6 Юни, 2020 12:00 7 864 34

Chevrolet ​Corvette C8 ще струва 99 000 евро в Европа

  • chevrolet-
  • corvette-
  • c8-
  • stingray

Суперколата ще пристигне на Стария континент през втората половина на 2021-а

От както новия Chevrolet Corvette C8 със средно разположен двигател бе представен през миналото лято, феновете на суперколата в Европа питат кога тя ще пристигне на Стария континент. Изданието на Motor 1 в Германия най-накрая има официална информация по казуса. За съжаление обаче, потребителите в Европа ще трябва да почакат още малко, преди да могат да закупят автомобила.

 

 

Corvette C8 ще пристигне на Стария континент през втората половина на 2021-а. Купе версията на стартовото издание Launch Edition ще струва 99 000 евро, а кабриолетът от същата линия - 106 000 евро. Цената за базовите модели на двете вариации на Corvette C8 Stingray все още не е налична.

 

Launch Edtion (стартовото издание) на суперколата в Европа ще се предлага с най-високото ниво на оборудване 3LT и ще бъде с окачването Magnetic Ride Control. Подобно оборудваното на C8 купе в САЩ би струвало най-малко 77 745 долара (около 68 854 евро).

 

Докато базовата цена на суперколата в Европа вероятно ще е по-скъпа от началната цена в САЩ, която е под 60 000 долара, моделът за пазарите в чужбина идва с по-висок клас оборудване. Например, базовият вариант на C8 Stingray на Стария континент ще е еквивалентен на средния вариант 2LT в Америка. Освен това, пакетът Z51 ще бъде стандартен за Стария континент. За сравнение, подобен C8 в САЩ струва 71 200 долара (63 000 евро) за купе версията или 78 200 долара (69 300 евро) за кабриолета.

 

Европейците ще получат същия двигател в своя Corvette като американците. Атмосферният средно разположен 6.2-литров V8 генерира 495 конски сили и максимален въртящ момент от 637 Нм.  Мощността се предава само на задните колела чрез осемстепенна автоматична скоростна кутия с два съединителя. От 0-100 км/ч суперколата ускорява за малко под 3 секунди. 

 


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мазньо

    27 5 Отговор
    Супер! Ще си продам сценика, ще събирам от закуски и ще си купя страничното му огледало.. ааайт ;)
  • 2 fostata

    19 37 Отговор
    Теа американи нещо много са си повярвали, за 200 000лв. се взима чисто нова М-ка, АМГ и GT-R. Ще дам 200 000лв. за таа американска шитня точно на куково лято.

    Коментиран от #9, #10, #21, #26

  • 3 wtf

    43 3 Отговор
    За една и съща кола в САЩ 60к €, в Европа 100к €???

    Коментиран от #17

  • 4 Страничен

    19 4 Отговор
    Страхотна!
  • 5 Breaking Bad

    12 18 Отговор
    Наскоро идва една такава "суперкола" в сервиза, та паднахме от смях - с бутончета и ръчки от Опел Астра, с висящи кабели като правена в час по трудово, с едни парцал в багажника - за изолация, всичко друго - голи ламарини. На всичко това сложили един двигател, който гори като змей, направили готин външен вид и обяви цена като за самолет :)))

    Коментиран от #7, #8, #11, #12

  • 6 Госあ

    13 7 Отговор
    Непродаваема е на тая цена в Европа особено във времената на тази криза.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 987

    13 11 Отговор

    До коментар #5 от "Breaking Bad":

    Нещо да не си я объркал с Лада ? Ти не си в час.Американските свтомобили са най-високо и лукс качество.

    Коментиран от #18

  • 9 Komapak

    15 5 Отговор

    До коментар #2 от "fostata":

    Имаш право да нямаш вкус....
  • 10 Gtr

    19 3 Отговор

    До коментар #2 от "fostata":

    За 200к ще се снимаш с нова мка освен ако не е м2

    Коментиран от #23

  • 11 Toni

    9 3 Отговор

    До коментар #5 от "Breaking Bad":

    Склонен съм да ти вярвам. Имам гтр от 2017 и освен вървежа всичко останало е мъка. Багажника се затваря посредством изрезано парче кожа, хванато с рапидка за багажника. Инфотейнмънта е морално стар....
  • 12 HitDobavki

    4 3 Отговор

    До коментар #5 от "Breaking Bad":

    Само че се изработва от стъклопласт! За всичко останало си налучкал, макар че последните модели взеха да влизат в час по доста показатели, но все още изостават от аналозите си в Европа!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Оня с коня

    1 11 Отговор
    Е те тва е голем пропуск че нема турбо кола без турбо е кат жена без цици нали сте чували хахх.Ама тези времена дет ги дават за под 3сек.нещо не са верни бацета да знаете.Това една стокова М3ка ще му скъса вие знаете кво хахах ако тръгнат да се дърпат.Тоя Корвет става само курви да караш в него.

