ФАКТИ.БГ

Daimler под натиск заради ЕС

Публикувана: 16 Февруари, 2020 13:00
18 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3606
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 6 гласа.

Daimler няма да жертва рентабилността на предстоящите поколения електрически автомобили, само за да изпълни по-строгите изисквания на ЕС за отделянето на въглероден двуокис. Това заяви изпълнителният директор на компанията Ола Келениус на годишната конференция за резултатите на компанията в Щутгарт.

Все повече се покачва натискът върху автопроизводителите за наводняване на пазара с превозни средства, които емитират ниски емисии на въглероден двуокис. Това е единственият начин автоконцерните да избегнат големите глоби на ЕС.

Припомняме, че към 2021-а всички новорегистрирани коли в ЕС трябва да отделят средно едва 95 грама CO2 на километър. Това съответства на разход от 4.1 литра бензин или 3.6 литра дизел. Ограниченията за отделните автоконцерни варират и зависят от средното тегло на произведените коли на съответната марка, което също представлява проблем за автоконцерните, тъй като клиентите все повече гравитират към закупуване на по-големи и по-тежки кросоувъри. С оглед на всичко това, най-добрият шанс за производителите на автомобили е да наблегнат на екологично чистите електромобили.

„Трябва да действаме по икономически рационален начин. Много е важно да се постигнат адекватни цени за новите ни електромобили“, коментира Келениус относно натиска върху автоиндустрията и очакванията пазарът да бъде залят с електрически превозни средства.

Санкциите на Европейския съюз ще бъдат наложени на автопроизводителите, които не успеят да намалят нивата на емитиране на въглероден двуокис от 2020-а и 2021-а нататък.

Келениус каза, че Daimler трудно ще се справи с новите граници на отделените емисиите. „В средносрочен план съм уверен, но 2020-а и 2021-ва ще бъдат тежко предизвикателство“, допълни той.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 6 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Е то се виде.
1 Отговор
Правят тия смешници.Нищо не правят пак към клиин дизел ги влече.

Оценка:
-14 +9

Joyar
2 Отговор
А защо никой не казва къде ще се изхвърлят старите батерии от електрическите коли

Коментиран от #3, #4, #7, #8


Оценка:
-7 +32

3
Този коментар е премахнат от модератор
Ахаххахая
4 Отговор

До коментар #2 от "Joyar":


В българия ве бокоса е подготвил договирите вече ахаха

Оценка:
-4 +14

5
Този коментар е премахнат от модератор
Хахахаха
6 Отговор

До коментар #5 от "Driving pleasure":


От тъп фен на бмв акъл не щем.

Оценка:
-13 +9

type-R
7 Отговор

До коментар #2 от "Joyar":


Защото не ги интересува. Единственото което има значение за маймуните в ЕС е СО2! За да могат конгломератите да продължат да бълват скъпи еднодневки и да не им се спъва печалбичката!

Оценка:
-2 +15

Защото няма да им излязат сметките
8 Отговор

До коментар #2 от "Joyar":


Как ще ти кажат какво ще правят старите батерии, като ще излезе, че производството на нови батерии от рециклираните стари ще е с много по-малък въглероден отпечатък и направо ще им изгори опорката с големия въглероден отпечатък за производство на батерии. Също така пропускат да споменат, че батериите при изкопаването и транспорта на материалите, вместо използването на ДВГ както в момента, също ще намалят въглеродния отпечатък. Правят сметки, че през 2030 година в Германия производството на ток ще разчита на 38 процента въглища в микса, при положение че още миналата година процентите бяха 25 и продължават да падат. Всички тези изследвания се пишат за шарани, които като гледам не липсват.

Оценка:
-9 +5

Пламен
9 Отговор
Ще лаете още някоя друга година по електричките и накрая ще клекнете! Колкото и да не ви се иска, бъдещето е в тока. Да, със сигурност като сложим производството на тока от смесени източници излиза че не са чак с О емисии. Но поне ще се намали локалното замърсяване което мисля че касае повечето хора! Никой не желае детето му докато отива на училище да му смърди на "премиум катализатори" нали????
Просто изказвам мнение.

Коментиран от #12


Оценка:
-11 +11

TSLA
10 Отговор
Другари водачи,

Мене ме интересува СЕГА какво правите вие за филтрите, ремъците, консумативите и старите чаркалаци, дето КЪМ МОМЕНТА ги бълвате на кило всеки един. Проследявате ли депонирането и рециклирането им или ги засилвате в реката/храста/сервиза откъдето пак отиват там, питам аз. НИЩО не правите по въпроса, МНОО ЯСНО! Nada, zero, зилч! Обаче сте страаашни еколози и радетели на батерийно рециклиране. Страашни и много съвестни! Само за това ви баят балалайките. Иначе чашката през прозореца и фаса на земята, нали?

Коментиран от #14, #17


Оценка:
-10 +10

Балет Арабеск
11 Отговор

До коментар #5 от "Driving pleasure":


Каза той и се наведе на бензиноколонката. Аз уважавам само патриоти, купуващи родния ток. Да си продадеш мъжкото достойнство за малко тунджа... неам думи!

Оценка:
-4 +2

type-R
12 Отговор

До коментар #9 от "Пламен":


Ми нали точно това ти обясняеаме, че на никой в ЕС не му пука за "твойте деца" а само и единствено за продължаването на икономическия модел, базиран на свръхпроизводство! Аз лично нямам нищо против електричките, ако ми хареса даже бих карал електричка, но въпроса не опира до нашето мнение, а само до мнението на КОРПОРАЦИИТЕ!!!

Коментиран от #16


Оценка:
-1 +5

Хайл
13 Отговор
Дреме ми дали ще фалират

Оценка:
-1 +6

Random
14 Отговор

До коментар #10 от "TSLA":


По същата логика и батериите може някой да ги хвърля някъде. Иначе чаркалаците се рециклират без проблем. Филтрите също, хартия отдавна се знае как се рециклира.

Оценка:
-1 +3

Бпф
15 Отговор
Даймлер да емигрират в Швейцария, по-евтино ще им излезе.

Оценка:
-1 +2

Соичиро Сан
16 Отговор

До коментар #12 от "type-R":


Имат ли електричките VTEC? Като нямат да го духат с въртящия си момент!))))

Коментиран от #18


Оценка:
-1 +4

Стига ва
17 Отговор

До коментар #10 от "TSLA":


Подпалвач нещастен

Оценка:
-0 +0

18
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Реджеп Ердоган
Турският президент се кара на ЕС в телевизионно интервю
Годината е 1963-а, после 2018-а – все още ни бавят. Няма такава жестокост"

Още бисери