18 Април, 2020 12:00 13 142 65

Даунсайзинг: 4 цилиндъра за новия AMG C63

  • amg-
  • c63-
  • v8-
  • даунсайзинг

Mercedes-AMG C63 трябва да се появи в представителствата и дилърите на компанията през 2022-а. Според непотвърдена информация спортният седан ще бъде оборудван с четирицилиндров двигател. Това предаде Auto Zeitung.

 

Ще замени ли следващото поколение Mercedes-AMG C63 от 2022-а V8 двигателя с четирицилиндров? Именно това гласи първата непотвърдена информация по този въпрос. Имайки предвид все по-строгите регулации за отработените газове и отделените емисии не само в Европа, а и в световен мащаб, както и техническите възможности на Mercedes-AMG, понастоящем има много индикации за предприемането на такъв "даунсайзинг".

Следващото поколение AMG C63 може да бъде оборудвано с 2,0-литровия четирицилиндров турбоагрегат от A45 и CLA 45, който обаче ще бъде подсилен от електромотор. Най-мощният вариант на двигателя, носещ кодовото име M139, развива 421 конски сили. Тези, които се притесняват от евентуалния избор на Mercedes за двигател на високопроизводителния автомобил, могат да се успокоят, поглеждайки възможните характеристики на хибридния AMG C63. Те биха надминали тези на настоящия V8 по отношение на мощността от 510 к.с. и максималния въртящ момент от 700 Нм. Актуалният C63 S ускорява от 0-100 км/ч за четири секунди, докато при предстоящия хибриден Mercedes-AMG C63 (2022) тройката пред десетичната запетая е реалистична.

Интериорните и помощни системи на високопроизводителния седан ще бъдат в тон с технологията на новото поколение C-Klasse. Ако законът го позволява, трябва да е възможно трето ниво на автономно шофиране. Това означава, че за ограничено време спортният седан ще може да ускорява, спира и изпреварва на магистралата без човешка намеса. Относно инфотейнмънт системата, C63 (2022) ще бъде оборудван с вече познатата MBUX.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Съкратен поради кризата

    49 8 Отговор
    От Бюрото по труда ми обещаха да ми дадат помощта през 2022 г. Тъкмо ще си купя един с нея.

    Коментиран от #7, #30

  • 2 Мисля си,че...Точно това ми трябва...

    13 35 Отговор
    ...... Невероятен автомобил
  • 3 Автомобилната промишленост напредва

    86 5 Отговор
    Двигателите стават все по-малки и по-чупливи, а промишлеността печели все повече от ремонти.

    Коментиран от #52

  • 4 Гост

    38 8 Отговор
    😱 Ужас
  • 5 Пия HitDobavki и съм здрав

    67 3 Отговор
    Направо с два цилиндъра да го пуснат! Защо да губят време!?!

    Коментиран от #31

  • 6 Франкофон само Франция и френскиат език

    19 7 Отговор
    Ахахахаха!
  • 7 Играч

    31 2 Отговор

    До коментар #1 от "Съкратен поради кризата":

    Тогава ще е с 50 кубиков двигател от скутер и може би ще ти стигнат парите.
  • 8 Ввв

    21 5 Отговор
    Дебили,ще се осъзнаят,но им трябва време!!!
  • 9 Някой си

    3 21 Отговор
    Шефа на фирмата в която бачкам има AMG с такъв мотор 45, GLA или GLE беше, не съм сигурен....вика духал голфчета GTI на старта ....
    Не знам....баварката има шест броя цилиндри .....стигат ми.....

    Коментиран от #12

  • 10 АзАз

    58 2 Отговор
    ОК съм с това да е 4 цилиндров, но ако и цената му беше, като за 4 цилиндъра, а не като за V8 Bi-Turbo. Също така да му сменят и името от C63 AMG на C200 AMG... Липсват ми времената, когато числата означаваха кубатура. Мерцедес първи започнаха да "лъжат", когато пуснаха S600, а двигателя вместо 6 литра беше 5.5. Сега "63" означава единствено, къде в ценовата листа се намира модела и колко "премиум" повече трябва да платиш за същия двигател, но надут софтуерно...

    Коментиран от #11, #13, #23

  • 11 Консумативь

    28 5 Отговор

    До коментар #10 от "АзАз":

    Това са изнасилени двигатели висока компресия голямо налягане кратък живот.То и 1.5 турбо е мощен 80-те Ф1 бяха с такива двигатели но тези двигатели нямат дълъг живот От 4-ри цилиндров 2.0 макс 300-330 коня трябват другото е безумие.
  • 12 Бат Бойко

    28 2 Отговор

    До коментар #9 от "Някой си":

    Шефа ти веднага да си продаде колата и да ви изплати заплатите.!!!
    ХАУ!!!

