6 Януари, 2011 12:27 7 663 18

Шефове в Renault заподозрени в шпионаж

  • renault-
  • nissan-
  • електромобил-
  • шпионаж

Трима високопоставени служители на Renault SA са отстранени временно от длъжност заради подозрения в промишлен шпионаж, съобщава Reuters. Единият заподозрян е член на управителния съвет, а другите двама са мениджъри на по-ниско ниво. Считано от 3 януари не им се начислява заплата.

Скандалът може да добие много сериозни размери, тьй като единият от шефовете работи по програмата на Режията за електрически возила, която французите развиват заедно с партньорите си от Nissan. В нея са инвестирани над 4 млрд. евро.

Според Reuters доказателствата срещу служителите на Renault са неопровержими, тъй като са били хванати "на местопрестъплението". Сигналът за тревога е подал вътрешен източник.

Програмата за електромобили на Renault включва модели като Kangoo, ZOE, и Twizy. Наскоро Nissan пък пусна в продажба задвижваният изцяло на ток Leaf, който вече обра някои от най-престижните награди от двете страни на Атлатника.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 DIWANEL

    53 1 Отговор
    че то в днешно време шпионажа си е част от длъжностната характеристика на автомобилните инженери! Дайте нещо ново! :D :D :D
  • 2 DAN4U

    24 3 Отговор
    Просперитета ни води до ерата на Флинсоун. След някоя и др годинка ще измислят хапче за свръх човешка сила и ще можем просто да си бутаме колите.
  • 3 Pero

    7 12 Отговор
    Това е работа на германците, които пак ще им дишат праха.

    Коментиран от #4, #5

  • 4 Mercedes-Benz

    13 18 Отговор

    До коментар #3 от "Pero":

    Ехх тея германци бе,голяма влага ви държи. :D:D На кой да дишат праха бе см*тльо?? На тия дето правят ''автомобили'' с емблема на П*ТКА ли?? axxaxaaxaxxaxaxa
  • 5 VOLVO C70

    7 15 Отговор

    До коментар #3 от "Pero":

    Abe aide nau4ete se kato izlezne nova tema da pishete po neq i prestanete s tiq selski istorii -a ti pa nameri koi da opliuvash ! Germany e nomer 1 , kolkodo do Franciq kato avtomobilen proizvoditel dobre 4e sa Peugeot i Citroen ....
  • 6 donbaro75

    7 3 Отговор
    renault vinagi sa proizvejdali suiasni avtomobili,no tasi p..ha vuschka ne moje da me vpechatli.
  • 7 IVAN79

    9 8 Отговор
    Abe vie s Germanskite koli neshto mnogo razbirate mai?!OSyznaite se !! VW nito AUDI (ne govorq za mercedes) mogat da predlojat takava voziq kato tazi na Renault-izobshto nqkoga vozili li ste se v Renault-TAM KOLATA E S TURSION! 100 puti po-dobra voziq ot tazi na VW !!!! ta dori i na audi ,da ne govorim za ekstri-2002 godina ESPACE slojiha panoramen pokriv, dvuzonen klimatronik- VW NE SA CHUVALI ZA TOVA TOGAVA! sujalqvam!

    Коментиран от #10

  • 8 Ogi

    7 3 Отговор
    А така, Иване, да ти е живо името, вкара ли им го?! Когато достигнат возията, комфорта, пъргавината и икономичността на Рено, тогава да с.р.т по форумите. Ако тази работа не е на китайците, със сигурност е немски шпионаж. Станаха за смях с техните кьотуци, винаги са с десетилетие назад, а за хибридите въобще не ги виждам. Ако не гепят нещо от Рено, не ги виждам.
  • 9 rd

