Tesla Model S се заби в полицейски всъдеход и линейка край градчето Бенсън в щата Аризона и повдигна отново въпроса за безопасността на системата за автоматично управление, предлагана от калифорнийския производител. За щастие в катастрофата няма загинали, но 23-годишният водач на електромобила е пострадал сериозно.
От местната полиция не са категорични в изводите си за причината за пътнотранспортното произшествие, но допускат, че шофьорът на "тѐслата" може да карал след употреба на алкохол и/или наркотици. Автопилотът на електромобила обаче е бил включен.
Това далеч не е първият случай, в който системата за автоматично управление на Tesla се сочи за виновник за катастрофа. Само преди три седмици собственик на Model 3 обяви, че автопилотът самоволно е ускорил до 127 км/ч, вследствие на което електромобилът се блъснал в препятствие и се запалил.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ДА ИЗМЕТЕМ крадливата пасмина ГЕРБ
12:47 16.07.2020
2 е такова
Коментиран от #14
12:48 16.07.2020
3 Алфа Вълкът
Коментиран от #6
12:48 16.07.2020
4 Язе
12:49 16.07.2020
5 гост
Коментиран от #8
12:53 16.07.2020
6 Алфа Вълкът
До коментар #3 от "Алфа Вълкът":
А копираме никове? Копирай, порадвай се малко, че след "Борисов 3" идва "Борисов 4" 😆😆😆Коментиран от #7
13:00 16.07.2020
7 ДГД
До коментар #6 от "Алфа Вълкът":
Борисов 4 ще го съставя на бул. „ген. Николай Г. Столетов 21, 1233 ж.к. Банишора!!!13:19 16.07.2020
8 ДА ИЗМЕТЕМ крадливата пасмина ГЕРБ
До коментар #5 от "гост":
И Путин също плаща...13:19 16.07.2020
9 радев
Коментиран от #12
13:43 16.07.2020
10 Driving pleasure
14:08 16.07.2020
11 Просто е
14:29 16.07.2020
12 А кой е по-добър
До коментар #9 от "радев":
Тесла прави коли от няма и 10 години, я кажи стогодишните какво са постигнали с автопилота като има толкова много преднина? Кажи кой има по-добър автопилот от на Тесла? Видяхме ги от Volkswagen. Не могат да накарат своя електромобил да тръгне дори с шофьор, заради софтуера, а ти ми ги сравняваш с тесла.Коментиран от #15, #17, #42
14:31 16.07.2020
13 Просто е
14:33 16.07.2020
14 Е какво да кажа
До коментар #2 от "е такова":
Поредният глупак който се е предоверил на автопилота, въпреки че му е казано че отговорността е 100% негова. Пълно доверие може да се има на автопилот от пето ниво. Този на т Тесла не е дори четвърто ниво, а трето.14:40 16.07.2020
15 Driving pleasure
До коментар #12 от "А кой е по-добър":
Пич, всички премиум брандове продават подобна система, само че не я обявяват като автопилот и за разлика от престъпника Мъск са сложили "защита от идиоти" и никой от тях няма проблеми. И на Мерцедес и на БМВ и на Ауди системите засичайки опасност реагират най-малкото спирайки автомобила. Само на престъпника Мъск щайгите са в състояние да регистрират 40 тона камион и да се забият директно в него без метър спирачен път!!! Напротив най-несъвършенната система я продава африканското търгашче!!!Коментиран от #16, #18
14:54 16.07.2020
16 Аха
До коментар #15 от "Driving pleasure":
Пак да напишем, автопилота на Тесла е най-използваната в колите! Няма собственик, който да не е карал на автопилот много километри и всеки ден се изминават милиони километри на автопилот! С това не може да се похвали нито една друга марка!14:57 16.07.2020
17 радев
До коментар #12 от "А кой е по-добър":
Не бих се доверил на автопилот НИКОГА!.Такава катастрофа никога не съм правил!!!!Случвало се е да се чукнем с някой през зимата на заледено но пораженията са минимални!Като не можеш да направиш нещо се откажи!Остави тази работа на специалистите!Тесла се издъни за пореден път.
15:02 16.07.2020
18 гост
До коментар #15 от "Driving pleasure":
Пич , за тебе , радевци , язевци и тем подобни питеци ще кажа само две приказки !! Съдебната система в САЩ е доказала , че не се церемони с никой !!! Ако имаше и най-малкото доказателство , че катастрофата е по вина на автопилота , Тесла отдавна да е осъдена !!! Така че докато не видите присъда влязла в сила за автопилота , можете само да се плюнчите като склерозирали пенсионери !!! Каквито и най-вероятно сте , ама това няма значение в случая !!! Та така , дерзайте и се молете да я осъдят !! Ама най-вероятно ,ядец , хахаххах !!!! А иначе причини за случката колкото щеш и нито една от тях не е по вина на Тесла !!Коментиран от #19, #20, #21, #23, #25
15:20 16.07.2020
19 фен
До коментар #18 от "гост":
Ами кой е виновен или водача или автопилота? Няма кой друг.Да не е световна конспирация?Коментиран от #22
15:25 16.07.2020
20 дизела
До коментар #18 от "гост":
Абе клакьора на Тесла ти кьорав ли си или не можеш да четеш?Какво не разбра пак.Има ли катастрофирала кола? Има.Включен ли е бил автопилота? Да.Какво искаш повече?Все ще се намери някой да осъди Илон.Защото автопилота няма как да го осъдиш.Съди се човек или производител.
