Изцяло електрически седан с името A9 e-Tron ще поеме ролята на флагмански модел в гамата на Audi през 2024 г., твърди британското сп. Autocar. Новата топ лимузина ще се бори за клиенти с Mercedes-Benz EQS.
За да се наложи в този очертаващ се като крайно конкурентен сегмент, A9 e-Tron ще трябва да предложи на клиентите нещо в повече от съперниците си както в областта на техниката, така и по отношение на дизайна. Предполага се, че инженерите на Audi ще заложат на електромотори от ново поколение, батерия с рекорден капацитет, 5G-свързаност и система Car-to-X, която предупреждава водача за препятствия на пътя, задръствания, пътнотранспортни произшествия и т.н.
Новият флагман на Audi носи вътрешнозаводско обозначение E6 и все още се намира в ранна фаза на разработка. По неофициална информация ще има каросерия седан или лифтбек и външни размери като на A7, но с вътрешното пространство на A8.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ще ще ще ще ще ще
Коментиран от #2, #6
10:05 07.07.2020
2 Госあ
До коментар #1 от "Ще ще ще ще ще ще":
По добре изобщо да не го и започват. Ауди е сериозна марка.Коментиран от #3
10:19 07.07.2020
3 Като е сериозна какво ѝ желаеш?
До коментар #2 от "Госあ":
Да си остане в историята след десетина години, защото не иска да произвежда електромобили или да я купят китайците като закъса и пак да произвежда електромобили, но вече късно?Коментиран от #7, #11
10:25 07.07.2020
4 сектант
Коментиран от #5, #14
10:40 07.07.2020
5 Притежател
До коментар #4 от "сектант":
Или просто защото не могат да си позволят разработката на нови модели...10:44 07.07.2020
6 Ще Ще
До коментар #1 от "Ще ще ще ще ще ще":
Като ТеслаКоментиран от #17
11:09 07.07.2020
7 Госあ
До коментар #3 от "Като е сериозна какво ѝ желаеш?":
балона с електрокарите ще се спука. Няма начин. Относно екологията, тесла отделят повече емисии от повечето сериозни производители.Коментиран от #8, #20
11:16 07.07.2020
8 Добре
До коментар #7 от "Госあ":
Докажи и Тесла ще фалира! Давай твой ред е!Коментиран от #12, #13
11:25 07.07.2020
9 Komapak
11:36 07.07.2020
10 didami
11:36 07.07.2020
11 Хайл
До коментар #3 от "Като е сериозна какво ѝ желаеш?":
Теслареф не разбра ли че двг няма да е изместен от електрокара колкото и да ти се иска.знаеш ли какво е химера? Химера е твоята нереална мечта за електрокара11:36 07.07.2020
12 Хайл
До коментар #8 от "Добре":
Илон мъск ли ти каза че няма да фалира или прочете някаква статистика? За реални работи говори а не за "какво щяло да стане,как всеки щял да кара такава" не се опитвай да натрапваш извратеното си мислене-ставаш противенКоментиран от #16
11:46 07.07.2020
13 Госあ
До коментар #8 от "Добре":
Просто виж класациите на автомобилните производители по отделените емисии през последните 10г. Просто е. И точно това недоумявам, как така ги субсидират за екология. Все едно някой само със тройки от образованието си да иска да стане министър 😂Коментиран от #15, #23
11:48 07.07.2020
14 Хайл
До коментар #4 от "сектант":
Хахахахаха...то рено има много модели,ама дадоха на дачия само 3 модела за да не срезилят румънците компанията майка...и дачия не произвежда нищо а само СГЛОБЯВА каквото даде рено и нищо друго.просто румънците им работят евтиноКоментиран от #43
11:51 07.07.2020
15 Добре
До коментар #13 от "Госあ":
И къде е Тесла за последните 10 години в отделените емисии?Коментиран от #19, #22
12:01 07.07.2020
16 Добре
До коментар #12 от "Хайл":
Шефа на Ауди и шефа на ФВ ми казаха, че Тесла няма да фалира и за това тръгват да ги гонят! Ти не си ли говорил с шефовете? Или ти си говорил с твоя шеф, собственика на сервиза за колите с ДВГ?Коментиран от #18
12:06 07.07.2020
17 Коя тесла?
