Десетина дни преди автосалона в Женева, където ще представи новия i20, Hyundai показа субкомпактния хечбек на снимки. Някогашният Getz е запазил пропорциите на предшественика си, но изглежда значително по-модерно.
Дизайнът на модела напомня на новата Sonata. Сред акцентите във външността са силно наклонената линия под прозорците и Z-образните стопове, в чиято извивка е вписана ромбоидната капачка на резервоара.
Корейците не разкриват интериора, но според описанията им в салона ще се появят "хоризонтални линии", а отворите на вентилационната система ще бъдат скрити. Цифровият панел и централният дисплей се бъдат обединени в общ модул като MBUX в Mercedes-Benz.
Технически подробности ще бъдат обявени в Женева, но може да се предположи, че гамата от двигатели няма да се различава драстично от сегашната. В Европа i20 се продава с 1.2-литров атмосферен мотор с мощност 75 или 84 к.с. и 1.0-литров турбоагрегат със 100 и 120 коня. Малкият Hyundai ще се бори за клиенти с Honda Jazz, Ford Fiesta и Volkswagen Polo.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 АЛ КЛ
10:38 18.02.2020
2 Японеца
Няма хибридна система. Джаза е хибрид с разход 3/100!
Коментиран от #19
10:46 18.02.2020
3 гост
Коментиран от #4, #7
10:47 18.02.2020
4 Бум
До коментар #3 от "гост":
За 30 000 по-добре 5-ца от 2005 година, нЪл Ганьо?Коментиран от #8
10:52 18.02.2020
5 Alex
Коментиран от #11, #12
11:00 18.02.2020
6 GTE
Коментиран от #13
11:01 18.02.2020
7 Не е серуозно
До коментар #3 от "гост":
Че какво са 30 к лева бе ?11:02 18.02.2020
8 И требе
До коментар #4 от "Бум":
да чади иначе нестааа.11:45 18.02.2020
9 hienata
Коментиран от #14
11:54 18.02.2020
10 Пич
13:34 18.02.2020
11 Пич
До коментар #5 от "Alex":
Да но , Дъстър - старата база, иначе хубав, но малко остарял,а и за какво ти е СУВ да ти харчи повече . Ако ще караш в планината по-друго, но иначе пълно безсмислие. Дъстера е по-широк и по=обемен - това да, но висок и с лошо челно съпротивление, а и стабилността в завои мисля му е по-лоша от леката кола.13:38 18.02.2020
12 Пич
До коментар #5 от "Alex":
Суифта също е вариант-директен конкурент.13:39 18.02.2020
13 Пич
До коментар #6 от "GTE":
Има логика.13:40 18.02.2020
14 Пич
До коментар #9 от "hienata":
Да бе, и аз това искам да попитам, кой реши,че този Хюндай ще започва от 30000лв., не мисле,че е вярно. От двайсет и няколко хиляди ще почва,за да е конкурентен.13:42 18.02.2020
15 сектант
13:43 18.02.2020
16 Бай Цвятко
14:08 18.02.2020
17 Лудогорец8
Коментиран от #18
17:05 18.02.2020
18 Пич
До коментар #17 от "Лудогорец8":
Е точно това изглежда модерно,а не два стопа като стар голф. В Щатите като по-напред с колите и дизайна тези съединени стопове ги ползват от 80-те години,както и японците.Само европейските консервативни и скучни марки чак сега започнаха с нещо модерно и красиво като тези цели стопове.17:17 18.02.2020
19 Класната
До коментар #2 от "Японеца":
Ти Хонда ДжаС ли имаш? Питам Сащото когато някой Сапочне да пише като теб, написаното няма Сначение, а остава само впечатлението са някакъв наджаскан ДжаС.20:51 18.02.2020