ФАКТИ.БГ

Електрическият Hummer ще има три електромотора

Публикувана: 7 Февруари, 2020 10:41
65 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2605
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 11 гласа.

Възроденият Hummer ще се завърне на пазара на 20 май като първия електрически пикап на General Motors и американците не бързат да разкриват подробности. Въпреки това някои детайли за автомобила станаха известни от уебкаст, посветен на финансовите резултати на концерна за последното тримесечие на миналата година.

Според президента на GM Марк Рюс GMC Hummer EV ще се предлага в различни модификации, най-мощната от които ще се оборудва с три електромотора и ще може да изминава до 650 км с едно зареждане. В гамата ще има също базова версия и офроуд вариант.

В конфигурация с три електромотора GMC Hummer EV ще предлага мощност от над 745 кВт (1 013 к.с.) и въртящ момент от 15 950 Нм на колелата. Ускорението от 0 до 60 мили/ч (97 км/) ще отнема около 3 секунди, а продажбите ще започнат през есента на 2021 г.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 11 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
боцмана
1 Отговор
А електромер ще има ли?

Коментиран от #2, #3


Оценка:
-9 +29

Фенъ
2 Отговор

До коментар #1 от "боцмана":


На мястото на оборотомера е.

Коментиран от #18


Оценка:
-2 +16

То направо
3 Отговор

До коментар #1 от "боцмана":


ще му трябва трафопост.

Оценка:
-5 +18

Borislav Popov
4 Отговор
Странично като го погледнеш, добре изглежда, на автомобил прилича, ала като му видях предницата пак за Дарт Вейдър си спомних.

Оценка:
-5 +10

Коmapak
5 Отговор
Само на мен ли ми изглежда адски грозен?

Коментиран от #15


Оценка:
-8 +13

Браво
6 Отговор
А в багажника дизелов генератор . Имаше даже някъде снимка за мобилни станции за зареждане на електромобили , които се захранват с дизелови генератори! ЕКО !!!

Оценка:
-3 +15

Госあ
7 Отговор
😂 тея gm не фалираха ли бе ? И к'во, тоя варел сигурно ще се зарежда от соларен панел на покрива 😂 Толкова са плоски краварите,че не разбраха че водорода е горивото за камиони. Вече се проектират и кораби, а Дасо проектират и самолет. четох ,че и краварите искали самолет на водород,ама боинг щели да го правят 🥴 Без коментар 😂

Коментиран от #9


Оценка:
-9 +9

гост
8 Отговор
"Тромавите" американски , а и всякакви други пикапи до 2-3 години ще вдигат 100 за под 3 секунди , хаха !! ВСИЧКИ без изключения !! И какво ще правят тогава "суперспортните" пушилници , дето доскоро се хвалеха със 4-5 секунди за същото ?? На 5-6 ПЪТИ по-висока цена ??!!

Оценка:
-8 +10

гост
9 Отговор

До коментар #7 от "Госあ":


Тоя варел не само ще скъса всеки пушилник на светофара , ами ще влачи десетина от тях накуп без да ги усеща даже !! И въобще няма да е най-добрия електрически даже !! А ти ще четеш за сриващитв се със милиони продажби на пушилници и ще подсмърчаш жално и безпомощно !!

Коментиран от #11


Оценка:
-8 +9

незнайко
10 Отговор
Въртящ момент от 15 950 Нм на колелата !!! Сигурно има грешка. 1600 Нм може би !!!

Коментиран от #23, #37


Оценка:
-5 +6

Госあ
11 Отговор

До коментар #9 от "гост":


Говедарските автомобили са като самолетите им. И всичко останало. Второ качество.

Коментиран от #12, #16, #19, #28


Оценка:
-13 +5

наблюдател
12 Отговор

До коментар #11 от "Госあ":


карай си УАЗката и автомобили недей да говориш
Ако искаме мнение за млеконадоя -ти ще си експерта

Коментиран от #14


Оценка:
-3 +8

Госあ
13 Отговор
Между другото, французите заедно с Тойота наистина придадоха смисъл на соларите и вятърните турбини,и така вече виждам някакъв смисъл от тях. Всъщност, те предлагат директно към фотоволтаиците и турбините да бъде прикачено производството на водород, като по този начин се съхранява и използва пълноценно генерираната енергия. Това наистина е умно. Слушах го във връзка с първият водороден кораб, съвместно производство между французи и Тойота. Който ще измине 6000км и ке акустира в Токио за откриване на олимпиадата.