До коментар #6 от "Ще Ще":
Коя тесла си видял на картинка? Я малко по-сериозно! Тесла представи направо работещи прототипи готови за производство. Включително Tesla roadster и Tesla semi, чието производство се бави. Въпреки това, още с представянето, клиентите се повозиха на прототипа и усетиха ускорението. От audi дори не знаят дали ще седан или лифтбек. И какво представят тогава?12:10 07.07.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Госあ
До коментар #15 от "Добре":
Извън десетката 😂12:13 07.07.2020
20 Просто не знаеш колко грешиш
До коментар #7 от "Госあ":
Ако не знаеш, Tesla е третия по големина доставчик на фотоволтаични инсталации в Щатите. Вече изградените централи произвеждат толкова ток, че Тесла е нетен производител, а не нетен потребител на ток, въпреки огромните количества които се потребяват от зарядните станции и производството на батерии. Коя друга автомобилна фирма произвежда повече зелена енергия, отколкото потребява?Коментиран от #21, #25
12:14 07.07.2020
21 Госあ
До коментар #20 от "Просто не знаеш колко грешиш":
😂 добре. Аз искам да се субсидира оранжевата енергия! А да видим! 😂Коментиран от #24, #27
12:16 07.07.2020
22 Хайл
До коментар #15 от "Добре":
На дъното е,и за това взема субсидииКоментиран от #28, #32
12:17 07.07.2020
23 Да я тази класация най-после де
До коментар #13 от "Госあ":
Толкова ли е трудно да направиш едно копи-пейст на списъка? В тази класация включено ли е производството на зелена енергия от фирмата или са смятали само, колко енергия е необходима за производството на автомобила? А за целия живот автомобила пише ли нещо? Сигурно пак е смятано с въглищна енергия, която ще изчезне много по-рано от масовото навлизане на електромобилите и точно те са необходими за да изчезне.Коментиран от #26
12:18 07.07.2020
24 Госあ
До коментар #21 от "Госあ":
Оранжево небето, оранжево морето, оранжева тревата, оранжев и градът. С оранжевите майки, оранжеви дечица, оранжеви китари, оранжево звънят. 😂12:19 07.07.2020
25 Хайл
До коментар #20 от "Просто не знаеш колко грешиш":
Бъркаш,тесла няма нищо фотоволтаично в целия свят-само китайците имат...тесла само "ще"Коментиран от #30
12:20 07.07.2020
26 Хайл
До коментар #23 от "Да я тази класация най-после де":
Ти освен копи/пейст друго знаеш ли?Коментиран от #29
12:22 07.07.2020
27 Ти искаш да се субсидира АЕЦ
До коментар #21 от "Госあ":
Защото очевидно имаш някаква далавера от това. Така и не ми отговори, колко години ще трябват на АЕЦ Козлодуй да събере 20 милиарда от печалбата си, ако за примера вземам рекордната печалба от 2019 година? Сметките показват 66 години работа на централата плюс 10 за строеж. Ти ако си инвеститор ще чакаш ли 76 години, за да ти се върне инвестицията.Коментиран от #33
12:22 07.07.2020
28 Добре
До коментар #22 от "Хайл":
Взима, защото и дават! Другите защо не взимат?Коментиран от #35
12:28 07.07.2020
29 По-добре копи-пейст отколкото лъжи
До коментар #26 от "Хайл":
По-добре копи-пейст на реална информация, отколкото лъжи като вас. Уж така ,уж иначе, но като ви питат за конкретни цифри и мълчите като партизанин на разпит. Дай да видим колко е мръсна тази Тесла в сравнение с останалите? Кажи поне какви са критериите за сравненията? Не знаеш нали? Както винаги. Дори една цифра да кажеш, ще те уловим в лъжа. Също като онази как АЕЦ е по-чиста от фотоволтаиците, но се оказа, че това ще е вярно след след 50 години работа, а фотоволтаиците изчистват въглеродният отпечатък след по-малко от две години написано в същата статия. Четете всичко като дявола евангелието.Коментиран от #31
12:28 07.07.2020
30 Китайски iPhone
До коментар #25 от "Хайл":
И какво значение има къде са произведени? iPhone и те ли се китайски? Модел 3 не е ли вече Тесла, като се произвежда в Китай? Вече съвсем ти липсват опорки май? Не останаха! Фалиращата Тесла вече струва четвърт трилион долара. Повече от всичките немски производители взети заедно, ама иначе ще фалира. Фалиралйки, строи по няколко завода на континент и разширява вече построените, наемайки нови и нови работници. Другите какво правят през това време?12:36 07.07.2020
