ФАКТИ.БГ

В кои страни се поръчва Tesla Cybertruck

Публикувана: 31 Март, 2020 11:30
36 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2705
В кои страни се поръчва Tesla Cybertruck
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 13 гласа.

Tesla Cybertruck вече е определена като най-необичайната кола през последните десетилетия. Този модел успя да раздели целия свят на две части: някои харесват Cybertruck, докато други го смятат за фантастично грозна кола.

Интересно е да узнаем в кои държави Tesla Cybertruck има най-голямо търсене. Ще припомним, че странният пикап все още не се продава, но веднага след премиерата, Илон Мъск отвори началото на поръчките: за това беше необходимо да се направи депозит от 100 долара.

Мъск заявява, че само за няколко дни след премиерата е получил 250 хиляди поръчки за Cybertruck, след което депозитите спряха да се приемат. Ето и топ 10 от държавите, които имат най-голям интерес към странния пикап Tesla Cybertruck.

В кои страни се поръчва Tesla Cybertruck

САЩ (76,25%)
Канада (10,43%)
Австралия (3,16%)
Обединено кралство (1,39%)
Норвегия (1,11%)
Германия (1,05%)
Швеция (0,83%)
Холандия (0,67%)
Франция (0,44%)
Исландия (0,44%)

Ще припомним, че Cybertruck ще струва от 40 хиляди долара във версията със задвижване на задните колела (Ford F150 в САЩ струва около 30 хиляди долара), а от $ 50 хиляди ще започва предлагането на 4х4 версията.

$70 хиляди долара пък ще струва топ версията с задвижване на всички колела, три електродвигателя, динамика от около 3 секунди до сто километра в час и автономен пробег от над 800 км.

Отключването на функцията за автопилот ще струва още 7 хиляди долара. Производството ще започне в края на 2021 година, а най-наточената модификация ще се забави до края на 2022 година.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 13 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Монгола
1 Отговор
Айде сега бг русуфилистиците да почват да бълват ушна кал в промишлени количества.!

Коментиран от #11


Оценка:
-17 +40

габровец от варна
2 Отговор
Тая бракма ще кажеш че тейко ми Кольо от Кичево я е дялкал на абрихта!

Оценка:
-36 +25

koko
3 Отговор
Май приключи кибер, мибер камиона.

Оценка:
-36 +13

яожожя
4 Отговор
Не разбирам много от коли, но тази тука е наистина мноого грозна.

Оценка:
-35 +18

Просто човек
5 Отговор
На мен тази кола много ми харесва, защото изглежда щура. Изглежда като от научно-фантастичен филм от 80-те, което за мен поне е доста яко. Знам, че не е много красива, но просто ме кефи. А както знаем кеф цена няма и затова мисля, че си струва парите.

Оценка:
-15 +31

1234
6 Отговор
Уазката е по красива евтина и практична....

Оценка:
-36 +16

Гост
7 Отговор
Кой пирува по време на чума?

Оценка:
-30 +3

Ддддддддд
8 Отговор
Е тая консерва вече наистина е"сделана с теслата"...

Оценка:
-31 +11

Borislav Popov
9 Отговор
Всеки може да направи кола, която да я харесват всички или пък кола, която никой да не я харесва. Но само гения Мъск успя да направи кола, която да раздели целия свят на две части: едни безумно я харесват, докато други я смятат за фантастично грозна кола.

Коментиран от #16


Оценка:
-7 +25

ТОШО
10 Отговор
Сигурно покрива е от 2 слънчеви панела ,затова е такава формата отгоре.

Оценка:
-2 +21

нищо незнаеш
11 Отговор

До коментар #1 от "Монгола":


Обаче краварски трол не знаеш че руснаци вече направиха Сайбър трък от газка и стана по хубав от оригиналът

Коментиран от #13, #15, #22


Оценка:
-36 +10

гост
12 Отговор
На такъв откачен свят-такава откачена грозотия е супер!

Оценка:
-29 +2

13
Този коментар е премахнат от модератор
Бачо Киро
14 Отговор
В никоя страна не е де факто ПОРЪЧАН и един брой дори, а са заявили интерес. Парите могат да се вземат всеки момент обратно. Няма как да поръчаш нещо, което никой не знае дори как ще изглежда като и ако излезе за продан. Освен това формата на сайта си работи и въобще не е спряно за "поръчки" ... Освен това цената не е фиксирана, а моментна. Фиксирана цена ще има като излезе на пазара, както и таксите към нея, които могат да бъдат дори 10% от цената. Всичко това си го пише, стига да има кой да чете ...

