ФАКТИ.БГ

Lamborghini представи супер лимитирания и мощен Sian Roadster

Суперколата ще бъде произведена само в 19 екземпляра

Публикувана: 12 Юли, 2020 13:18
53 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4435
Lamborghini представи супер лимитирания и мощен Sian Roadster
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 16 гласа.

С представянето на Sian Coupé Lamborghini показа едно електрифицирано и дори по-бързо бъдеще за компанията. Хибридът не само е най-мощният модел, който автоконцернът някога е правил (819 к.с.), но е и един от най-лимитираните - от него ще бъдат изработени само 63 екземпляра. Сега автоконцернът прави още една стъпка напред, представяйки роудстър версия на Sian. Това предаде Motor 1. 

Lamborghini представи супер лимитирания и мощен Sian Roadster

Sian Roadster разполага със същия силов тракт като Sian Coupé - атмосферен 6,5 литров V12 агрегат, генериращ 785 к.с. и 48-волтов електромотор, доставящ допълнителни 34 к.с. Това означава, че хибридът има обща системна мощност от 819 к.с., която му позволява да ускори от 0 до 100 км/ч за по-малко от 2,9 секунди и да достигне максимална скорост от 350 км/ч.

Lamborghini представи супер лимитирания и мощен Sian Roadster

Интересно е, че вместо литиево-йонна батерия 48-волтовата бордова мрежа използва значително по-мощни и леки суперкондензатори за съхранение на енергия. Така роудстърът може да използва помощта на електродвигателя до 130 км/ч, както и, разбира, се при ниски скорости, за да не "натоварвате" атмосферния V12 твърде много.

Lamborghini представи супер лимитирания и мощен Sian Roadster

Външно Lamborghini Sian Roadster се различава от купе варианта единствено по липсата на покрив, докато останалите форми и извивки, които осигуряват възможно най-добрата аеродинамика, са абсолютно идентични. Заимствайки елементи от концептуалния Lamborghini Terzo Millennio, хибридът очертава бъдещия дизайн на суперколите на марката. Y-образните фарове, задните светлини и ауспухните накрайници добавят към агресивната визия на модела.

Lamborghini представи супер лимитирания и мощен Sian Roadster

Освен това, Sian Roadster идва със спойлер с променлива геометрия, който се отваря и затваря автоматично в зависимост от скоростта.

Lamborghini представи супер лимитирания и мощен Sian Roadster

Има обаче и една уловка: суперколата ще бъде произведена само в 19 екземпляра. Не толкова изненадващо, всички вече са продадени. Цената на роудстъра не е оповестена, но, според различни доклади, тя е седемцифрена и може да достигне 3 милиона паунда. 

Lamborghini представи супер лимитирания и мощен Sian Roadster

Първият екземпляр на модела е боядисан в екстравагантния цвят "Blu Uranus", като контраста с джантите в "Gold Electrum", които подчертават електрифицирания характер на Sian, е наистина впечатляващ.

Lamborghini представи супер лимитирания и мощен Sian Roadster

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 16 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1111
1 Отговор
Време е определени разбирачи сега да пишат как е по-добре електрически миксер Тесла вместо атмосферен V12 близо 800 коня, защото видиш ли бил по бърз с няколко стотин.

Коментиран от #6, #7


Оценка:
-6 +28

Румен Овчаров
2 Отговор
Исках да взема двайсетина, ама те са само 19 всичките.

Оценка:
-1 +25

Бойко
3 Отговор
Колата е страхотна ама едно чекмедже пари за купчина метал и карбон не бих дал.

Оценка:
-6 +22

Последно
4 Отговор
19 или 63?

Оценка:
-4 +8

Фкт
5 Отговор
То не е само до бъркането в чекмеджето и да я купиш. Ами после като покараш малко и отидеш да заредиш ще трябва пак да бъркаш в чекмеджето. Другата опция е да сложиш газ. Нали така правят бг "тарикатите", дето искат, взимат на кредит само за да покажат на комшиите от мухлясалия панелен блок колко са "успешни" и после се чудят ко да праят...

