Last news in Fakti

15 Март, 2020 10:30 6 855 55

Audi добавя мощност на e-tron, за да отмъкне клиенти от Tesla

  • audi-
  • e-tron-
  • електромобил

Audi се надява да направи своите изцяло електрически SUV-та по-привлекателни, като добави спортни S версии на e-tron и e-tron Sportback, съобщава Automotive News Europe. Новите по-мощни модели съчетават три електродвигателя за по-голяма мощност и по-голям контрол при високи скорости в опит да се привлекат купувачи, които до сега биха избрали по-високопроизводителните версии на Tesla Model X. Доставките на двата S-модела ще започнат това лято, заяви говорител на Audi.

Audi добавя мощност на e-tron, за да отмъкне клиенти от Tesla
Снимка: Shutterstock

E-tron вече е в продажба, докато доставките на купето e-tron Sportback стартират в началото на април. И двата S-модела използват същата 95 кВтч акумулаторна батерия като e-tron 55, но максималната мощност е увеличена от 402 к.с. до 496 к.с. Допълнителната производителност намалява ускорението от 0-100 км/ч от 5.7 секунди при 55 версиите на електромобила до 4.5 секунди. Максималната скорост на новите модели е 209 км/ч.

S-моделите преместват задния мотор от e-tron 55 към предната ос и добавят още два мотора към задната ос, които осигуряват основната движеща сила при нормално шофиране. Предният влиза в употреба, когато е необходимо повече ускорение или когато се установи загуба на сцепление.

Двата задни електромотора също така позволяват векториране на въртящия момент, при което задвижващите сили могат да бъдат пренасочени между задните колела, като по този начин се подпомагат едновременно завиването и сцеплението и дори позволява дрифт режим в пистови ситуации. Audi казва, че тази технология придава ново измерение на quattro задвижването на четирите колела. Това е първият път, когато три електромотора са били използвани в електромобил за масово производство, твърдят от компанията.

Цената на S-моделите ще бъде в интервала от 90 000 до 100 000 евро, заяви говорителят на Audi. За сравнение, в Германия е-tron 50 започва от 69 100 евро, а купеобразният Sportback - от 71 350 евро.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 е трон

    55 7 Отговор
    Трудно се отмъкват клиенти с двойна цена.

    Коментиран от #18

  • 2 гост

    14 18 Отговор
    Бате Боре дай опорка, Тесла е единствена, Илон е велик, или антиелектриците са идиоти и педерасти?

    Коментиран от #21, #24, #44

  • 3 Божинов

    31 4 Отговор
    Тъпото е, че пише само за коне, мощности, секунди, макс скорост... а пробега, колко е пробега. Ако напъна тоя огромен кашон, който тежи сигурно 2.5 тона със 150 км/ч по магистралата от София за Бургас, ще мее страх да си пусна парното, защото сигурно на Пазарджик ще трябва да спирам да почивам 3 часа и да муам хамбургери на МакДонълдс, докато зареди... после... същото на Карнобат. Пробега, колко е пробега, ама не като караш с 80 км. в час, а като я напънеш нормално със 150. Не да я издуваш, нормална скорост за магистралата???

    Коментиран от #5

  • 4 Фен

    34 9 Отговор
    Теслата е под 3 секунди до 100. Този е-трон ли е кво е - 4.5 секунди. Няма как да е конкуренция. Набързо склобено с цел да се вземат парите на феновете на Ауди. Типично по Германски. Но изтърваха влака вече.

    Коментиран от #17

  • 5 2332

    28 2 Отговор

    До коментар #3 от "Божинов":

    Извода какъв е.. купи си един нов съвременен бензин и си го карай следващите 10 години докато навлезат електричките.

    Коментиран от #26

  • 6 Васил

    25 10 Отговор
    Как ще ги отмъкне като Ауди-то технологично изглежда като ЗАЗ и струва два пъти по скъпо. Докато Немците бълваха дизели останалият сват произвежда електрички толкова са изостанали.

