Last news in Fakti

11 Февруари, 2020 15:31 8 655 23

Ето я новата C3-ка на Citroen

  • citroen-
  • c3
Ето я новата C3-ка на Citroen - 1

Citroën разкри обновената версия на бестселъра си C3, който от лансирането му в края на 2016 година до сега надмина 750 000 продажби и се превърна в най-продавания модел на марката на всички пазари. Сега, и обновеният C3 не прилича на нито един друг автомобил от своя сегмент.

Основните новости са: обновена предна част, в която се отличават новият подпис на Citroen и новите LED светлини, по-големи възможности за персонализация с 97 външни комбинации и 3 цвята на покрива, 3 интериора и 2 нови дизайна на джанти, нов дизайн на протекторите Airbump, които предпазват автомобила в градска среда, ново усещане за комфорт на борда със седалките Advanced Comfort, както и 12 технологии в помощ на управлението.

Ето я новата C3-ка на Citroen

Ако има нещо, което наистина да отличава новия C3, това определено е характерният за марката комфорт. За да се осигури комфорт от ново измерение, специално внимание е отделено на седалките. По подобие на C5 Aircross SUV, C3 предлага седалки Advanced Comfort: иновация 100% Citroën.

Тези удобни седалки – които създават усещането, че «сядате на фотьойла в дневната си» - осигуряват голям комфорт както визуално, така и по отношение на положението на тялото, благодарение на възглавниците с графичен ефект и поддръжката в областта на кръста (която от страната на водача е регулируема). Освен че са широки, седалките могат да се регулират и по височина. Освен това, новият C3 се съобразява с нуждите на клиентите и вече разполага и с подлакътник от страната на водача.

Ето я новата C3-ка на Citroen

Новият C3 предлага и 12 полезни технологии в помощ на управлението

СИСТЕМА ЗА УЛЕСНЕНО ПАРКИРАНЕ НАПРЕД: тази система е предназначена да улесни шофирането в града. Тя включва 6 датчика, подпомагащи паркирането напред, които се задействат под формата на звуково предупреждение.
СИСТЕМА ЗА ДОСТЪП И ПОТЕГЛЯНЕ „СВОБОДНИ РЪЦЕ“: системата позволява да се заключва/отключва автомобила и да се стартира двигателя му, без да се налага да изваждате ключовете от джоба си. Автомобилът разпознава водача си още щом той се доближи до него.
ACTIVE SAFETY BRAKE: тази система за внезапно спиране ограничава риска от сблъсък. Тя функционира при скорост над 5 км/ч по отношение както на неподвижни, така и на движещи се предмети и пешеходци. Ако няма реакция от страна на водача след предупреждение за потенциален риск от сблъсък, системата автоматично спира автомобила.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ЗА НУЖДА ОТ „КАФЕ ПАУЗА“: системата предупреждава водача, когато стане време да направи почивка, след два часа непрекъснато шофиране при скорост над 65 км/ч.
СИСТЕМА ЗА СЛЕДЕНЕ ВНИМАНИЕТО НА ВОДАЧА: тази система преценява степента на бдителност на водача като изчислява отклоненията на траекторията по отношение на маркировката на платното. Тази функция е адаптирана най-вече към скоростните пътища над 65 км/ч.
АВТОМАТИЧНИ ДЪЛГИ СВЕТЛИНИ: тази функция осъществява превключването от дълги светлини на къси и обратно, в зависимост от трафика, когато бъдат засечени други автомобили.
КАМЕРА ЗА ЗАДЕН ХОД с датчици, улесняващи паркирането: при превключване на заден ход, камерата позволява да се види на основния екран изгледа зад автомобила. Цветни линии показват близостта до дадено препятствие. Камерата осигурява по-широка видимост, с цел да улесни маневрите.
СИСТЕМА ЗА УЛЕСНЕНО ПОТЕГЛЯНЕ ПОД НАКЛОН: тази система улеснява потеглянето под наклон. Тя не позволява нежеланото придвижване на автомобила под наклон, когато е отпуснат педала на спирачката. Системата действа при наклон над 3% като стабилизира автомобила за около 2 секунди.
СИСТЕМА ЗА ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ПРИ НЕВОЛНО ПРЕСИЧАНЕ НА ОСЕВАТА ЛИНИЯ: тази система следи за намаляване бдителността на водача и намалява риска при моментно невнимание зад волана при скорост над 60 км/ч., Когато автомобилът пресече бялата линия на платното, без да е задействан мигача, компютърът на системата задейства предупреждението. Водачът бива предупреден за пресичането на линията, както чрез звукови сигнали, така и визуално.
СИСТЕМА ЗА СЛЕДЕНЕ НА МЪРТВАТА ТОЧКА: с помощта на пиктограми в огледалата тази система показва на водача, че в мъртвата точка на видимостта му се намира друг автомобил. Системата функционира на същия принцип като датчиците за заден ход и допринася значително за безопасността на скоростните пътища в града.
СИСТЕМА ЗА РАЗПОЗНАВАНЕ НА ПЪТНИТЕ ЗНАЦИ С ПРЕПОРЪЧИТЕЛНА СКОРОСТ: системата разпознава пътните знаци за ограничение на скоростта и подава тази информация на водача. Тази скорост може да бъде записана като препоръчителна в регулатора-ограничителя на скоростта. Системата функционира при всякаква скорост на автомобила. Тя засича също така и пътни знаци, указващи край на ограничението на скоростта.
РЕГУЛАТОР-ОГРАНИЧИТЕЛ НА СКОРОСТТА: функцията за разпознаване на пътните знаци за препоръчителната скорост предоставя възможността засечената скорост да бъде зададена в регулатора-ограничителя на скоростта.


