ФАКТИ.БГ

Продава се една от последните "шестици"

Публикувана: 12 Февруари, 2020 11:38
67 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 26068
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 71 гласа.

Практически нов ВАЗ-2106 с пробег едва 17 км се продава в руския гр. Уфа. Седанът е произведен през 2003 г. и от тогава насам е съхраняван само в гараж, което си личи по състоянието му.

По каросерията няма дори намек за корозия, а всички хромирани декорации блестят като току-що слезли от конвейера. Сред особеностите на модела е липсата на дясно огледало. В края на производството на модела през 2006 г. такова изобщо не се монтира.

Тъмнозелената "шестица" е оборудвана с 1.6-литров двигател с мощност 74 к.с. и максимален въртящ момент 120 Нм, съчетан с петстепенна скоростна кутия. Цената е 350 000 рубли (€5 082) - направо без пари за екземпляр в такова състояние. Обикновено толкова запазени седани струват над милион рубли (€14 518).


Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 71 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Морски кон
1 Отговор
Топ е

Коментиран от #60


Оценка:
-17 +116

Чебурашка
2 Отговор
Возих се в чисто нова Нива... по-противно изживяване в кола не бях имал от последния път, когато се возих в 25 годишното Рено на колегата ми с пробит ауспух. Та който има излишни пари за боклука може да ги хвърли в тая "кола".

Коментиран от #42


Оценка:
-147 +66

пълна тъпня
3 Отговор
руски курник

Оценка:
-123 +54

hienata
4 Отговор
Парите са прилични, бих я взел от носталгия. На подобна (ЛАДА 1500) изкарах книжка.

Оценка:
-16 +107

Плевен даге
5 Отговор
Още ме държи интериорния аромат на ладите

Оценка:
-14 +113

Адолф
6 Отговор
Едно време за такава се чакаше 20г.

Коментиран от #7, #64


Оценка:
-12 +102

Коmapak
7 Отговор

До коментар #6 от "Адолф":


Между 10 и 12. Не преувеличава! 😊

Оценка:
-17 +52

Alex
8 Отговор
Социалистическото в Бг все е минало несвършено.
20 год. минимум се чакаше през 80 те за 2106.
Не е лоша, но за носталгици. Ако съм колекционер става. Но за практици - няма смисъл дори от коментари.
Иначе за мен навява спомени на съжаление, че живота мина в соца и в пост соца

Коментиран от #19


Оценка:
-21 +51

дедо
9 Отговор
За времето си беше супер

Оценка:
-4 +73

Random
10 Отговор
Нямам толко пари, иначе я взимам веднага

Коментиран от #13


Оценка:
-13 +40

Милен
11 Отговор
Дайте координати купувам я

Оценка:
-8 +34

8888
12 Отговор
Хайде намалете малко

Оценка:
-19 +6

Borislav Popov
13 Отговор

До коментар #10 от "Random":


Е, баш веднага няма да можеш да я вземеш. Ще трябва първо да си изкараш руса виза, после ще трябва изминеш едни 2500 км и кусур да отидеш до Уфа и докато се отелиш, все някой ще те изпревари и ще я купи.

Коментиран от #14


Оценка:
-11 +33

мими
14 Отговор

До коментар #13 от "Borislav Popov":


Тъй,тъй "руса виза" може и за мен!

Коментиран от #15


Оценка:
-1 +37

Komapak
15 Отговор

До коментар #14 от "мими":


Станахме двама. Интересен лапсус се е получил. 😂😂😂 До коментар#8 Баща ми му излезе номера след 12г. чакане, но той си взе застава. Не знам къде ги видяхте тия 20 години. Противник съм на всичко социалистическо, но фактите са си факти.

Коментиран от #18


Оценка:
-10 +20

Чебурашка
16 Отговор
Като и гледам радиото, климатика, чупещия волан, летите джантив въздушните възглавници, халогените и третия стоп!!!....., бе тая кошница май струва повече от 15000$. Някой заблуден български надупен русороб може да я оцени и на 30000$.