    Коментиран от #16

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Borislav Popov

    15 10 Отговор
    Браво Ауди,колкото повече и по голям избор, на най различи модели електрички, толкова повече сол на раната на електрофобите.

    Коментиран от #13

  • 9 Бивш фен

    29 5 Отговор
    Инах Ауди. Станах аматьор-механик. Минах на стара Тойота - ами тя е като нов автомобил - само караш. Наскоро си купих корейски СУВ турбо бензин с директно впръсване и си е супер. След 5-6 години живот и здраве ще мина на електрически , но като гледам ще е японско-корейски - китайски. Германия вече не кара влака. Два-три пъти по скъпи, заради една фалшива кожа и премиум копчета дето се люпят на две години. Да не казвам за великото им окачване. На два месеца с нашите дупки в бокса. А японско-корейските все едно окачване нямат. Просто караш.
  • 10 шофер

    8 25 Отговор
    Германаца прави премиум автомобили а не електрокари! Едно RS, M-пакет, AMG или Порше никога, ама никога не могат да бъдат надтигнати технологично от коя и да е друга талига та камо ли електрокар.

    Коментиран от #46, #48

  • 11 Дизел Брадърс

    14 3 Отговор
    Те и дизели правеша технологични, ама се пооакаха там и нещо ги намалят напоследък? И електрокари правят, но вече са зад борда.

    Коментиран от #12

  • 12 333

    6 16 Отговор

    До коментар #11 от "Дизел Брадърс":

    В кое ги няма, бе образ?
    Най-продаваните луксозни коли в света са немски. Lexus е единствената световна марка, която се опитва, ама е на 1/3 от продажбите на Мерцедес. VW водят в продажбите в света общо.

    Коментиран от #49

  • 13 Borislav Popov

    5 8 Отговор

    До коментар #8 от "Borislav Popov":

    Браво Боре, започваш да поумняваш. Само така, щом не хвалиш Тесла , имаш + от мен. Долу Тесла. "гост" е смотан теслераст.
  • 14 оня с коня

    24 2 Отговор
    СМАЙВАЩО Е Кола с близо 500 коня да има макс Скорост 209 км/ч?!Явно са го направили така,за да се доближат ПОНЕ МАЛКО до Посочения пробег без зареждане в Рекламата си.
  • 15 Джугана

    13 6 Отговор
    В oтгoвoр нa мнoгoтo зaпитвaния и нaмeци кoитo трябвa дa cпрaт, ПOТВЪРЖДAВAМ чe Driving pleasur, Aнтиeлeкирикa и aз cмe пeдeрacти и cмe от един и същи прайд. Саsе сlоsеd!

    Коментиран от #19

  • 16 Случаен

    5 8 Отговор

    До коментар #6 от "Васил":

    С нищо не са изостанали. Това че екофашистите се опитват да пробутат електричките не значи че са по-добра, още повече по-нова технология.
  • 17 гост

    9 11 Отговор

    До коментар #4 от "Фен":

    Извинявай, но за състезателна кола ли става въпрос или за луксозно и качествено придвижване. Това теслерастите сте като коне с капаци, едното ускорение ви е в главите. То и GTR се хвалеше с ускорение, а не съм прочел някъде , че е накарал някой да си продаде Ферарито и да го смени с Нисан. Долу Тесла! КОр за Мъск!
  • 18 гост

    29 5 Отговор

    До коментар #1 от "е трон":

    Ауди е-трон е голяма издънка. Трябва да се поясни, че евтината версия 50 е 70кв батерия, а 55 е 90кв и започва от 81х.евро. С малката батерия ускорява за 6.6с. фо 100км/ч. Разход в реални условия е над 25кв, под 25 дава в градски условия. Сами може да сметнете, че с малката батерия не може да мине и 300км, с голямата минава 360км. Така че давате 70х.евро и я сте минали 300, я не, и нямате 4х4 при малката батерия. Самите немци си казват, че това е много разочароващо, понеже кия ниро/хюндай кона минават над 400км, а са на двойно по-ниска цена спрямо немското ауди. Ето един пример, етрон е измислено много отдавна, 6г. не можеха да подобрят пробега на повече от 200км, смениха шефа и след две години обявиха, че минавало над 400км, пуснаха го в продажба и се оказва, че пак километрите са си с двойка отпред. Просто са намерили начин да измамят, както направиха и с дизелгейт.