Оценка:
-4 +6

Госあ
14 Отговор

До коментар #12 от "наблюдател":


Аааа ама млеконадоя е ваша специалност бе. На краварите 😂

Оценка:
-8 +3

AmateurEU
15 Отговор

До коментар #5 от "Коmapak":


Е то зашото cybertruck-a на тесла е много хубав! 😂

Оценка:
-2 +5

гост
16 Отговор

До коментар #11 от "Госあ":


Тъй , тъй , със лозунги и заклинания ще ги разбиеш да знаеш , хахахаха !! Ама що тъй на никой не му дреме за баш твоето мнение ?? Все още ГМ е третия производител в света , а американския пазар е втория в света , точно десет ПЪТИ по- голям от руския , товарищь , хахаха !!

Коментиран от #17


Оценка:
-6 +6

Госあ
17 Отговор

До коментар #16 от "гост":


Тея пикапи са направени за превоз на гюбре бе братчед. К'во толкова им се възхищавате? И още повече, гюбрето предпочита японците да им ги правят 😂 Щото те наистина ги правят предимно за износ

Коментиран от #21, #30, #34


Оценка:
-7 +7

123
18 Отговор

До коментар #2 от "Фенъ":


нееее човек на мястото на графата за резервоара е

Оценка:
-1 +1

гост
19 Отговор

До коментар #11 от "Госあ":


И да не се радваш много да ти обясня , че е втори по БРОЯ продадени автомобили , но ПЪРВИ по приходи от продажби !! Щото китайчетата купуват повече броя , но на 3-4 пъти по- ниска цена ! Да не говорим , че в Китай се продават 27 милиона на 1500 милиона население , тоест 0, 0018 на глава , а в САЩ 19 милиона на 300 милиона население или 0 , 033 на глава , тоест 20 ПЪТИ повече , честито !! И три пъти по-скъпи да не забравиш !! За Раша няма да смятам , че трябва да си правиш сепуко , хаххаха !!

Коментиран от #20


Оценка:
-5 +8

Госあ
20 Отговор

До коментар #19 от "гост":


Боклуци. А най много ме кефят псевдоеколозите, които се радват на краварските коли 🤣🤣🤣 Заринаха планетата с боклуци краварите, излязоха от споразумението за климата, ама наш'те "еколози " им се кефят 🤣

Коментиран от #22


Оценка:
-9 +2

гост
21 Отговор

До коментар #17 от "Госあ":


Пикапа е възможно най-универсалния и практичен автомобил който може да се измисли ! Досега имаше недостатъци главно заради умрялото ДВГ и свързаните с него трансмисии !! С електрическо задвижване ще разбие всички продажби !! Тесла 3 още първата година влезе в първите 3 модела по продажби в Европа , а Сайбъртрък ще е по- добър , само гледай !!

Коментиран от #25


Оценка:
-8 +9

гост
22 Отговор

До коментар #20 от "Госあ":


Излезли са в шестак , ще има да почакаш !! Излязъл е Тръмп , ама никой не го пита !! САЩ е втори след Китай по инвестиции и инсталиране на ВЕИ , при пет пъти по-малко население !! ВЕИ вече произвеждат повече ток от въглищните и газовите централи накуп , а въглищните затварят с страшни темпове !! До десет години в САЩ НЯМА да се произвежда ток от въглища преди Китай и даже преди Европа !! А ВЕИ ще произвеждат над 50% от всичкия !! Пък ти си мечтай кой откъде "излязъл" , хахахаха !!

Коментиран от #24, #63


Оценка:
-6 +4

Бачо Киро
23 Отговор

До коментар #10 от "незнайко":


Тц, това е новият вид за мерене на електрички. Тесла почна, че изглеждаше повече. 10000 беше при новият роудстер, дет още иде. Затова и премериха Додж Демон, при него е над 16000 на колелата. Демек и туй, дето е УАУ има по-малко. Иначе принципно съм съгласен, че всичко трябва да се мери на колелата, но не и да се правят на улави с големите числа.

Коментиран от #39


Оценка:
-2 +3

Госあ
24 Отговор

До коментар #22 от "гост":


Единственото нещо, което е екологично в краварника са атомните електроцентрали.

Оценка:
-6 +4

Госあ
25 Отговор

До коментар #21 от "гост":


пикапа е за гюбре у прерията. а най големите селяци ги карат градско. И това наистина са най големите селяни. С шест литрови двигатели.