Оценка:
-0 +16

гост
6 Отговор

До коментар #1 от "1111":


Веднага ти казвам , че разликите са много повече от няколко стотни !! Първо е цяла секунда , че и отгоре за това дето говориш , второ е с максимална скорост НАД 400 км/ч срещу 350 на това , трето на четвърт миля просто ще го отвее барабар с 12 цилиндровия атмосферен и накрая за твой ужас е четириместна с пробег 1000 км срещу не повече от 500 за това , даже се съмнявам че са повече от 400 за това , щото Ламбо с повече от 50-60 л резервоар не знам !!! Нали това беше най-важното или вече не ?? Хахахахха !!! Аааа и най-накрая струва точно 15 ПЪТИ по-малко от това без да смятам разликите в "обслужването" и не е в 19 , а в поне 19 000 броя , хахаха !!! А може и в 1 900 000 , хахахах !!!

Коментиран от #8, #15, #16, #52


Оценка:
-30 +4

гост
7 Отговор

До коментар #1 от "1111":


Ааа и пропуснах , не знам автора каква "перфектна аеродинамика" е видял , ама Ламбо с коефициент под 0,35 не е имало и няма да има , просто 12 цилиндровия трябва да се охлажда и то мноооого , а и "перфектните" център на тежестта и разпределение на масите си искат още половин тон притискане от въздуха , за да не иде у ряката на първия завой !!! Срещу 0,20 за Тесла , което не и пречи да си върви като по релси !!!

Оценка:
-18 +5

хахахаха
8 Отговор

До коментар #6 от "гост":


личиси че си гербажииски елемент като виждам как сравняваш някви две съвсем различни коли теслата е за балъци дето гледат в
все да минат тънко а това е за милионери а не за мишоци за хора които имат много пари и държат да го показват пожелавам ти да си купиш любимия и така мечтан от теб миксер и да му се порадваш колото можеш че няма да е много

Коментиран от #12


Оценка:
-5 +17

666
9 Отговор
Ми тя теслата се подиграва с тия кенефи това са коли да стоят в частни колекций .На това нито данъка можеш да го платиш нито горивото за подръжка да не говорим.
https://www.youtube.com/watch?v=RY_rbooeMcI

Коментиран от #10, #11, #35


Оценка:
-13 +5

Да не говорим
10 Отговор

До коментар #9 от "666":


Че и пътищата ни са перфектни за толкова ниска кола

Оценка:
-2 +3

чичо Пешо
11 Отговор

До коментар #9 от "666":


колекция (ед.ч.) => колекции (мн.ч.); Колекций може да е само римски император... :-(

Оценка:
-1 +10

гост
12 Отговор

До коментар #8 от "хахахаха":


На тези коли единственото различно е 15 пъти ПО-ВИСОКАТА цена на тази с ПО-ЛОШИТЕ показатели !! И то доста по-лошите !! Другото са мечти на комплексари , дори любимия ти Коенигсег на кара в ежедневието си дори собствените си автомобили , да не говорим за Ламбота , а кара Тесла !!! О ужас за петролофилчета !! И далеч не е единствен , напротив , повечето от хората с пари на запад вече карат именно Тесла !!! А за такива пушилници мечтаят българските ганьовци !!! Защо мислиш , че е ограничен на 19 броя ?? Щото ако го направят в 1900 не могат го продаде за 300 000 , а не за 3 милиона !! Пък вие се превъзнасяйте колкото си щете !!

Коментиран от #14


Оценка:
-14 +2

оня с коня
13 Отговор
САМОДОСТАТЪЧНАТА Русия си произвежда Самоделките "Лада" и изобщо не й пука за разни "Западни предизвикателства".Самочувствие обаче си има дори в Излишък защото знае,че ако не е в състояние да произведе някога подобни Коли,то без проблем пък може да засипе Заводите С БОМБИ И РАКЕТИ!

Оценка:
-4 +6

радев
14 Отговор

До коментар #12 от "гост":


Мозъка е фен на Тесла ама кара Рено!!Хората с пари ще си купят коли каквито си харесват без да се съобразяват с фантазьор!