15:34 16.07.2020
21 шумахер
До коментар #18 от "гост":
Ти дали си в ред да отидеш да се прегледаш!То не бяха катастрофи брони паднали боята скапана фугите между панелите не са равни багажника се пълнел с вода при отваряне интериора скърца системите не винаги работят.Да изреждам ли още.Как имаш наглостта да пищеш пълни глупости?Коментиран от #24
15:40 16.07.2020
22 гост
До коментар #19 от "фен":
Естествено , че е по вина на водача , откри Америка , хахаххаха !!!! На сто места е обявено и той се е ПОДПИСАЛ , че ТОЙ НОСИ отговорност и е длъжен във всеки един момент да поеме контрола при критична ситуация !!! Което и колата е предупредила и поискала от него поне 10 пъти !!! Ако не беше така ВСИЧКИ катастрофирали досега да са осъдили Тесла за милиарди !!! Адвокатчетата само чакат такива сладки случай от които изкарват милиони !!! Ама не са !!!! Това да ти говори нещо ??? Ако не , сърди се на себе си , хахахха !!!Коментиран от #26
15:40 16.07.2020
23 Гост
До коментар #18 от "гост":
Какво ще ми пишеш бе шушляк само се излагаш15:43 16.07.2020
24 гост
До коментар #21 от "шумахер":
А ти като гледам вече си се прегледал и диагнозата е била "безнадежден случай" , хахахха !!! На кой си тръгнал да се периш , бе наивник ?? Ако си толкова отворен иди и докажи , че катастрофата е по вина на автопилота !! Ако не , си заври "аргументите" знаеш къде !!!Коментиран от #28
15:44 16.07.2020
25 Фенът на Тесла
До коментар #18 от "гост":
Пич понякога се изумявам как на черното казваш бяло. Разбира се че автопилота се е объркал. Това си е негова грешка. Съвсем друг е въпросът, че вината за катастрофата не е на автопилота, а на шофьора, който е трябвало да види грешката на автопилота и да я поправи. Точно това е цялата идея на автопилота в момента. Невронната мрежа следи всяка намеса на шофьорите когато автопилота сгреши и по този начин се самообучава за следващ такъв случай. Най-малкото автопилота е издал звуков сигнал за опасност, както в случая с летящата срещу автомобила гума.Коментиран от #29
15:45 16.07.2020
26 фен
До коментар #22 от "гост":
Смяташ ли че този водач ще си купи пак Тесла?А каква антиреклама си прави Тесла с това да обвинява водача?Коментиран от #27
15:46 16.07.2020
27 гост
До коментар #26 от "фен":
Смятам , че Тесла трябва да ЗАБРАНЯВА на такива "водачи" да купуват Тесла доживот !!! Което едва ли ще стане , щото ще реват за "дискриминация" , хахах !!! Обаче решението ще дойде скоро и като ви написаха в другия коментар , това е версия на автопилота от трето ниво от преди 5-6 години !!! Когато дойде 5 ниво и нещата наистина почнат да зависят САМО от автопилота , тогава се плюнчете !!!Коментиран от #30, #31, #32, #33, #36
15:53 16.07.2020
28 шумахер
До коментар #24 от "гост":
Списъка с повредите съм ги видял в интернет.Не може да отречеш че са истина.Кола с толкова дефекти е БОКЛУК!15:53 16.07.2020
29 фен
До коментар #25 от "Фенът на Тесла":
Автопилота се объркал? Това е антиреклама ! Кой ще си купи кола с дефектна система .Коментиран от #71
15:57 16.07.2020
30 радев
До коментар #27 от "гост":
Като гледам как са се втурнали да купуват Тесли!Пак ми говориш в бъдеще време.Ще ще ще ще ще.Ама не ще.Коментиран от #73
16:00 16.07.2020
31 дизела
До коментар #27 от "гост":
Водача може да е спял.Автопилота защо не се е задействал?Защото не може и е за отпадъци.Илон Мъск щял да прави ракети?Дали ще намери луди да се съгласят да ги вози?Колите се разпадат ами ракетите?
Коментиран от #34
16:08 16.07.2020
32 шумахер
До коментар #27 от "гост":
Няма нужда да ми забраняват да си купя тесла.И без забрана не я искам.16:10 16.07.2020
33 Язе
До коментар #27 от "гост":
Нали се рекламира,че пуска напълно автономна система.Ей го резултата.Как се съди компания финансирана от държавата?Коментиран от #74
16:13 16.07.2020
34 Driving pleasure
До коментар #31 от "дизела":
А на бас, че пак ще намери луди ;)На тоя свят само лудите и глупавите няма да свършат :)
Коментиран от #37
16:26 16.07.2020
35 Driving pleasure
Трудно им е да осъзнаят, че всички други, даже най-простите системи на бюджетните производители регистрирайки препятствие - спират.
А те ми разправят колко била напред Т'слата щото видиш ли можел си да пуснеш волана (нищо че ти е изрично забранено) от това да не произтекат никакви последици и накрая да се пречукаш щото кочината на Мъска не е спряла нищо, че е видяла!