Оценка:
-5 +3

Госあ
26 Отговор
Това наистина вече изглежда разумно https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0360319918337212?via%3Dihub разбира се, няма да замести най добрият и екологичен източник на енергия- атомната енергия

Оценка:
-0 +3

type-R
27 Отговор
Виждам че са го стилизирали готов за гътане на къщи.....

Оценка:
-0 +4

да го духат руските краварски сороси
28 Отговор

До коментар #11 от "Госあ":


Американските автомобили са сред най-елитните в света от най-високо качество.Руските клошари дори немогат и да си помислят да си позволят подобен лукс.Карай си там говедарската лада и не коментирай най-големите произодители.Нали знаеш степента на сравнение...
боклук
по-голям боклук
най-голям боклук
руски боклук.

Коментиран от #29


Оценка:
-6 +5

Госあ
29 Отговор

До коментар #28 от "да го духат руските краварски сороси":


Селянин. К'во друго да ти кажа. Ама наистина много селтаци у таа България. Затова и толко любов към краварите. Ник'во европейско бъдеще не може да има тая селяндурска страна.

Оценка:
-6 +4

да го духат руските краварски сороси
30 Отговор

До коментар #17 от "Госあ":


А бе говедарче,руския краварник въобще произвежда ли нещо което да не е скрап ? Всичко е най-долно качество в руския краварник !

Коментиран от #31, #33


Оценка:
-2 +6

Komapak
31 Отговор

До коментар #30 от "да го духат руските краварски сороси":


Камаза става, за друго не се сещам😊

Коментиран от #32


Оценка:
-2 +0

лошата реалност
32 Отговор

До коментар #31 от "Komapak":


Виж само интериора на Камаз от 2019г.Ниско и евтино качество,а камиона все едно е дялан с брадва отвън и отвътре.Русия не произвежда нищо и нищо там неможе да бъде от високо качество.Самите думи "качество" и Русия немогат да стоят в едно изречение.

Коментиран от #38


Оценка:
-3 +4

Госあ
33 Отговор

До коментар #30 от "да го духат руските краварски сороси":


говедарче е тоя,който ходи с пикапа за гюбре в града бе селски 😂

Оценка:
-6 +2

Saguaro
34 Отговор

До коментар #17 от "Госあ":


Абсолютно си прав.Когато попаднеш в някой скъп квартал виждаш основно германски или японски премиуми,също и корвет,ако видиш подобно недоразумение,най вероятно е на някой слуга.Американците имат определението реднекс трък,демек пикап за селяндури.Защо ги карат?Самоусигуряваши се които отчитат разхода на гориво през данъците.Дали е гъзария?Определено не ?Някой в България може да си мисли обратното.

Коментиран от #35


Оценка:
-4 +3

Госあ
35 Отговор

До коментар #34 от "Saguaro":


Ами аз в европейските и японски градове такива камиони и джипове не съм виждал. Карат се предимно чисто нови малолитражни коли.

Коментиран от #36


Оценка:
-3 +2

п.п
36 Отговор

До коментар #35 от "Госあ":


или градски лимузини.

Оценка:
-0 +1

Джуган
37 Отговор

До коментар #10 от "незнайко":


Пикап с бързи-бавни при включена първа бавна има общо предавателно число над 40:1. Ако макс въртящият момент на двигателя е 400 N*m, с гуми 17-ки дава макс въртящ момент на колелата около 25000 N*m, така че всичко е въпрос на манипулативно поднасяне на данните и технически неграмотна публика.

Коментиран от #41


Оценка:
-2 +6

Komapak
38 Отговор

До коментар #32 от "лошата реалност":


Първо да те попитам ти ще работиш ли или ще се глезиш? И второ, без да съм капацитет ама за поредна година няма кой да ги бие на Париж Дакар. И трето, в далечния север повечето са камази. Иначе за повечето руска техника си прав. Хубава работа ама сделана. Да припомня само, че всичко под размер ключ 24 се води на но технология там 😂😂😂😂

Оценка:
-2 +3

Това е реалността
39 Отговор

До коментар #23 от "Бачо Киро":


Всъщност това на практика е най-реалният въртящ момент. Всичко друго е ала-бала. Какво те интересува какъв въртящ момент излиза от двигателя, като след него има скоростна кутия, която го променя веднъж заради предавателните числа и втори път, заради загубите в скоростна кутия. След това имаш и допълнителни загуби по трансмисията заради диференциали раздатки и какво ли не.

Практически само въртящият момент на колелата задвижва автомобила. Какво става преди това, не го интересува. Особено пък когато говорим за пикап или трактор.

