Last news in Fakti

5 Януари, 2011 13:05 9 558 65

Позорни грешки в класацията на "Форбс"

  • forbes

Американското издание Forbes се счита за едно от най-авторитетните и известни икономически издания в света. Така поне порталът Wikipedia характеризира Forbes. Само пред дни и ние ви показахме класацията на изданието, посочваща най-скъпите серийни автомобили на пазара. Анализирайки този рейтинг обаче, у нас се породиха някои съмнения относно неговата достоверност. Но нека първо отново ви го припомним.

1. Bugatti Veyron Super Sport - $2 600 000.
2. Koenigsegg Agera – $1 500 000.
3. Maybach Landaulet – $ 1 405 000.
4. Pagani Zonda C9 – $1 300 000.
5. Ferrari F70 – $870 000.
6. SSC Ultimate Aero – $750 000.
7. LeBlanc Mirabeau – $728 000.
8. Ferrari SA Aperta – $520 000
9. Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce – $455 000.
10.Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe – $447 000.

И така, видно е, че в този списък са събрани заедно автомобили, които са в серийно производство, автомобили, които все още не са пуснати на пазара (Pagani Zonda C9), и автомобили, които вече не се произвеждат (Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce). Но най-голямата изненада в тази класация обаче е загадъчният суперкар Ferrari F70. Ако Pagani Zonda C9 все още не се продава, но съществува като реален предсериен прототип, то Ferrari F70 съществува само във въображението на няколко автомобилни журналиста. До този момент самата фирма Ferrari не е правила никакви официални изявления, относно F70 и нито един от папараците не е засякъл даже предсерийна версия от типа "муле". Няма и каквато и да била официална информация, относно неговата външност, характеристики, цена и каквото и да било друго, свързано с модела F70.

Недоумение предизвиква и отсъствието от списъка на автомобили като Aston Martin One-77 ($ 2 млн), уникалният суперкар Zenvo ST1 ($3 млн), Pagani Zonda Cinque/Cinque Roadster  ($1,73 млн), испанските GTA Spano ($800 000) и Tramontana ($700 000). Въпреки че Forbes е американско издание в неговата класация за най-скъпите серийни автомобили на пазара липсват американските суперкари. Да, в списъка присъства SSC Ultimate Aero, но всички малко по-навътре в автомобилната тематика знаят, че още лятото беше представена втората генерация на този хиперкар. В този ред на мисли не трябва да се пропуска и Hennessey Venom GT ($600 000).

Още нещо странно е, че компанията Koenigsegg е представена само с модела си Agera. Шведската фирма разполага с модели, доста по-скъпи от посочения, като пример за това е Koenigsegg CCXR и неговата топ версия Trevita. В този списък са пропуснати и разработки като тази на Maybach и каросерийното ателие Xenatec, които създадоха купе на базата на модела Maybach 57S, което е на стойност  $900 000. Всъщност при подобни класации винаги има пропуски, но е недопустимо издание като Forbes да прави подобни, меко казано, недопустими грешки.

Сигурно има и други пропуски, които спокойно можете да споделите в коментарите под материала


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 CuMo

    49 9 Отговор
    Че някой нещо друго очаквал ли е??? Американци да разбират от коли - хахахахха, те ако разбираха, нямаше да се возят и да правят техните каруци. Пример - супер спортна кола - Шевролет Корвет Z06, на задния мост окачването е с ресори, това да не е Космич от 70-те години...

    Коментиран от #2

  • 2 rraptor

    7 11 Отговор

    До коментар #1 от "CuMo":

    ne 4e gi za6titavam... ama vij viper acr kvo gi pravi si4kite 10 puti po skupi superkari na pistite! I Zr1 ima dosta dobri pistovi pokazateli za parite si!
  • 3 CuMo

    36 5 Отговор
    Не съм казал, че не ги бива на прав път, но по завои са пълна скръб, иначе от тея V8-маци много въртящ момент вадят, но не всичко в една кола е мощност. Помня преди бяха направили тест в Ауто Билд между новия Мустанг кабрио и БМВ 330 кабрио, еми БМВ-то го разби по всичко, нищо че е с почти два пъти по-малък работен обем от Форда...