    Коментиран от #20, #23, #50

  • 19 Driving pleasur

    6 4 Отговор

    До коментар #15 от "Джугана":

    Абе Джуги, защо не вметна нещо и за нашето мило семейство и не разказа как отлепяме с пикапа на гей парада ?
  • 20 Borislav Popov

    10 10 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Гледам и ти си поумнял . Щом няма Тесли в коментарите ти , имаш напредък. Сравнявай на воля електричките, не ме интересуват в близките няколко години. Долу Мъск! Тесла е надценен боклук! Грета Тумберг е с ментални отклонения.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Последни новини

    11 4 Отговор
    Грета Тунберг е бременна от Илон Мъск а Норвежеца от Боре модераста
  • 23 Боби

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    И Е-трон с малките батерии са с два задвижващи моста.
  • 24 Borislav Popov

    20 8 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    За Мъск иначе си прав, велик е. Всяка една автомобилна компания, след като измилси нещо ново. веднага отива и патентова изобретението си. Илон нв практика изобретява първия съвременен елекромобиол за цялото човечество, но този човек казва, аз няма да патентовам нищо, развивайте тези технологии, вървете напред, използвайте ги. Да, Тесла не е идеалния автомобил и тя като всяка една кола си има своите плюсове и минуси. Но това е нищо, в сравнение с нейните заслуги в новата ера на електротехнологиите. Този автомобил проби една дебела бетонна стена, която е съставена от хора, които печелят огромни пари от горива, масла, течности, резервни части, ремонти и т.н. Тези хора, фактически управляват света и даже тук в този форум е пълно с тролове като теб, които играят по тяхата гайда и защитават тяхните интереси. Само Мъск успя да създаде автомобил, който ни доказа, че бъдещето е за електричките и това, че с всеки един изминат ден, те се увеличават с геометрическа прогресия, е най голямото доказателство затова. Така, че наистина Илон е велик, но Тесла не е единствена, електричките вече са много и това си е пак негова заслуга.

    Коментиран от #25

  • 25 гост

    10 5 Отговор

    До коментар #24 от "Borislav Popov":

    Боре, ти учуди форума бе. Е те тука се съгласих с тебе. За кой ли път ще ти напиша, не съм против електричките, а съм против заслепените им поддръжници, които за щяло и нещяло ми ги набиват в очите и няма статия , която да не насерат с повтаряне, как разбираш ли по-велики от електричките няма и това без нито един от тях да притежава такава.

    Коментиран от #28, #29, #39

  • 26 Божинов

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "2332":

    Аз така съм направил. Карам 2.5 атмосферен 6 степенен автомат и не ми дреме. Здрав и сигурен.
  • 27 Сменям носачи

    8 3 Отговор
    Окачване научиха ли се да правят гермнците. Или е пак с по 5 кашкавалени кокала на гума и през седмица в сервиза. И все хлопа, тропа и скърца. Каруци, сър !
  • 28 Borislav Popov

    9 7 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Заслепени подръжници на електричките няма, те са плод на вашите фантазии и на вашето въображение. Но заслепените противници на елетрички са реални и повечето от тях всъщност не са заслепени, а са платени..
  • 29 Borislav Popov

    8 6 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Публикувано във факти.бг: с повтаряне, как разбираш ли по-велики от електричките няма и това без нито един от тях да притежава такава.\ Това,за по велики от електричките няма, са пак ваши измислици изсмукани от пръстите ви, аз такива глупости в тукашните коментари не съм срещал. Вие също не притежавате коли с V 8 и V 12 двигатели с по 500-600 коня ! Но това не ви пречи да ги харесвате и да им се възхищавате тук и да изказате мнения, че ей такива трябвало да бъдат истинските автомобилите, а не като скапаните електрички, които не можели да им съставят конкуренция на писта. Сякаш вие, все пистови автомобили и супер спорткари притежавате.