Оценка:
-2 +2

Джуган
40 Отговор
“Интересни” коментари от хора които едва ли някога са имали пикап и не е ясно кой каква бракма кара. Едва ли има по практичен автомобил. Американските пикапи от рода на Форд Ф-150 са големи за България, но по малките от категорията на Тойота Хайлукс са супер здрави и яки, топ изпълнението с 4 врати е доста луксозно отвътре и спокойно побира 5 човека, имат 4х4 и бързи-бавни, мега проходими са, с дизелов двигател харчат сравнително малко за размерите си, като нови струват малко повече от половината на цената за джип със същите параметри, обезценяват се бавно, не са набъкани с електроника, подръжката им е лесна и проста, всички компоненти са лесно достъпни не като новите автомобили, товароподемност един тон, може да тегли ремарке до 3.5 тона и пр. Аз съм супер доволен от моя пикап и хич не ме интересува дали силиконките от мола или пияниците на селския площад ще ме помислят за реднек като минавам с него.

Оценка:
-0 +4

Къде караш на първа бавна?
41 Отговор

До коментар #37 от "Джуган":


Хубави цифри си дал, ама както сам си отбелязал, са само манипулативно поднасяне на данните и технически неграмотна публика.

Понеже ние не сме такава, ще сравниш ли въртящия момент при да речем 50 или 90 км/ч, а защо не и при 120км/ч между Хамъра от статията и пикапа за който говориш? Кой ще доускори по-бързо онези 3500кг в ремаркето, за които говориш?

Коментиран от #42


Оценка:
-2 +4

Джуган
42 Отговор

До коментар #41 от "Къде караш на първа бавна?":


Предпочитам да говоря за въртящ момент не като функция на скоростта а на оборотите на двигателя, за останалото има предавки на скоростната кутия. Не случайно говоря за максимален въртящ момент, а е моя задача да държа двигателя на или близо до максимума когато се налага. За да правя конкретни сравнения ми трябва единствено кривата на въртящия момент на Хамъра (моята я имам) и предавателните му числа между двигателя и пътя, вкл. размер на гумите, главно предаване, предавки ако има такива. Оттам вадя и мощност (тя е равна на върт. момент х обороти) и всичко необходимо за да отговоря на въпроса

Коментиран от #43, #44


Оценка:
-1 +3

Джуган
43 Отговор

До коментар #42 от "Джуган":


А по въпроса къде карам на първа бавна, обикновено по най стръмните участъци в планините, като газя през реките или като трябва да издърпам някой.

Коментиран от #45


Оценка:
-1 +2

Всичко ти е сметнато
44 Отговор

До коментар #42 от "Джуган":


Виждаш ли колко глупави доводи ми изкарваш, при положение, че са ти казали верния резултат наготово? Нищо от това не ти трябва, защото хамъра няма сменящи се предавки. Максомалния въртящия момент е постоянни 15 950 Нм на колелата от 0 до някаква скорост, до която мощността се увеличава от 0 до 1013к.с. по формулата обороти по въртящ момент (грубо казано). От тази скорост нагоре, максималната възможна мощността остава постоянна 1013к.с., но с увеличаване на оборотите максимално възможният въртящ момент намалява.

Дори не ти трябва да знаеш какво е предавателното число между двигателя и гумите, само трябва да знаеш този въртящ момент за какъв размер гуми се отнася. Освен това е възможно в зависимост от броя на двигателите, всеки от тях да има различен максимален възможен въртящ момент и максимална мощност постигани при различни скорости. Виждаш ли как цялата парадигма се променя? Трябва да се гледа от съвсем различна гледна точка, защото не можеш да сменяш скорости и въртящият момент на двигателя става безсмислена и ненужна информация. Трябва ти единствено максималният въртящ момент на колелата, максималната мощност и от каква скорост нагоре може да постигнеш максималната мощност. Точно това е скоростта от която нататък започва да ти пада въртящия момент.

Коментиран от #47


Оценка:
-3 +1

Именно де.
45 Отговор

До коментар #43 от "Джуган":


Имаш този максимален въртящ момент на гумите през 0,001% от времето на използване на пикапа или изминатите километри. При електрическия пикап разполагаш с максималният въртящ момент в 99% от случаите, включително при скорост 100км/ч. Колко ти е въртящият момент на гумите на пета скорост и 100км/ч?

