Last news in Fakti

15 Март, 2020 12:00 10 790 25

Най-купуваните коли в Германия за февруари

  • vw-
  • ford-
  • класация-
  • авто

Това, че VW Golf е на върха на месечните нови регистрации за февруари, не е нищо ново и неочаквано. Необичайното е, че моделът, заемащ втора позиция, не е от Волфсбург. Това съобщи Auto Motor und Sport.

През миналия месец в Германия на второ място по брой нови регистрации се нарежда Ford Focus. Моделът успя да измести Passat на трета позиция, нареждайки се след постоянния лидер. Обичайната доминация на VW се поддържа от Tiguan на четвърто и Polo на пето място със съответно 4 990 и 4 365 нови регистрации. Шестата позиция показва колко добре новото BMW 3er се приема от клиентите. Следва Opel Corsa с 4 228 нови регистрации.

Класацията на топ 10 най-купувани коли през февруари в Германия се завършва от Audi A4, Mercedes-Benz C-Klasse и Skoda Octavia. Последният е и най-разпространеният вносен модел. На косъм да влезе в топ 10 е Mercedes-Benz A-Klasse.

Най-регистрираният испански автомобил през февруари в Германия очаквано е Seat Leon, който заема 14-та позиция. Най-продаваната френска кола пък е Renault Clio със своето 17-то място. Сред британските автомобили лидер е Mini на 19-та позиция, а сред италианските - Fiat 500, което гордо стои точно пред BMW 5er. Най-регистрираната корейска кола е Kia Ceed, а водещото японско превозно средство в топ 50 е Mitsubishi на 40-о място.

Забележителни в данните от февруари са позициите на VW моделите на търговски превозни средства Caddy и T6, които са на съответно 18-та и 23-та позиция. Силно е и представянето на Skoda в интервала от 34-то до 38-мо място, където само Seat Arona прекъсва последователността Fabia, Karoq, Kamiq и Kodiaq. Renault Zoe пък, който беше единственият електромобил в топ 50 през януари, не успява да влезе в класацията през февруари с 1 352 нови регистрации.

Вижте класацията тук:

Най-купуваните коли в Германия за февруари


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Аноним

    15 26 Отговор
    Honda Civic не видях фейк класация
  • 3 гост

    34 13 Отговор
    Нещо и Тесла не виждам. Те германците не разбират, само тукашните теслерасти знаем истината и я разпръсваме като "златен дъжд" в селски кенеф.

    Коментиран от #4, #5

  • 4 Ввв

    30 8 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Тесла има само форумни фенове и фантомни,които са капарирали цели 100 долара за пикапа им!!!
  • 5 Някой си

    16 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Има тесли, но са рядкост.
    Ако видиш една на седмица...
  • 6 Пирата

    52 5 Отговор
    Какво искате в Германия е нормално да се продават немски коли!
    Елате в Япония да видите тука класацията, или вижте във Франция каква е! В България е ясно 85% курници!

    Коментиран от #16

  • 7 Къртев

    20 47 Отговор
    VAG са силата в автомобилопроизводството. Някой, нещо против?

    Коментиран от #22

  • 8 DAS IST EINE GROSSE SCHEISE

    23 7 Отговор
    Какво друго може да бъде, според 'Ауто Мотор унд шпорт' ?!?!?
  • 9 Чуйек

    28 6 Отговор
    Глей кво нещо бахмааму тиа германци мразат японците начи нема тойота нема хонда мазда

    Коментиран от #19

  • 10 3875

    27 21 Отговор
    Немците гас пикаят и завиждат на тойота.
  • 11 Лудогорец8

    30 8 Отговор
    Абе живея в жермания от 10 години и преди като дойдох почти нямаше чужди марки автомобили, но сега е точно обратното карат се все повче чужди марки, но незнам как ги правят тези класации. Окото ми не ме лъже аз виждам какво се кара по улиците!

    Коментиран от #14

  • 12 Borislav Popov

    19 11 Отговор
    В топ 10 по продажби в Германия, предимно автомобили мразени и безпощадно оплювани от тукашните форумни експерети.
  • 13 Цун Кай Хуй

    13 5 Отговор
    Нормално гроздето е кисело !!!
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Уточнение

    26 0 Отговор
    В Япония пък 60% от продаваните коли са Тойота. Какво чудно има.
  • 16 сссс

    31 0 Отговор

    До коментар #6 от "Пирата":

    Виж сега, и аз съм бил в Германия и там лизинга на едно Рено Каджар е 130евро месечно с 1000евро предплащане. Или със застраховката ти идва на 200евро разход да караш нова кола. Идвам в България и тук най-ниско ми предлагат 10х.лв предплащане и 550лв месечна вноска. Ако българите имат същите оферти както немците, да не говорим за сходни заплати, картинката ще е съвсем различна. Нови коли у нас се купуват от хора с високи заплати и ниски разходи, да кажем над 2х.лв нето, тогава един разумен човек може да отдели 600лв за кола, която ползва, инак не. Виж като вноската ти е 240лв е друго, тогава и 1200лв да имаш без разходи за жилище то може да отделиш тези пари.

    Коментиран от #20

  • 17 Бедните са повече от богатите

    6 8 Отговор
    Затова се купува Форд и голф най много ,а не Мерцедес.Тъпа новина
  • 18 Аз мисля

    12 0 Отговор
    За това, че българите не купуват нови коли според мен е много важна стойността на каското~ 5-6% върху стойността и това, че при евентуална злополука застрахователите се възползват от ситните текстове в полицата, ограничаващи или отхвърлянето на дължимите обещетения.
    Хвърлят ти някакви пари и си е.вай майката!
    Та така със застрахователната мафия!
  • 19 Стефан

    3 8 Отговор

    До коментар #9 от "Чуйек":

    Прав си всички мразят първия, и най здравия.
  • 20 Мммммм

    4 2 Отговор

    До коментар #16 от "сссс":

    Незнам, дали е така. Цена на Рено Каджар да кажем е 20 хил. евро в Германия. При лизинг както пишеш 1000 евро начална вноска и 130 евро за 36 месеца е 4680 евро. С началната вноска става 5680 евро за лизинговата компания. Цената на Каджара след 3 години и 45000 км. няма да е повече от 12 хил. евро. 8 хил. евро по-малко от началната цена, а ще вземат от теб 5680!!! Има някаква грешка в цифрите ти мисля.
  • 21 ърт

    9 9 Отговор
    само балък може да си купи немска кочина.Отворете си очите овце ,защо им взимате кочините и им пълните джобовете на швабите.България е бедна точно заради тях лидл,кауфланд и др.Това е икономическо робство.
    Слава на САЩ.

    Коментиран от #23

  • 22 Haha

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "Къртев":

    Дам аз съм против нормално след като се произвеждат там да са на чело на класацията във всяка държава където се произвежда дадена марка тя е на чело и погледни каква е класацията в целия свят на първо място тойота след това форд а wv незнам дали не е на 4-5 позиция
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 жужо

    3 1 Отговор
    Аз от години залагам само на мазда
  • 25 Дреме ми за третия райх

    1 0 Отговор
    Аз си карам дърта тойота секвоя от канада модел 2010. Има парно и климатик и ел кожени седалки. Колата е мега евтина, достатъчно мощна и се чува рсзлични от европейските коли. Доволен съм няма да я продам освен за друга по-нова секвоя.