    Коментиран от #14

  • 13 Прав си

    37 3 Отговор

    До коментар #10 от "АзАз":

    но още по вулгарно от страна на този "премиум" производител е,че започна да използва двигатели които Дачия монтират в най евтините си модели като по този начин пестят от разработки и избягват не малки производствени разходи.На фона на тази реалност високите цени на моделите с "Румънски сърца" са доста необосновани.
  • 14 Някой си

    22 5 Отговор

    До коментар #12 от "Бат Бойко":

    Плаща ги бре, редовно :)
    Тука в Германия нема такова животно “шефа дет не плащал”!
    Жена ми обаче в България е без заплата за Великден въпреки, че работи през цялото време.....

    Коментиран от #16

  • 15 Kолю куция

    12 14 Отговор
    Да идват електричките.ВСИЧКО СВЪРШИ

    Коментиран от #26

  • 16 Обективно

    6 1 Отговор

    До коментар #14 от "Някой си":

    Как се казва?

    Коментиран от #17, #18

  • 17 А ти?

    5 3 Отговор

    До коментар #16 от "Обективно":

    Как се казваш и къде живееш?

    Коментиран от #19, #20

  • 18 Бат Кольо

    8 2 Отговор

    До коментар #16 от "Обективно":

    Питай за адреса😁😁😁
  • 19 Обективно

    11 0 Отговор

    До коментар #17 от "А ти?":

    Георги се казвам и живея в нас. От бъзик не разбираш ли? Живи и здрави да сте
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Blackthorn

    7 3 Отговор
    Ко-ко-ко-ко-ко-ко-кочина :)
  • 22 Steks

    22 3 Отговор
    Следващия модел направо с дупка в пода и ще го задвижваме с краката като флинстоун
  • 23 гостгост

    25 5 Отговор

    До коментар #10 от "АзАз":

    Абсолютно и това е най-голямата наглост ! Друлитров мотор,а си плащаш като за V8 6.3 AMG и на всичкото отгоре ще звучи като миксер...Последният истински C63 AMG беше W204.Истински звяр.
  • 24 Onja s konja

    5 27 Отговор
    Еми за туй ще се кара БМВ повече за кво ви казвам хора в БМВ е марката номер уан нема такива извращения там.Хахах

    Коментиран от #25, #28

  • 25 Коmapak🆘️

    24 5 Отговор

    До коментар #24 от "Onja s konja":

    Че има ли още живи с Бмвета?! То дървета не останаха от вас бре!!!

    Коментиран от #45

  • 26 Гражданинът X

    2 12 Отговор

    До коментар #15 от "Kолю куция":

    Мноо ясно! По-бързо да настъпва електромагнитната тяга! Като се качиш от 4-цилиндрова ярмомелка в електроболид (всички са такива, няма един на пазара който да прави 60 за над 4 сек), тогава се усещаш като човек. Тогава се раждаш. При 4-цилиндровите мотори нямаме застъпване на работни тактове. Който разбира, ще си направи сам извода.

    Коментиран от #38, #39, #42

  • 27 Гошо

    7 0 Отговор
    Едва ли някога ще имам пари за тва чудо но язък, че вече няма да са и истински!
  • 28 Някой си

    11 1 Отговор

    До коментар #24 от "Onja s konja":

    Вече има!
    Три цилиндъра с предно.....

    Коментиран от #32

  • 29 ЕЕМ

    14 0 Отговор
    Моторът ще е необслужвяем, на 50к в кофата.
  • 30 Точка

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Съкратен поради кризата":

    Хой си намери работа, на доста места търсят работна ръка вмомента ! Само знаете да мрънкате

    Коментиран от #43

  • 31 Пий повече вода

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "Пия HitDobavki и съм здрав":

    То и ти имаш 4 мозъчни клетки от добавките, ама в Русие си номер 126 847-ти!
  • 32 Onja s konja

    6 10 Отговор

    До коментар #28 от "Някой си":

    Хаха приятелю да си имаме уважението тук говорим за бегчки демек най-мощните версии изкарай ми некакъде БМВ Мка с 3 еле 4 цилиндъра на предно както викаш тогава ке говориме.БМВ е много по-напреде от Бенца. BMW forevar о йееее.