Коментиран от #46


Оценка:
-1 +1

Джуган
46 Отговор

До коментар #45 от "Именно де.":


Достатъчно (имам и шеста предавка)

Коментиран от #48


Оценка:
-1 +2

Джуган
47 Отговор

До коментар #44 от "Всичко ти е сметнато":


Никъде не се споменава дали Hummer-a има понижаваща предавка и въобще предавки. Тесла има само понижаваща, Тайкана има две предавки (скорости) така че преди да наричаш поводите ми глупави, вземи че се ограмоти малко. Ако пък седнеш малко да помислиш (знам че е ти е трудно, но все пак се опитай, може пък да ти се получи) ще разбереш че намаляването на мощността при високи обороти е недостатък, тъй като с увеличаване на скоростта ти трябва повече мощност, особено с пикапите на Тесла и Хамър които са мааалко по аеродинамични от тухла четворка.

Коментиран от #49


Оценка:
-1 +3

Говори с цифри
48 Отговор

До коментар #46 от "Джуган":


Колко нютон метра на колелата на пета предавка? А на шеста щом имаш?

Коментиран от #50


Оценка:
-2 +1

Ами да помислим, ако можеш
49 Отговор

До коментар #47 от "Джуган":


Освен недоразумението Тайкан, други електрички с повече от една предавка НЯМА. Точно затова няма никакво значение какво е предавателното число, защото максималният въртящ момент на колелата не може да се променя със смяна на предавки. Дори ако помислиш, ако можеш разбира се, ще се сетиш, че мощността е най-висока точно при високите обороти при електричките, а високите обороти винаги значат по-висока скорост, защото нямаш съединител и електродвигателя не може да се върти без да се въртят и колелата. Ако толкова не можеш да мислиш можеше да прочиташ това за мощността в предишното ми мнение.

Коментиран от #51


Оценка:
-2 +1

Джуган
50 Отговор

До коментар #48 от "Говори с цифри":


2286 N*m на пета със 100 км/ч, а ти колко имаш с ГоУфо? Моите данни са истински, твоите са глупашки предположения, капиш?

Коментиран от #55


Оценка:
-2 +4

Джуган
51 Отговор

До коментар #49 от "Ами да помислим, ако можеш":


Чул си отнякъде нещо но не си го разбрал, ако беше така като си мислиш максималната скорост на Теслата щеше да е 300 км/ч, които аз вдигам без проблем със спортната си кола с много по малък максимален въртящ момент от миксера, докато ти нямаш електричка защото си скъсан, но ако имаше щеше да знаеш че над 200 издъхва. Аман от чули-недочули разбирачи мечтатели

Коментиран от #52


Оценка:
-2 +6

Джуган
52 Отговор

До коментар #51 от "Джуган":


И само да добавя, как така по спесификация максималната ми скорост е305 км/ч “само” с 425 N*m максимален въртящ момент?

Коментиран от #53, #57


Оценка:
-1 +4

гост
53 Отговор

До коментар #52 от "Джуган":


А аз само да добавя , че със всичките ти сметки и Тесла и тоя пикап ще те скъсат ВИНАГИ и НАВСЯКЪДЕ , пък ти си се успокоявай със сметки и мечти , хаххахаа !!!

Коментиран от #54


Оценка:
-6 +2

Джуган
54 Отговор

До коментар #53 от "гост":


Аз съм абсолютно спокоен защото автомобилите за които пиша са долу в гаража ми и са на мое разположение разположение ДНЕС и СЕГА, докато такива като теб фантазират какво може да притежават ако един ден спечелят от търкане на талончета. Така че драги мой, не ми казвай какъв шанс имам срещу пикап който дори още не е произведен, а докарай твоят пикап или каквото имаш да видим кой кого ще издърпа, въжето е от мен, и да видим кой какъв шанс има. Момент че забравих задължителното и много оригинално ха ха ха ха ха

Коментиран от #56


Оценка:
-3 +7

И едно корабче ти плува в окото
55 Отговор

До коментар #50 от "Джуган":


Алоооу, събуди се или изтрезней! Какво ти е предавателното число на пета бърза скорост между гумите и двигателя? 5,72? Тези ги разправяй на технически неграмотна публика. Ами на 6 скорост колко ти е предавателното число?

Оценка:
-6 +3

И едно корабче ти плува в окото
56 Отговор

До коментар #54 от "Джуган":


Я поне на картинка и характеристики го покажи този пикап, защото е почти сигурно, че съществува единствено във фантазиите ти?

Кой е този пикап с бързи и бавни скорости, който вдига над 300км/ч. Въобще не е нужно да притежавам слънцето, за да ти кажа че ще изгрее сутринта и ще залезе довечера. Не измествай темата към притежание, като говорим за чиста физика. Хамъра няма как да го притежава никой от нас, защото все още не се продава.