    Коментиран от #4, #5

  • 4 111

    21 56 Отговор

    До коментар #3 от "CuMo":

    Симо, ти какво очакваш от Ауто Билд - много ясно, че германското за тях е по-добро по всички показатели. То все едно дявола да ти чете евангелието...
  • 5 111

    17 17 Отговор

    До коментар #3 от "CuMo":

    Въпреки това имам един брой, който носеше заглавието "Корвет - убиец на порше на половин цена". В къщи е само трябва да погледна кой брой и от коя дата е.
  • 6 CuMo

    15 16 Отговор
    Да, така е, и аз го имам този брой, само че това нищо не значи, Корвета може да скъса Поршето, само че на прав път, а на писта със завои, просто няма шанс. Както и италинаските му "конкуренти", няма да им споменавам имената, всички ги знаем... та на тези същите италиански само имената и цените са им големи, а възможностите... тях няма да ги коментирам. Хайде 15 годишните лапета, които са големи "фенове" на тези коли да ме нападат, нищо че са ги виждали само на wallpaper-ите на компютрите си, но за тяхно съжаление това е реалността :)
  • 7 еторе бугати- италия

    66 6 Отговор
    как можете да сравнявате Корвет с Порше и Ферари просто не знам - грозна и бучаща неевропейска бракма !?

    Коментиран от #8, #9

  • 8 111

    28 62 Отговор

    До коментар #7 от "еторе бугати- италия":

    Еторе, меторе, американските Muscle cars може да не са най-бързи, маневрени и т.н., обаче имат стил и класа, извоювали са си статута на икони и са издържали най-важния тест - този на времето.
  • 9 111

    23 60 Отговор

    До коментар #7 от "еторе бугати- италия":

    Казваш, че са бучащи. Ти чувал ли си ферари какъв звук вади - като на симсон. Приятелката ми като видя едно каза: "Страхотна кола", а когато я чу се изсмя: "Е.ати тъпотията".
    А поршето - фаровете от пред са като буркани от компоти и почти винаги зад воляна е дебел, дърт плешивец.

    Коментиран от #22

  • 10 КАЛИНА ХАЛАЧЕВА

    78 25 Отговор
    Ферари, Ламборджини,Бугати - три италиански марки само МАЗЕРАТИ ЛИПСВА !?ЗАЩО ЛИ !?ИМА И немско и американскО участие -есТЕствено няма японски боклуци - те си падат по ЧИ..ИТЕ, НЯМА И ФРЕНСКИ БИБЕРОНИ - ТОВА Е - ИТАЛИЯ, ГЕРМАНИЯ - САЩ - ДРУГО НЯМА !
  • 11 Пищоф

    14 31 Отговор
    Всеки мъж изглежда красив през стъклото на скъпа кола, дори и Митьо Пищова. Питайте жените :)))
  • 12 Педро

    13 56 Отговор
    до КАЛИНА ХАЛАЧЕВА. Помисли коя от трите марки не е италианска първо.................."Ферари, Ламборджини,Бугати - три италиански марки само МАЗЕРАТИ ЛИПСВА". Негър скиор и жена шофьор няма.
  • 13 за педрото

    54 3 Отговор
    Скъпи педро всички от тези марки са италиански - това че ФОЛКСВАГЕН ОТ 1998 Е СОБСТВЕНИК НА Бугати не я прави неиталианска , ако визираш нея - вземи попрочети вместо да пишеш глупости !Бугати е толкова италианска колкото БМВ Е НЕМСКА ИЛИ ВОЛВО ШВЕДСКА ДРАГИ МИ педро!
  • 14 георги

    36 2 Отговор
    жена добър шофьор няма, но коя не е италианска Педручио от изброените от Калинка марки ?!
  • 15 кунка

    31 17 Отговор
    111 - обичам дебели и плешиви мъже с порше , а ти сигурно си косат и космат чалгадеец с тойтка - авенсис - дефектис - не те ща тебе - много си завистлив и озлобен

    Коментиран от #19

  • 16 CeKuPaTa

    9 1 Отговор
    "Негър скиор и жена шофьор няма." До известна степен е вярно, амд има и природни феномени...това че са рядкост не ги прави по-недостойни. Да, Масерати няма, защото може би сегмента не е в тяхното полезрение. А трябва, защото могат. Аз съм имал невероятния шанс и удоволствие да карам Мазерати Жибли (Ghibli) 68-ми набор (ръгачково) - няма такава возия, динамика и...жажда за гориво. 350 кончета - ухаа.