31 Госあ
До коментар #29 от "По-добре копи-пейст отколкото лъжи":
Ти продължаваш да лъжеш за АЕЦ. 50% повече въглероден диоксид на киловатчас отделят фотоволтаиците от АЕЦ. Можеш да пишеш на списанието публикувало тези данни или да пишеш статия в друго реферирано списание, където специалисти да ни проверят излиянията и да преценят дали ги публикуват и така.Коментиран от #34
12:37 07.07.2020
32 Поредната лъжа
До коментар #22 от "Хайл":
Ще кажеш ли пазар на който някой дава субсидии на Тесла, ама само на Тесла, а не на всички електромобили. Аз ще ти кажа за пазари на които дават субсидии на всички останали, но не и на Тесла.Коментиран от #39
12:39 07.07.2020
33 Госあ
До коментар #27 от "Ти искаш да се субсидира АЕЦ":
Ти не ми отговори като ви спрат субсидиите и газта и като ви натоварят с CO2 данъци к'во ше правите ? Цените май ше се върнат пак А ? Защото няма друга причина за падането им при положение че соларите си стоят и ще си стоят на първоначалния капацитет, освен колосалните суми които се наливат по зелената сделка и прекупуване на енергия от газ.Коментиран от #38
12:41 07.07.2020
34 Е така де
До коментар #31 от "Госあ":
Нали се съгласих? 50% по-малко са, само че за целия живот на централата, който е 100 години. Сметките както винаги ти куцат, но 50% от 100 години са 50 години, а ако се върнеш да прочетеш статията, сравнението беше правено за предишно поколение фотоволтаични панели и имаше уточнение, че съвременните се изравняват с АЕЦ, а за поколенията през следващите 50 години, панелите ще стават все по-чисти, веднъж заради намаляването на въглищата в микса, и втори път заради по-добрата ефективност. Пишеше ли го в статията, пишеше го. Само че ти беше прочел само заглавието. То и производството на батерии отделяше 17,5 тона въглероден двуокис през 2017 година, но същите учени направиха ново изследване и установиха че за две години природни отпечатък на батериите е паднало до 7 тона за същата батерия през 2019-та година и продължава да пада, а живота на батерията се увеличава. Виждаш колко преходни са тези "изследвания"Коментиран от #36, #37, #44
12:47 07.07.2020
35 Хайл
До коментар #28 от "Добре":
Щото другите могат да правят коли.така и не ми отговори кога тесла ще стане екологична или си знаеш само фотоволтаици и рекупелация-не казваш защото никога няма да стане...на теб кой ти е длужен да ти дава информация,нали си имаш бог маск-питаш го и вярваш на него12:48 07.07.2020
36 Хайл
До коментар #34 от "Е така де":
Само "ще ще ще" което не ти оттърва-било е друго поколение🤣🤣🤣🤣🤣за всичко си противоречиш12:50 07.07.2020
37 Госあ
До коментар #34 от "Е така де":
Ко поколение бе баце? Поколения има в нещо което търпи развитие. Реакторите имат поколения. Ти явно много се гордееш с умножението и делението си А 😂 Казах ти, видях че го умееш.12:51 07.07.2020
38 Какви субсидии?
До коментар #33 от "Госあ":
Колко пъти да ти казвам, че вече без субсидии, цените на тока от слънце и вятър са по-ниски от атомната енергия и на много места от въглищата? Колко пъти да ти обяснявам че въглеродният отпечатък на фотоволтаиците се изчиства за по-малко от две години при 30 години живот, което означава, че за всеки отделен тон въглероден диоксид за производство на фотоволтаици, се изчистват над 15 тона.Коментиран от #40, #41
12:51 07.07.2020
39 Хайл
До коментар #32 от "Поредната лъжа":
Ти кажи на кой не е субсидирана,какво ти е казал маск по въпроса за субсидиите към тесла? А ми кажи къде не дават отстъпки ако купиш такъв боклук? Защо данъка е по-малък,не е субсидия ли? Или била екологична🤣🤣🤣Коментиран от #42
12:54 07.07.2020
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Госあ
До коментар #38 от "Какви субсидии?":
Да де,ама се натрупват 50% повече отколкото за киловатчас от АЕЦ 😂 50% от 15т колко са ? Понеже си математик. Толкова ще бъде за АЕЦ.13:00 07.07.2020
42 Какво ти дават в родината на Тесла?