Двигателите са съобразени с еко нормата Евро 6

Те са трицилиндрови бензинови PureTech 83 к.с. и 110 к.с., както и дизелов BlueHDi с мощност 100 конски сили. C3 се предлага и с автоматична скоростна кутия EAT6. Моделът ще да бъде пуснат в продажба у нас през месец юни 2020 година, като цените на иновацията ще са минимално завишени.

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Дължина: 3,99 м
Широчина: 1,75 м
Височина: 1,47 м
Междуосие: 2,54 м
Обем на багажника: 300 л

Ето я новата C3-ка на Citroen


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 30 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Jack Bauer

    38 8 Отговор
    Повече ми харесва от новото 208 ;-}

    Коментиран от #6, #17

  • 2 Komapak

    18 19 Отговор
    При толкова много системи и подсистеми няма как при днешното ниво на автомобилната електроника да няма проблеми. На пръв поглед смислени промени и нововъведения. Експлоатацията ще покаже кое как. Наистина не познавам българин, който ще си го купи чисто ново.

    Коментиран от #5

  • 3 Гост

    14 19 Отговор
    Анатема, бе! Пак Citroen Juke! Сложете ѝ нормални фарове на тая предница

    Коментиран от #22

  • 4 Марио

    28 8 Отговор
    Това е най-хубавата кола в този клас. Различна от останалите. Не случайно е една от най-продаваните в Европа. А обновлението не е радикално, защото дизайнът е уникален. Ситроен винаги са правили такъв (с изключение на леки залитания през годините). Иначе технически всички са еднакви.
  • 5 Цветелина

    18 8 Отговор

    До коментар #2 от "Komapak":

    Приятно ми е, Цвети. Чакам юни и ще си я купя. На снимки и от написаното изглежда жестока, предполагам и на живо ще е така.

    Коментиран от #8

  • 6 Бангеев

    27 4 Отговор

    До коментар #1 от "Jack Bauer":

    И не само. По-красива е и от Клио, а от Поло да не говорим. Това е най-смислената кола от В сегмента.
  • 7 дявола

    12 4 Отговор
    Ако трябва да бъда честен само дизайн но пък това продава
  • 8 Komapak

    12 11 Отговор

    До коментар #5 от "Цветелина":

    Цветни много се радвам за теб. Опита ми с С3 е по-скоро плачевен що се отнася до механика и особено в електрическата част. Палил съм се на път!!! Външния вид доста често лъже..... 😊
  • 9 Емил

    9 11 Отговор
    Поредната поничка! След С6 - нищо интересно! Въшки за еко-комплексари, т.е. модерните млади!
  • 10 Онзи

    7 22 Отговор
    КЕ-НЕФ !!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #15

  • 11 Този

    5 17 Отговор
    КЕН-ЕФ !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 12 Здра сти

    5 5 Отговор
    Миналата година карах С3 под наем в Испания.на под 10 000км .вървенето беше добре,климатика също.волана почти половин оборот и нищо не се случва,скоростния лост при всяко превключване имах усещане,че ще остане в ръката ми.по острите завои в планината на всяко завиване предницата виеше.

    Коментиран от #13

  • 13 Здравей

    7 0 Отговор

    До коментар #12 от "Здра сти":

    Миналата година карах С3 на около 170000 км, 2014 г. Дизелов двигател, не помня точно какъв. Волана се въртеше с малкия пръст на едната ръка и като знаеш на къде искаш да завиеш, завиваше без никакво усилие или изненада. На планина не съм я карал, нямаше никакви шумове на градско и извънградско шофиране.
    Приятно усещане при каране, нормално, не състезателно ускорение. Скоростния лост превключваше нормално. Служебна кола, дето не знае колко хора са я юркали.

    Коментиран от #16

  • 14 Крис

    5 0 Отговор
    Новата С3 много ми харесва външно, а и доста екстри. Mobile, кога ще я тествате, за да се ориентирам, че съм пред покупка на точно такъв автомобил. Другите два са клио и 208, а и корса, но за тях ви четох тестовете. Чакам ревюто от първо лице на Радо. Аре със здраве.
  • 15 Офталмолог

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Онзи":

    Стига бе тва не е Вагина
  • 16 Здра сти

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Здравей":

    Супер.просто споделям мнение.може пък на някого да е от полза
  • 17 4729

    0 11 Отговор

    До коментар #1 от "Jack Bauer":

    Френски коли карат само някакви жалкари дето са им дали "добра оферта". Никой не би си дал парите за такива недоразумения.

    Коментиран от #20

  • 18 Kолю куция

    1 0 Отговор
    Кефиш ма ща купя
  • 19 Прокоп

    3 0 Отговор
    Една от най продаваните коли в европа....
  • 20 Язе

    5 0 Отговор

    До коментар #17 от "4729":

    Аз карам френска.И какво е добра оферта?Немско на 500хил.км с хиляди проблеми за 50хил.лв?
  • 21 СитУен

    3 2 Отговор
    Ко?Не!
  • 22 сенко

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    наникого не може да се угоди в тая държава най добре вървете пеша
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.