Оценка:
-1 +6

радев
15 Отговор

До коментар #6 от "гост":


Електрическа кола движеща се с 400 км/ч не може да измине 1 000 км пробег.Най много 400 км и то при икономично каране.И къде ще развиеш такава скорост бе мозък?

Коментиран от #17


Оценка:
-1 +8

Бачо Киро
16 Отговор

До коментар #6 от "гост":


Аре стига си ни надувал главите с имагинерните числа на Тесла от брошурките ... Дигаш 100 за 1.1 секунди с кола, която Додж Демон бие в тягата с над 60% измерено според начина на тесла (10000нм при Роудстера срещу над 16000 при Додж Демон на гумите)... Дигаш за 1.1 с гуми за пътя, а? Дигаш, ама аре да не казвам какво ... Че и дигаш 400, пък и минавал над 1000 км с тея батерии ... Абе ти толкова ли си бос по физика? Все едно си някакъв третокласник от училище за бавно развиващи се ... И дрънкаш ли, дрънкаш ... То никъде няма нищо, обаче ти се пениш братче и вече летиш из облаците ... Нали ако имаше някъде видео материал с тоя роудстър как дига 100кмч от място за 1.1 сек и над 400, зарежи пробега дори, Тесла щяха да са продънили Ютуба с това ... Аман от празноглавци ...

Коментиран от #24, #30, #31


Оценка:
-0 +10

гост
17 Отговор

До коментар #15 от "радев":


Аууу , не думай !!! А пушилника колко ще измине с 350 км/ч ??? Най-много 150 , хахахах !!! И къде ще я развиеш ?? И последно икономично ли ще караме или бързо ?? Ама и в двата случая пушилника губи !! И то с много !!! И още не сме стигнали до безумната цена !!!

Коментиран от #18, #19, #20, #21, #22, #23


Оценка:
-10 +1

Притежател
18 Отговор

До коментар #17 от "гост":


Това Ламбо си е произведение на изкуството и изобщо не е направено с цел да го сравняваш с грозната Тесла. Панимайш?

Оценка:
-2 +11

Притежател
19 Отговор

До коментар #17 от "гост":


Това Ламбо си е произведение на изкуството и изобщо не е направено с цел да го сравняваш с грозната Тесла. Панимайш?

Оценка:
-1 +9

Притежател
20 Отговор

До коментар #17 от "гост":


Това Ламбо си е произведение на изкуството и изобщо не е направено с цел да го сравняваш с грозната Тесла. Панимайш?

Оценка:
-1 +7

радев
21 Отговор

До коментар #17 от "гост":


Това не са коли за цървули а за ценители.Затова ги произвеждат в ограничени броики.Богаташите искат да се отличават.Да не може всеки да кара кола като тяхната.Ако ги пуснат масово богатите ще спрат да ги купуват.За тях цената е без значение.
Резервоарите на спортните коли са 100 л.от съображение за сигурност.Разход 20л/100 км.Зареждането на резервоара е за минути.А ти ще висиш час.

Оценка:
-0 +9

Притежател
22 Отговор

До коментар #17 от "гост":


Това Ламбо си е произведение на изкуството и изобщо не е направено с цел да го сравняваш с грозната Тесла. Панимайш?

Оценка:
-1 +5

Притежател
23 Отговор

До коментар #17 от "гост":


Това Ламбо си е произведение на изкуството и изобщо не е направено с цел да го сравняваш с грозната Тесла. Панимайш?

Оценка:
-1 +4

радев
24 Отговор

До коментар #16 от "Бачо Киро":


Госта е фен на Тесла.Чете разни рекламни проспекти на Тесла и си мечтае.
Физика не учил явно.За да вдигнеш 100 км/ч от място за 1.1 сек сметни какво ускорение ти трябва и сцепление на гумите с пътя.Ама той тия неща не ги знае.