До коментар #39 от "Хайл":
В Щатите, ако не знаеш, вече спряха данъчните кредити, които бяха "отстъпката" при закупуване на нов електромобил. Първо ги намалиха. а после окончателно ги спряха. Нали разправяхте че търсенето ще спре, като им спрат субсидиите? Ами спряха ги напълно, но въпреки това търсенето се увеличава, а електрическото audi никой не го поглежда, въпреки че субсидиите за него все още са в пълен размер. Май опорката със субсидиите отпада, а? Другите като получават субсидии, защо не им купуват електромобилите?Коментиран от #45
13:05 07.07.2020
43 сектант
До коментар #14 от "Хайл":
ами дачия е премиум марка остава и да произвеждат ли?Коментиран от #71
13:08 07.07.2020
44 Госあ
До коментар #34 от "Е така де":
Като ми говориш за поколения трябва да се запознаеш първо със закона на Шокли-Квазер. Тоя закон не е като на закона за зелената сделка на урсула. При 20% КПД срещу 90% за АЕЦ, единствения вариант е повече производство на солари с куп токсични неразградими елементи и въглеродни емисии за производство на повече енергия. Другият фактор е коефициента на капацитет- колко постоянен е потока на енергия. При АЕЦ отново е над 90%, а при веитата -10%. Затова като няма вятър препродавате енергия от газовите централи, а като задуха силно изхвърляте. Са батерии щели да ми слагат 😂13:16 07.07.2020
45 Госあ
До коментар #42 от "Какво ти дават в родината на Тесла?":
Защото Ауди е от съвсем друг сегмент и не може да се сравнява с евтините сапунерки. За мое разочарование, за да намажат от баницата със субсидиите и Тойота ще започнат с електрокарите. Тогава ще видиш. Пак казвам, за мое разочарование.13:21 07.07.2020
46 Госあ
Коментиран от #47, #49
13:30 07.07.2020
47 Ами научи се да смяташ
До коментар #46 от "Госあ":
Къде си тръгнал да спориш, като не можеш да смяташ? Даже като ти го сметнат, не можеш да разбереш какво ти казват, защото вече съм го смятал няколко пъти. Вярно за дизел, че се смята на ум, понеже един литър е 10 киловатчаса, но за газ е същото, само количеството енергия за литър е различно. Даже ще е по-зле защото КПД на газ е по-ниско отколкото при дизел.Ако с шест литра дизел (60квч) минаваш 100 километра с кола подобна на Тесла модел 3, ако подадеш това гориво в когенератор, той ще произведе 20 киловатчаса електроенергия и 40 киловатчаса топлинна енергия от които поне 35 са използваеми. Тоест не стига че изминаваща 150 км със същото количество гориво, но и си топлиш бойлера цяла седмица без пари, което спестява работата на въглищните централи. Ако двигателя отделя 100 гр/км СО2, то ще си отделил 10 кг, но ще си спестил 35 кг от работата на въглищна централа. Както виждаш сметките са фасулска работа, ако знаеш какво да събереш и разделиш.
Коментиран от #48
14:43 07.07.2020
48 Госあ
До коментар #47 от "Ами научи се да смяташ":
Не определено не си ти човека. Можеш да ми сметнеш едно кило банани плюс две кила круши с определените цени колко ще струват, но определено тези неща не са за теб.Коментиран от #52
14:48 07.07.2020
49 Успя ли да сметнеш за АЕЦ
До коментар #46 от "Госあ":
Колко години трябват за да се върне инвестицията? Нали доставяше евтина енергия НА ПЕЧАЛБА без нужда от субсидии? Всичките ти сметки са такива. Основават се на стари факти и опорни. Също като заглавието от миналата седмица "Германия затваря всичките си въглищни централи" Заглавие за такива като тебе.Коментиран от #50, #53
14:50 07.07.2020
50 Госあ
До коментар #49 от "Успя ли да сметнеш за АЕЦ":
А ти 50% от 15т ? Приравняваш към 100г и приключваме разговора. Ако искаш за 33г,разделяш резултата получен за 100 на 3.33 и така. Кое не е ясно? А?Коментиран от #51, #56
14:54 07.07.2020
51 Госあ
До коментар #50 от "Госあ":
* за 30г че ше намериш грешка 😂Коментиран от #57
14:55 07.07.2020
52 Къде ми е грешката
До коментар #48 от "Госあ":
Когато някой ти казва, че грешиш обикновено ти посочва грешката. Аз си намерих една, защото смятах на ум и не си ги проверих, преди да публикувам мнението. Надали и нея ще откриеш въпреки, че е елементарна. Дори без да смяташ нищо, един когенератор може да работи с максимално КПД през цялото време. С какво КПД ще се оползотворява горивото ти в задръстване на празен ход? А при различни обороти и натоварване на двигателя? Дори само заради тази малка подробност, електромобилът ще има по-голям пробег, въпреки 10 -15% загуби при зареждане, който очевидно визираш.Коментиран от #54
14:58 07.07.2020
53 Госあ
До коментар #49 от "Успя ли да сметнеш за АЕЦ":
Кои стари, кои нови бе мисирко? Кпд'то на соларите не е мръднало откакто са пуснати. Кои стари, кои нови бе ?Коментиран от #55
14:59 07.07.2020
54 Госあ
До коментар #52 от "Къде ми е грешката":
Аха като е перпетомобиле като теслата може. Това е интересен въпрос, който ще проверя като имам време. Накрая от нашите дискусии ще взема да напиша и едно писмо до урсула да я питам за зелената сделка15:02 07.07.2020
55 Стига с тези опашати лъжи!