Коментиран от #29


Оценка:
-30 +5

Borislav Popov
15 Отговор

До коментар #11 от "нищо незнаеш":


Е и, колко Сайбър трака, дето били по хубави от оригинала продадоха тоити руслямци, мож ли ми каза ?

Коментиран от #17


Оценка:
-3 +15

Бачо Киро
16 Отговор

До коментар #9 от "Borislav Popov":


Е не изпускай в коментара, че разделението на две е всъщност 99.95% към 0.05% (което пак е две части ...) ... 250 000 човека дали по 100 доларес, от интерес или на майтап, както и с идеята, че могат да изкарат някой лев евентуално от "ентусиасти", или пък да си ги вземат във всеки един момент обратно. При почти 1.5 милиарда автомобила в света (само автомобили, без камиони и тн), 250000 бройки общо са точно капка в морето, да не говорим, че ще ги доставят сума време. Само Форд продава 4х+ повече пикапи за година и то само Ф-сериите. Та чак чудо на чудесата не е, нито пък на продажбите ...

Коментиран от #20, #21


Оценка:
-31 +6

Бачо Киро
17 Отговор

До коментар #15 от "Borislav Popov":


Колкото са продали и американците, демек НУЛА хахахахаха

Коментиран от #18, #19


Оценка:
-31 +5

гост
18 Отговор

До коментар #17 от "Бачо Киро":


Ми да пуснат и те поръчки като били много добри , кво чакат ??!! Даже 1000 олигофрена от вашта групичка да ги "подкрепят" са 100 000 долара , за тях космическа сума !!! Само дето не 1000 , ами и 10 няма да съберат !! Да не говорим , че тия 10 после ако си потърсят заявеното могат и да ги осъдят за сума , дето ще им излезе по-евтино да ги купят от Тесла и да им ги дадат без пари !!

Оценка:
-5 +20

Borislav Popov
19 Отговор

До коментар #17 от "Бачо Киро":


Добре, а колко са поръчали тогава ?

Оценка:
-2 +15

Borislav Popov
20 Отговор

До коментар #16 от "Бачо Киро":


А ти не изпускай факта, че след като 250 хиляди са си ги поръчали това не означава, че само те ги харесват, а всичките останали, които не са си ги поръчали не ги харесват. Ти какво, да не си ги броил лично, всичките които не ги харесват, или да си провел референдум, че знаеш точната цифра ??

Коментиран от #24, #25


Оценка:
-0 +21

гост
21 Отговор

До коментар #16 от "Бачо Киро":


Ами Тесла ВЕЧЕ е продала над 1 милион от другите си модели и то също с предварителна поръчка като тези !!! И не само , че не са се отказали , ами продължават да се увеличават !!! Та що реши , че баш за Сайбъртрък ще се откажат ??? Ядец , ако питаш мен , въпреки че официалните поръчки са спрени , да не се трупат просто , на сайта са записани над 500 000 вече и само гледай какво ще стане след старта на производството !! Любимия ти Форд ще забрави , че някога е бил "цар" на пикапите !!

Оценка:
-2 +21

плача
22 Отговор

До коментар #11 от "нищо незнаеш":


"Публикувано във факти.бг: руснаци вече направиха Сайбър трък от газка и стана по хубав от оригиналът"

Миналата година направиха Модел С на базата на ИЖ, тази година Сайбъ трък на базата на газка, догодина Роудстър на базата на мосвквич! Яко дърпат с техниката, Мъск е в потрес и тих ужас!!!

Оценка:
-2 +19

2cv
23 Отговор
До руските тролове-наистина не знам откъде ви идва самочуствието да коментирате Тесла,като дизаин и технологии?!?!
С москвето ви пред блока ,от което не е спряло да тече масло откъде ли не ,или с жигулката,която е опасна за каране?
а?

Коментиран от #27


Оценка:
-2 +21

24
Този коментар е премахнат от модератор
pepy
25 Отговор

До коментар #20 от "Borislav Popov":


Според форума .... /не се чете - трият/, където могат да се следят резервациите на модела, към 30.03.2020 год поръчките са 487 270...