Коментиран от #34


Оценка:
-57 +15

Haha
17 Отговор
За 10 бона веднага е лапвам ще искара още 20 години без ремонт или за тея 20 години най много ще хвърлиш 500 лв по нея да и смениш всичко топ е

Оценка:
-16 +35

бедняка милионер
18 Отговор

До коментар #15 от "Komapak":


Не знам баща ти но аз с 12 годишна вноска през 87-ма година успях да си купя само Шкода 105L, за 120L ми трябваше поне 13-14 годишна вноска. Същия ден в мототехника бяха излезли 10бр. Лада 2105 и 3бр 2107. Та тези които купиха 2105 бяха с 17 и 18 годишни а късметлиите за 2107 можеха да си купят с 19-20 годишни вноски. Тоя котур на снимката по-горе е по-ранен модел но с по-малко от 15-16 годишна вноска можеше да си я купиш само на сън или в кореком-а.

Коментиран от #20, #67


Оценка:
-18 +36

соц
19 Отговор

До коментар #8 от "Alex":


Точно тази от снимките не е и за носталгици защото е произведена далеч след рухването на СССР и като спецификация има доста разлики от 2106 от 80-те. Салон, седалки, табло, волан, джанти не са като на социалистическа Лада, а като на калпава руска кола след перестройката.

Коментиран от #22


Оценка:
-7 +32

Коmapak
20 Отговор

До коментар #18 от "бедняка милионер":


Годината беше 1984. И съм абсолютно сигурен. Не че 12 години са за пренебрегване!!!!!! Идиотски времена бяха. На дъщеря ми бавно обяснявам и тя не може да повярва. Добре че излезнаха 5те серии на Чернобил, малко от малко да видят младите къде и как сме живели. Лада ли?!?!? Никога!

Оценка:
-37 +29

Някой си
21 Отговор
Стига с тия 20 г за кола през соца. Баща ми с родители врагове на народа, в началото на 80-те взима фиат 125, не го харесва и го сменя за лада 1500S. Е как става тая работа като си дори в черен списък на партията като неблагонадежден???

Оценка:
-15 +22

Random
22 Отговор

До коментар #19 от "соц":


Ижевските 2106 имат инжекцион, подгрев и ел стъкла

Оценка:
-5 +14

Японеца
23 Отговор
Жабката седи като монтирана в час по трудово, фугите се разминават, като се срещнат. Колата е пребоядисвана!

Коментиран от #25


Оценка:
-20 +19

Отървахме се от теа варели
24 Отговор
Да не дава господ да ги виждаме отново😂😂😂

Оценка:
-20 +20

Те така излазат
25 Отговор

До коментар #23 от "Японеца":


От завода 😂😂😂😂 тва е руското качество

Оценка:
-12 +15

Как да поверваш че тея правили тоз варел
26 Отговор
Са били преди 60години на луната😂😂😂😂😂😂😂

Оценка:
-19 +10

гост
27 Отговор
През 2003 Мерцедес и БМВ пускат В211 и Е60, а в руските заводи строят същата 40-годишна карбураторна щайга, с по-дебел волан и с нова топка на скоростния лост.

Коментиран от #37


Оценка:
-13 +34

qwerty
28 Отговор
Ако излезе в Бг, ще се изтрепят. Има чисто нови оригинални части по магазибите. Ремъка на жигулката със смяната е 11лв.

Коментиран от #49


Оценка:
-5 +25

Ленин
29 Отговор
Не е напълно оригинална. Предните решетки оригинални са метални а тези са пластмаса даже и са криви задната табелка пише "жигули" Такава се слагаше до 1987г.На веждите на калниците липсват хромираните лайстни. Тапицерията няма нищо общо с оригиналната доста лошо е пребоядисана и още куп неща.Тази кола е гаражен продукт с ниско качество на доработките.

Коментиран от #36


Оценка:
-4 +23

Еи Ушанке
30 Отговор
Ела да ти покажа,каква кола може да си купиш за 14500евро.Оптимист и водкаджия некакъв.

