На страниците на един американския форум, посветен на новия електрически кросоувър Mustang Mach-E, бяха публикувани данни от представянето на модела. Документите сочат, че четирите първоначални версии на серийната кола ще бъдат с от 8 до 14 конски сили по-мощни, отколкото беше обявено по време на премиерата на модела.
Според информацията, основните кросоувъри Mustang Mach-E със стандартна батерия, независимо от типа на задвижването, ще добавят 11 конски сили и 15 Nm въртящ момент. Така производителността и на двете версии ще се увеличи до 266 конски сили, а въртящия момент на версията със задно задвижване ще се увеличи до 430 Нм, а на 4х4 варианта - до 580 Нм.
Кросоувърът със задно и с по-мощната батерия има по-малко късмет. При този вариант мощността ще се увеличи с 8 конски сили до 290 коня, а въртящият момент - с 15 Нм до 430 Нм. За двумоторната версия с по-голяма батерия се предвижда мощност от 346 конски сили (+14 к.с.) и въртящ момент от 580 Нм (+15 Нм). Интересно е още, че подобрението на декларираните показатели не се отрази на наточената версия GT, която си остава с декларираната мощност от 459 конски сили (830 Nm).
Може би най-продуктивният от електрическите Mustang-и ще добави мощност по-късно. Ford към момента не коментира несъответствието между характеристиките. Представител на компанията заяви само, че подробности за новия продукт ще бъдат обявени, когато Mustang Mach-E се появи в шоурумите на американската марка.
Въпреки че производството на серийните електрически Mustang-и започна през февруари, първите клиенти ще получат кросоувъра не по-рано от четвъртото тримесечие на 2020-а, а заради пандемията от коронавирус сроковете могат и да се удължат.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Волдемор
Коментиран от #5
13:07 20.04.2020
2 опорна точка
Коментиран от #4, #10, #13, #19
13:08 20.04.2020
3 тунберг
Коментиран от #11, #12
13:14 20.04.2020
4 Лада
До коментар #2 от "опорна точка":
Те вече направиха.Веста електрикКоментиран от #6
13:19 20.04.2020
5 нервен ( разбивача на тролове )
До коментар #1 от "Волдемор":
В смисъл ??Коментиран от #21
13:27 20.04.2020
6 Borislav Popov
До коментар #4 от "Лада":
Става въпрос за масов продукт, тоест над 1 000 проиЗведени броя.14:13 20.04.2020
7 123
14:25 20.04.2020
8 турбо
14:47 20.04.2020
9 Бачо Киро
14:50 20.04.2020
10 987
До коментар #2 от "опорна точка":
Те да напрсвят първо ладата да е автомобил,пък после да мислят за друго..Знаем русия колко колосално изостава от развития свят15:47 20.04.2020
11 гост
До коментар #3 от "тунберг":
Абе като гледам вече го духат всички останали , щото Тесла вече струва колкото Форд , ГМ , БМВ и Мерцедес НАКУП !!! И разликата се увеличава , а не намалява !!! А за продажбите на Тесла на електромобили пак всичките тия накуп само има да мечтаят !! Поне в близките 10 години , а след това вече няма и да мечтаят , хахах !!16:51 20.04.2020
12 гост
До коментар #3 от "тунберг":
Нали си наясно , че това се рекламира от Форд като конкуренция на Модел 3 и Модел Y ?? Тоест за да го "духа" Тесла трябва да стигне и мине продажби от 500 000 ГОДИШНО !!! И то за тая година , щото следващата вече ще трябва да са близо 1 милион !!!16:54 20.04.2020
13 така така
До коментар #2 от "опорна точка":
забравяш, че от ЛАДА не са евро-джендъря.Коментиран от #14
17:08 20.04.2020
14 гост
До коментар #13 от "така така":
Дали ?? Или са руския клон на Рено-Нисан ??? Така че скоро чакай електрическата Дачия с друга емблема , хахахах !!! То не че вече всички други модели няма да са Дачия с друга емблема и малко по-различни ламарини !!17:47 20.04.2020
15 Този
Коментиран от #16
20:46 20.04.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 незнайко
10:27 21.04.2020
19 Перник
До коментар #2 от "опорна точка":
Руснаците още нямат собствена скоростна кутия, ти искаш Ел. Кола11:20 21.04.2020
20 гост
До коментар #17 от "Хаххаха":
В Китaй eлeктричecкoтo крocoувърчe ce зaдвижвa oт cкрoмeн eлeктрoмoтoр c мoщнocт 44 к.c. и въртящ мoмeнт 125 Нм, зaхрaнвaн oт 26.8-килoвaтчacoвa бaтeрия, кoятo ocигурявa oбceг oт 271 км c eднo зaрeждaнe пo цикълa NЕDС. Rеnаult K-ZЕ cтрувa 61 800 юaнa (€8 161) ПРЕДИ субсидии , нo румънcкият му вaриaнт нaдaли щe e тoлкoвa eвтин. Пo нeoфициaлнa инфoрмaция Dасiа щe ce oпитa дa зaдържи цeнaтa пoд пcихoлoгичecкия прaг oт €15 000, зa дa имa шaнcoвe cрeщу зaдaвaщaтa ce eлeктричecкa вълнa oт Вoлфcбург. Специално за тебе ще уточня , че понеже във великата кочина НЕ важат изискванията за ЕС , а на всичкото отгоре няма мито за Китай , можеш да гледаш директно цената в Китай и да не забравяш , че в Раша СЪЩО обявиха субсидии за електромобили !!!!Сега би ли повторил това за шматка , празна тиква безмозъчен селяндур и ограничена мишка , ама за себе си !!! Щото не виждам кой би ги заслужил повече , направо са измислени за теб , хахаха !!!
12:02 21.04.2020
21 Волдемор
До коментар #5 от "нервен ( разбивача на тролове )":
В смисъл ,че все едно да земеш мъж и да го направиш педарага !20:13 22.04.2020