Коментиран от #25


Оценка:
-1 +8

Притежател
25 Отговор

До коментар #24 от "радев":


Вече един път писах, че такова ускорение до 100 км е невъзможно, поради загуба на сцепление. Ще помоля колегата Гост да спре да цапа по всяка статия с Теслата му.

Коментиран от #26


Оценка:
-1 +8

Komapak
26 Отговор

До коментар #25 от "Притежател":


За съжаление няма да спре
. Както вече казах дори статията да е за канадски светулки тоя ще намери начин да замърси статията с коментара си. А че е трол вече е без съмнение. Може би Сравнението с Ламбо е Кьонигсег регера. Като цена и мощност. Ламбо бие само и единствено с дизайн, нищо друго.

Коментиран от #27, #28


Оценка:
-1 +3

радев
27 Отговор

До коментар #26 от "Komapak":


Оставете го да си пише каквото си иска.Гост само се излага.Аз го възприемам от забавната му страна като го гледам как се пъне да ми обеснява работи които не разбира.

Коментиран от #29


Оценка:
-1 +5

Притежател
28 Отговор

До коментар #26 от "Komapak":


И звук колега.

Оценка:
-1 +1

Ти понеже разбираш
29 Отговор

До коментар #27 от "радев":


Зарежи тази Тесла.

Я кажи дали това Ламбо ще бие Лотуса от миналата седмица с ускорение от 0 до 300 за 9 секунди?

Коментиран от #37, #43


Оценка:
-1 +1

Нищо не каза
30 Отговор

До коментар #16 от "Бачо Киро":


"Дигаш 100 за 1.1 секунди с кола, която Додж Демон бие в тягата с над 60% измерено според начина на тесла (10000нм при Роудстера срещу над 16000 при Додж Демон на гумите)... Дигаш за 1.1 с гуми за пътя, а? "

Пак си чел някоя статия за слабо развити умствено антиелектрици. Да беше помислил малко, ако ти е възможно де. На почти всяка електричка с изключение Порше тайкан, е много по-логично да измериш въртящият момент на гумите, защото този на електродвигателя, почти нищо не значи, ако не знаеш обороти и предавателно число на редуктора. Това е практически неприложимо за автомобил с ДВГ, защото трябва да се изброят въртящите моменти на гумите за всяка една предавка. Въртящият момент е най-висок на първа предавка и най-нисък на последната, като разликата не е проценти, а ПЪТИ. Хайде познай, за да ти манипулират "мисленето", на коя предавка са измерили въртящия момент на демона? Всяка една "джипка" с бавни обороти, ще направи още по-голям въртящ момент.

Оценка:
-2 +1

Пак фалшиви новини
31 Отговор

До коментар #16 от "Бачо Киро":


"Дигаш за 1.1 с гуми за пътя, а? Дигаш, ама аре да не казвам какво ... Че и дигаш 400, пък и минавал над 1000 км с тея батерии ... Абе ти толкова ли си бос по физика?"

С гуми БАЗОВИЯ Роудстър ще вдига 100 много по-бавно за 1,9 секунди. За 1,1 секунди се спекулира за времето със SpaceX пакета, но за разлика от времето на базовия, то не е официално. Дори 1,9 бавно ли ти се струва при 2,9 за Ламбо? Пак БАЗОВИЯ ще вдига 400км/ч, но ще има и по-бързи. Тук вече е въпрос на гуми, защото мощност има в излишък. А 1000км ще е пробега с магистрална скорост, а иначе повече. Ламбото ще може ли да ги мине с каквато и да е икономична скорост?

Не че тези неща са важни за собствениците на Ламбо, но ти повдигна тези въпроси.

Коментиран от #36


Оценка:
-4 +0

123
32 Отговор
Навремето така спорехме, държейки в ръце картинка от дъвки Турбо на поредния звяр! Аааа, тая е по яка, оная е дъ бест, и бля бля, детска му работа! Как може на чужда софра акъл да давате, идея си нямам! Нито едните ще карат Ламбо, нито пък другите Тесла! ........, Сър!

