26 Април, 2020 10:30 5 934 28

Пенсионират Renault Megane заради електромобилите?

  • renault-
  • megane-
  • електромобили
Пенсионират Renault Megane заради електромобилите? - 1

Megane винаги е бил един от най-успешните модели на Renault. Автомобилът дебютира в края на 1995-а и се предлага в различни видове каросерии, за да отговори на нуждите на купувачите. Днес Megane се състезава в силно оспорвания сегмент на компактните коли, но за Renault цифрите не изглеждат особено добри. Един от топ шефовете на автоконцерна е казал пред Auto Express UK, че емблематичният модел може да е в опасност, тъй като продажбите му непрекъснато падат от продадените през 2010-а в Европа 465 732 екземпляра. Възможно ли е да се сбогуваме с доста готино изглеждащия, наскоро освежен автомобил, както и с неговата мощна R.S. модификация?

Според Лорънс ван ден Акер, шеф на дизайна на Renault, френската компания обмисля пренасочването на средствата за разработването на Megane към по-ползотворни начинания. Става дума за новия фокус на автоконцерна върху електромобилите. В тази връзка, слабите продажби на Megane изобщо не му помагат. През 2019-а в Европа са закупени само 209 845 бройки от модела, което представлява спад с повече от 50% за 10 години. Още по-изненадващо е, че в Обединеното кралство продажбите на Megane за миналата година са само 2 699, като за сравнение VW е продал почти 60 000 Golf-а.

„Неминуемо, след като започнем да добавяме редица електромобили към нашата продуктова линия, някои от другите превозни средства ще трябва да отпаднат, защото просто не можем да си позволим да разработим всичко това едновременно. Megane се състезава в сегмент, който е подложен на все по-голям натиск. Трябва да инвестираме там, където е бъдещето на пазара“, обясни Лорънс вас ден Акер.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mediator37

    32 7 Отговор
    Падна цената на горивата и сега ще се сетят изведнъж и изненадващо за самите тях, че:
    - технологията на батериите не е достатъчно развита;
    - няма изгледи скоро да се създаде верига от зарядни станции;
    - при ниски температури електромобилите са неподходящи;
    - пробегът остава незадоволителен;
    - пожаробезопасността остава незадоволителна;
    - електромобилите не са така екологични, както се смяташе отначало.
    и т.н.... Мечката скача според тоягата. При бензин без пари и пълно спиране на субсидиите за електричките, производителят бързо ще се сети да си врътне гъзът, в името на клиента разбира се.

    Коментиран от #24

  • 2 Хехе

    6 11 Отговор
    Голфа кога или те не мислят за електеичко.Докога немците ще са богопомазани.

    Коментиран от #3

  • 3 очень тъп

    5 10 Отговор

    До коментар #2 от "Хехе":

    За e-Golf да си чувал?

    Коментиран от #4, #20

  • 4 Смех

    15 4 Отговор

    До коментар #3 от "очень тъп":

    С 200 километровия пробег.Ахаха

    Коментиран от #9

  • 5 Миризлив пор

    14 15 Отговор
    Франсетата се оплескаха сами. Първото поколение Меган преди 1999 може да се види още по улиците, последните поколения са пълен абсурд, тежка и скъпа поддръжка и висока цена на частите отказват много хора да си го купят.

    Коментиран от #7, #12, #22

  • 6 сектанта

    11 12 Отговор
    Дачия - по доброто Рено!
  • 7 1234578

    13 15 Отговор

    До коментар #5 от "Миризлив пор":

    Според мен трябва да добавим и лошият дизайн. Тези "бумеранг" предни светлина гонят клиенти. Не знам как мениджъри, маркетолози, инженери и дизайнери взимаш и милиони годишно за труда си може да са толкова некадърни.
  • 8 гост

    16 6 Отговор
    Рено го остнесоха от много страни. Първо Пежо купиха Опел и им забраниха да кипуват бусове от Рено. После китайската Гели купи голям дял от акциите на Мерцедес и се разпореди, че освен с Волво, с други европейци не трябва да партнират и изгониха Рено. Нисан си повярваха, че могат да са независими и се скараха с Рено. Дачия и Лада вече няма как едновременно да са евтини и да покриват Евро7. За капак, дойде корона вируса. Ако Рено оживеят им признавам, че са големи. На дали някой може да измъкне от толкова проблеми едновременно.

    Коментиран от #25

  • 9 Random

    7 7 Отговор

    До коментар #4 от "Смех":

    Повече от достатъчно за градска кола

    Коментиран от #11

  • 10 qwerty

    12 5 Отговор
    да връщат стария 2.0 115кс на всички модели с леки подобрения за покриване на еконормите и ще отвеят конкуренцията
  • 11 Биохимикь

    11 10 Отговор

    До коментар #9 от "Random":

    И кой ще даде толко парибза тоя боклук като си взима едно Зои с 400 км + или Ситроен Ц Зеро.Ама то германофилите сте си тъпи нещо у днк-то ви ще да е сбъркано.
  • 12 куку руку ку

    8 0 Отговор

    До коментар #5 от "Миризлив пор":

    Не е само до цената на частите, а и до многото изменения в детайлите. Само полуоските са около 16 вида... трябва да отидеш с детайла в магазина и пак не е гаранция, че ще ти дадат каквото трябва.
  • 13 Admin

    13 5 Отговор
    Еми с тия жалки 3-цилиндрови подобия на двигатели, нормално хората да не купуват. Отваряш капака и въздушния филтър по-голям от двигателя. 0,9 и големия 1,2 мотор! Смешна и жалка работа. 3 Рена съм сменил, доста съм доволен от тях, но никога няма да си купя от моделите които произвеждат в момента!

