24 Юни, 2020 17:58 7 897 17

VW Arteon: повече стил и повече разкош

  • volkswagen-
  • arteon

От компанията твърдят, че след актуализацията колата е станала още по-стилна и е получила далеч по-луксозен интериор

VW Arteon: повече стил и повече разкош - 1

Немската компания Volkswagen представи актуализирания модел Arteon. Ще припомним, че дебютът на този модел в Европа се състоя през 2018 година, а в САЩ бе представен през 2019-а. И сега на ход е обновената версия, която е позиционирана като модел от 2021 година.

VW Arteon: повече стил и повече разкош

Една от новостите ще бъде типът на каросерията Shooting Brake, въпреки че в този си вариант ще бъде наличен само за европейски купувачи, в това число и България. А американските дилъри ще получават автомобили само в класическата версия на лифтбека.

VW Arteon: повече стил и повече разкош

Прави впечатление, че за Европа и САЩ автомобилът ще получи различни силови трактове. В Европа основният акцент е върху хибриден тракт с мощност от 215 к.с., както и върху наточената спортна модификация Arteon R с мощност 315 к.с. В хибридната версия на ток ще бъде възможно да се преодолеят 56 километра.

VW Arteon: повече стил и повече разкош

Лифтингът ще получи три различни конфигурации - SE, SEL R-Line и SEL Premium R-Line. Под капака на американската версия ще се монтира двулитров турбо двигател, способен да достави 268 к.с. и 350 Нм въртящ момент. Като скоростна кутия ще се използва 8-степенен автомат. За по-наточените модификации SEL R-Line и SEL Premium R-Line има опции със система за задвижване на всички колела.

VW Arteon: повече стил и повече разкош

Volkswagen прави необичайна стъпка, като ще подчертае спортната версия на R-Line не само с опции, но и външно. Дизайнерите значително са модифицирали предната част на тези автомобили. Те получават различна радиаторна решетка, модифицирана броня, а също и LED лента между фаровете. Задната част на колата не се е променила толкова много. Впечатление прави оригиналния външен вид на задните светлини, а версията R-Line е оборудвана със специална броня с интегрирани двойни изпускателни тръби.

VW Arteon: повече стил и повече разкош

Интериорът на автомобила вече ще е истински премиум. Новият Arteon използва материали от най-високо качество. Предният панел е покрит с релефна изкуствена кожа. Климатичният контрол е изведен на ново ниво - той има по-интуитивен интерфейс и използва сензорни клавиши. Но мултимедийната система за Европа и САЩ ще бъде малко по-различна - европейските купувачи ще получат най-модерния VIB MIB3 комплекс изключително с тъч интерфейс, но за САЩ от марката са решили да оставят редица физически бутони.

VW Arteon: повече стил и повече разкош

Обновеният Arteon още от стартовата си конфигурация е оборудван с цифрово табло с голям екран, система за безключово палене, както и системи за наблюдение на слепи петна и предотвратяване на челни сблъсъци. В конфигурацията на SEL R-Line, наред с други неща, можете да разчитате и на индуктивен панел за зареждане, както и на функциите за автоматично задържане на колата в лентата и разпознаване на пътните знаци.

Максимално оборудване SEL Premium R-Line ще включва висококачествена аудио система с 12 високоговорителя, както и мощен усилвател с Ethernet интерфейс. Специално място в салона е отделено и на амбиентното осветление - ще можете да избирате от 30 различни цвята, каквито не сте виждали досега.


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио Кроненберг

    25 3 Отговор
    За най-важното - ЦЕНАТА, нищо не казахте... 😉

    Коментиран от #12

  • 2 Кимоното

    27 3 Отговор
    Цената ще е солена. Много хубав автомобил но честно казано доста скъп
  • 3 Ххх

    11 1 Отговор
    Точно пък за американската версия ли е най - удачен двулитровия двигател, пък бил той и с турбо ? Голяма, луксозна кола, и екологичните изисквания за емисиите ли ще са най - важният фактор, определящ кубатурата на двигателя и качествата на колата ?
  • 4 кожен тромбон

    19 5 Отговор
    Само да не среща в САЩ някой олдтаймер от '65-'75 та година, че ще хвърчи пластмаса.
  • 5 Миналата година

    24 3 Отговор
    един от управителите на фирмата в която работя си купи чисто нов Артеон 2.0 дизел 190к.с 4x4 като цвета който избра е златист металик и изглежда страхотно.Не след дълго обаче скоростната кутия започна да създава проблеми като при превключването на предавките се получаваше придърпване което понякога се усещаше като удар.Колата стоя в Порше София-Юг близо месец като през това време се оказа,че единственото което са направили е промяна в настройките на модула управляващ скоростната кутия.Сега колата отново на моменти проявява тези дефекти,макари по слабо изразени което е дразнещо при цена над 80000лева.

    Коментиран от #6

  • 6 шефа да му мисли

    20 3 Отговор

    До коментар #5 от "Миналата година":

    Скоростните кутии са им проблем още от 1998-2000 година. Американците винаги охлаждат маслото. Европейците се ослушват. А сигурно и на друго място са спестили.
  • 7 пилот на Ферари

    21 3 Отговор
    Малко префасонирано Ауди А7.
  • 8 На живо от сервиза

    19 9 Отговор
    Безспорно красива кола, но вътре вероятно е леш и половина като повечето вагени и след 2-3 години ще почне да се скапва.
  • 9 Йозеф

    14 2 Отговор
    Е какъв премиум е изкуствената кожа?
  • 10 Всичко знаещи ама Герб ги унижава 13г

    14 3 Отговор
    Много добър модел от ФВ, красив интересно е каква ще е ск на хибридният модел. Иначе адаптивен темпомат до 210 км/ч има още в Пасат от последно поколение, така че не е новост. Лед светлините са много по-добри от ксенон и всички други, защото най-малкото са по-икономични, и това със заслепяването е не е вярно просто. Като гледам коментарите - повечето коментиращи сигурно карат само АМГта, М5, Лексуси т.н. щом тази кола е евтина и не технологична за тях.... :)))
  • 11 Van Helsing

    13 14 Отговор
    Волксваген и “разкош”!!! Писарушката, смени хапчетата!
  • 12 Алфа Чакал

    8 1 Отговор

    До коментар #1 от "Марио Кроненберг":

    Народна кола...
  • 13 Калин

    6 6 Отговор
    Акордеона изсипа БМВ и Мерцедес , като супа у казана с визия, стил...Сега ако го докарат и на здравина и устойчивост, цена няма да имат. Накаря ми се струва , че последните ще станат първи , ама А да видим.
  • 14 Мартин

    1 1 Отговор
    Тоз акордеон ми харесва
  • 15 Гост

    5 5 Отговор
    Фоксваген /////// Стил ////// Разкош////// Това са несъвместими понятия.
  • 16 Julio

    6 2 Отговор
    Не мога да вдена що се бутат да направят премиум кола. 20 години вече трупат провал след провал в сегмента и продължават да се мъчат. Прави си стоковите голфове, пасати и толкоз. Направи ги по-надеждни а не като сега некви китайски ментаци.
    Изкуствена кожа, шуутинг брейк, турбинки... простотии, бате...
  • 17 тотаЛИЗАТОР

    1 0 Отговор
    Не бойте се , бат Бойко си кара Тойотата- джипка и му е добре. Толкова добре , че като нищо ще вземе да си КУПИ АКЦИИ на ФИРМАТА от самите японци !