    А след него - некви би-турбо чек*й с половината работен обем на мотора...:( Какво ли очакват тез "Макаронджий"?
  • 17 HDI

    23 26 Отговор
    Като са много добри италиянските ,немските и хамериканските автомобили защо само френски марки са окупирали първите места в трите най-важни надпревари:

    WRC - Citroen

    F1 - Renault

    Le Mans - Peugeot HDI

    Коментиран от #29

  • 18 fuck

    3 2 Отговор
    awe tiq paakkk se na..ahaa s tova bugatti da im e.. i kolata kvi pari iskat za neq ne poznavat paritee
  • 19 111

    8 20 Отговор

    До коментар #15 от "кунка":

    Кунке, от километри си личи, че природата те е надарила с трети крак, който за съжаление е виждал жена само по телевизията...
  • 20 Педро

    5 36 Отговор
    Компетенциииииии..............Къде се поизвежда прословутото Бугати? А голият охлюв порода охлюви ли е или от старост му е паднала корубата?
  • 21 -

    19 28 Отговор
    "Бугати е толкова италианска колкото БМВ Е НЕМСКА"-Bugatti was founded in Molsheim, France (Germany at that time).Бугати не е италиянска марка!Преди да коментирате малко прочетете.Това,че основателя е италиянец не я прави италианска.

    Коментиран от #24

  • 22 ........

    21 2 Отговор

    До коментар #9 от "111":

    ''Зад воляна е дебел, дърт плешивец'', но с неговото Порше бързо може да вземе приателката ти и да прави разни неща с нея !!! :D:D:D Без да се засягаш !

    Коментиран от #39

  • 23 за тъпака

    40 5 Отговор
    педро, педро във Франция има писта Бугати и фабрика за сглобка на ИТАЛИАНСКОТО Бугати - а Пиер Вейрон е френски пилот на италианското Бугати създадено от Етори Бугати и до ден днешен всичко се прави в Италия и се сглобява в Елзас, но ти в момента каза, че не само Бугати не е италианска, ами БЕНТЛИ КАЗА ЧЕ Е НЕМСКА, ЗАЩОТО СЕ ПРАВИ В Германия,Мини Купър не е английска защото се прави в Германия, Тойота не е японска, защото се прави в Англия, Турция и къде ли не и не само това - само един селски простак може да напише италиЯнско с я - Нищо френско и нищо немско няма в Бугати!!!
  • 24 :)

    27 2 Отговор

    До коментар #21 от "-":

    А мерцедес испански ли е? На моя пише made in spain! На куп различни части пише различни made in .... Инженерите, чисти немци ли са? А дизайнерите? По какво се съди една марка каква е? ....
  • 25 ivan90

    6 26 Отговор
    Бугати си е чисто френска марка ако невярваш има гугъл хвани провери да видиш какво пише или и те незнаят?
  • 26 ivan90

    22 0 Отговор
    Определя се по това къде е основана компанията.
  • 27 -

    13 36 Отговор
    Компанията е основана във Франция.Да,Еторе е бил с италиански произход,но е прекарал по-голямата част от живота си във Франция и е говорел предимно на френски.Масата от пилотите на Бугати са били французи.Според един от най-големите световни автомобилни форуми марката е френска с италиански корени.Материята е доста сложна и няма как еднозначно да се определи,но на хартия Бугати е френска марка.
    П.С.Съжалявам за правописните грешки.
  • 28 Малко съгласен

    5 2 Отговор
    Saglasen sam che v WRC Citroen sa vodesti v klasiraneto, no v F1 nai-dobri sa Ferrari i Mercedes, a pak v Le Mans sa Audi
  • 29 asd

    5 2 Отговор

    До коментар #17 от "HDI":

    Saglasen sam che v WRC Citroen sa vodesti v klasiraneto, no v F1 nai-dobri sa Ferrari i Mercedes, a pak v Le Mans sa Audi
  • 30 X

