Last news in Fakti

11 Февруари, 2020 17:48 9 724 43

Dacia тества по-голям и модерен Logan

  • dacia-
  • renault-
  • logan

Малко модели са предизвиквали размествания на автомобилния пазар като Dacia Logan. Бюджетният румънски седан се превърна в хит още с появата си през 2004 г. и затвърди успеха си с второто поколение от 2012-а.

Въпреки това Logan си остана леко архаична конструкция, развита от Renault Clio от 90-те години и промените са неминуеми. Третата генерация на модела ще бъде коренно различен автомобил, което се вижда дори от папарашките снимки на маскираните тестови мулета.

Dacia тества по-голям и модерен Logan

Новият Logan ще бъде по-голям от предшествениците. Полегатата линия на покрива подсказва известно залитане към стила на модерните купета с четири врати, които вече ще имат модерни дърпащи се дръжки вместо окачените на горни панти ръкохватки от някогашните "рена".

Dacia тества по-голям и модерен Logan

Все още не се знае как ще изглежда интериорът, но ако се съди по Sandero, на арматурата ще се появи таблет. Оформлението на салона също ще бъде различно.

Dacia тества по-голям и модерен Logan

По последни слухове новият Logan ще бъде построен на опростен вариант на платформата CMF-B, залегнала в основата на Nissan Micra и новото Clio. Задвижването най-вероятно ще бъде поверено на 1.0-литров атмосферен мотор с три цилиндъра и мощност 65 и 75 к.с. Същият двигател ще се предлага и в турбинирана версия със 100 коня. Dacia няма намерение да се отказва и от дизела, който ще има два варианта с 85 и 115 к.с.

Третото поколение на Logan ще бъде представено на автосалона в Париж през октомври, а продажбите ще започнат в края на годината или началото на 2021-ва.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 5cata

    35 64 Отговор
    По-добре с трамвая, мерси!

    Коментиран от #37

  • 2 Ххх

    49 11 Отговор
    Поне външно, като дизайн Шкода по - го докарват на вид. Пък и с това залитане по екологични норми и двигатели с все по - малка кубатура определено не са ми по вкуса.
  • 3 Синдикат на Ало Измамниците

    56 4 Отговор
    Че дачията вътре е дърво, дърво е. Че е бюджетен автомобил (и идеалната служебна) така е. Ама тия изнасилени двигателчета....... 🙄🙄🙄🙄. Поне да им сложат един 1.6 бензин, че да не изглеждат смешно
  • 4 Оня

    20 2 Отговор
    сектанта къде???
  • 5 bulava

    38 9 Отговор
    1.0 литров атмосферен 3 -цилиндров мотор с 65кс ХАХАХАХА вие нормални ли сте веее

    Коментиран от #9, #25

  • 6 Пешо

    18 6 Отговор
    Тая тежка тенекия с мотор че хиляда кубика си е подигравка.
  • 7 Random

    27 16 Отговор
    Даже Грантата е 100 пъти по-кола от тоя кош, нищо че е напудрен Спутник(2108), поне има нормален двигател - 1.6

    Коментиран от #10

  • 8 699

    19 5 Отговор
    Да си оправят седалките, че кръст не ми остана.
  • 9 чичака

    7 5 Отговор

    До коментар #5 от "bulava":

    ще има и комплект педали за шофера и спътника му за по баира споко,от рено всичко са премислили
  • 10 Borislav Popov

    16 12 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    Дизелчето 115 к.с. е нормален мотор. Тойта срана Гранта не може даже и да си мечтае за такъв дизелов двигател.
  • 11 Гост

    9 6 Отговор
    Чете преди да пишете. Логана е на платформата на Меган 2!