До коментар #53 от "Госあ":
Хайде бе не е мръднало? За един стандартен фотоволтаичен панел с площ 1,5 квадратни метра се изразходва едно и също количество енергия и материали, които струват приблизително една и съща цена. Замърсяването е почти едно и също. Само дето едно време едва гониха 200 вата, а сега вече гонят 300. На това ли казваш, че не са мръднали? Дори в момента има панели с голяма разлика в мощността и еднакви размери. Провери преди да се излагаш следващия път.Коментиран от #59
15:07 07.07.2020
56 Ще разшифроваш ли цифрите
До коментар #50 от "Госあ":
Пак си писал едни цифри, но не се знае за какво се отнасят. Какви са тия 15 тона дето ще ги делим на години?15:10 07.07.2020
57 Грешката си ти
До коментар #51 от "Госあ":
Даже не знаеш кога се умножава, събира, изважда и кога се дели! Сега разбирам, защо винаги са ти криви сметките. Затова толкова лесно те хлъзват с едно заглавие.Коментиран от #58, #61
15:30 07.07.2020
58 Госあ
До коментар #57 от "Грешката си ти":
много си нагъл бацка. Казах ти, че не си ти човечето, което с някакви бакалски сметчици да ми прави изводчета. Иначе щеше да ги публикуваш в истински списания. Виж колко е простичко,че дори и ти да го разбереш с мозъчето си: хората 2018г са ти казали, че соларите отделят 50% повече въглероден диоксид на киловатчас от АЕЦ спрямо вложените средства и добитата енергия за определено време. Това време е 100 години,защото един реактор може да се експлоатира толкова. Ако искаш да разбереш за колко време и каква произведена енергия колко емисии ще се отделят от соларите и АЕЦ просто делиш (ако искаш да разбереш за по малко от сто години) или умножаваш (ако искаш да разбереш за повече от сто години) тези резултати,които са ти дали за сто години. Какво повече има да ми разсъждаваш. И да те светна на един трик,по бързо ще бъде да си ти сметнеш като знаеш процентите 😂. Панимаеш? А тези сметки не са мои,а на специалисти в съответната област. Моите сметки ги публикувам в друга област.Коментиран от #60, #73
15:51 07.07.2020
59 Хайл
До коментар #55 от "Стига с тези опашати лъжи!":
Ти си лъжеца...я сметни колко фотоволтаични панели по 300 вата при реално 210 на силно слънце ще ти трябват за да осигурят ток за 1 тесла? Цялото земно кълбо няма да стигне за всички 137 000 тесли продадени от началото.ако остане само на волтаици 2 тесли ще се заредят само за 24 часа...то и теорията не ти е силна страна,ама нали бога ти мъск каза и ти веднага копи/пейст и крещиш сектантски"ВЯРНО КАЗА МЪСК" 🤣🤣🤣🤣Коментиран от #64
15:52 07.07.2020
60 Хайл
До коментар #58 от "Госあ":
Те ако видят техните какви бръщолевения пише,такъв бой ще му ударят какъвто и магаре не е яло 🤣🤣🤣Коментиран от #62
15:55 07.07.2020
61 Госあ
До коментар #57 от "Грешката си ти":
Хайде сега едно друго въпросче,от колко кубика газ се генерира един киловатчас електроенергия със съответната турбина и колко километра ще измине един електрокар с тази електроенергия ? А колко километра ще измине един фабричен автомобил на газ с един кубик газ ? Могат да се осреднят стойностите за турбините, електромобилите и фабричните автомобили на газ.Коментиран от #63
15:58 07.07.2020
62 Госあ
До коментар #60 от "Хайл":
Тия хора се опитват да ни убеждават колко е хубаво перпетомобиле.16:04 07.07.2020