    5 0 Отговор
    АХх колко добре се посмях..... Докато поразчета мнинията на поизчервих малко... Един такъв тон - аз съм най-великия, а коментара пълен с грешки (даже не съм гледал за правопис :Д) Хора тоя Google не е само за порно. Прочетете малко, особено ако ви е интересна дадена тема, информирайте се, не говорете /пишете на изус.. Някой неща се променят, други принципно са си други!
    Има доста екземпляри с далеч по високи суми от Вейрона които не са "вписани". Забавно е, че са си направили труда да сложат концептуални модели, модели които не съществуват, предпроизводствени модели, модели които не се произвеждат вече и какви ли не други щуротии, но не са се сетили за актуални такива... А и това F70.. Преди години бях чел някъде, че би трябвало да има ново отроче в F серията на кончетата, ама после излезе Енцо и нещата поутихнаха. От тогава никой не говори за тази серия, освен че F40 си остава едно от най-добрите Ферарита за всички времена!
    И не сравнявайте коли за които си нямате най- малко понятие от тях. ZR1 - тотален механичен звяр избиващ наред много по-скъпи модели и то на писта, малко труден за управление, особено ако си начинаещ, но пък свикнеш ли му ще те дарява само с невъзможно добри моменти и много посещения в бензиностанцията. GT2 - отново много по механична от много нейни събратя, малко по мудна, с далеч по-малко коне, невероятна за управление, невероятно точен контрол на треакторията на завоя, винаги възможност за докоригиране с ГАЗ! много добро шаси, перфектно балансирана... В ръцете на средно добър шофъор - пълна трагедия!(може би за това нисана вади по-добро време от нея)
  • 31 4ipi

    3 28 Отговор
    Buggati e frenska marka do kolkoto znam.

    Коментиран от #40

  • 32 Златев

    5 1 Отговор
    Такааа, посмях се! Благодаря за което! Аз смятам, че Бугати е "сделано в СССР",а Ферари е произведено от египтяните. По темата - подкрепям статията и не мога да си обясня как може това списание да пише такива глупости. Според мен - да си пишат за най-богатите и влиятелни хора, и за това как те са забогатяли, да пишат за всичко случващо се на фондовата борса, а нека автомобилните статии да оставят на специализираните за това списания. Благодаря за вниманието!
  • 33 Анонимен

    1 16 Отговор
    Наистина незнам Бугати каква фирма е, но в момента се произвежда(Вейрон) в един от заводите на Фолксваген, Германия :)
  • 34 gfxdgv

    5 31 Отговор
    бугати е френска марка създадена от италианица Еторе Бугати и веирона се сглобява в Молсхайм, Елзас, Франция
    http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron
  • 35 shnabo

    3 0 Отговор
    Поредната много добра статия в Mobile.bg. С радост следя всичко, което се пише тук и смея да твърдя че нивото напоследък е по-добро от редица "загубени в превода" и изпразнени от съдържание чужди издания на български ( визирам Auto Bild ).
    Колкото до статията във Forbes - винаги си проличава, когато лаици фабрикуват 300 думи или 2 колонки за запълване на автомобилна тема и/или още по-лошо - с рекламна цел.
  • 36 Ваййййй

    0 2 Отговор
    Ава ве жа умотате хората ва Вучковци - бугати - френска марка с италиански създател и произведено В заводите на Volkswagen от СССР Напрао да ва качват в няква кола ида ва карът в лудница
  • 37 M Power

    0 2 Отговор
    Мобиле.бг пълните новините с баластра! Давайте по същество!
  • 38 изумен от простотията

    43 1 Отговор
    Бугати е изцяло италианска фирма - никога не е била франска -учудвам се какви бунаци пишат тук - всичко се произвежда в град Бреша и се сглобява наистина в последните години във Франция - има френска връзка в това, но при всяка марка има поне 2-30 чуждестранни връзки - нито едно винтче по Бугати не е друго освен италианско - аз лично очаквам , че и Ламборджини някой си глупак ще каже, че е от някоя друга страна - стига там да има завод - Мерцедес има заводи в над 30 страни - това не го прави аржентински или южноафрикански - колко много жалки хора пишат тук - ОПЕЛ ГО ДЪРЖИ -ДМ от 1928 г- - да не би да не е немски .- шкода е собственост и тя на Фолксваген- Ауди - и тя ли не е чешка !!!???
  • 39 111

    11 3 Отговор

    До коментар #22 от "........":

    Пич колата помага за гаджетата, но не е основното, освен ако не искаш да се занимаваш със златотърсачки. С порше всеки може,но на мен не ми е нужно, ако ме разбираш...
  • 40 PlimP

    1 21 Отговор

    До коментар #31 от "4ipi":

    m dam, taka e, bugatti e frenska marka, po-to4no osnovateliat i e francuzin s italianska jilka, taka4e VW si ostavat 6matki :D, hi4 da ne se biat v gardite, tva 4e gi pritejavat, ne zna4i 4e imat ne6to ob6to s tiah, niama i da imat
  • 41 Anonymous.