    Коментиран от #12

  • 12 Random

    10 2 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Нищо подобно, Дачиите са на платформа B0 и M0, нищо общо с Меган, Б-платформата идва от Рено Клио 2 от 1998 година
  • 13 ДжоЛудия

    22 9 Отговор
    Големи философи бееее..... тука тънем в мизерия и неможем да построим нищо ама ...... българина от всички разбира, айде гниите в мизерията, помияри.
  • 14 До Сектанта

    5 4 Отговор
    Пич, да не получиш разстройство?
  • 15 Каращ и дачия

    29 5 Отговор
    Надявам се в новия модел да направят табло, на което да не е необходимо да превключвам между километраж, дневен километраж, час и т.н, а да мога да ги виждам заедно. Нека да видим фарове, които да светят и на къси(нито врътката разположена в нищото, нито две посещения във фирмения сервиз успяха да се справят с проблема). Бих помечтал за предница, която да завива и волан, за който да не ме питат има ли серво. Също така би било чудесно, ако новия модел не се клати напречно при скорости над 100км/ч, както и да има нормален брой възд.възглавници и звездички от Евро НКАП. Съмнявам се да монтират скоростна кутия, която да превключва точно поне колкото в предишния ми Гоуф 3 на 420 000км, но нека поне най-накрая да сложат седалки в тоз варел. П.С. Бялата дачия на Сектаната се отдалечаваше бавно с надута чалга и отворени прозорци по прашния коларски път, а Моканина гледаше след него и възкликна "Боже, колко мъка има по тоя свят, боже!"

    Коментиран от #41

  • 16 Japbest

    5 10 Отговор
    Еха, това е наистина новост от дачия, най сетне мина от карбуратор на инжекцион, добре дошла на дачия в 21 век. Па след 50 години може да ни изненада и с хибрид.

    Коментиран от #18, #20, #21

  • 17 Alex

    25 3 Отговор
    Като чета коментарите - 90% малоумни злобни неграмотни експерти по риболов и пиянство
  • 18 Random

    18 2 Отговор

    До коментар #16 от "Japbest":

    Че те още от Solenza са на инжекцион, ти да не си с интернет експлорер?
  • 19 Дибилчо

    15 5 Отговор
    Аз ще изчакам следващия Логан , с двуцилиндров педесе кубиков двигател с 25 коня.
  • 20 Готин

    3 4 Отговор

    До коментар #16 от "Japbest":

    Само ако знаеше, че по-добро нещо от карбуратора до сега не е измислено. Инжекционните системи не подлежат на корекции. Те се командват от софтуер, който рядко е добре направен.
  • 21 Готин

    4 4 Отговор

    До коментар #16 от "Japbest":

    Забравих да добавя: Да предпочетеш за атмосферен двигател инжекцион пред карбуратор е , като предпочиташ изкуствено сърце пред твоето естествено биологично, само защото било модерно.
  • 22 Синята лампа

    18 4 Отговор
    Дачията е върховна машина, супер евтина подръжка, създадена за нашите пътища и условия. Карам я вече десета година и бих я сменил само с по нов модел. За останалите, карайте бракове и плачете.

    Коментиран от #28, #36

  • 23 DCI

    9 0 Отговор
    115 коньовия си е екстра, пълни километража с два варела масло отзад докера. Все едно си в жигула иначе ама па върви и не умира. Щом в германия ги купуват за служебни значи мамалигарите са свършили добра работа в ниския клас.

    Коментиран от #33

  • 24 Фен

    23 1 Отговор
    Недейте да плюете толкова Дачията. Карам такава от 2006 г. такси и вече е на 600 000км. Сменил съм само клапани и гумички. Много е важно как си подържаш колата. Мърлячите и Майбах да карат,пак няма да имат кола!
  • 25 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "bulava":

    Ако тежи 600кг. съм съгласен да е такъв, инак не. Карал съм колата със 75кс дизел от първата генерация, при тръгването я огасих, което на дизел не ми се беше случвало, никакъв въртящ момент. Общо взето колата е рено 19 с по-нови тенекии, дори би трябвало да се сравни с базовото 19, защото по-високите нива са доста по-добре и по-съвременни от тази дачия. Имах лагуна от 95та и тя е и си остава на светлинни години като модернизация, комфорт и дизайн пред чисто нова дачия. Ходих и тествах последната версия, допада ми само на сника, на живо е изключително евтина дори във високо изпълнение.
  • 26 Иванов

    14 4 Отговор
    Пожелавам на всички каращи втора и-та ръка напудрени автомобили успех при майсторите ,аз ще си карам новата Дачия .Приятен ден