Коментиран от #34


Оценка:
-1 +6

Радецки
33 Отговор
"Електрическа кола движеща се с 400 км/ч не може да измине 1 000 км пробег.Най много 400 км и то при икономично каране.И къде ще развиеш такава скорост бе мозък?"

И кой твърди това? Какво общо има пробегът със максималната скорост? Пробегът/разходът на гориво се дава от сертифициращи органи, които тестват ВСИЧКИ автомобили по една и съща методика. Все като прочетеш за някой хибрид с разход 1/100, 60 л резервоар и максимална скорост 250км/ч и възможност да тегли каравана, да кажеш че ще мине 6000 км с едно зареждане, теглейки караваната с 250км/ч.

Освен това, Модел S минава около 150км със скорост 200км/ч. Как реши, че Роудстъра ще мине 400км с 400км/ч, не знам, въпреки два пъти по-колямата батерия. Според мен, дори 100км не може да мине, но не е и необходимо. Гумите няма да издържат, а и сам каза че няма къса да вдигнеш толкова, да не говорим да я поддържаш.

Оценка:
-0 +3

Прав си ама наполовина
34 Отговор

До коментар #32 от "123":


За Ламбо е почти сигурно, но за Теслата бъркаш. Много от нас ще карат, а след десетина години, почти всеки поне ще се е возил на Тесла.

Оценка:
-3 +0

Хайл
35 Отговор

До коментар #9 от "666":


Ти освен на клип тесла виждал ли си на живо,така да запали двигателя,да я изрежеш и от място с 200 да тръгнеш или тесла това не може...ей статистически навлек,вашите те търсят да те бият-марш от тука

Коментиран от #38


Оценка:
-0 +4

36
Този коментар е премахнат от модератор
Хайл
37 Отговор

До коментар #29 от "Ти понеже разбираш":


На един кантар са,явно трябва да бягат една до друга

Коментиран от #40


Оценка:
-0 +1

Що, ти колко Ламбо имаш в гаража?
38 Отговор

До коментар #35 от "Хайл":


По едно за всеки ден от седмицата? Хайде стига с тази опорка.

Коментиран от #41


Оценка:
-0 +1

Наглия си ти
39 Отговор

До коментар #36 от "Хайл":


Това Ламбо беше ли е или и то е ЩЕ? Хайде поспри се малко! Дори така обаче, Тесла от преди 5 години ще го бие до 100км/ч. Егати ламбото.

Коментиран от #44


Оценка:
-3 +0

Мерки и теглилки
40 Отговор

До коментар #37 от "Хайл":


Какви кантари, говорим за ускоряване до 300. Покажи ми поне един СЕРИЕН проект с ДВГ, с претенции за 9 секунди? Това Ламбо за колко го гласят, та си толкова категоричен?

Коментиран от #42


Оценка:
-1 +1

радев
41 Отговор

До коментар #38 от "Що, ти колко Ламбо имаш в гаража?":


Мозък пак си сменил ника.Ела с твоята Тесла да се пробаме Другата кола аз ще я подсигуря.Карай си Реното втора употреба и ечтай за Тесла!

Оценка:
-0 +2

42
Този коментар е премахнат от модератор
радев
43 Отговор

До коментар #29 от "Ти понеже разбираш":


Лотуса е с по голяма мощност.И двете коли са с близки показатели от 0-100 км/ч под 2.9 сек Ламбо срещу под 3 сек Лотус.Зависи от сцеплението с пътя.Която кола има по добро сцепление ще бие.Най верен резултат ще даде ако ги изпробваш една до друга на състезание.

Коментиран от #46


Оценка:
-0 +2

Хайл
44 Отговор

До коментар #39 от "Наглия си ти":


Нагльо,теслата бие всички с това "ще" с нищо друго-ЩЕ мине 400 км-да но с 3 зареждания,"ЩЕ вдигне 500-на 2 пъти по 250,"ЩЕ вдигне до 100 за 2,89 сек-после на зарядното че тока го няма...всичко е само "ЩЕ" и статистика,но кога ще е това "ЩЕ"-явно в близкото бъдеще няма да в,както и в близката далечина...не се меси в разговори между хора които са наясно с нещата а не "ЩЕ" това "ЩЕ" онова...навлек

Коментиран от #45


Оценка:
-0 +4

радев
45 Отговор

До коментар #44 от "Хайл":


Добре го каза! Браво!Госта на тема Тесла е неспасяем.Вярва на всяка реклама.

