ФАКТИ.БГ

Kia подготвя „невероятен“ модел

Публикувана: 27 Април, 2020 10:21
9 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5161
Kia подготвя „невероятен“ модел
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 12 гласа.

През 2021 г. Kia ще представи съвсем нов модел, който самите корейци вече наричат ​​„невероятен“. Но какво се крие зад последната дума - още един маркетингов трик или високи технологии?

Засега този модел е с кодово име Kia CV и има много малко информация за него. Известно е само, че колата ще може да кара без презареждане до 500 километра и ще работи със система за бързо зареждане от 350 кВт (групата на Hyundai Kia вече отваря мрежа от такива станции за зареждане по целия свят).

Kia подготвя „невероятен“ модел

И на тези станции автомобилът може да бъде „зареждан“ само за 20 минути - дори за съвременните електромобили това е много бързо. Как ще изглежда електромобилът от ново поколение, все още не знаем. Но можем да предположим, че ще бъде подобен на концепцията на Imagine от Kia, която беше показана миналата година.

И ако това е вярно, тогава новият кросоувър ще е във формата на купе - доста модерна форма на каросерия в момента. Новият електрически кросоувър ще бъде само първата стъпка - до 2025 година Kia ще пусне 11 електромобила. Много от тях ще бъдат изградени точно на платформата на този модел.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 12 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
гост
1 Отговор
Това е истината, бързата зарядна. Не може да се иска хората да купуват елетрички, освен че са скъпи ако тръгнат на път на всеки 200-250км да висят с часове за презареждане. Тесла се купува не че са изгодни, а защото са практични и мощни. Когато направят коли като Лийф и и3 да се зареждат за 10мин от 10-80% тогава ще продават много повече. Зареждаш си у дома, тръгваш за морето и след 200км спираш да презаредиш на бензиностанция, плащаш си 20лв за зареждане на 40кв и продължаваш, ама го правиш за 10мин, защото сега на зарядните на АББ трябва да висиш 2.5ч за 40кв и то ако няма друг включен да го чакаш или пък успоредно да зарежда, което понижава пиковата мощност. Електричките вече са добри, зарядните са глупост. Има достатъчно репортажи в Англия например, там какъв проблем е да намериш къде да заредиш, я ще е заета, я няма да работи, я ще ти иска абонаменти, регистрации и я си висял час, я повече. Зарядните за заети защото се зарежда дълго, направете ги като стандарт бързи от 150 до 350 например и просто разплащане с безконтактна карта, толкова ли е сложно?

Коментиран от #2, #3, #5


Оценка:
-2 +5

Пламен
2 Отговор

До коментар #1 от "гост":


Може, ще направим, ама първо "гаранции" на инвестицията през закон! Ще завъртим ТЕЦ Варна на "Зарядна" Варна, ако искате. Ама първо "гаранции"-те! Да си имаме реда и уважението. Доган съм.

Оценка:
-5 +4

Коmapak🆘️
3 Отговор

До коментар #1 от "гост":


Бързото зарядно бързо ти прецаква батерията! 😉

Коментиран от #4


Оценка:
-2 +11

Японеца
4 Отговор

До коментар #3 от "Коmapak🆘️":


Старите батерии да, новите НЕ!

Оценка:
-6 +3

Играч
5 Отговор

До коментар #1 от "гост":


Ами като е толкова лесно направи го де.40 кв за 10 мин означава 240 кв мощност на станцията.Ами ако 5 автомобила зареждат 1200 кв.Как си го представяш.

Коментиран от #6


Оценка:
-1 +8

гост
6 Отговор

До коментар #5 от "Играч":


Най-големия суперчарджър на Тесла е с 50 (петдесет) места за едновременно зареждане със 250 квт !!! Работещ ! Това май прави нещо като 12 500 квт или 12,5 МЕГАВАТА !! Значи можело , а ?? И то със САМО ток от фотоволтаици , който Тесла е произвела три пъти повече отколкото е употребила за производството и всички изминати км от всички Тесла произведени някога !!
Cвeтoвният лидep в oблacттa нa eлeĸтpичecĸитe aвтoмoбили - Теѕlа, oтĸpи пpeди дни в Шaнxaй, Kитaй нaй-гoлямaтa зapяднa cтaнция зa cвoитe ĸoли, cъoбщaвa ІnѕіdеЕVѕ.
Koмплeĸcът e paзпoлoжeн в oгpoмния пoдзeмeн пapĸинг нa бизнec цeнтъpa Lіlас Іntеrnаtіоnаl в Шaнxaй. Toй вĸлючвa 50 тepминaлa Теѕlа Ѕuреrсhаrgеr, нa вceĸи oт ĸoйтo мoжe дa ce зapeждaт eднoвpeмeннo пo двa eлĸтpoмoбилa.
Зapяднaтa cтaнция e дocтъпнa зa coбcтвeницитe нa Теѕlа нeпpeĸъcнaтo пo 24 чaca нa дeнoнoщиeтo бeз пoчивни дни.

Оценка:
-0 +3

Нико
7 Отговор
Освен проблема с бързото зареждане, идва проблема изобщо за автономността на електромобилите.
Не съм запознат, но зимата когато ниските температури оказват негативно влияние на батериите, денят е къс и се ползва осветление и отопление, чистачки, аудио и зареждане на мобилни устройства... Каква ще е тази батерия която ще издържи!?
Без агрегат с двг за зареждане на батерията, може да се закъса ама много яко.

Оценка:
-0 +0

Нико
8 Отговор
Не знам какво ще ме мотивира, да купя електричка!?
За 5000€ можеш да имаш автомобил с остатъчен ресурс поне 5+ години у над 250000 пробег. С автономност от над 1000км. Зарядни в цял свят през 20км.
Ако не си безсрамно богат за какво ти е такава измишльотина!?
Ако цените на нови паднат под 15000€ и лизинговите условия са дотирани от държавата... Може и да се замисли човек.

Оценка:
-0 +1

Кико
9 Отговор
Имам една молба :съгражданите ми от Перник (о околността) да не се включат в дебатите!

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Димо Гяуров
Бившият шеф на Националната разузнавателна служба коментира пред Факти.бг заявената от левицата кандидатура на о.з. ген. Радев:
Ако бяха издигнали г-жа Манолова, имаха някакъв шанс, сега просто нямат никакъв..."

Още бисери
ТОП 5