    Коментиран от #29, #31

  • 27 Azzzzz

    5 3 Отговор
    Ако сложат атмосферен 1.6 бензин със 130 коня или 2.0 150 мисля, че ще се продава добре. С тези двигатели само дизела с 115 коня става, но той не е добър за основно градско шофиране... Не са го измислили откъм двигатели!
  • 28 Анонимен

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "Синята лампа":

    Сменя да видиш на новите бензинови мотори колко време трябва за регулиране на клапаните.
  • 29 Random

    4 6 Отговор

    До коментар #26 от "Иванов":

    Мерси, само нови дачии да караш, аз ще си карам бързото и комфортно бмв, пък нека си плащам "скъпите" ремонти
  • 30 Пешо монтьора

    6 3 Отговор
    Кола под 100 коня и мъж под сто кила не е работа!
  • 31 Петров

    5 4 Отговор

    До коментар #26 от "Иванов":

    Иванов, бъди жив и здрав и си карай новата Дачийка, и аз така говорих като теб преди като си взех моята Дачия, но се излъгал! Затова сега минах на VW, защо ли? Защото дачиийката беше прекалено шумна, тромава, скърцаща и т.н.т за нова кола и затова реших да мина на друга марка! Айде със здраве си я карай!

    Коментиран от #34

  • 32 Пешо монтьора

    5 1 Отговор
    Все пак цената определя качеството, така че няма какво повече да искаме за тези пари! Каквито парите такова и качеството!
  • 33 Нет

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "DCI":

    Всъщност не са мамалигарите,а французите от Рено. Преди тях, Дачия се караше само в Румъния и си беше тотален боклук... Сега за служебни си стават.
  • 34 леко

    4 0 Отговор

    До коментар #31 от "Петров":

    не разбрахте ли от статията, че това с 65 к.с са още слухове, тепърва ще излиза към края на годината. А 115 к.с е идеален мотор за градски условия, а и извънградско върви прилично, тия дето карат със 190 в час със голф и бмв правят катастрофите и убиват хора
  • 35 Волвар

    1 1 Отговор
    Ще си купя нова Дачия, когато и турят поне 2 литра двигател.
  • 36 Балък с Дачия

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Синята лампа":

    Share my sacrifice.
  • 37 олеееееееее

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "5cata":

    Като си прост, стой си у вас, къде си ръгнал с тоя трамвай?
  • 38 Логан

    8 0 Отговор
    Да ви кажа от личен опит. Дачия Логан имам -2012 година - последните от първото поколение. 1.5 дизел , 90 коня. В момента на 260 000 км и върви нормално.
    Кво е сменяно- Съединител на около 200 000 км(без маховика-добре си е)
    Турбината се прецака на 220 000 км - 500-600 лв за рециклиране.
    Всичко друго са консумативи - ангренаж на всеки 80 000 - както го дават , накладки ,дискове, филтри , ремък пистов.
    Когато беше в гаранция -един датчик се прецака и го смениха.
    Тва е.
    Никой на тоя свят не може да ме убеди ,че са лоши коли.
    Кара се почти всеки ден със средни до големи преходи.
    Пък вие си говорете, не ми пречите.
  • 39 Смешковци

    1 0 Отговор
    Леле като се зачетох... Всички дето плюят новите двигатели... Всички завиждат.. че нямат възможност да си купят нов автомобил... За това си карат 30 годишните кошници.. Дето пушат и кадят въздуха ама нали са мощни...
  • 40 КЗЛ

    1 0 Отговор
    Бедни,злобни и завистливи българчета коментират нещо което не могат да си позволят.
  • 41 ЦИЦЕРОН

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Каращ и дачия":

    Май не сте и помирисвал НОВА ДАЧИЯ ...За всичко което искате ,си пригответе още 15-20 бона и си купете друга марка ! Или продължете да си мечтаете....
  • 42 Дон Жуан

    0 1 Отговор
    Абе кво я хвалите тая кошница? сас уж старото си беемве мога да прекарам пове4е комшийки от колко с една дачия, ако ще и ел стакла да има... Жените не гледат дали е нова или не а МАРКАТА. Кадето сам аз на бройки, вие не може да ме стигнете, па си ги карайте новите пу-пу коли...
  • 43 Докер

    1 0 Отговор
    Сега като сложат еко стикерите само ще гледате от трамваината спирка как преминава белия Докер и ще хукнете към Дачия