    Коментиран от #31, #32

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 гост

    4 7 Отговор

    До коментар #29 от "Borislav Popov":

    С тези си изказвания си отговаряш сам - ти си заслепен теслераст + госта.. Само си пропуснал мантрата Мъск е велик!
  • 32 гост

    9 5 Отговор

    До коментар #29 от "Borislav Popov":

    Няма да се връщам назад за да те/ви цитирам с госта, но да, много са коментарите ви в стил "слава на Тесла, Бог Мъск.." и да имам кола с ДВГ за която мога да коментирам, и не, не съм фен на V8 и V12, фен съм на коли около и под 1000кг , на тях не им трябват 500к.с за да са атрактивни за каране. Но имам право да говоря защото имам кола, а вие с госта сте прочели нещо, видели сте някоя и друга кола на пътя и вече сте експерти. Отделно с невероятен фанатизъм повтаряте думата ЩЕ, Мъск Ще, Тесла ЩЕ. Това дразни , на всяка статия вие слагате Тесла. Когато се случи ,ЩЕ коментираме. До тогава, аз ще коментирам и изтъквам само кусурите и недостатъците, за да стане този продукт, който ще използвам евентуално в бъдеще по-качествен. За да съм платен, трябва да хваля Тесла, няма кой да ми дава пари за това ,че не я харесвам, по-точно не харесвам хвалебствията и зомбираните, самата кола ми е безразлична. Долу Мъск! Кор за Тесла!

    Коментиран от #35

  • 33 БГ МБ

    4 6 Отговор
    Мерцедес са най голямата марка автомобили и готвят адекватен отгор на ппедизвикателството Тесла. Иначе Тесла сама по себе си е не само пробив на голяма ,дебела стена от мастити нефтопреработваателодизелисти и всякаква сволоч печелеща от тровенето на населението с изгореляци ОтДВГ
  • 34 Светло бъдеще

    3 1 Отговор
    Електричките ще са супер атрактивни след десетина години, като им подобрят пробега и зарядните станции станат масови.
    Нямам нищо против колата да е безшумна и да има стотина неща по-малко за ремонтиране.
    Сега при покупка на кола втора употреба отиват от няколко стотин, до няколко хиляди, за обслужване, според колата, при електричните ще е същото, за смяна на някоя сдала батерия.
  • 35 Borislav Popov

    6 4 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Няма да се връщаш разбира се, понеже не ти се ще да цитраш собствените си простотии, които ги повтаряш всеки ден тук. Вземи и тази статия, която е за електомобил от Ауди, но пак вие антиелектрокаскетите, както винаги преплетохте Мъск и Тесла. Понеже вие, ако не не пишете днес, по една камара негативни коментари по тяхен адрес, живи няма да бъдете и ще останете без надник. Те затова и ти плащат на теб, да плюеш, а не да не харесваш Тесла. Свършиха ви се всички измислени опорки и вие сега се превключихте тъпо на откровен спам и леене на помия, от рода на долу Тесла, Мъск мошеник. Идиоти си бяхте и такива си останахте.

    Коментиран от #36

  • 36 опорка идиот

    7 0 Отговор

    До коментар #35 от "Borislav Popov":

    Да живее Мъск! Мъск е велик! Мъск акбар!Аве Мъск!Хаил Мъск! Тесла са велики!