    7 11 Отговор
    Аз отдавна казвам, че немците са много назад. Ето - Хюндай почна да прави коли с три врати - една отляво и две отдясно. Няма значение дали е за Англия - модела е еднакъв - пътниците да скачат по платното и да се оправят. А немците такива коли правят ли? Не правят. И Американците миналата година обявиха за най-екологична кола някаква Джета, при това дизел. Да беше поне хибрид или нещо друго космически сложно с колосални инвестиции за разработка и дотации, разбирам - а те допотопен дизел, вярно - малко оптимизиран, ама все пак. А за дизайн да не говорим - все си личи че е автомобил. Няма как да го сбъркаш с дизайнерска табуретка примерно. За комфорта забравих - и комфорта е така. Аз съм карал и все още карам две Рена - няма такъв кеф - как се клати, люлее. Ако не изпитвах панически страх, че ще се преобърне да съм заспал сладко сладко...
  • 10 Директора

    11 3 Отговор

    До коментар #7 от "IVAN79":

    Иване, махни возията... това за двузоновия климатроник което каза е ... говори много лошо за рено ... чак 2002 двузонов климатроник ... ахх :( В Мерцедес (знам, че не говореше за тях, но и те са немски автомобили) там след 95-та винаги е имало като стандартна екстра "двузонов КЛИМАТИК" , а, ако си поръчаш климатроник той също винаги е двузонов ...
  • 11 volvo/s60/ 2.4t

    5 5 Отговор
    А бе мани ги тея гермаски бараки, взимаи си едно ВОЛВО и си свиркай, къде по-добре е. Изключение правят луксозните модели на немците, те вече са си класика няма как.
    Рено са страхотни коли за средностатистическия човечец, а и тези коли на ток май пак към тях са ориентирани. За екстри, конфорт и возия немските дараци някъде губят пред френските. Все пак французите са си лигльовци и съответно си искат екстрички и комфорт на минимална цена, а не като немците ако искаш удобства плащаш солено.
    А шпионажа е от ауди, техните котурски двигатели скоро няма да покриват евростандарта и мислят от къде да влачат и те.
  • 12 vw

    7 8 Отговор
    Frenskite sa si bili winagi ewtini koli i s kratuk jiwot. Nemskite koli sa zdrawi i nadejdni. Ekstri si imat ako gi platish. Frensko: slaba izrabotka,iznoswa se burzo,da ti se ne nalaga da go prawish. Nemskite: po-skupi i po-dobri. Nawsqkude kachestwoto se plasta wseki razumen da si naprawi izwoda.

    Коментиран от #13

  • 13 docenta

    9 6 Отговор

    До коментар #12 от "vw":

    19 ката ми е на 19години и е в страхотно състояние за разлика от голфовете на които пласмасовите им дръжки на вратите вече не работят и пластмасата на сенниците им се е строшила вече от времето,а за работещи ел. люкове на фолксваген не сам и чувал.,за двигателите да не говорим защото повечето 19годишни фолксвагени в квартала зимата са мъртъвци.
  • 14 stanko

    7 3 Отговор
    имам рено 21 на 20 години и 350 хил километра.Двигателя е оригинален.Носачи ,втулки и т.н са като нови.Полуоските са от датата на производство на колата- не съм ги сменял.По колата сменям крушки,гуми,чистачки,накладки и километража се повреди 2 пъти.Смених амбрежния диск и лагера преди 100 000 км и ми счупиха мигача.Това е.Карам я всеки ден.През месец ходя до испания.Някой да каже нещо за френските коли?
  • 15 Алпин

    8 4 Отговор
    Рено - перфектният автомобил!!! А вече съобщиха, че тримата шпиони са се продали на китайците.
  • 16 ringo

    0 8 Отговор
    kogato reno napravi model kato r8 ili a8 mi se obadete.Audi si e nomer 1.
  • 17 Рено

    3 3 Отговор
    Господа! Да спорите кой е по по най гледайте статистика за продажбите. Фауве-то 1-во щото се носи още славата на голф2(последния истински фолк). Рено е трето по продажби за първото тримесечие на тази година и това не е никак лош резултат. И не забравяйте, че Мерцедес купи 3% от Рено да правят градски малък автомобил след провала на А класа... И тези лафове, че емблемата била на п***а може да го говори само някой, който си няма понятие от автомобили и е форумен експерт на високо ниво!
  • 18 мда

    6 0 Отговор
    Taka BMW sa si kazali Reno,Pejo,Citroen NE PRAVIM !