Съвместното германско-китайско предприятие FAW-Volkswagen стартира тестово производството на нов модел, чието име все още не се съобщава. С дължина от 5 160 мм безименният към момента кросоувър е най-големият автомобил в гамата на немската марка. За сравнение Teramont/Atlas е дълъг "едва" 5 036 мм.
Новото SUV е серийна версия на концептуалния Volkswagen SMV, показан на автосалона в Шанхай миналата година. Той е построен на модулната платформа MQB и засега се подвизава под вътрешнозаводския си индекс VW416.
Моделът ще се оборудва с 2.0- и 2.5-литрови бензинови двигатели. По-малкият развива 186 или 220 к.с., а по-големият - около 300. Седемстепенната роботизирана трансмисия задвижва четирите колела.
Първоначалните сведения за новия кросоувър гласяха, че той ще се появи в продажба не по-рано от 2021 г., но от Volkswagen явно са решили да ускорят работата по проекта и серийната версия на SMV ще дебютира още тази година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Tate
Коментиран от #13
11:47 02.04.2020
2 Ахаххах
11:47 02.04.2020
3 Божинов
Аре у лево, скапаняци.
Хора, само ние ще ги откажем от тия безумни цени. Всяка година трябв да плачем, че VW нямали 5 млрд. печалба, а 4.5 млрд. Край, всички да ревем за тях.
Коментиран от #9
12:00 02.04.2020
4 От VW мислят за
Коментиран от #6, #7
12:01 02.04.2020
5 Yavor
Излезте от българската си черупка !
Кой ви е казал че този автомобил е замислен за българския пазар или за Източна Европа или Африка?
Коментиран от #15
12:05 02.04.2020
6 type-R
До коментар #4 от "От VW мислят за":
Бъчвата като се изтърколи в канавката вече няма да е "внушителна", "импозантна" и "агресивна". Само ще изпусне смачканата циганска лой.12:23 02.04.2020
7 MIB
До коментар #4 от "От VW мислят за":
Не мислят за американците, а за китайците там колкото е по - голям един автомобил по се купуваКоментиран от #14
13:10 02.04.2020
8 Ром ама кубински
Коментиран от #12
13:26 02.04.2020
9 ффф
До коментар #3 от "Божинов":
Във всяка развита страна се изчислява една кола колко цента струва на километър, така всеки може да си прецени изминавайки 4х.км например дали си заслужава да си купи нов автомобил, да продължи да ползва амортизирания си или да си наема кола само когато му се наложи. Има вече много интересни предложения с абонамент, тръгнаха от луксозните коли и сега вече се предлагат и за евтини коли, те са интересни, защото си плащаш и може да си сменяш колата на всеки месец. Уви, у нас никой не си прави сметката и се реве, че караме стари коли защото нямаме пари, а някои дават повече за старите си коли отколкото за нова, други дават същото, а трети, които дават по-малко пък въобще нямат нужда от кола, ама и не искат да вземат такси веднъж в месеца, викат си защо да дам 50лв за такси, като бензина ми е 20лв, ама не мислят, че имат минимум 50лв месечно само такси за една кола без гориво, консумативи и сигурни ремонти.14:07 02.04.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Верен фен на ваген
17:24 02.04.2020
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Нормален
До коментар #1 от "Tate":
Купувачи! Алооо, купОвай си правописни книжа!22:32 02.04.2020
14 type-R
До коментар #7 от "MIB":
Прекарай го на тези "модерни" 22" джанти с теснопрофилните палачинки през едно китайско село (или български "град") и глей как фешън джантите стават на парчета!23:28 02.04.2020
15 Сашко
До коментар #5 от "Yavor":
А за къде не брат, за втапящата се Италия ли? Или цъфналата и вързала Америка? :) Черупката е обгърнала всички, в случай, че не си забелязал.23:49 02.04.2020
16 Parushev
12:06 03.04.2020
17 GTS
19:04 03.04.2020