Оценка:
-9 +8

Добре аз това не го разбирам
31 Отговор
Да излезне щаигата от завода и да няма странични огледала😂😂😂😂това не е западно изобретение а необходимост😂😂😂😂и да купиш от някъде огледала и да дупчиш ламарината и да завиваш с винтове за дърво 😂😂😂😂и да не можеш без да сваляш джама да си ги нагласиш😂😂😂😂и точно тоя народ вика ние бехме първи в космоса и на луната бехме😂😂😂😂😂😂

Оценка:
-15 +11

авто фен
32 Отговор
Тия седалки само като ги гледам и ми се схваща гърба.

Оценка:
-8 +8

дявола
33 Отговор
Е това е машина взимаш и караш 20г без ремонти

Оценка:
-7 +18

Karcho
34 Отговор

До коментар #16 от "Чебурашка":


Бе дае.твоита мама глутава сякаш баштати в Мерцедес те е возил сега секачи на кола и забрави гладните си години.

Оценка:
-4 +8

Дядо Иван
35 Отговор
Автомобила е уникален няма такова качество и дизайн. Пепоръчвам го горещо на дърти комуняги , носталгици , и тотални идиоти. Боже дано не се връщат тези времена. А за тези които мечтаят за комунистическото време СЕВЕРНА КОРЕЯ ще ве приеме без проблем в момента имат глад за селскостопански работници. След 20 год труд на полето ще си я джиткате по пустите Северно Корейски улици.

Оценка:
-19 +21

Random
36 Отговор

До коментар #29 от "Ленин":


Не, така са си след 90-те.

Оценка:
-4 +4

Random
37 Отговор

До коментар #27 от "гост":


1-во има инжекцион, 2-ро няма никаква връзка

Коментиран от #38


Оценка:
-2 +7

Мужик
38 Отговор

До коментар #37 от "Random":


Тази ли има инжекцион??? Ти наред ли си?

Коментиран от #47


Оценка:
-5 +7

асфгх
39 Отговор
пребоядисан таралясник с криви ламарини . тази кола е удраня

Оценка:
-5 +6

сдййъил
40 Отговор
касабоф лапа руски пишки

Оценка:
-5 +1

Йосип Броз Тито
41 Отговор
Много хубава! Искам да я купя!
Това ще надживее бая нови западни коли и собствениците им.

Оценка:
-4 +9

Някой
42 Отговор

До коментар #2 от "Чебурашка":


Ти пък кви колеги можеш да имаш бе каун

Оценка:
-2 +6

Алфа Ромео
43 Отговор
Готина е Ладичката, по ме кефи от 2107, нова класика на практика.

Оценка:
-2 +6

Ник
44 Отговор
Много ми е интересно как за 17км ауспуха стана така черен? Явно центровката е правил добре почерпен руснак!

Оценка:
-6 +5

потребител
45 Отговор
2106 Лада 1600-82к.с. 2103 Лада 1500-75к.с. Други двигатели тези два модела никога не са имали. А това нещо на снимките има точно три разминавания с оригиналът,но е доста скопосно измайсторено и боядисано!

Оценка:
-4 +1

Стан
46 Отговор
Красота!

Оценка:
-3 +6

Random
47 Отговор

До коментар #38 от "Мужик":


Баш тая не, ама има 21067 която е с инжекцион

Оценка:
-1 +5

незнайко
48 Отговор
Прекрасна машина . На двигателя му е необходим пълен инжекцион и ще е супер. Предна и задна броня не са от най красивите и там може да се "барне" . Мой това са забележките !!!

Оценка:
-2 +4

незнайко
49 Отговор

До коментар #28 от "qwerty":


Жигулката както казвате Вие не е с ремък а с АНГРЕНАЖНА ВЕРИГА и смяната не е 11 лева !!! Толкова струва смяната на ремъка задвижващ водната помпа и алтернатора !!! Този ремък и в съвременните коли е евтин за смяна !!!

Оценка:
-0 +7

гост
50 Отговор
"Публикувано във факти.бг: Седанът е произведен през 2003 г."-кое точно и е супер за това време?Може би дизайна или техниката и,или беше много здрава,кое?Хайде освестете се и вижте какви коли се произвеждаха тогава!То бива пристрастие ама това е дебилност.

Оценка:
-6 +2

Българин
51 Отговор
Не е оригинална на 100%- воланът не е оригинален, а на 2105 и 2107, тапицерията на вратите и подлакътниците също не са на този модел , а на следващите, таблото също е лишено от оригиналните хромирани елементи, боята също паражда съмнение.

