ФАКТИ.БГ

Докато Европа се отказва от дизелите, руснаците сега ги откриват

Публикувана: 2 Юни, 2020 12:04
29 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9161
Докато Европа се отказва от дизелите, руснаците сега ги откриват
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 10 гласа.

Все по-намаляващото търсене на дизелови автомобили в Европа е факт, като купувачите на Стария континент и включително у нас, обръщат по-голямо внимание на бензинови, хибридни и електрически коли. В Русия обаче нещата са точно обратно.

Според статистика на Автостат, пазарът на нови и употребявани автомобили в Русия бележи сериозни спадове, но това не важи за дизеловите коли. Продажбите на дизелови автомобили през първото тримесечие на 2020 година в Русия са нараснали с два процента, като това е единственият положителен показател.

Анализаторите от Автостат показват и кои са най-популярните дизелови автомобили в Русия. Според резултатите от първото тримесечие на тази година руските дилъри са продали 31 300 от дизелови коли. Лидерът сред тях са автомобилите с марка BMW. През този период са продадени осем хиляди автомобила от баварската марка.

На второ място са класирани дизелите на Mercedes-Benz - продадени 3 400 коли. Третото място отива при Toyota и Volkswagen - по 3 400 бройки на нафта. Петицата се затваря от дизеловите предложения на Mitsubishi, като от тях от началото на годината са реализирани 2 300 автомобила.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 10 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Jonatan
1 Отговор
Тия що не си карат зазките, какви са тези капиталистически коли на снимката?

Коментиран от #4, #11, #20


Оценка:
-54 +41

2
Този коментар е премахнат от модератор
Хайде пак внушения!!!
3 Отговор
Тези които толкова плюеха по ДВГ продължават старата песен против тях! Напоследък съвсем друго започна да се пише и чува за електричките. Времето ще покаже кой е прав!

Оценка:
-5 +42

куку руку ку
4 Отговор

До коментар #1 от "Jonatan":


Защото зазките устанаха в Украйна...

Коментиран от #16


Оценка:
-8 +42

Масон
5 Отговор

До коментар #2 от "нафта бензин все гори":


Имам 2ма приятели от Русия. Единия от Сочи, другия Казан. И двамата карат чисто нови коли, киа опима и тойота прадо. Ама и двете на изплащане.

Коментиран от #12, #29


Оценка:
-8 +28

Миризлив пор
6 Отговор
Във момента при руснаците рублата се обезценяват и има сериозна инфлация. Кой има пари ги влага в "нещо" реално колите са инвестиция за да си запазят поне част от парите.

Коментиран от #9, #14


Оценка:
-25 +19

А БЕ
7 Отговор
ТЕ СА ДВА ВЕКА СЛЕД ХОРАТА, КВО ГИ КОМЕНТИРАМЕ !

Оценка:
-48 +34

Никога дизел
8 Отговор
След един неуспешен дизелов автомобил от 20г. карам само бензинови,японски и корейски.В момента съм с един Хюндай Соната и съм много доволен,може би най добрия,който съм имал до момента.

Коментиран от #22


Оценка:
-33 +20

два пъти по висок стандарт от нашия
9 Отговор

До коментар #6 от "Миризлив пор":


Един чифт чорапи в Москва струва 40$ и не могат да смогнат продавачките да опаковат.

Оценка:
-27 +15

Калина но не Лада
10 Отговор
В Русия най обичан е vw passat от Германия на 380000 км.

Оценка:
-30 +21

11
Този коментар е премахнат от модератор
12
Този коментар е премахнат от модератор
13
Този коментар е премахнат от модератор
14
Този коментар е премахнат от модератор
1944
15 Отговор
мужиците винаги са сто години назад и надолу.

Оценка:
-14 +13

16
Този коментар е премахнат от модератор
17
Този коментар е премахнат от модератор
GTE
18 Отговор
Съвременният сложен дизел за руският климат, руската немърливост и най-страшното за руската нафта, ще ги разплаче много бързо, освен ако не са някакви дизели с ротационна помпа, без турбо и без ДПФ/ФАП. Иначе са го закъсали, ама ще го разберат :)

Оценка:
-5 +20

Алексей
19 Отговор
ВАГ не случайно не предлагат 2.0 ТД, 190 коня, защото още на първият резервуар ще строши помпата за високото налягане, турбото и дюзите. Там не могат да дадът и 1 г. гаранция на нов дизел. Нафтата им е желе и става за двигател на Камаз.
В камионджийските форуми всеки си прави основен ремонт, като смяна на акумулатор.

Коментиран от #21


Оценка:
-6 +11

ивчо
20 Отговор

До коментар #1 от "Jonatan":


зазката е украинска пич

Оценка:
-1 +10

ивчо
21 Отговор

До коментар #19 от "Алексей":


ти все руска нафта си карал, на Марешки нафтата каква мислиш че е

Оценка:
-5 +9

гого
22 Отговор

До коментар #8 от "Никога дизел":


аз пък си карам 3,0 тди А6 и си боцкам мацуранки пък ти чакай някоя баба в твоят соната.

Коментиран от #28


Оценка:
-12 +7

журналя
23 Отговор
Два процента ? Сега откривали ? Прости журналя ?

Оценка:
-2 +7

1235678900
24 Отговор
как в щатите са толкова евтини бензиновите коли ,а тук толкова скъпи ес е пазар от 450 милиона човека.
Дизела трябва да се забрини.

Оценка:
-7 +3

dianski
25 Отговор
Аероавтомобилната индустрия в Русия чак сега загрява

Оценка:
-3 +2

Иракли Меракли
26 Отговор
Кой в Европа се отказва от дизелите? Камионите с портокали да не са на био-ток?

Оценка:
-1 +10

Факт
27 Отговор
Само тъпи злобни коментари от хора които си нямат хабер от Русия.

Оценка:
-0 +2

28
Този коментар е премахнат от модератор
Did
29 Отговор

До коментар #5 от "Масон":


И..?

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Милош Земан
Президентът на Чехия коментира позицията на ЕС пред ТВ Prima
Правилно казват, че ЕС е икономически гигант и политическо джудже“"

Още бисери
ТОП 5