63 Кубик газ
До коментар #61 от "Госあ":
Ами в един кубик природен газ малко над 10 киловатчаса. Една газова турбина ще произведе от него три киловатчаса електроенергия и шест киловатчаса топлинна енергия. Общо 9 киловатчаса ще бъдат оползотворени. В най-добрия случай автомобил с ДВГ ще докара два киловатчаса до колелата и ще изхвърли 8 киловатчаса топлина в атмосферата, вместо да се оползотвори за отопление, охлаждане или топла вода. На всичко отгоре, ДВГ ще отдели повече вредни вещества.Коментиран от #65
16:19 07.07.2020
64 Още по-елементарен въпрос
До коментар #59 от "Хайл":
Колко киловатчаса електрическа енергия ще произведат 10 такива панела по 300 вата монтирани някъде в България? В България на квадратен метър, падат по около 1200-1400квч/м². Сметката е елементарна и няма как да изкараш нещо различно от 3600-.4200квч за година. Оставям на тебе да сметнеш колко квадрата заемат тези панели и колко километра ще минеш с тази енергия, ако с 80 киловатчаса се изминават 500 км.Коментиран от #67
16:27 07.07.2020
65 Да поговорим за цени
До коментар #63 от "Кубик газ":
Виждам, че не си отговорил, затова нека си поговорим с цени. За да изминеш 100 километра ти трябват 16 киловатчаса енергия. Ако преувеличим загубите за зареждане до 20%, генератора трябва да предостави 19 квч. Хайде от мен да мине 20 за по-лесно смятане. Значи когенераторът ще достави и 40квч топлинна енергия и ще се нуждае от газ с енергийна стойност 66 kW часа. При цена от 6,2 стотинки за киловатчас, това са 4 лв за 100 километра. Колко ще ти струва пропан-бутанът за АГУ-то?Коментиран от #66
17:47 07.07.2020
66 Госあ
До коментар #65 от "Да поговорим за цени":
Трябва ми време и информация. Защото на прима виста ми се струва пак някакъв фокус. Вземам предвид това което си написал за КПД 'то и загубите. Но все пак. Ще потърся референции.Коментиран от #72
17:56 07.07.2020
67 Хайл
До коментар #64 от "Още по-елементарен въпрос":
Че си елементарен е ясно.я кажи ти лично колко км си минал с такава електричка,реално а не да казваш маск колко е писал.аз мога да пиша че се минават 2000 км ако карам аз...ще ми повярваш ли? Нормален човек не се връзва на евтини лъжиКоментиран от #68, #69, #70
18:03 07.07.2020
68 Ти какво
До коментар #67 от "Хайл":
К.х ли си? Всичко трябва да си изпробвал лично, че са вярваш ли, какво? Има си достатъчно тестове които са правени, като никой не печели от това да лъже!18:48 07.07.2020
69 Мъск (ЕРА) е писал по-малко
До коментар #67 от "Хайл":
Написал съм ти напълно реален разход, който споделят потребителите на модел 3, включително предубедени журналисти, които пишат отрицателни новини за Тесла. По цикъла ЕРА, който е най-близък до реалността, дори Тесла модел S харчи по-малко отколкото съм сметнал. Със 100 киловатчаса минава 640 километра. Както виждаш съм сложил почти 5 киловатчаса отгоре на 100 километра (дори за магистрална скорост), за да не се заяждаш, но ти пак продължаваш. Сметни го ти да видим какво ще изкараш? Хората изминаха над 10 милиарда километра с тесла и споделят опит, а ти само за Мъск приказваш. Кой го пита него? Все едно да смятам какво дава производител за хибридите - разход 1 на 100.Коментиран от #74
18:52 07.07.2020
70 Смятай зимен разход, ако искаш.