    Коментиран от #37

  • 37 Elon Musk

    7 8 Отговор

    До коментар #36 от "опорка идиот":

    Има ли един сред вас, който да има 0.01% от парите ми? Пълно мълчание... Е, както виждате тая работа не е като оная. Не става само с ядене и приказки. Трябва и акъл. Аз не съм велик, аз съм най-необикновен милиардер и първият бъдеш трилионер на тва Кълбо (TESLA, STARLINK, HYPERLOOP, SPACE-X, SOLAR CITY). Понеже имам яко багаж в кълбото и във топките ;) Сес' се?
  • 38 prizrak

    5 4 Отговор
    Защо постоянно със Тесла се сравняват хохохохохохохохохо?Къде е ония анти електрика, да види любимите си германски компании как почват МАСОВО да произвеждат електрички.

    Коментиран от #42

  • 39 prizrak

    2 3 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    СПРИ да им четеш коментарите тогава!!!! Капиш??? Всеки има право на мнение, включително и такива чувстителни персони като теб.

    Коментиран от #40

  • 40 Borislav Popov

    5 3 Отговор

    До коментар #39 от "prizrak":

    Че кой те чете тебе?!? Ти си бита карта, упс, ти да не си Borislav Popov и да имаш раздвоение на личността . Пък после когато станеш отново Borislav Popov ще казваш, че не намесваш Тесла навсякъде. Похвално! Браво, така се прави. Сега остави всичко и бързо отиди да си изпиеш сините хапченца. 2бр само да не предозираш.Ако не ти е интересно можеш да не ми четеш коментарите. Тесла е боклук. Мъск е наркоман. Долу Мъск и Тесла. Долу Р.Радев.

    Коментиран от #41

  • 41 Гост

    3 4 Отговор

    До коментар #40 от "Borislav Popov":

    Битата карта в този случай си само ти, затова и те срам да пишеш със собствения си ник и се криеш под фалшиви, идиот.

    Коментиран от #43

  • 42 Гост

    4 6 Отговор

    До коментар #38 от "prizrak":

    Анти електрика не го търси, той се дегазира, срам го е вече да сере тук в коментарите под своя ник и затова се крие и сере под чужди.

    Коментиран от #53, #54

  • 43 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #41 от "Гост":

    Идиот си ти, щом не усещаш какво става. Обясних му на Борето, кой разбрал ,разбрал. Аве Тесла! Мъск акбар! Психиатър съм аз, вие -експеримент.:))))

    Коментиран от #45

  • 44 Мунчо

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    кво речи???Вземи се гръмни ве...
  • 45 Гост

    1 2 Отговор

    До коментар #43 от "Гост":

    Идиот си ти, защото го лапаш сополив.

    Коментиран от #52

  • 46 Мунчо

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "шофер":

    вече правят талиги ве...
  • 47 Хахахаха

    5 0 Отговор
    Боре каскета и норвежеца са педерасти, сам Боре модераста го призна
  • 48 Ха ха

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "шофер":

    Тъ, пак, голям
  • 49 Ники Зарев

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "333":

    Нещо за Тойотата да кажеш...?
  • 50 Изтреперкел

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    То кое не е издънка и тозо шлеп и Тайкана и оня малкия който никога няма да види бял свят.
  • 51 Плейт

    1 0 Отговор
    Конкуренцията е хубаво нещо и развива технологиите. Ето Тесла ще си размърда задника, защото не са правили почти никакви промени от 2012г. Сега и те ще пускат 3 моторен вариант до края на годината. Вече пуснаха и спортен вариант на модел 3, защото въпреки обещанията, не се справяше много добре на пистата.
  • 52 Психиатър от Курило

    2 1 Отговор

    До коментар #45 от "Гост":

    Слаб отпор даваш и то с изтъркани лафове. Стегни се малко.

    Коментиран от #55

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "Психиатър от Курило":

    Абе изтъркани, ама продължаваш да го лапаш сополив.