Коментиран от #47


Оценка:
-0 +3

Дрън-дрън, разбирачо
46 Отговор

До коментар #43 от "радев":


Ускорението до 100 зависи от сцеплението, а до 300 от мощността.

Оценка:
-1 +1

Рекламен агент
47 Отговор

До коментар #45 от "радев":


Щом такова ускорение на Тесла е реклама, кажи колко е реалното ускорение до 100 на най-бързия модел в производство? Точно това им е хубаво на "рекламите" на Тесла. Тесла просто няма рекламен отдел, а е оставила рекламата изцяло в ръцете на доволните клиенти, които правят клипове както ти се изразяваш " една до друга на състезание" . Защо някой собственик на lamborghini не вземе да покаже по-добро ускорение от Тесла, за да им затвори устите на тези "зомбита" ? Отговорът е прост и ясен - защото не може. Та толкова с "рекламата" на Тесла и "вярващите" в нея. Вярват защото за тях цифрите са информация, а не мнението на някой трол антиелектрик.

Коментиран от #48, #49


Оценка:
-2 +1

ей такова
48 Отговор

До коментар #47 от "Рекламен агент":


кво ми хвалиш тия миксери бе...

Оценка:
-0 +2

радев
49 Отговор

До коментар #47 от "Рекламен агент":


Защото е невъзможно да стане.Ако си учил физика в училище нямаше да ми задаваш този въпрос.Ускорението е ограничено от сцеплението на гумите с пътя.Най много да въртиш гуми на място.
Защо няма клип на състезание между Ламбо и Тесла? Ами защото няма.Никой още не го е направил още.Тогава ще се разбере коя кола какво може.

Коментиран от #50


Оценка:
-0 +2

Какво нямало?
50 Отговор

До коментар #49 от "радев":


Абе ти от небето ли падаш? Няма толкова застреляно зомби като тебе! ВЯРВАШ ЛИ ВЯРВАШ и нищо не може да те убеди в противното. Щом ти не знаеш че Тесла се подиграва на lamborghini-тата под път и над път, значи не е така. Поне да беше отворил видеото в девето мнение, да видиш само в този канал колко пъти Тесла се е подигравала с кое ли не Ламбо и продължава да го прави. ТОВА Е В МИНАЛО И НАСТОЯЩЕ ВРЕМЕ И НЯМА НИЩО ОБЩО С ВЯРВАНИЯТА ТИ. Такива са РЕАЛНОСТИТЕ. С нетърпение очаквам да изгледаш клипа и да кажеш коя кола какво може? ЦИФРИТЕ НЕ ЛЪЖАТ! Само ти го правиш, защото бягаш от цифрите, като дявол от тамян, защото ти вредят на опорките.

Коментиран от #51


Оценка:
-0 +2

Интернета ли ти спря
51 Отговор

До коментар #50 от "Какво нямало?":


Та още не си гледал и коментирал клипа?

Оценка:
-1 +0

Сиганин
52 Отговор

До коментар #6 от "гост":


А Теслата е толкова проста вътре ,че никога няма да си купя.

Оценка:
-0 +0

Сиганин
53 Отговор
Ако карам 300-500км на ден бих си купил тесла ,но в момента 30-40km няма смисел и другото много проста вътре ,а и тези чайка врати да правя панаир като спра всеки път незнам.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Българският премиер говори пред журналисти в Букурещ след 21-ия конгрес на Европейската Народна партия (ЕНП):
Поскарах се малко на държавите, които само искат пари от Германия, а в същото време – не си привеждат бюджетите и дефицитите в съответствие с Маастрихтските критерии."

Още бисери
ТОП 5