До коментар #67 от "Хайл":
Сметни ги 400 километра, ако искаш и кажи резултата? Срам те е нали? Дори тогава, тези 15 квадрата, приблизително колкото е мястото на което паркира една Тесла, осигуряват по 20 хиляди километра на година, което е повече отколкото минава средностатистическия европейски шофьор - 14 хиляди километра. Не знам за какви 137 хиляди Tesla говориш, Tesla продаде над милион, което означава че са необходими някакви мижави 15 милиона квадратни метра, за да им осигурят нетното производство за зареждане, ако карат 50% повече от нормалното. Какво земно кълбо няма да ти стигне за фотоволтаици?Коментиран от #75
19:03 07.07.2020
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Нужда от помощ
До коментар #66 от "Госあ":
Ще ти помогна с информацията. Потърси за "микротурбини Gapstone". Има информация и на български. Както виждаш, съм се объркал и електрическата мощност не е 30%, а 36%. Общото КПД на използване на горивото е от 90 до 96%.От друга страна, само заради разликата в цената за мегаватчас пропан-бутанът е с 60% по-скъп от природния газ. С всички загуби, цената за киловатчас енергия ти излиза 7 стотинки с всички такси и данъци, ако можеш да оползотвориш всичката топлинна енергия. Ако я изхвърлиш и ползваш само тока, цената за киловатчас ти става 17 стотинки. Все още ли мислиш, че някой може да ти вдигне тока до безкрайност, като можеш да си го произведеш по всяко едно време на по-ниска цена по няколко начина?
19:27 07.07.2020
73 Забравих да ти сметна и това
До коментар #58 от "Госあ":
За производството на един киловатпик фотоволтаици се отделя около 2 тона СО2. Той ще работи 20 години и ще произведе около 1,2МВч годишно тоест 24 мвч. Значи 83.33кг СО2/МВч Ако соларите имат 50% по-голям въглероден отпечатък от АЕЦ, то той отделя 55,55 СО2/МВч. Звучи добре, нали? Я да видим обаче какъв е въглеродния отпечатък за строежа на АЕЦ.За година всеки инсталиран киловат в АЕЦ произвежда по 7,8Мвч, а за 100г. общо 780МВч х 55,55кг = 43,3тона СО2 КОИТО СЕ ОТДЕЛЯТ ЗА СТРОЕЖА НА ВСЕКИ КИЛОВАТ ОТ МОЩНОСТТА НА АЕЦ. Много екологично, нали?
Направил съм "малка" грешка. След 50 години, АЕЦ ще е произвел 390 МВч. Като разделим 43,3тона СО2 на 390 получаваме по 111кг СО2/МВч. Чак след 75 години, въглеродния отпечатък пада на 83,3. Дотогава я камилата, я камиларя! Да си чувал за 100-годишна АЕЦ? Такива ги има само по рекламните брошури.
22:24 07.07.2020
74 Хайл
До коментар #69 от "Мъск (ЕРА) е писал по-малко":
Като нямаш опит с нещо не се мъчи да втълпяваш на другите че си прав тапчо,колко реални километра си минал лично ТИ с тесла? Виждал ли си тесла отвътре изобщо и освен "тестове" "доволни клиенти" и разни платени драскачи друго знаеш ли да цитираш тъй сплескан,тесла на картинка си виждал само и най добре си карай голфа с газовата и си мечтай...по-зле си от оня с дъстъраКоментиран от #76
01:11 08.07.2020
75 Хайл
До коментар #70 от "Смятай зимен разход, ако искаш.":
Ти имаш ли си на представа колко минават в европа хората? Вади калкулатора и смятай 22 дни по 300 км до работа и обратно по 12 месеца-колко излезе? Мъхльо май са повече от твоите 20 000 на година....айде марш в леглото гл*пчоКоментиран от #77, #78
01:16 08.07.2020
76 Човек без опит
До коментар #74 от "Хайл":
Е хубаво де, какво протестираш. Нищо не казвам, просто попитах тебе колко е реалният пробег? 20 километра 30 км с едно зареждане или само 10? Кажи една цифра и ще я приема за вярна? Но кажи цифра а не фантасмагории за цели земни кълба и други простотии. Дай да си говорим с цифри? Колко е пробега с едно зареждане?07:56 08.07.2020
77 Обичам да смятам, мразя троловете
До коментар #75 от "Хайл":
И ти ли минаваш средно по 300 километра на ден, 80 000 километра годишно и 800 хиляди за 10 години? Всички твои познати ли минават по толкова? Средната възраст на автопарка в България е 20 години. Всички автомобили ли са над милион и половина километра? Ти нас за балъци ли ни взимаш? Всички изследвания казват, че средно годишно в Европа се изминават около 14 хиляди километра. Това означава, че на един който минава 80 000, се падат 10 автомобила, на които пробега им е под 10 хиляди километра годишно.Дори да приемем за вярно фантасмагориите ти, за тези милион автомобила просто ще трябва четири пъти повече площ, което от 15 става на 60 милиона квадратни метра фотоволтаици. Както виждаш цифричката остава мижава и не може да покрие дори това което виждат очите ти, да не говорим за цяла държава, а ти говориш за цялата планета.