    Коментиран от #34, #36

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Вярно така е

    5 1 Отговор

    До коментар #32 от "Onja s konja":

    Те за това, не си играят и минават на изцяло електрически БМВ 760! За справка, статията от предната седмица тук във Факти.
  • 35 Николай

    11 0 Отговор
    Новия модел на Мерцедес:
    - Да не излиза!!!
  • 36 Plameni

    12 0 Отговор

    До коментар #32 от "Onja s konja":

    Карай си коня ,или дъртото 324td и не коментирайки. Само един пример :BMW 7 серия отдавна използват 2.0 бензинови, че дори и 2.0 дизел в своите модели.

    Коментиран от #37

  • 37 Вив ла Франсе

    7 3 Отговор

    До коментар #36 от "Plameni":

    Остай го тоя скоро и БМВ М поуа ще минат на 4-ри и даже 3-цилиндрови тротинетки с новите изисквания.Меган РС над всичко!

    Коментиран от #40

  • 38 Иииба те у монтьора

    2 1 Отговор

    До коментар #26 от "Гражданинът X":

    Къде бачкаш,да додем да ми смениш маслото на електричката.
  • 39 Ти имаш от тия от джъмбо

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Гражданинът X":

    39.99,яко електромагнитна тяга,бро!хаха,ретард!
  • 40 Plameni

    6 0 Отговор

    До коментар #37 от "Вив ла Франсе":

    Ами те М3 и М4 минаха от 8 на 6 цилиндрови и от 4 на 3 литрови , а при Мерцедес още са на 8 цилиндрови и 4 литра обем .Също запазват 12 цилиндровия 6 литров ,ама оня с коня тръгнал да коментира най мощния в света 2 литров сериен двигател на Мерцедес и как Мерцедес минали към даунсайзинг ,а BMW не.

    Коментиран от #48

  • 41 Хайл

    6 2 Отговор
    Тва много бе-4 цилиндъра 2 литра...да му вкарат един цял смарт под капака да го тегли....ба си резила...повръща ми се от мерцедесовите излагации вече🤮🤮🤮
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Играч

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "Точка":

    Ами той си е имал работа ,но са го съкратили.Не ти казва,че е 10 години на помощи.
  • 44 Тито

    2 1 Отговор
    AMG с 4 цилиндъра? Тея съвсем изпращяха. По принцип съм решил това да е следващата ми кола , по точно комбито s205 , но като гледам характеристиките на 180д и 200д ми става лошо- над 10 секунди до 100. Явно варианта ще е 220дизел. Само да започнат да се появяват повече оферти на 10.000 € , а това ще е догодина

    Коментиран от #46

  • 45 Оня с коня

    2 2 Отговор

    До коментар #25 от "Коmapak🆘️":

    Има имаааа ми оти сме много бързи с много кончета под капака за туй така не кат вас.На теб да не би да са ти останали куци магарета само?Хахах
  • 46 Оня с коня

    1 4 Отговор

    До коментар #44 от "Тито":

    Вземай БМВ баце мани ги тея бенцове в БМВ-то е истината от немските марки да знаеш.
  • 47 Весел Джендър

    1 1 Отговор
    С нетърпение чакам С 63 АМГ да почнат да ги правят с двигатели по 1000 куб.см. 3 цилиндъра и веднага си купувам.
  • 48 Оня с коня

    2 4 Отговор

    До коментар #40 от "Plameni":

    Понеже ме намесе и мене в коментара ти баце само ке ти кажа че М3ката никога не имала 8мак неко си вгрешка пък може от 8м да минат на 6 да ама нема да е на 4 като прехваления мерцедес АМГ 6.3 ойее и т.Даузинга на Бенца е вече в г... айде да не казвам къде сам ще се сетиш че ще ви изтриат коментара.Та пак ке излеза прав че в БМВвето е истината.

    Коментиран от #49

  • 49 Plameni

    3 1 Отговор

    До коментар #48 от "Оня с коня":

    Явно ,че освен кон друго ни си виждал,баце. Жалко че BMW имат такива фенове!