Коментиран от #39, #51
16:38 16.07.2020
36 фен
До коментар #27 от "гост":
Хората и без забрана не искат да ги купуват.Петото ниво на автопилота ще е същото като третото.За 2018 година продадените коли са 88.8 млн бройки.Колко са продадените електрички и Тесла?Коментиран от #40, #41, #66
16:45 16.07.2020
37 дизела
До коментар #34 от "Driving pleasure":
То " гост " е точно от този тип хора.Виждал е Тесла на екрана на компютъра.Не вярвам да се е качвал в Тесла или да е карал.Чете в интернет и после коментира.Коментиран от #46
16:52 16.07.2020
38 истинският гост Норвежец
16:58 16.07.2020
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Колко?
До коментар #36 от "фен":
Продадените електрички са повече от произведените! А ДВГ колите стоят на "склад" за да чака желаещи! Други въпроси?Коментиран от #45, #48
17:14 16.07.2020
41 Колко?
До коментар #36 от "фен":
Продадените електрички са повече от произведените! А ДВГ колите стоят на "склад" за да чака желаещи! Други въпроси?Коментиран от #44
17:14 16.07.2020
42 Хайл
До коментар #12 от "А кой е по-добър":
То за това щото е "добър автопилота" се изпотрепа маса народ и къде изгоряха,къде тока ги уби,къде останаха блокирани от "отварящите се врати при катастрофа" още 300 години ще трябват на миксера да може да отключи сам вратите и поне 500 да не се пали паркиран без да си го пипнал17:27 16.07.2020
43 Хайл
До коментар #39 от "Много си к.х":
К*х си ти,колко тесли си карал или само на клипове в ютуб и статистики вярваш к*ха лейкоКоментиран от #47
17:31 16.07.2020
44 фен
До коментар #41 от "Колко?":
Бройка дай да видим колко ще ги изкараш?Коментиран от #53
17:32 16.07.2020
45 дизела
До коментар #40 от "Колко?":
Щом има луди да чакат?Завод не се строи бързо.Ще има да чаааакат.Докато се откажат.А тия дето са купили дали ще повторят?.Умен човек не допуска два пъти една и съща грешка.Остават глупаците и те са клиентите на Тесла.Коментиран от #49
17:39 16.07.2020
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Какво?
До коментар #43 от "Хайл":
Е защо трябва да съм карал? Ако не съм карал не може ли? Ти като не си карал, защо ги коментираш? От къде знаеш, че не са хубави като не си карал или ти така си чул! Много си к.х!Коментиран от #52, #90
17:44 16.07.2020
48 тесла с лакирана дръжка
До коментар #40 от "Колко?":
Къде видя да стоят коли като не си ходил по европа да провериш?Стоиш пред компютъра и пишеш глупости родени от болния ти мозък.Коментиран от #50
17:45 16.07.2020
49 Какво?
До коментар #45 от "дизела":
Като гледам кои стоят на "склад" ми става ясно от кои не искат хората да повтарят!17:45 16.07.2020
50 Колко?
До коментар #48 от "тесла с лакирана дръжка":
Кой ти е казал, че не съм ходил навънка? Или ти така реши?Коментиран от #55
17:46 16.07.2020
51 До драйфинг
До коментар #35 от "Driving pleasure":
Нещо се скри, не отговори на видеото. Нали другите марки спираха? А те май и те не спират, какво става? Не искаш да го гледаш ли?Коментиран от #63, #68
17:49 16.07.2020
52 фен
До коментар #47 от "Какво?":
Не може да пишеш за нещо без да си го ползвал.Как може да кажеш че една храна ти харесва без да си я опитал?Четеш глупостите на Мъск и се радваш като абориген на дрънкулка.Коментиран от #54
17:50 16.07.2020
53 Колко?
До коментар #44 от "фен":
650 хиляди Сайбъртрък поръчани! Другите няма да ти ги броя! Други въпроси?17:50 16.07.2020
54 Така така
До коментар #52 от "фен":
Ама не можеш да пишеш и за нещо което не си опитал, че не го харесваш! Знам, че който се е качил на електричка, на бензин не се е върнал, а на Тесла който се е качил, друга кола не купува!Коментиран от #58
17:53 16.07.2020
55 тесла с лакирана дръжка
До коментар #50 от "Колко?":
Защото пишеш пълни глупости.Не си запознат с търговията на коли.На склад стоят колите докато се изчаква транспорт.Кой ще произвежда без да продава.Ще се намали производството ако трябва.
Коментиран от #57
17:56 16.07.2020
56 Интересно
17:57 16.07.2020
57 Колко?
До коментар #55 от "тесла с лакирана дръжка":
За бройките можеш да питаш и Komapak. Човека пътува с камионите и онзи ден ви написа под статия за "склад" с 3 хиляди Аудита паркирани с лепенките, само единия от "складовете" . Но като не вярваш, твой проблем.Коментиран от #59
18:01 16.07.2020
58 радев
До коментар #54 от "Така така":
Колко години работи Тесла? Дали има вече клиенти с Тесла който са решили да си сменят колите?От къде знаеш че който е карал Тесла няма седне в друга кола?С колко хора си говорил лично и са съгласни да го потвърдят?Май пак си чел нещо някъде.Може и да си измисляш.