Коментиран от #80
08:04 08.07.2020
78 Ахахахаха паднах
До коментар #75 от "Хайл":
300 километра на ден? До работа и обратно? А време за работа остава ли ти? Ахахахаха! А ти на тая работа изкарваш ли да си платиш бензина?08:27 08.07.2020
79 Ахахахаха паднах
08:31 08.07.2020
80 Хайл
До коментар #77 от "Обичам да смятам, мразя троловете":
*лупав,първо работи и тогава плямпай,защото статистики и калкулатора ти са далеко от живота.работил ли си в германия та да знаеш?аз съм,както и в италия така че не ми се надигай като цирей на г*з...тролчо виждал ли си 4 годишно такси на 817 000 км? Аз съм виждал и такъв мух*ал като теб ще я купи защото я върнаха на 120 000 км.ти върви и смятай с елката.задръстеняк-теоретик...само тесла и къде каква статистика си чел и "доволни клиенти" на милиони тесли-ти да не си барека,който в зала със 100 места вкарваше хиляди хахахахахаКоментиран от #81, #82
09:56 08.07.2020
81 Бърза справка
До коментар #80 от "Хайл":
Това за което говориш е повече изключение, отколкото правило. Как пък познаваш само такива хора, но не познаваш такива, които ходят на работа на три-четири километра от къщи с колата? Ето ти една бърза справка с 30-секундно търсене. Ако искаш ще те затрупам с такива статистики, които винаги показват едно и също. "14 259 километра изминава средностатистически лек автомобил в Германия. Данните са изнесени от организацията КВА и се отнасят за 2013 г., информира Спийд-прес.Те са направени на база на проучване, обхващащо около 43 млн. коли.
Данните за техния пробег са взети от показанията на километражите, отчетени при технически прегледи. "
Хайде сега ти дай статистика, която да опровергава тези факти? Както виждаш статистика не се прави от агенция ЕЖК (една жена каза) или приказките на таксиметров шофьор, а на база точни данни от 43 милиона автомобила. Дори всичките да минат на ток, необходимата площ пак ще е нищожна, а ти ми говориш, че площта на планетата нямало да стигне за зареждане на някакви си 135 хиляди електромобила?
10:25 08.07.2020
82 Комплексите ли си избиваш тук?
До коментар #80 от "Хайл":
Личи си кой е глупака и има комплекс от това, та постоянно се опитва да изкара останалите по-глупави от него. Само където не е глупаво да не знаеш нещо, а е глупаво, да не признаваш общоизвестни факти, за да прикриеш незнанието си, вместо просто да ги приемеш като реалност и да си промениш изводите, които са били базирани на грешна информация.Предвид горната статистика, средностатистическия шофьор ще се нуждае от седем фотоволтаични панела, които заемат десетина квадратни метра. Значи ако всички леки автомобили в Германия бяха електромобили, щяха да са необходими някакви си 340 милиона квадратни метра, което продължава да е нищожна площ. А в Германия пак според статистиката, всеки втори човек притежава личен автомобил. Следователно проблеми с недостиг на чист ток за зареждане няма как да има.
10:38 08.07.2020
83 Хайл
Коментиран от #84
11:05 08.07.2020
84 Глупака си остава глупак
До коментар #83 от "Хайл":
Малко копи-пейст, дано го схванеш от втория път "Само където не е глупаво да не знаеш нещо, а е глупаво, да не признаваш общоизвестни факти, за да прикриеш незнанието си, вместо просто да ги приемеш като реалност и да си промениш изводите, които са били базирани на грешна информация."Ако имаш глава на раменете, и поне една мозъчна гънка(вече искрено се съмнявам да е така), ще видиш че тази статистика не е "питахме 1000 шофьора" а обхваща 100% от леките автомобили в движение в Германия и напрактика е точна до километър.
За 55-ти път те питам дай твоите цифри? Копирай ги от където искаш, дори някоя измислена статистика или статия? Има толкова много като тебе които мразят Tesla и пишат фалшиви статии. Копирай нещо оттам? Иначе си поредния, който казва, вЕрвайте ми, земята е плоска, а всичко което ви показват са лъжи.
Коментиран от #85
11:17 08.07.2020
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Хайл
Коментиран от #87
12:50 08.07.2020
87 Този коментар е премахнат от модератор.