    3 1 Отговор
    пагани зонда е украинска кола - има един завод в Кировоград - там е основана компанията и там се прави от украинци и тук таме от молдовци - не искам никой да ми оспорва щом Бугати е френскA - смях, и ТОЛКОВА ТОЧНО ЗОНДАТА Е УКРАИНСКА !ПИШЕ МИ ГО НА ПОДМЕТКАТА
  • 42 ПАГАНИ ЗОНДА

    28 1 Отговор
    ДА ПАГАНИ ЗОНДА НАИСТИНА Е УКРАИНСКА КОЛА - ОТ КЪДЕ ЗНАМ ЛИ - АМИ ЕДИН УКРАИНЕЦ Я КАРАШЕ В НАШАТА МААЛА - КАКВА ДРУГА ДА Е , А ШЕВРОЛЕТА Е КОРЕЙСКА, ЗАЩОТО СЕ ПРАВИ И В КОРЕЯ - НЯКОИ ТЪПАЦИ СМЯТАТ ЧЕ Е АМЕРИКАНСКА - НЕ Е КОРЕЙСКА Е !
  • 43 Стефан Лилов

    3 0 Отговор
    Браво за интересната статия. Поредната добра статия. Продължавайте все така. Най-добрите сте.
  • 44 5

    29 1 Отговор
    Бугати е създадена в град Бреша и до ден днешен управлението и завода за всички детайли е там- Еторе Бугати - роден 1881 - умрял 1947 и нищо общо нямащ с франция - кой как чете Гугъл не знам - след като през 1998 г НЕМЦИТЕ КУПУВАТ Бугати правят фабричка само за сглобка във Франция и толкова - създадена в Италия от италианец и всички технологии са оттам !каква Франция, какъв Китай!
  • 45 педро

    28 2 Отговор
    Шевролет е изцяло корейска кола прави се в Корея, Бугати е френска , защото се прави във Франция, Тойота е турска, защото се прави в Турция - ако не ви харесва четете УИКИПЕДРИЯ !
  • 46 Педро

    22 9 Отговор
    продължавам - Волво е американска кола - прави се в Сащ, Алфа-ромео е китайска кола - прави се в Китай- Сузуки е унгарска кола - прави се в Унгария - има много но вече се уморих !
  • 47 Педро

    26 10 Отговор
    ФОРД Е ГЕРМАНСКА КОЛА ОТ 1954 Г СЕ ПРАВИ В КЬОЛН - ЗНАЧИ Е ГЕРМАНСКА, Мерцедес- бенц е аржентинска - прави се в аржентина а само за Фолксваген не се сещам дали е бразилска или мексиканска - нека някой ми помогне !МИЦУБИШИ Е МАЗДА СА НЕМСКИ КОЛИ, ЗАЩОТО СЕ ПРАВЯТ В Германия , Мини Купър и Ровър са германски коли - правят се в Германия- това е момчета -новия ред !
  • 48 Бай Иван

    1 24 Отговор
    Един цитат от статията на тези юнаци от Авто Пазар

    "Недоумение предизвиква и отсъствието от списъка на автомобили като Aston Martin One-77 ($ 2 млн)"

    Момчета ако малко имате понятие от АВТОМОБИЛИ няма да пишете глупости.Класацията е за СЕРИЙНИ атомобили , не просто за най-скъпите автомобили.Та от самото име на Aston Martin One-77 се вижда че е лимитирана версия от 77 бройки.
  • 49 Педро

    24 8 Отговор
    а аз съм испанец - чист - вече 1 година съм в Испания - какво като баща ми и майка ми са български цигани - аз съм чист ибериец и съм само на 35 години !
  • 50 X

    3 8 Отговор
    Пичове не знам как си използвате интернета, но поради огромния спор, който се разрази за Бугати, ми стана интересно дали аз пък не съм в грешка... Според 10 рандом сайта за историята на Еторе Бугати - Автомобилната компания Бугати е основана в Molsheim, Германия! Днес градът се намира във Франция...
  • 51 Педро

    17 9 Отговор
    искам да подхвана друга тема не за коли -прочетох че Търговище е столица на България не е София - хайде да гласуваме !