Коментиран от #60
18:03 16.07.2020
59 тесла с лакирана дръжка
До коментар #57 от "Колко?":
Как ги преброи тези аудита от камиона ли.?Спря камиона и ги преброи.По нагла лъжа не съм чувал.Коментиран от #72
18:07 16.07.2020
60 Така така
До коментар #58 от "радев":
С доста!Коментиран от #61
18:07 16.07.2020
61 радев
До коментар #60 от "Така така":
Доста ама друг път.Една кола се използва 10 -20 години.Тесла няма толкова стара кола.Нека започне подмяната и тогава пак ще си говорим.Който купи Тесла няма да повтори.След толкова технически проблеми не се надявай на друго.Коментиран от #62
18:18 16.07.2020
62 Така така
До коментар #61 от "радев":
Ти нормален ли си? Кой ти купува нова кола и я кара 20 години? Може би ти? Хората купуват, карат 2 години и продават на други, които са клиенти на вторичния пазар. Тези които купуват нови, много от тях не ползват повече от 2 години!Коментиран от #67, #70
18:28 16.07.2020
63 Driving pleasure
До коментар #51 от "До драйфинг":
Пич... ти да не друсаш нещо като гурото си? Спри се моля те!1во не вися тук нон стоп, че да отговоря на минутата.
2ро Дал си клип в който 2 от колите са ЛАБОРАТОРНИ другите две са от преди 10тина години, а за последната ясно се казва, че няма такава опция, всъщност на последната изглежда на човека му стана лошо и припадна...
Опитите ти да покажеш че кочината на Мъск работи са жалки. Това е като стария лаф, ама вие па що биете негрите! Даже да приемем тезата, че другите не работят (което не е така) то трябва да сложиш до тях и боклука на Мъск, а не да обясняваш колко бил добър щото си го платил като за автономен (не асистираш)...
Направо разбиваш - чесно спри белото или квото там взимаш, оправи си живота, купи си кола :D :D :D
Коментиран от #64
18:33 16.07.2020
64 До драйфинг
До коментар #63 от "Driving pleasure":
Разбиваш пич, надрусал си се! Първо, не е автономен, изрично ти е казано че новото на автономност е 3-то, а не 5-то което е пълна автономност! И второ-автопилота е в цената на колата или безплатен, както искаш го разбирай! Това за което се плаща, е пълна автономност на колата, която програма все още не е напълно готова, но тя се доплаща 7500 долара! Всички останали са си с автопилот, който също си кара колата сама!Коментиран от #65
18:38 16.07.2020
65 До драйфинг
До коментар #64 от "До драйфинг":
Новото - да се чете нивото!18:39 16.07.2020
66 Хайл
До коментар #36 от "фен":
Има 7 тесли и 14 китайки инвалидни продадени...4 тесли са върнати,2 в сервиз и 1 рекламна пред офис на тесла...18:46 16.07.2020
67 Хайл
До коментар #62 от "Така така":
🤣🤣🤣🤣🤣майтапчияКоментиран от #69
18:47 16.07.2020
68 Хайл
До коментар #51 от "До драйфинг":
Ти все искаш да ти отговорят а нямаш отговори за НИЩО ,само СТАТИСТИКА БЕЗ ДОКАЗАТЕЛСТВА И НАГЛАСЕНИ КЛИПОВЕ...НИЩО НЕ СТАВА ОТ ТЕБ...ДОРИ ГАДЖЕ НЯМАШ ЩОТО НЯМА КОЯ ДА ТЕ ТЪРПИ С ТАЯ ТЕСЛА И МЪСК...ПУХЛЬО18:54 16.07.2020
69 Какво?
До коментар #67 от "Хайл":
Какво не ти хареса? Не е ли така? Влез да видиш ДВГ колите внос, дали няма 2017 - 2018 - 2019? Или се вкарват само 20 годишни, след като са били на Запад! Хората карат 2 години и продават нататък по системата и си купуват нова! Старата се купува от хора, които са на вторичния пазар, купуват я на 2 и я карат до 4 например! Или ти мислиш, че до 20 годишни са с един собственик!Коментиран от #83
18:57 16.07.2020
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Какво и е дефектното на системата
До коментар #29 от "фен":
Защо да е дефект в системата? Това да не ти е автопилот с пълна автономия? Чак миналия месец го научих а какво е знак СТОП и светофар и още се учи. Има още много да учи, преди да спре да прави грешни преценки и това е напълно нормално, КАТО ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СА ЗАПОЗНАТИ И СА ПОЕЛИ ОТГОВОРНОСТ ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА АВТОПИЛОТА НА СВОЙ РИСК.Коментиран от #115
19:40 16.07.2020
72 Komapak
До коментар #59 от "тесла с лакирана дръжка":
Гледам, че ме замесихте та да ти отговоря. Преди една година минавах по два пъти на ден през това място. 30 реда по 90 коли лесно се броят. За 3 месеца не помръдва нито една от тях. Пътувам с монтажен бус и в едната посока аз карам в другата колегата. Точните координати са: 48.584617,11.604434. Ако можеш да го погледнеш от сателит просто ще регистрираш думите ми.Коментиран от #75, #77
19:41 16.07.2020
73 Не се били втурнали
До коментар #30 от "радев":
Как да не са се втурнали да купуват Tesla, като всяка година ръстът на продажбите е 50%. Това малък ръст ли ти се струва? Посочи друга марка с подобен годишен ръст на продажбите? А продажбите са ограничени от обема на производството, а не от търсенето.Коментиран от #76
19:50 16.07.2020
74 Я пак, я пак?
