Със среден разход 3.8 литра на 100 км сегашният Volkwsagen Golf BlueMotion основателно се смята за изключително икономичен автомобил. Загрижените за природата го харесват и заради вредните емисии от 99 г въглероден двуокис на километър.
Седмата генерация на модела обаче обещава да бъде още по-пестелива. От VW уверяват, че новият BlueMotion с 1.6-литров турбодизел ще харчи средно 3.2 литра на 100 км и ще изхвърля само 85 г CO2 на километър. Немците обясняват подобрените параметри с намаления коефициент на въздушно съпротивление и олекотената със 100 кг конструкция на автомобила.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 The Best
12:36 27.08.2012
2 Юлиян Димитров
13:13 27.08.2012
3 Специалиста
13:40 27.08.2012
4 _FMC_
Коментиран от #5
14:55 27.08.2012
5 520 zender
До коментар #4 от "_FMC_":
А ти дизел или турбодизел карал ли си въобще.Като любиш Форд би трябвало да знаеш че Фиеста примерно гълта доста малко нафта на дълъг път.Какви икономии бе човек при Фокус ако го ръчкаш здраво.Че даже бил имал въртящ момент като на дизел.Ти на 170Нм въртящ момент ли му кязваш.Защото аз го сравних примерно със вече доста старите Ескорти 1.8тд-160 Нм.Казвам ти за реално сравнение.И при тази маса на Фокуса ако малко го натиснеш особенно този със 1.0-125кс лесно ще минеш 5.0л на 100км.Дизела има по-малки разлики на градско и на дълго,дори и да го ръчкаш много.Ако искаш отговори ми-ще използвам и други примери-само със Фордове...15:14 27.08.2012
6 ддд
15:29 27.08.2012
7 _FMC_
15:57 27.08.2012
8 _FMC_
15:58 27.08.2012
9 _FMC_
16:10 27.08.2012
10 520 zender
16:21 27.08.2012
11 VW_фен
Пожелавам на всеки такава кола като Полото ми няма значение марката и модела!
16:50 27.08.2012
12 васил димчев
16:52 27.08.2012
13 _FMC_
Зендер, тук темата бе за Голф, та затова намесих по тоя начин дизелите. За твоя случай съм съгласен. Една кола карана на дълъг път, няма какво да и се счупи, освен ако имаш нещастието да караш по лоши пътища. Друго е да я караш само в града, осеян с дупки, къси разстояния, студени стартове зимата, включване/изключване на фаровете, постоянни спирания и ускорения... Обаче случая с Фокус може да се пренесе и при БМВ, но да изчакаме новите им 1.5 литрови трицилиндрови мотори.
16:58 27.08.2012
14 VW_фен
Всички живи и здрави, предпочитам немското качество!
17:10 27.08.2012
15 hienata
21:18 27.08.2012
16 _FMC_
21:56 27.08.2012
17 hienata
Коментиран от #23
22:20 27.08.2012
18 Замислен
08:10 28.08.2012
19 VW_фен
09:36 28.08.2012
20 Дошо
09:49 28.08.2012
21 ВИП АМГ
Коментиран от #22
11:00 28.08.2012
22 VW_фен
До коментар #21 от "ВИП АМГ":
Нямам нищо против Мерцедес все пак Мерцедес си е Мерцедес (имам против несамостоятелната им политика от която губят много фенове свикнали с индивидуалността и неповторимата здравина и лесно обслужване на Мерцедес + Двиг. на Рено = загуба на фенове)ама да кажеш че Фирмата която продава най- много коли в света за смешници значи си много ограничен. Извинявай че те убиждам ама ако драскаш глупости за да си запълниш времето поне не се излагай!С най добри пожелания :)
Коментиран от #25, #26
11:26 28.08.2012
23 _FMC_
До коментар #17 от "hienata":
Форд е еталон в момента, защото техен мотор е най-добрият в света тая година, защото Фиеста е най-продавана в класа си в световен мащаб и защото Фокус е по-продаван от Голф. Дори BMW въвежда 3-те цилиндъра с подобни технологии 2 години след Форд. А БМВ са еталон не само в Германия. Това е марката, която печели наред в премиум класовете. Форд е еталон за работническите марки и в това няма нищо лошо. Все пак може би 80 % работим, а не си разхождаме краката по паветата.Коментиран от #24
16:57 28.08.2012
24 520 zender
До коментар #23 от "_FMC_":
Може и да си прав но аз лично като фен на дизела мога да ти кажа че например Мерцедес 250 битурбодизел харчи неприлично малко за 204кс.И е с 4 цилиндъра.Същото е и с 320д-икономичната версия със 163кс.Доказан разход на дълго 4.2литра при тегло 1.5тона но с старт-стоп и 8 предавки.Големите дизели също не изостават-не е шега работа при около и над 300кс тежките лимузини да харчат на дълго с автомат по около 6-7 литра икономично каране.И така трябва да бъде-нали сме в 21-ви век..17:41 28.08.2012
25 БУМЕР КАМОР
До коментар #22 от "VW_фен":
kakvo renault te goni be otvoreniat.a VAG dali prodavat nai mnogo koli se samniavam i vse pak e vazmojno tehnite koli sa shir potreba.22:07 28.08.2012
26 ВИП АМГ
До коментар #22 от "VW_фен":
barkash markata.opisanoto ot teb nese otnasia za Mercedes no si dosta malak dati obiasnivam.22:10 28.08.2012
27 VW_фен
Коментиран от #28, #32
13:57 29.08.2012
28 Дошо
До коментар #27 от "VW_фен":
Какво като е с двигател на Рено?Мерцедес ще ползва и мотори правени от завода на Нисан в мексико ама какво от това?Истината, е че всеки прави по-добри мотори от ВАГ.Няма по-големи боклуци от двигателите на тая марка.Коментиран от #33
14:21 29.08.2012
29 _FMC_
Коментиран от #31
20:40 29.08.2012
30 _FMC_
20:41 29.08.2012
31 520 zender
До коментар #29 от "_FMC_":
Да така е-това е начин на каране.В родния си град преди 17 години си спомням че с Голф 1 -50кс съм постигал градски стойности 6.5-7 литра бензин.20:54 29.08.2012
32 ВИП АМГ
До коментар #27 от "VW_фен":
Autobild ako napishat che tisi noviat premier na Russia shte poviarvash li .23:34 30.08.2012
33 ВИП АМГ
До коментар #28 от "Дошо":
kolega s tia promiti mozaci i neobrazovbani lapetii nese zanimavai.23:35 30.08.2012