    Коментиран от #50, #53

  • 50 Оня с коня

    1 3 Отговор

    До коментар #49 от "Plameni":

    Хехехе баце моля ти сега ти на стар краставичар краставици вземаш да продаваш аз дори и в завода на БМВ съм бил вътре и в изложбената зала и имам и карам БМВ мога да ти кажа 2010г. 330д дизелак 6так с ремап ми е пуши малко като го изръчкам ама хвърка яко върви бегачка си е направо.Та айде моля ти се да не се обиждаме сега.Аз пък си мисля друго за теб ти пък да не ядеш доматите с колците? Хахах

    Коментиран от #51, #54, #64

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Автомобилната промишленост напредва":

    ни щот само 8 цилидрови мерцедеси караме и сега малко тегаво да минем на 4 да и ние сме хора и ни си имаме грижи
  • 53 Оня с коня

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "Plameni":

    И нещо друго баце Plameni иска ми се и да ти тегля и една хубава "благословия" понеже явно си един голем некомепетентен цървул който обижда хората без основание.Ама ще я изтрият така че харесай си една от най-хубавите.
  • 54 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #50 от "Оня с коня":

    Аз също съм бил в музея на Mercedes ,винаги имам поне два мерцедеса , сменил съм поне двадесет мерцедеса ,но относно даунсайзинга да коментираш, че се наблюдава само при Mercedes е просто смешно.Дадох ти достатъчно примери за даунсайзинг и при BMW Просто за мен си фен ( моето уважение към всички фенове на BMW) който пише без факти и доказателства как били номер1 без аргументи

    Коментиран от #55

  • 55 Оня с коня

    0 3 Отговор

    До коментар #54 от "Plameni":

    Хехе баце какви са тез английски думи даунзайсинг аз дори не знам кво значи туй?
    Аз пък искам да ти кажа че при БМВ тоз даунзайсинг както казваш не е така силно изразен както при БМВ а пък М3ката или дори обикновенната 3ка никога не е имала 8мак мотор както ти казваш все са 6таци.Друго БМВ не се прави никъде другаде освен в Германия Бавария за разлика от Бенца като основните заводи само му в Турция.БМВ не ползва мотори еле компоненти от други пройзводители.Още какво повече да ти изброявам баце?Ха кажи ми ти къде си видел Мка с 4цилиндъра мотор? Нема и да видиш скоро.

    Коментиран от #56, #57

  • 56 АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #55 от "Оня с коня":

    м3 има v8 мотор ако не ти е известно толкова си фен на бмв колкото аз съм от марс. м3 e90 4.0 v8 е отговора
  • 57 Plameni

    2 1 Отговор

    До коментар #55 от "Оня с коня":

    Моят съвет е да спреш да пишеш,че много се излагаш. Един фен на Mercedes да ти казва че BMW M3 E30 е 4 цилиндрово и BMW M3 E92 е 8 цилиндрово и BMW има заводи в Америка, Русия ,имало е производство в Австрия ,а това че всичко BMW сами си произвеждат направо ме разби.За доставчици да си чувал

    Коментиран от #59

  • 58 Оня с коня

    0 1 Отговор
    Не ме прави на луд само баце.Къде го виде тоз 8мак на М3ката дай нещо линк сайт и т.н.да видим или ти си го измайсторел долу в гаражачето?
  • 59 Оня с коня

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Plameni":

    Хехе в Русия имало заводи къде ги виде тези заводи в Русия бе баце.В Америка има да ама там вече са друга бира и айде де намерете ми е тази М3ка с V8 да я видим де нали сте много отворени феновете на Бенца? В каталога нема такова чудо вие лш го измислихте?

    Коментиран от #60

  • 60 Plameni

    2 1 Отговор

    До коментар #59 от "Оня с коня":

    Пак ти казвам ИЗЛАГАШ СЕ ! Завода на BMW в Русия е в Калининград, а М3 от 2007 до 2011 г ако не греша за годината са V8 4.0 E90 и Е92 седан и купе
  • 61 Оня с коня

    0 1 Отговор
    И в този завод какво пройзвеждат в Калининград?Всичко друго но не и БМВта който да се продават на пазара те нали казаха там че и Ладите ке ги правят.Ами мойто е Е90 2010г.ЗЗ0ка Д ти значи ми казваш че на мойто купе е имало 8мак мотор на Мката е това е абсурд баце туй го нема в каталога да знаеш.

    Коментиран от #63

  • 62 Ончо Бонбончо

    0 0 Отговор
    Колеги не мога да разбера за какво въобще му обръщате внимание на този малоумник "Оня с коня" обърнете само стилът му на изказване той е някакъв супер прост нищо неразбиращ селянин.
  • 63 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "Оня с коня":

    Една X5 е сгобяван в Русия Калининград, също в САЩ Спартанбърг дори и в Тайланд Новостроящите заводи извън Германия няма да ги коментирам
  • 64 Гост5

    2 0 Отговор

    До коментар #50 от "Оня с коня":

    Откога в завода на BMW пускат с коне
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.