До коментар #33 от "Язе":
Кога Тесла е твърдяла че е пуснала напълноавтономна система? Пак си сънувал нещо. Тесла никога не е твърдяла подобно нещо и винаги е наблягала че отговорността за използване на автопилота е лично на водача. Ако е спал, това си е негов проблем, а не на автопилота или на Тесла.
19:53 16.07.2020
75 радев
До коментар #72 от "Komapak":
Не сте наясно с търговията на нови коли.Натрупат ли се коли в склада и веднага започват промоции отстъпки.Казвам ви го от личен опит.Само това дебна- намаленията.Може да си купиш нов автомобил с до 20-30% отстъпкаЕдин път само сбърках и дадох поръчка и чаках три месеца да го изработят и доставят.
Три месеца едно ауди не мръдна.Номерата ли им записа? По плитка лъжа не съм чувал!
20:01 16.07.2020
76 радев
До коментар #73 от "Не се били втурнали":
Математиката не я разбираш.Ако си произвел 2018 г 1000 коли а 2019 - 1500 да ръста е 50%.Това се получава защото бройките са малко.За 2019 са произведени 88.8 млн.авточобила.Как да има 50% ръст.Нито ще могат да ги произведат нито ще ги продадат.
А Тесла до кога ще поддържа този ръст? Как ще ги произведат?Заводи не се строят за ден два.Продава се евтиния модел 3 другите модели ме вървят.И с тези постоянни гафове и дефекти как ще стане?
Коментиран от #82, #85
20:28 16.07.2020
77 Еха
До коментар #72 от "Komapak":
И на теб не ти вярват. Обаче, аз влязох на тези координати и ги видях, да там са! Не точно, а леко вдясно са, наистина! За който не вярва да влезе да види, копираш номера и го отваряш на навигацията, леко вдясно се намира огромен паркинг! Радев, там те чакат с промоция!20:38 16.07.2020
78 Еха
20:40 16.07.2020
79 радев
Коментиран от #80
21:10 16.07.2020
80 Хахаха
До коментар #79 от "радев":
Как кой? Радев! На промоция!Коментиран от #81
21:21 16.07.2020
81 радев
До коментар #80 от "Хахаха":
Сами се смеете на глупостите си!Клакьори на теслите.21:45 16.07.2020
82 А ти разбираш ли математиката?
До коментар #76 от "радев":
Тази година ще е изключение от правилото и връзка няма да е 50% заради коронавируса, но да предположим едни 400 хиляди. С 50% ръст, колко ще произвежда след пет години, а след 10? Заводите не ги мисли. От решението къде ще се строи завода до първия произведен автомобил минава около година, а моделите станаха доста.Коментиран от #84, #89
22:04 16.07.2020
83 Хайл
До коментар #69 от "Какво?":
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣по големи простотии от твоите никой и никога не може да измисли🤣🤣🤣🤣🤣🤣Коментиран от #88
22:41 16.07.2020
84 Хайл
До коментар #82 от "А ти разбираш ли математиката?":
"Ще" ще ще ще" друго освен ще??? Ще-ше да си лягаш че пак Ще те бият вашитеКоментиран от #86
22:43 16.07.2020
85 Хайл
До коментар #76 от "радев":
Аааааа не си прав-тая година тесла ЩЕ произведат 8 коли а догодина ЩЕ произведат 20 което е % много а от тези 20 ЩЕ върнат на клиенти 14 защото ЩЕ плащат гаранционни ремонти и 3 ЩЕ се самозапалят 🤣🤣🤣🤣Коментиран от #87
22:50 16.07.2020
86 Обърка времената
До коментар #84 от "Хайл":
В ретроспекция Тесла увеличаваШЕ С 50% продажбите през всяка от ИЗМИНАЛИТЕ години, ДОКАТО ИМАШЕ ЕДИН ЕДИНСТВЕН ЗАВОД. Сега броя на заводите им се увеличават с по 50% годишно. Как мислиш, как ЩЕ се отрази това на производството и продажбите. Оставям прогнозата на тебе, но чакам да я споделиш?Коментиран от #93
22:50 16.07.2020
87 Ниска база
До коментар #85 от "Хайл":
Щом за тебе половин милион е ниска база, защо porsche не прави 50% ръст на година, след като произвежда два пъти по-малко бройки?Коментиран от #91
22:55 16.07.2020
88 Какво?