Коментиран от #53


Оценка:
-8 +4

Васил
52 Отговор
Хубав автомобил. Навремето е бил по-добър от фият, опел от същия клас.
Изнасяха ги за Англия и скандинавските държави...

Оценка:
-6 +5

Random
53 Отговор

До коментар #51 от "Българин":


Оригинал е, така излизат от завода след 90-те. Волана не е от 2105 или 2107, а е нов образец и се слага на 2121,2104,2105,2106,2107

Оценка:
-0 +8

Калин
54 Отговор
А как само се затваряха вратите.. никога няма да забравя този звук.. :P

Оценка:
-3 +4

Атом от горе,атом от доле...
55 Отговор
Според мен е тъмно червена!

Оценка:
-3 +0

Николай
56 Отговор
Немога да повярвам че има такива невежи за времето е била по хубава от Фият и ОПЕЛ. Ало ти добре ли си ако ги имаше тогава Опелите и оргинален Фият . Тия Жигули и Лади да ли някой глупак щеше да си ги купи. Аз съм на 54 год карал съм Руска кола и ЛАДА и МОСКВИЧ. От 1992 год карам все стари и западни коли и ПАК СЪМ по доволен спрямо Руските .

Оценка:
-4 +3

foko zvera
57 Отговор
parvo 2106 izliza 78 godina modela vtoro ne e 74 ks. a 84 treto ba6tami pritejava takava ot 1979 18.03. v momenta e na 110 000km. bez remonti originalna boj bez rajdi i si j kara o6te ne e mradnala za motora pee koi kakvo i da kazva za vremeto si e bila nai mo6nata kkola po na6te pati6ta seja s evtina i lesna podrajka ne 4astite zexa da stavat skapi no na tia kilometri se darji dobre no da bexa i slojili 5.

Коментиран от #58, #61


Оценка:
-3 +2

aloo pisatel
58 Отговор

До коментар #57 от "foko zvera":


lele ti kak pishsesh brat vse edno si ot nekoe pomo6tno uchili6te.

Оценка:
-0 +3

Иван
59 Отговор
Само я погледнах на част от снимките и се смразих тотално! В такъв курник влизам само срещу много пари. До момента съм сменил 5 автомобила, като 4 съм ги карал до унищожаване, но дори те бяха по-добре изглеждащи от това недоразумение на техниката. Може ли от 78-ма година насам един автомобил да изглежда по същия начин? Няма дизайн, тенденции, няма промяна в технологията... И някои ми разправят, че щяла да изкара без ремонт... Погледнете я отвътре, бе! Това ще е цяло мъчение да й навъртиш 300 хил км... За толкова пари какви западни автомобили има...

Оценка:
-2 +2

ДрОгарят Сталин
60 Отговор

До коментар #1 от "Морски кон":


Не е топ тунинг трябва некакви консомолски джанти 17ки мойта е чип тунинг 500 коня.

Оценка:
-2 +1

ДрОгарят Сталин
61 Отговор

До коментар #57 от "foko zvera":


Давам ти плюс за коментарът дрогарю и за готиното болшевишко име

Оценка:
-1 +2

Данаил
62 Отговор
Тая кола не е оригинал.Такава кола не се произвежда през посочената година.Имаха последните такива и дясно огледало. Няма такава с черна решетка отпред.Колата е преправяна.

Оценка:
-0 +1

Данаил
63 Отговор
Няма такава оригинална боя.Според топката на скоростният лост,кутията е 4 степенна.Единственият много голям плюс на тази кола,е че можеш да минеш много голям пробег без повреди,защото няма какво да се повреди.Сменяш чукчето и наковалнята и газ.Друго няма какво да й стане.Западна може да те изостави на пътя когато си поиска.Мерцедес може да спре от повреда на нещо,а с Ладата ще мина с 80 на четвърта покрай него транзит.Много е надеждна.

Оценка:
-1 +2

Петър
64 Отговор

До коментар #6 от "Адолф":


Нема как да се чака за такава кола 20 години,проста математика е,пресмяташ кога е излезнал модела и до кога се продавал в България.