    Коментиран от #53

  • 52 въпрос към децата

    14 0 Отговор
    ако един българин е роден в Ню Йорк от родитили от Карнобат и Тутракан - това прави ли го американец - питам просто наивно - гражданин може но като етнос какъв е ми отговорете !
  • 53 Сеизов

    13 1 Отговор

    До коментар #51 от "Педро":

    Бай Иване май ти си този, който няма понятие от автомобили. Да не мислиш, че от класирания Майбах са произведени повече от 77 бройки или от несъществуващото Ферари Ф70? Та тази кола я няма и на книга, а ти говориш, че класацията била за серийни коли. Хората от Форбс са допуснали недупостими грешки, а "юнаците" от Автопазар ни ги показват много точно. Браво на тях! Продължавайте все така!
  • 54 111

    3 2 Отговор
    Аре пускайте нова статия, че да почваме пак малоумния спор - германско ли, италианско ли, японско ли, американско ли, корейско ли...
  • 55 X

    0 1 Отговор
    Много ме радвате като неодобрявате факти, и гласувате с 2 ръце за пълни простотии... Българска му работа..
  • 56 ads

    1 6 Отговор
    само да ви питам интелигенцията която твърди, че бугати е италианска марка как разбрахте като никъде няма такава информация кой ли знае ква измишлиотина сте чели и си вярвате тука а хванете се осъзнайте малко и не се излагайте из интернет пространството! или забравих хората от гугъл се излагат и пишат глупости или тези от уикипедията та те даже и хората от бугати незнаеха добре че бяхте вие да им кажете...
  • 57 ads

    2 7 Отговор
    а и защо в официалния сайт на бугати www.bugatti.com горе в дясно можеш да си избереш език и има английски немски и ФРЕНСКИ а не италиански????
  • 58 111

    2 6 Отговор
    Бугати е твърде грозна за италианска. Не се връзва просто. Германска повече и отива да бъде
  • 59 Чачко

    2 2 Отговор
    />Може ли да се кефите на Мобиле.бг, как изобличили форбс и как пишели невероятните статии, при положение, че те ви пуснаха статията с класацията на форбс и чак след една седмица се сетиха, че май тая класация нещо не е вярна!
    Колко трябва да си бездарен, да пуснеш някаква глупости без да я провериш и послед напишеш нова статия за грешката на източника си - а на вас ви е густо.
    Моля ви! Отървете света от присъствието си и не ми дишайте въздуха!
  • 60 Абрашев

    21 0 Отговор

    До коментар #62 от "Стефка Костова":

    Можем и го правим. Форбс са световно известно издание и тази класация я публикуваха на безброй места, ама са малко тези като мобиле, които се сетиха, че не е вярна. Браво.
  • 61 Mитко

    2 3 Отговор
    Bugatti се произвежда в едно малко градче на границата между Франция и Германия.От създаването на компанията този завод не е променял местоположението си.В днешни дни VW просто го подновиха и направиха супер модерен.ТОВА Е!!!
  • 62 Стефка Костова

    11 10 Отговор
    МОБИЛЕ,ВИЕ СТЕ ВЕЛИКИ!ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ ВСЕ ТАКА!ВЪЗХИЩАВАМ ВИ СЕ!ХАРЕСВАМ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ СЪС СОБСТВЕНА ПОЗИЦИЯ!

    Коментиран от #60

  • 63 Тошков

    1 7 Отговор
    И вие нещо се излагате какви глупости пишете 3 милиона ???
    "уникалният суперкар Zenvo ST1 ($3 млн),"
    Проверете си онлайн шпионите :D
  • 64 STIG

    3 0 Отговор
    Цитат от портала allhotvideo.com "Zenvo ST1 - Only 15 cars are to be built and will be around 16 million danish krone is only 2 millions pound or around 3 millions dollar ..." - ако разбираш англ.
  • 65 rx

    20 4 Отговор
    До N#50 Педро - моето момче, вземи да се гръмнеш някъде, Мазда НИКОГА, повтарям НИКОГА не се е произвеждала в Германия и не я бъркаи с хамелеона загубил съдържанието си преди 15 години-Мищубиши. Да не говорим и, че именно Мазда заедно ЕДИНСТВЕНО със Субару, запази същността си, произвеждайки в над 95% от случаите колите си в ЯПОНИЯ. Резултатите са налице, особенно от около година и половина, откакто японците си я ОТКУПИХА. Така, че...... чети и се интересувай преди да пишеш. Поздрави от Хирошима!