Коментиран от #58


Оценка:
-6 +3

Научи физиката
57 Отговор

До коментар #52 от "Джуган":


От ВЪРТЯЩИЯ МОМЕНТ НА ГУМИТЕ зависи за колко ВРЕМЕ ще ускориш до определена скорост. За максимална скорост ти трябват ОБОРОТИ НА ГУМИТЕ. Те зависят от предавателното число между гумите и двигателя при максималните му обороти. От МОЩНОСТТА зависи колко бързо и дали въобще един автомобил може да достигне 300км/ч. Единственото което липсва на Тесла за 300км/ч е ПРЕДАВАТЕЛНО ЧИСЛО, защото така е проектирана. Ти лично по колко пъти в месеца вдигаш повече от максималната скорост на Тесла от 260км/ч?

Коментиран от #59


Оценка:
-6 +3

Джуган
58 Отговор

До коментар #56 от "И едно корабче ти плува в окото":


Норвежец бре чети, норвежеца не чете. Пиша за два различни автомобила, единият е пикап с бързи бавни с които постига голям въртящ момент на гумите, максималната му скорост е 180 км/ч, другият е спортен и е предназначен за високи скорости и ускорение, малък, лек и аеродинамичен. Само човек с чисто теоретични знания но без никаква практика може да допусне че тези две взаимно изключващи се предназначения могат да съществуват в едно.

Коментиран от #61


Оценка:
-2 +4

Джуган
59 Отговор

До коментар #57 от "Научи физиката":


Когато си поискам, със сигурност по често отколкото ти развиваш 260 с твоята Тесла дето я нямаш. Аз сега отивам на офроуд и като се върна ще разкажа дали съм научил нещо ново за каране в сняг и кал, а ти цъкай на интернета и довечера разкажи какво си научил за бъдещия си автомобил който ще се финансира с търкане на талончета. И да не забравя, едно гръмогласно норвежко ха ха ха ха ха

Коментиран от #60


Оценка:
-2 +4

гост
60 Отговор

До коментар #59 от "Джуган":


Отиваш на баба си фърчилото да караш , хахаха ! Тия ги разправяй на дружките от клуб "изкуфели пенсионери" !! Сигурно в твоя "гараж" са ви сбирките , хахаха !!

Оценка:
-4 +2

2в1
61 Отговор

До коментар #58 от "Джуган":


Точно това ти е проблема. Не можеш да осъзнаеш, че електромобилите са две в едно. Не можеш да осъзнаеш, че хамъра от статията и cybertruck имат въртящ момент на трактор и ускорение на спортен автомобил. Даже не можеш да схванеш как работи електродвигателя, който има максимален въртящ момент от нула оборота и може да го предаде на колелата, които да се въртят с един оборот в минута и да го предава така цяла вечност без никакви вредни последствия. Твоя пикап може ли го това? Точно за измъкване от кал и сняг или катерене на стръмен терен, това е много важно и именно затова служат понижаващите предавки. Хайде сега си сметни минималните обороти на които може да ти работи двигателя, разделени на предавателното число, за да видиш какви са ти минималните обороти с които може да се движат колелата. После си помисли при какви обороти на двигателя ще получиш максималния въртящ момент и с колко оборотът биха се движили колелата тогава? Хайде остави и ние да сме карали джипове и преди два дни да сме ги измъквали от преспите и то по принуда, а не от кеф като тебе.

Коментиран от #62


Оценка:
-3 +2

Джуган
62 Отговор

До коментар #61 от "2в1":


Аз нямам проблем с автомобилите които притежавам В МОМЕНТА, ДНЕС И СЕГА, кефят ме, нито пък ми е дотрябвал вариант две в едно, а вие продължавайте да мечтаете за миксери и търкайте талончета. Норвежко ха ха ха.

Оценка:
-1 +3

Гост
63 Отговор

До коментар #22 от "гост":


https://www.eia.gov/tools/faqs/faq.php?id=427&t=3

Оценка:
-0 +0

Хасан
64 Отговор
Хубаво Силверадо

Оценка:
-0 +0

Димов
65 Отговор
16000 Нм момент предполага едни 10см дебели полуоски.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Алексей Навални
Бъдещите творчески планове на руския опозиционер
Искам нашите данъци да се превръщат в пътища, болници и училища, а не в дворци и лозя"

Още бисери
ТОП 5