Оценка:
-1 +0

Брадвата
65 Отговор
Става за гледане и да седи в гаража, има някакви дизайнерски решения и положителни черти, ама не става за каране. Направо е смешно като си помислиш само, че ще се дрънкаш в това по магистралата.

Оценка:
-1 +0

ПЕРНИШКИО
66 Отговор
ЛЕКА МУ ПРЪСТ ДЖОКО РОСИЧ /ГОЛЯМ АКТЬОР / БЕШЕ , ТОИ Е КАЗАЛ ТАКА , НЕ Е ВАЖНО КАКВА ТИ Е КОЛАТА , А КОИ СЛИЗА ОТ НЕЯ , АРЕ СА ПЛЮВАЧИТЕ ТУКА ГО ИЗТАЛКУВАИТЕ КАК Е , ЩОТО НЕКОЛЦИНА СТЕ СЕ ЗАБРАВИЛИ ОТ КЪДЕ СТЕ ТРЪГНАЛИ , Е КВО Е НА ЛАДЕТО , ВСЕКИ НЕЩО Е ПРАВИЛ ПО ОНОВА ВРЕМЕ , И НИЕ ПРАВЕХМЕ БУЛГАР РЕНДЕ , АМА КВО СТАНА , ДА ПРАВЕХА СЕ ШКОДИ ЧЕХИТЕ , ПОЛЯЦИТЕ ПОЛОНЕЗ И ФИАТ , СЪРБИТЕ ЗАСТАВА РУМЪНЦИТЕ ДАЧИЯ , А РУСНЯЦИТЕ ПРАВЕХА ДОСТА КОЛИ ЗА ВРЕМЕТО СИ И СЕГА ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ПРАВЯТ , ЗА РАЗЛИКА ОТ НАС СТИГА СТЕ СЕ ВТОРАЧВАЛИ КОИ КАКВО Е ПРАВИЛ ВИЖТЕ СИ ВАС , ВИЕ КАКВО ПРАИТЕ , САМО ДА ЛАЕТЕ КАТО КУЧЕ НА БЕСОВИЦА , ТЕ ТОВА ЗНАЕТЕ ДА ЛАЕТЕ , ЩОТО ГОЛЯМА ЧАСТ ТУКА НЕ ЗНАЯТ ОТ ТЕЗИ КОЛИ , ЩОТО СА РАЖДАНИ В ДЕМОКРАЦИЯТА , А ДРУГИТЕ СЕ ПРАИТЕ НА СЕЛСКИ ТЕРИКАТИ , ВСЕ ЕДНО СТЕ ПАДНАЛИ ОТ МАРС , ИЛИ ПЛУТОН , НЕПТУН , ЮПИТЕР , САТУРН , НО НЕ И ОТ ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ , ТАКОВА ЧУСТВО ИМАМ ЗА ВАС ВСЕ НЕКОИ НА ВАС ВИЕ ВИНОВЕН И ВСЕ НЕГРАМОТЕН , НА КАЛПАВ ХУИ КОЗИНАТА МУ ПРЕЧИ , АРЕ ЧЕСТИТ ВИ СВЕТИ ВЛЕНТИН И ПО СРОМУ ТРИФОН ЗАРЕЗАН , АИДЕ НАЗДРАВЕ , АКОИТО СИ ГО МОЖЕ ПАК ЩЕ СИ ГО МОЖЕ , ТОВА ВАС ДА НЕ ВИ БЪРКА .

Оценка:
-0 +4

Иван
67 Отговор

До коментар #18 от "бедняка милионер":


Да не съм живял в онова време да ти повярвам. Какви 20 годишни вноски? Ти нормален ли си? Бах маааму! През 87ма си видял хора с 20 годишни вноски за Жигули? Бах мааааааму! Те в България били почнали да събират вноски за Жигули още през 67ма! Още преди и руснаците да знаят, че ще съществува такава кола и такъв завод? Договора между Фиат и СССР е подписан през 68ма. Същата година започва строежа на завода в Тольяти. Завода е завършен през 70та, а първата кола слиза от конвейера през 71ва.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
ТОП 5