    Коментиран от #14, #27

  • 14 Гоуф Моуф кaпут

    10 8 Отговор

    До коментар #13 от "Admin":

    Ти кво си мислиш че другите няма да намалят цилиндрите ли с тия еконорми всички ще го ядат.Бъдещето е в електричките
  • 15 Колата е супер

    10 2 Отговор
    има всички екстри, но излиза доста скъпо като себестойност и печалба на производителя ... за тези пари няма по-добра, но на Рено не им се връзва и произвежда на загуба - ще пробутват возила с по-голяма печалба, т.е. по калпави като качество на материалите и ресурс
  • 16 Много жалко

    18 2 Отговор
    определено е по красив и бърз хеч от Голф, Пежо, Мазда, Шкода и каквото се сетите - вижте Нюрбургринг, ама Гон, Нисан и испанците им разказаха играта на Рено, действително за тези пари няма по-добра в този клас
  • 17 Продавам Рено Меган, спешно!

    7 5 Отговор
    Продавам спешно Рено Меган
    12/2018., най-високо ниво на оборудване, 22 хил. км. Напълно обслужено, в гаранция, гаражна.
    28,900 лв.
  • 18 гост

    25 2 Отговор
    Не го разбирам това. Карал съм меган от новите, също и голф и въоще не бих избрал голфа пред мегана. Просто голфчето не е атрактивно, нито интересно, просто е сглобено и върши работа, простовато е, макар че има дисплей, екстрите са му много скъпи, а базовите нива не си струват дори да ги гледаш. В същото време меган е много по-уютен вътре, двигателите са добри, красива кола е, шумоизолацията е на по-ниско ниво, но е много по-евтина за закупуване. Като погледнеш голф просто познаваш, че е нов, а при меган ти е кеф да го гледаш, кеф ти е да влезеш в него и да седнеш.
  • 19 Няма страшно за

    16 0 Отговор
    феновете, модела ще продължи да се произвежда в Турция, включително с оборудването хечбека от Испания. Последния фейслифт 2020 г е още по-красив... пък и не е ясно да ли франсетата няма да размислят .. колата е убийствено добра
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Пълни глупости

    12 1 Отговор
    Меган 4 e уникален и много успешен модел във всичките му разновидности ... трябва да са луди в Рено да се откажат от модела - жълта новина
  • 22 МЕГАН 5

    0 9 Отговор

    До коментар #5 от "Миризлив пор":

    По правилно би било МЪРЗЕЛИВ ПОР!!! Кйто с начинът си на мислене и некомпетентнос би трябвало да очаква през 2039 година да вижда все още движещи се МЕГАН четвърто поколение около себе си с коментар : новото 8-мо поколение МЕГАН. "са пълен абсурд, тежка и скъпа поддръжка и висока цена на частите отказват много хора да си го купят."
  • 23 Random

    3 3 Отговор
    Рено имат два яки двигателя - К4М и F4R, единия е здрав, другия също, но е и мощен. Всичко друго е за кофата, най-вече тия новите прахосмукачки 0.9 и 1.2. Немците също имат излагации, но тях си ги знаете. В момента ФВ са с по-надеждни двигатели. ЕА211 не е ЕА111(1.4тси). Вече дсг са все така хрупкави, но рено пък слагат фордовския повершифт срещу който има дело за това че е мега чуплив.
  • 24 един електрофил

    1 6 Отговор

    До коментар #1 от "mediator37":

    "Все умни хора са казвали, че ДВГ никога няма да победи парната машина, затова ние не наемаме подобен вид умни хора"
    Хенри Форд
    Ако се върнем в зората на ДВГ и видим как с клизма изкарваха по 20-30 коня от 6 хил. кубика става ясно защо "умните" хора тогава са мислили че нямат бъдеще, но времето на двг-то изтече.
  • 25 УЖАС

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Сега и СМАРТ ще забранят на РЕНО да произвеждат ТУИНГО , а МЕСЕДЕС , КАНГО!!!
    Моля проверявайте писанията си!
  • 26 Gagsg

    10 0 Отговор
    Vw ни заплюха в лицето миналата година с това че избраха да си направят завода при комшиите при сериозна конкуренция от наша страна! Колата която карам в момента Леон я продавам тази година и няъманда се върна при този концерн въобще , достатъчно читави производители има и сто пъти по здрави и конфортни коли правят...
  • 27 куку руку ку

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Admin":

    Масово е така, малки моторетки с турбини. Вярно, че вадят мощност, но за сметка на ресурс.
  • 28 На официалния сайт

    7 0 Отговор
    на Renault.fr няма такива глупости и "новини" ... дрън дрън ярини