До коментар #83 от "Хайл":
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣по големи простотии от твоите никой и никога не може да измисли🤣🤣🤣🤣🤣🤣Коментиран от #92
22:58 16.07.2020
89 радев
До коментар #82 от "А ти разбираш ли математиката?":
Е не я разбираш математиката!Какво гарантира че следващите 10 г. тесла ще има 50% ръст?Колкото се увеличава бройката толкова ръста ще пада.Математиката не я знаеш.От моделите на тесла се продава само модел 3.Другите са непродаваеми.И се надяваш от един модел на 50% ръст 10 г.? Мечтател.Коментиран от #95, #97
23:56 16.07.2020
90 Хайл
До коментар #47 от "Какво?":
К*ухчо за разлика от теб съм карал в лондон и освен че е тиха нищо друго няма в тоя боклук...2 багажничета по 23 литра и това е...ама се слагаш в щайгата за износ без да си видял през прозореца "колко вдига на километража" така че си зяпай в ютуб и статистиките и си стой все такава будала-всеки ти се подиграва,даже и сектанта и оня с бенветата23:56 16.07.2020
91 Хайл
До коментар #87 от "Ниска база":
Щото порше прави коли,а не миксериКоментиран от #96
23:58 16.07.2020
92 Хайл
До коментар #88 от "Какво?":
Само копи/пейст знаеш,дори и собствено мнение нямаш...копирай на воля🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Коментиран от #94
00:00 17.07.2020
93 Хайл
До коментар #86 от "Обърка времената":
ЩЕ ЩЕ🤣🤣🤣🤣00:03 17.07.2020
94 Какво?
До коментар #92 от "Хайл":
Само копи/пейст знаеш,дори и собствено мнение нямаш...копирай на воля🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣06:26 17.07.2020
95 Нека посмятаме
До коментар #89 от "радев":
Ако един завод има капацитет на производството половин милион автомобила и се изгражда за една година, колко ще е производствения капацитет след 10 години? Объркал си и продаваемите модели. Тесла модел 3 е седан, а тяхната мода отдавна мина и не се продават много. В момента са на мода кросоувърите/SUV какъвто е модел У. Засега той ще е бестселъра, докато излезнат Европейския и китайския модел за по 20 хиляди долара, които започнаха да се проектират. В Щатите бестселъра ще е cybertruck, за което вече има 750 хиляди заявки.Коментиран от #99
07:53 17.07.2020
96 Отново си в грешка, както винаги
До коментар #91 от "Хайл":
Porsche прави и миксери, които ще дадат допълнителния ръст на продажбите. Преди това бяха нишов производител с постоянни продажби.08:04 17.07.2020
97 Komapak
До коментар #89 от "радев":
Нещо си се объркал че съм за електричките. Аз съм по средата защото карам хибрид. Не е plug in, но все пак. Живея и работя в един от най-известните курорти в света. Няма нито едно зарядно, а електрички има! В Германия е коренно различно от Франция! Колкото до паркинга в Германия, не само на мен, но и на други колеги им прави впечатление. Само Ауди имат практика да разхвърлят коли по полетата. Работил съм и за мерцедес и за бмв, такова чудо няма. Техните винаги са на вагони. Готови за път винаги. Виждал съм цяла гара пълна с Мини. Различна търговска практика...Коментиран от #98
08:21 17.07.2020
98 радев
До коментар #97 от "Komapak":
За мен е без значение дали си за или против електричките.Не сте наясно с търговията на нови коли.Карам четвърта нова кола поред.Описал съм как става в коментар 75.Кои идиот ще произвежда нещо за да го трупа на склад? Няма поръчки - спират производството.08:54 17.07.2020
99 радев
До коментар #95 от "Нека посмятаме":
Дали ще може да строи по един завод на година?В Берлин дали ще успее за година? Работил ли си някога в завод?имаш ли представа как се организира производство?1.Трябва да събереш работници
2.Поне 6 месеца обучение
3.Пускаш завода на една смяна
4.Продължаваш да набираш работници и да ги обучаваш.
5.Минаваш на две смени
6.Набираш работници и обучаваш
7.Три смени на работа.
Този процес отнема 2-3 години.Да не мислиш че след като се построи завода веднага ще заработи на пълен капацитет.Работил съм в завод и ти споделям личен опит.
Затова смятат че този ръст от 50% е твоя лична фантазия!
Продажбите на модел 3 и останалите модели прочетох в нета.Продава се модел 3 другите модели имат малко продажби.
Коментиран от #100, #101, #114
09:09 17.07.2020
100 Е там ти е грешката
До коментар #99 от "радев":
Миналата година Тесла построи завод и започна производство в една и съща календарна година. Тази година започна да строи два, но до края на годината може да е започнала трети. за догодина планира един във Великобритания и един някъде в Азия. Прав си, че първоначално завода започва да работи с малък капацитет, но просто заводите вече са много и стават все повече. Моделите също стават все повече. Тесла вече има ноу-хау за бърз строеж на заводи и бързо масово производство на нови модели. Именно това и е силата. Пак повтарям че в бизнеса не голямата риба изяжда малката, а бързата изяжда бавната.Коментиран от #106, #113
09:24 17.07.2020
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Хайде стига с този опит бе
До коментар #101 от "Хайл":
Ти колко опит имаш в изграждане на заводи? Повече от Тесла ли? Човек не може да знае всичко от опит. По-важното е да притежава критично мислене и да преценява информацията. Ще обясниш ли рязката промяна на мисленето НА АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ АВТОМОБИЛНИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ в посока електромобили, като никой не пропуска името Тесла. НИКОЙ. Ти повече опит от тях ли имаш, та като не се доверяваш на Tesla, поне на тях не се довериш?Хайде кажи според твоя опит, какво ще е бъдещето на Тесла? Пак ще са същите лъжи за 23 литра багажник от личен опит.
