Last news in Fakti

21 Юли, 2012 11:00 3 587 12

Отново GTi в гамата на Peugeot

  • peugeot-
  • 208-
  • gti-
  • париж 2012

Култовият индекс GTi се завръща в каталога на Peugeot до края на годината, твърди британското сп. Autocar. Наточената версия на компактния хечбек 208 ще бъде представена на автосалона в Париж през септември.

Автомобилът няма да се различава съществено от концепта, показан в Женева през март. Под предния капак ще се крие 1.6-литров турбомотор, който ще бъде достъпен в два мощностни варианта със 156 и 207 к.с. Най-сериозната модификация ще се казва GTi Racing и ще ускорява до 100 км/ч за около 7 секунди.

От Peugeot уточняват, че горещата 208-ица няма да бъде толкова профилиран в спорта автомобил като Renault Clio RS. Маркетолозите на компанията не виждали особен финансов смисъл от модел, предназначен само за забавления на писта.

"Налага се да потърсим ниша, в която ще можем да продаваме възможно най-много автомобили", споделя пред Autocar шефът на британското поделение на Peugeot Тим Цимерман. "Стратегията на Renaultsport си има чар, но ние искаме да предложим кола, която предлага достатъчно удобства за ежедневна употреба."

По план производството на Peugeot 208 GTi трябва да започне до края на 2012 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Диана

    0 0 Отговор
    Двигателят е от Ситроен ДС3,но все пак за толкова малка кола очаквах да ускорява по-бързо(с около 210 к.с.)
  • 2 Кофти

    0 1 Отговор
    Ауу, каква грозотия! Аз си предпочитам стария дизайн на Пезо - 206/207/308

    Коментиран от #3

  • 3 Петър

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Кофти":

    Това, че ти предпочиташ стария дизайн, изобщо не означава, че е грозотия. Не може до безкрай да карат на стария дизайн, да не говорим, че 308 преди фейслифта беше доста странно и определено по-грозно от предшественика си. На мен пък ми харесва, че се държат към линията, наложена от 508, много е готина.
  • 4 520 зендер

    0 0 Отговор
    Гледам че малко хора са писали по тая тема.Лошо Седларов,много лошо.Като човек който е притежавал 205ГТИ бих казал че това е трагично.Не че обичам Пежо но имах много хубави моменти с това ГТИ.На времето то беше по-бързо от Голф ГТИ на старта.Моето мнение е че от Пежо грешат страшно много.Тенденцията е автомобилите да стават агресивни дори и тези които нямат никакви силови претенции.Та мисълта ми беше че можеха да направят конкурент на Рено и пак да бъде пригоден за ежедневна употреба.Стига бе-че те дори и Ферари култивираха супер-моделите си за ежедневна и градска употреба.
  • 5 Бат'ко

    0 0 Отговор
    Пежо какво са постигнали в спорта? :) А и като цяло колите им са смешни.

    Коментиран от #6

  • 6 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Бат'ко":

    Нищо не са постигнали особено в рали-спорта.
  • 7 дидо

    0 0 Отговор
    Наскоро ми се наложи да докарам едно 206 hdi 90кс от Варна до София и се убедих, че французин кола не може да прави . Има някой добри проблясъци , но за съжаление са малко ! Първото нещо беше което ми направи впечатление е като затворих вратата.Звука беше като от консервна кутия като тънка ламарина като евтина работа ! После се изпотихме яко въпреки 16-те градуса в купето (въпреки че климатроника беше минал профилактика).Просто няма производителност.
    Другото което ме подразни доста беше дългия скоростен лост и мноооооого дългия ход на скоростите. Все едно карам автобус. Да не говорим , че като включвах задна ставаше с един раздираш звук характерен за градските автобуси.Тази скоростна кутия не можаха да я оправят толкова години.......направо се чудя защо ?

    Коментиран от #8

  • 8 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "дидо":

    И не се ли изнерви от умрелия HDI. То бива слабо изпълнение ама пък само 90кс.Всъщност за 206 бива.Не те от Пежо и Ситроен скоростни кутии никога няма да се научат да правят-това е сигурно.

    Коментиран от #9

  • 9 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "520 зендер":

    За градски автомобил и толкова леко купе не е чак толкова зле 90кс
    Ама Френското производство си е за масовия и беден потребител ! Лъха на евтини материали отвсякъде ! Това си е ! То не че ние българите сме богати , но винаги е по-добре една по-стара с няколко години немска отколкото по-нов френски боклук
  • 10 205GTI

    0 0 Отговор
    И това не е зле, но мисля че никога повече няма да постигнат успех какъвто постигнаха с 205 това според мен е най-добрата им кола и всички хечбеци които правят остават в сянката на 205.
  • 11 Перо

    0 0 Отговор
    Глупости на търкалета - нямало да направят по-добра! 205-ицата направи фурор, но всяка нова кола е по-добра от старата. А пред европейците с такъв френски "боклук", както го нарича Дидо, бг-с....ята с германските джогани изглежда жалка и смешна.
  • 12 Петров

    0 0 Отговор
    карах Пежо 205 ГЛД 1,8 ДИЗЕЛ, закупен нов 1987 г. Експлоатиран 16 години 330 000 км. продаден с оригиналния аспух, стартер, динамо, дюзи. Липсваше корозя.