Оценка:
-0 +27

26
Този коментар е премахнат от модератор
габровец от варна
27 Отговор

До коментар #23 от "2cv":


Ти пък.аз карам на тъщата ЗАЗ-а дето и го подарили на сватбата 1962г.малко реве ама дребна работа

Оценка:
-0 +2

габровец от варна
28 Отговор
Заза Е 1962г.Тъщата е по-млада.да се поправя,че може да ме бие ако го прочете.:-)

Оценка:
-0 +4

На теория си прав
29 Отговор

До коментар #14 от "Бачо Киро":


На теория си прав, че все още никой не знае как ще изглежда крайният вариант на пикапа. Само че, ако погледнем в ретроспекция, половин милион бяха поръчали Тесла модел 3, без да знаят почти нищо за нея. Когато видяха спартанския интериор, 50000 поръчки бяха отказани, но само след месец, поръчките отново бяха половин милион, защото пък на други им хареса. Най-вероятно нещо подобно ще стане и с пикапа. Ако го позаоблят малко, някои ще се откажат защото го харесват именно заради ръбатия дизайн, но пък на други ще вземе да им хареса.

Оценка:
-0 +11

Сравнение
30 Отговор
Някой да има тесла, без значение кой модел..а въпроса ми към него колко ток(в киловати kW) за едно зареждане и за колко време става имам предвид в домашни условия, а не бързозареждащи станции и т.н.

Коментиран от #31, #33


Оценка:
-2 +1

Вин Бензин
31 Отговор

До коментар #30 от "Сравнение":


Тук едва ли ще намериш някой собтвеник на Тесла.Те (собствениците) не могат да пишат и да четат, но пък много успешно крадат (особено еврофондове) и нямат никакво време за кибичене в сайтове.

Оценка:
-6 +6

Иван
32 Отговор
Дизайна е на второкласник от училище за умствено изостанали.

Оценка:
-7 +2

Елементарна математика
33 Отговор

До коментар #30 от "Сравнение":


И защо ти трябва собственик на Тесла, за да получиш отговор за нещо толкова елементарно. Въпросът ти е колко часа трае едно зареждане. Зареждането се мери в киловатчаса, а времето за зареждане зависи от мощността.

Ако ще зареждаш 10 киловатчаса, които ще ти стигнат за 50 до 80 км в зависимост от стила на каране и температурата, може да ги заредиш за по-малко от час, ако имаш трифазен ток. По-вероятно е да нямаш, затова при усилен монофазен контакт ще ти се наложи да чакаш 2 часа. От който и да е стандартен контакт, максималната мощност е 3,7 киловата, така че ще ти трябват около 3 часа.

Мощността на зареждане може да се регулира от автомобила, като минималният ток на зареждане е 5 ампера, което ще рече около 1 киловат. Едно време ламповите телевизори бяха с такава мощност. Градски митове и легенди са, че мрежата няма да издържи на толкова много електромобили, какъвто вероятно е подтекста на въпроса ти.

Коментиран от #34


Оценка:
-1 +6

Сравнение
34 Отговор

До коментар #33 от "Елементарна математика":


Не, не е това..ще дойде време когато автомобилите няма да имат нужда от зареждане, когато няма да има нужда да плащаш ток,сметките ми са други и са правилни😀, но това ще се случи ако уцелея от коронавируса, не съм възрастен, а с болно сърце

Коментиран от #35


Оценка:
-1 +1

Сметка за ток
35 Отговор

До коментар #34 от "Сравнение":


Сметка за ток винаги ще има, дори и да си нетен производител. Токът е стока, като всяка друга и винаги ще се отчита и ще има някаква стойност. Дали ще взимаш или ще даваш пари за ток, сметката ще си я има.

Оценка:
-0 +1

гост
36 Отговор
Поръчва се там, където има шанс да го получиш и да го полваш. В САЩ мнозинството живеят с къщи с гараж или поне с площадка отпред пред къщата, където спокойно може да се инсталира зарядно или дори да си опънеш разклонителя. В Париж това е невъзможно. Освен това значителна причина са размерите на пикапа, който за САЩ е стандартен, но в Европа трудно ще може да го караш, без да стъпваш на осовата линия. Модел Ес се кара трудно и е широк за пътищата извън САЩ, затова модел 3 е толкова по-предпочитан, компактен и лесен за каране. Мой познат караше модел Ес, след като излезе модел 3 веднага го взе, много е доволен. Сайбъртрък е проектиран за големи и широки пътища, понеже при нас има такива, по които компактна кола под 4.5м. трудно се кара, какво остава за още метър.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5