга, Фиеста. Ай прецени кой пазар е по-престижен.
  • 35 авто фен

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "Бай хой":

    Да, по марки най-продавана е Тойота
  • 36 авто фен

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Генерал":

    Купуват? Ти не си чел статистика за пазара в САЩ. Фолксаген са почти никакъв играч на американския пазар, от тази база дизелите му се продават още по-малко в сравнение с бензиновите му версии. Американците не карат дизели.
  • 37 авто фен

    3 1 Отговор

    До коментар #29 от "ВАГ":

    Какви измишлъотини. Самият президент на ВАГ ПРИЗНА ЗА ИЗМАМИТЕ! И доста хора от Фолксваген са осъдени и лежали в затвора.
  • 38 авто фен

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "ВАГ":

    И защ да ги правят като в САЩ никой не купува Фолксваген и преди и след дизелгейт?
  • 39 авто фен

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "Бако":

    Ами то в САЩ почти никой не купува Фолксваген. При този огромен пазар Фолксваген продава по-малко коли отколкото Тойота продава в Европа. Всъщност Тойота не продава малко коли в Европа, продава на нивото на Пежо и Мерцедес като бройки.

    Коментиран от #40

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.