2 Април, 2020 11:38 12 107 17

Започна производството на най-големия Volkswagen

  • volkswagen-
  • faw-
  • vw416-
  • smv

Съвместното германско-китайско предприятие FAW-Volkswagen стартира тестово производството на нов модел, чието име все още не се съобщава. С дължина от 5 160 мм безименният към момента кросоувър е най-големият автомобил в гамата на немската марка. За сравнение Teramont/Atlas е дълъг "едва" 5 036 мм.

Започна производството на най-големия Volkswagen

Новото SUV е серийна версия на концептуалния Volkswagen SMV, показан на автосалона в Шанхай миналата година. Той е построен на модулната платформа MQB и засега се подвизава под вътрешнозаводския си индекс VW416.

Започна производството на най-големия Volkswagen

Моделът ще се оборудва с 2.0- и 2.5-литрови бензинови двигатели. По-малкият развива 186 или 220 к.с., а по-големият - около 300. Седемстепенната роботизирана трансмисия задвижва четирите колела.

Започна производството на най-големия Volkswagen

Първоначалните сведения за новия кросоувър гласяха, че той ще се появи в продажба не по-рано от 2021 г., но от Volkswagen явно са решили да ускорят работата по проекта и серийната версия на SMV ще дебютира още тази година.

Започна производството на най-големия Volkswagen


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Tate

    49 7 Отговор
    И като "дебютира" ще има кофчег в каросерията !! Малоумна работа, Фолксваген а и други такива компании да си отворят портфеилите за обикновенните хора че както е тръгнало няма да има куповачи и работници !!!!

    Коментиран от #13

  • 2 Ахаххах

    44 0 Отговор
    Мисля си, че на всички автоментърджии трябва да се обясни, че няма да има кой да им купува котарите! Сори фор дъ инконвиниънс, но да се гръмнат! Направиха еднократни модели коли и вече ще се наложи да си сменят тотално концепцията! Може би да организират поддръжка на съшествуващите модели на достъпна цена, а не за едно лед фарче да пукаме 5500 лв...
  • 3 Божинов

    47 3 Отговор
    Само такава криза ще ги оправи тия и дано хората се вразумят и спрат да харчат безумни пари за скапаните ламарини. И както беше казано горе от някой, не може един фар да е 5 бона, една джанта да е 3 бона, едно стъкло да е 2 бона и т.н.
    Аре у лево, скапаняци.
    Хора, само ние ще ги откажем от тия безумни цени. Всяка година трябв да плачем, че VW нямали 5 млрд. печалба, а 4.5 млрд. Край, всички да ревем за тях.

    Коментиран от #9

  • 4 От VW мислят за

    24 4 Отговор
    всички комплексари и американци - важно е да е гоУем

    Коментиран от #6, #7

  • 5 Yavor

    25 7 Отговор
    Към всичките “специалисти” дето нареждат че нямало кой да го купува този огромен кросовър...
    Излезте от българската си черупка !
    Кой ви е казал че този автомобил е замислен за българския пазар или за Източна Европа или Африка?

    Коментиран от #15

  • 6 type-R

    19 1 Отговор

    До коментар #4 от "От VW мислят за":

    Бъчвата като се изтърколи в канавката вече няма да е "внушителна", "импозантна" и "агресивна". Само ще изпусне смачканата циганска лой.
  • 7 MIB

    11 2 Отговор

    До коментар #4 от "От VW мислят за":

    Не мислят за американците, а за китайците там колкото е по - голям един автомобил по се купува

    Коментиран от #14

  • 8 Ром ама кубински

    9 6 Отговор
    Типичен американски коптор с мотото дъ бигър дъ бетър(колкото по голям толкова по добре.Забравих също и върсътъл(нещо като многофункционалем).Например аз мога да си карам козите на паша и да ги връщам,също и джибрите до казана,а като ходя на почивка и 4-5 щайги домати и краставици.

    Коментиран от #12

  • 9 ффф

    15 6 Отговор

    До коментар #3 от "Божинов":

    Във всяка развита страна се изчислява една кола колко цента струва на километър, така всеки може да си прецени изминавайки 4х.км например дали си заслужава да си купи нов автомобил, да продължи да ползва амортизирания си или да си наема кола само когато му се наложи. Има вече много интересни предложения с абонамент, тръгнаха от луксозните коли и сега вече се предлагат и за евтини коли, те са интересни, защото си плащаш и може да си сменяш колата на всеки месец. Уви, у нас никой не си прави сметката и се реве, че караме стари коли защото нямаме пари, а някои дават повече за старите си коли отколкото за нова, други дават същото, а трети, които дават по-малко пък въобще нямат нужда от кола, ама и не искат да вземат такси веднъж в месеца, викат си защо да дам 50лв за такси, като бензина ми е 20лв, ама не мислят, че имат минимум 50лв месечно само такси за една кола без гориво, консумативи и сигурни ремонти.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Верен фен на ваген

    3 2 Отговор
    Информацията за Китай ли се отнася или ще го видим и в Европа?
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Нормален

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Tate":

    Купувачи! Алооо, купОвай си правописни книжа!
  • 14 type-R

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "MIB":

    Прекарай го на тези "модерни" 22" джанти с теснопрофилните палачинки през едно китайско село (или български "град") и глей как фешън джантите стават на парчета!
  • 15 Сашко

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "Yavor":

    А за къде не брат, за втапящата се Италия ли? Или цъфналата и вързала Америка? :) Черупката е обгърнала всички, в случай, че не си забелязал.
  • 16 Parushev

    1 0 Отговор
    Защо тази задница ми изглежда едно към едно с Рено Талисман или Колеос?!?!?
  • 17 GTS

    1 0 Отговор
    Браво, хубава кола.