Коментиран от #103, #104
09:40 17.07.2020
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 А бе като не те интересува Тесла
До коментар #104 от "Хайл":
Какво се вреш да пишеш под всяка тема за Tesla? Не дай боже някой напише Тесла и веднага се намираш ти да изсипеш по една кофа в помия по него и по Тесла. Като не те интересува, подминавай тези теми. Тесла ще я бъде и без тебе. Пиши за заводите на тата, аз обещавам че няма да пиша там, защото тата не ме интересува.Коментиран от #107
10:15 17.07.2020
106 радев
До коментар #100 от "Е там ти е грешката":
8.набираш работници и обучаваш.Трябва ти четвърта смяна - почиваща.Смяташ че Тесла ще успее за по малко от година? Виждам как върви завода в Берлин.Няма да успеят да го построят за година.Ами машините докато монтират.Панелите се щамповат на 120 тонни преси.Ами работници как се набират?Вчера бил сервитьор днес ще сглобява автомобили.Трябва обучение. Изобщо не си наясно как се организира производство.Само повтаряш като папагал каквото е казал гуру св.Илон.За да произвеждаш автомобили трябва да си инженер и да разбираш от автомобили.Илон Мъск не е инженер!
Все едно аз да реша да стана програмист.Е няма как да стане- програмирането не го разбирам.
Ще ще ще построи два завода после трети.А спри се .Повтаряш като латерна.
Колко модела прави Тесла?4 или 5.Колко модела прави фолксваген мерцедес тойота........ да не ги изреждам всичките.От бързото производство на Тесла следва катастрофа в качеството!
Коментиран от #108
10:39 17.07.2020
107 фен
До коментар #105 от "А бе като не те интересува Тесла":
Всеки има право да пише каквото си иска!10:41 17.07.2020
108 Завода в Берлин
До коментар #106 от "радев":
Всъщност проблем със завода в Берлин има само на политическо ниво. Наложи се да промени плановете за завода, за да може да построи първите етапи по-бързо, защото не му дават разрешителни. Засега отложи производството на батерии там. Завода в Китай беше построен за 6 месеца, за още три месеца го оборудваха и започнаха производство. Януари беше гола поляна, през декември първите клиенти си получиха автомобилите. Дори само двата работещи в момента имат капацитет милион.11:21 17.07.2020
109 радев
Коментиран от #110, #112
12:09 17.07.2020
110 Пак обърка времената
До коментар #109 от "радев":
Ако забеляза не ти говоря за бъдеще време, а за вече работещ завод. Може да провериш дали те лъжа от позицията на времето. Всички автомобилни производители бяха казали че това е невъзможен срок, но сбъркаха и сега са притеснени за бъдещето, защото те не могат да направят това за толкова кратко време. И това може да провериш. Напълно достъпна и всеизвестна информация е. Същото беше и с ракетите. И между другото, Илон Мъск е инженер, блестящ при това.Коментиран от #117, #132
12:16 17.07.2020
111 Гост
13:09 17.07.2020
112 Гост
До коментар #109 от "радев":
Той винаги сънува. Вече е ясно за всички.13:10 17.07.2020
113 Гост
До коментар #100 от "Е там ти е грешката":
Китай построиха 4 болници за 2 седмици. Е и?13:12 17.07.2020
114 Гост
До коментар #99 от "радев":
Ще може, ако е сглобен на бързо против всякакви норми и правила. Като колите им. Ето ти резултата на снимката.13:13 17.07.2020
115 Гост
До коментар #71 от "Какво и е дефектното на системата":
Ако ти беше в линейката нямаше да казваш че е напълно нормално. И нямаше да искаш да се учи с живота на живи невинни хора. Много екшъни гледате и от там смятате живота на хората за незначителен.Коментиран от #116
13:20 17.07.2020
116 Цифрите не лъжат
До коментар #115 от "Гост":
За един милион километра, катастрофите и жертвите със същите тези автомобили на Тесла повече, когато автопилотът е бил изключен. На база на тези цифри, кое спасява повече животи? А пълната автономия е още далече в бъдещето. Смятай с подобренията на автопилота още колко по-безопасно ще стана да се движиш на автопилот, отколкото да шофираш самостоятелно.Коментиран от #136
13:26 17.07.2020
117 радев
До коментар #110 от "Пак обърка времената":
Мъск е завършил физика и икономика.Хайде сега и инженер бил при това "БЛЕСТЯЩ".Затова ли падат брони багажника е аквариум панелите не пасват автопилота ме работи.Те и ракетите ще почнат да се разпадат.Завода не е болница.Ти кога си строил нещо?Коментиран от #118, #137
13:27 17.07.2020
118 Изместваш темата
До коментар #117 от "радев":
Въпросът беше за колко време беше построена фабриката и кога излезе първия автомобил. И между другото провери кои са най-сигурните автомобили по пътищата. Е как пък този набеден инженер, успя още с първия си автомобил, да го направи толкова сигурен, че да изкара на теста за сигурност 102 точки от 100 възможни, при положение че никой дотогава не е получавал дори 100? Това пак е история отпреди десетина години, а не ЩЕ. само до преди пет години всички обясняваха на Илон Мъск, че нищо не разбира и така не се правят и продават автомобили. Сега обаче по ирония на съдбата, всички копират от Тесла точно същите неща. И на тебе ти е простено. Ще разбереш някои неща, който ти говоря сега, но след години. Надали ще кажеш, че съм бил прав, както и сега не си признаваш за завода в Китай.Коментиран от #121, #122
14:40 17.07.2020
119 Атанас Филипов
Коментиран от #123
15:34 17.07.2020
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 радев
До коментар #118 от "Изместваш темата":
Тесла бил сигуренавтомобил?Ами почети малко да видиш колко случая станаха вече с дефекти на Тесла.Не бих си купил автомобил без да го видя в шоурума.Ако ми хареса искам тестдрайв задължително.Ако ми хареса искам оферта.Сядам в къщи с калкулатора и смятам.Сравнявам с оферти на други производители.Ето това е начина който ми харесва.Тесла предлага да купя кола без да я видя и пробвам.След това трябва да чакам да я изработят.Това не ми харесва.