    Коментиран от #29

  • 16 Оня с коня

    2 11 Отговор
    Е те тва е голем пропуск че нема турбо кола без турбо е кат жена без цици нали сте чували хахх.Ама тези времена дет ги дават за под 3сек.нещо не са верни бацета да знаете.Това една стокова М3ка ще му скъса вие знаете кво хахах ако тръгнат да се дърпат.Тоя Корвет става само к....ви да караш в него.

    Коментиран от #22

  • 17 ЕВРОПЕ..ЕЦ

    13 1 Отговор

    До коментар #3 от "wtf":

    Една от причините е, че в САЩ няма ДДС. Другата е, че няма болнични, ако се разболееш не получаваш пари от "държавата" или шефа.
    Също така там не е "безплатно" здравеопазването, ако искаш плащаш здравна застраховка, ако не искаш не плащаш. Не, че у нас е "безплатн", но там е много по-скъпо.


    Също са пропуснали да кажат, че освен колите и горивата са по-евтини. Литър бензин в САЩ струва 0,40 евро, а в Европа струва 2-3 евро.


    "Социаните" системи в Европата са много скъпи за сметка на това са съмнително "социални".
  • 18 Европеец

    3 6 Отговор

    До коментар #8 от "987":

    Да си чувал, че има британски сипер ликсозни марки. За Майбах за другите премиум германски или пък за Лексус. За Корвет не знам, но Шавролет Камаро, е отврат. Ми се струва, че са го правили съветски дизайнери и е сглобяван в съветски завод. Ако оставиш котка вътре на сутринта ще е изчезнала през някоя фуга.

    Коментиран от #19

  • 19 Де Юре

    8 4 Отговор

    До коментар #18 от "Европеец":

    А ти да си чувал за Кадилак Линкълн и тн.Което предлага същият лукс и качество като на кой да е немски псевдопремиум на половин цена що годе.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Хасан

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "fostata":

    За 200к мое се снимаш до хубава м-ка
  • 22 Кънчо

    5 0 Отговор

    До коментар #16 от "Оня с коня":

    Браво . Ти си умствено недоразвит . Евала
  • 23 Българин да се наричам

    5 2 Отговор

    До коментар #10 от "Gtr":

    Тука е България за каквато у кола да се говори може би без Дачия става въпрос за втора или по-голяма ръка кола.Българина му е непонятно какво значи нова кола 💩 е различна от фирмената Дачия Докер или Транзит.

    Коментиран от #24

  • 24 Toni

    2 5 Отговор

    До коментар #23 от "Българин да се наричам":

    Ти в некое село ли живееш.застани на бул България в София и гледай какви коли се движат. После се върни тука и разказвай за служебните баничарки.

    Коментиран от #25

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Гост

    10 0 Отговор
    Да де ,ама нали били кравари и били запад нали и всеки момент ще им фалира държавата. А гледай какви коли правят 6 литра ,атмосферен ,3сек от 0 до 100км/ч!!! А великите и развити ушанки някой ден ЩЕ направят Ладата 180кс !!!
  • 28 Иван

    11 2 Отговор
    Специално Корветът винаги е била изключително добре изчислена кола. За това по състезанията печели пред Ферарита, Ламборджинита и Ауди R8. И за това "само" с 495 конски сили ускорява да ускори от 0 до 100 км/ч само за 2.8 секунди.
  • 29 Разликата е

    11 0 Отговор

    До коментар #15 от "Оня с коня":

    че двигателя с турбо или би турбо ще изкара ден до пладне. Ако се бе докосвал до двигателите от серията LS и тн. щеше да знаеш че нямат нужда от турбо и ресурса им е огромен. Нямат чак толкова скъпи части а предлагането на афтърмаркет аксесоари и детайли е огромно. И въобще как сравняваш супер автомобил с централен двигател и то за такава цена и малка щайга с преден агрегат. Много разбирачи се навъдиха.

    Коментиран от #32

  • 30 Марто

    9 0 Отговор
    100 000 за Корвет ,обаче конкуренцията му започва минимум от 200 000 ,че и 300 000 Не е ли така ?
  • 31 гого мааааааа

    4 0 Отговор
    Agira R също прави 0-100 за 2,8 сек Тя е с мощност 1115 к.с.


    Обаче струва 1 600 000 щ.д.

    Така че Корвета си е кола за народа
  • 32 Краваристан

    1 2 Отговор

    До коментар #29 от "Разликата е":

    То понеже ще го караш до 800 хил.км..смех

    Коментиран от #33, #34

  • 33 Смех си ти

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Краваристан":

    И то пълен. На 20.000км. турбото а на 80 000км. двигателя в кофата по добре ли е? Да не говорим за цените между двата агрегата. В Америка да навъртиш 200мили за деня е като да отидеш за цигари. Имат си и доволно много писти за натоварено пилотиране на такива автомобили.
  • 34 Мама ви селташка

    2 3 Отговор

    До коментар #32 от "Краваристан":

    Това на което издържат американдките автомобили никой немески кендзефф няма да издържи.Само Тексас е по-голям от цяла Европа.Такъв миленаж се навърта а не от Дуисбург до Берлин и някакви такива смешни дестинации с голфчитуу.