Статията за китайския завод съм я чел но не вярвам да е истина.
Коментиран от #124, #126
17:15 17.07.2020
122 Този коментар е премахнат от модератор.
123 Този коментар е премахнат от модератор.
124 Хайл
До коментар #121 от "радев":
Не се хаби да му обясняваш на тъпото кое как и защо става-пак ще ти каже мъск каза,обеща и любимото му ЩЕ...остави го да тъне в простотията сиКоментиран от #125, #127
18:28 17.07.2020
125 Какво ЩЕ в миналото бе мушморок
До коментар #124 от "Хайл":
Аз ви говоря за вече отминали събития, ти ми говориш за бъдещето. Какво ЩЕ като завода в Китай вече е построен и произвежда продукция. Сега ми кажи че и ти не вярваш, че има такъв завод в Китай в КОЙТО НЕ се произвеждат електромобили, а всичко е една голяма лъжа. Я ПРИМЕРИ БАГАЖНИКА ДАЛИ НЕ Е СТАНАЛ ОТ 27 НА 7 ЛИТРА?19:04 17.07.2020
126 Вярвам, не вярвам
До коментар #121 от "радев":
И какво не вярваш? Има ли такъв завод в Китай? За колко време е построен? На кой месец излиза първата бройка, ако въобще има такъв завод и ако въобще се произвежда нещо в него? Я кажи поне какво верваш? Че Тесла е балон, който ще се спука всеки момент?Коментиран от #128
19:07 17.07.2020
127 радев
До коментар #124 от "Хайл":
Много ми е забавен21:02 17.07.2020
128 радев
До коментар #126 от "Вярвам, не вярвам":
Не вярвам на всичко написано в интернет.Завода може да го има но не вярвам да е построен за толкова кратко време.Какво ми се пенявиш? Строил ли си някога нещо?Коментиран от #129, #130, #134
21:06 17.07.2020
129 гост
До коментар #128 от "радев":
Алоо , невярващия , хахаххах !!! Завода го има сниман от сателит на гола поляна и след 10 месеца работещ , хахахха !!! Упсс , забравих , това е световна конспирация заради такива невярващи като тебе , само заради вас са изхарчили няколко милиона за да ви излъжат , хаххахах !!! Ееех хлебарките като се вземат за важни , стой та гледай , хахахха !!Коментиран от #138
22:26 17.07.2020
130 гост
До коментар #128 от "радев":
Лично губернатора на Шанхай направи първата копка януари миналата година и ноември вече имаше първа партида !!! Ама и той е в заверата на Мъск , хахахаха !!!Коментиран от #131, #133
22:28 17.07.2020
131 радев
До коментар #130 от "гост":
Хахахах на какво се радваш като дете.Лично губернатора .... абе ти беше ли там?Иди се прегледай!22:36 17.07.2020
132 Хайл
До коментар #110 от "Пак обърка времената":
Ти изобщо в кое време говориш да ти е ясно??? Когато каквото ти оттърва-тесла ЩЕ прави завод в китай ама той работи от година,завода в берлин е готов и прави коли,но не ги произвежда по "политически" причини-не стига че си тап ами и шизофреник...нали беше в норвегия и имаш тесла в която не си сядал никога...виж се колко си зле-мъск и да стане лекар не може да ти помогне00:15 18.07.2020
133 Хайл
До коментар #130 от "гост":
С теслата ли я направи тая копка...от 23 лт багажник ли я изкара🤣🤣🤣🤣🤣🤣00:17 18.07.2020
134 Хайл
До коментар #128 от "радев":
Щом става въпрос за тесла ТРЯБВА ДА ВЯРВАШ,ако статистиката и картинките са от мъск не бива да имаш съмненияКоментиран от #135
00:20 18.07.2020
135 радев
До коментар #134 от "Хайл":
Май така излиза!08:56 18.07.2020
136 Гост
До коментар #116 от "Цифрите не лъжат":
Една катастрофа да ти се случи на автопилот и повече няма да те интересуват статистиките. ГАРАНТИРАМ ТИ.10:43 18.07.2020
137 Гост
До коментар #117 от "радев":
Той е блестящ инженер не защото е завършил икономика, а защото се е образовал от интернет, като нашият спец тука.10:44 18.07.2020
138 Гост
До коментар #129 от "гост":
Присмяла се кука на крива бука.12:42 18.07.2020
139 гост
15:13 19.07.2020