19 Юли, 2020 10:30 3 311 114

Новите регистрации на Tesla в Калифорния се сринаха наполовина през второто тримесечие

  • tesla-
  • model 3-
  • калифорния-
  • нови регистрации

Доставките на Model 3 в щата са отбелязали спад от 63,6% до 5 951 електромобила

Новите регистрации на Tesla в Калифорния се сринаха наполовина през второто тримесечие - 1
Снимка: Shutterstock

Новите регистрации на Tesla в американския щат Калифорния отчитат почти 50-процентов спад през второто тримесечие, според данни на маркетинговата компания Cross-Sell. Това предаде Autoblog.

По-голямата част от Съединените щати бяха под карантина в периода между април и юни, за да се спре разпространението на коронавирусната епидемия, която се отрази негативно на автопроизводството и предизвика спад в продажбите на коли. 

Единственият американски завод за електромобили на Tesla, който се намира в Калифорния, беше затворен за около шест седмици през тримесечието.

Докладът, публикуван в сряда, показва, че в периода април-юни новите регистрации на компанията в Калифорния, водещия пазар за производителя на електрически коли в Съединените щати, са паднали с почти 48% спрямо година по-рано до 9 774 въглеродно неутрални превозни средства.

Доставките на Model 3 в щата са отбелязали спад от 63,6% до 5 951 електромобила.

Данните за нови регистрации може да не отразяват точно броя на продажбите на превозни средства през тримесечието, тъй като регистрациите в Съединените щати обикновено отнемат около 30 дни от момента на продажбата.

Tesla отчете рекордни доставки през първото тримесечие, въпреки масивното намаляване на търсенето, което бе вследствие на временното затваряне на търговските обекти, включително и дилърите на коли, поради коронавирусната пандемия. Ръстът в новите регистрации на производителя на електромобили до голяма степен се дължи на дебюта на малкия кросоувър Model Y.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ДГД

    30 10 Отговор
    Хайде стига бе - ако и Хамериканците не ги искат тези теслѝ, кой тогава ще им ги купува?!?

    Коментиран от #108

  • 2 Komapak

    11 11 Отговор
    Има момент на пренасищане и май точно това се случва в Калифорния. Не забравяйте, че 1/4 от икономиката на САЩ идва от този щат.

    Коментиран от #12

  • 3 гост

    7 27 Отговор
    Ха ха ха, кой го интересуват доставки, продажби и печалби, важното е че Тесла е най скъпата компания, хахахахаха, Илон е гений

    Коментиран от #5, #7, #47, #82

  • 4 Радо

    16 4 Отговор
    Чак пък 1/4 от икономиката да е в един щат от 50 - малко трудно ми е да го възприема, честно казано!!!

    Коментиран от #14, #29

  • 5 Случаен

    11 6 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Махни "ни" от последната дума и получаваш истината :D

    Коментиран от #6

  • 6 гост

    9 9 Отговор

    До коментар #5 от "Случаен":

    Да, истината за теб
  • 7 Driving pleasure

    17 10 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    А ква е файдата, че е най-скъпата марка, като не са изкарали и пукнат цент през жалкото си съществуване? За да ти платят дивидент от 1 акция на т,слата трявба да почакаш 60тина години... единствено с борсова спекулация някои играчи изкарват пари от тая пирамида

    Коментиран от #9, #11

  • 8 0808

    15 1 Отговор
    .... то щото в Англия ДВГ се белязали ръст с минус 90%....
  • 9 гост

    14 9 Отговор

    До коментар #7 от "Driving pleasure":

    Жалки са стогодишните пушилници които започнаха да се обединяват за да не фалират. Справка STELLANTIS, която обединява производителите на мега боклуци: Alfa Romeo, Chrysler, Fiat, Jeep и Peugeot. Какво бъдеще има тази сбирщина?

    Коментиран от #13, #35

  • 10 Тошко

    10 3 Отговор
    За сметка на това, от друга статия, за последния месец в Китай са продадени колкото в целия сащ за тримесечието :)
    Просто американците вече не са интересни :)
  • 11 гост

    12 12 Отговор

    До коментар #7 от "Driving pleasure":

    За твое и на групичката най-голямо съжаление през въпросното тримесечие завода на Тесла в САЩ беше затворен точно 6 седмици или месец и половина или половината от въпросното тримесечие , а на всичкото отгоре регистрацията в САЩ отнема до 30 дни !!!! Така че дори спада би трябвало да е по-голям !!!! Но не се притеснявайте , това ще бъде наваксано още в текущото тримесечие и годината естествено ще е с ръст и то двуцифрен , за разлика от умиращите пушилници !!!

    Коментиран от #16, #49

  • 12 гост

    4 6 Отговор

    До коментар #2 от "Komapak":

    Няма никакво пренасищане , в коментар 11 е причината !
  • 13 Driving pleasure

    9 3 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Бъдещето на тази "сбирщина" е доста светлo с около 9-10 милиона продажби. И бъдейки принудена да се електрифицира познай от чий продажби ще краде в скоро време ;)

    Коментиран от #15

  • 14 Бачо Киро

    6 3 Отговор

    До коментар #4 от "Радо":

    Не икономиката, а просто парите. В смисъл, че там се водят най-скъпите фирми. Балоните демек.
  • 15 гост

    9 13 Отговор

    До коментар #13 от "Driving pleasure":

    Сбирщината и другите боклуци от рода на Рено-Нисан-Митсубиши, групата VW и не знам кой си ще се борят за главоломно намаляващ брой на малоумници които биха купили трошляци които всеки месец са в сервиза и едва добутват до края на гаранционния срок

    Коментиран от #17, #19, #45

  • 16 Бачо Киро

    13 8 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Искаш да кажеш, че вече стигнахте 1 милион продадени автомобила от основаването на компанията? Браво! Айде сега до 2030 година още един милион да продадете. Не оставяй Форд, Тойота и Фолксваген да ви натъжават, че имат модели, които продават по над милион всяка година. Дерзай!
  • 17 Бачо Киро

    14 5 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Колко празноглав човек трябва да си, за да дрънкаш такива глупости, при условие, че Тесла до ден днешен е продала към милион автомобила ОБЩО, докато други продават по повече от милион само за 1 година, пример - Тойота Корола, Фолксваген Голф, Форд Ф-серии (пикап). В кой свят въобще имаш някакъв шанс да продаваш общо тесли по милион на година, камоли един модел? Въобще нямаш допир с реалността...

    Коментиран от #20, #25

  • 18 Радо

    7 2 Отговор
    Според мен идват трудни и гладни години, благодарение на икономическия и финансов модел, наложен през последните 20 години от Щатите и ЕС, базиран на печатането на пари и разните му там измислени акции/суапове и други борсови мошенгии...и това измисленото/смешно вирусче им идва дюшеш, за да си измият ръцете с него...а покупката на нова кола не е някаква жизнена необходимост - справка милата на Татковина.....храна, вода, енергия - това са жизненоважните неща за хората.
  • 19 Driving pleasure

    12 5 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Да де... и борейки се за тези главоломно намаляващи клиенти ще навлизат все по-дълбоко на територия, която до сега не им беше интересна поради самото безумие на предлагания продукт - но след като той е принудително налаган с регулации повярвай те ще си отхапят лъвски пай и за т'сленцето ще останат само трохички. 80% от купувачите избират рационално, а т'слата е водена от фенска маса - продукта и е твърде скъп и с лошо качество за масовия потребител.

    Коментиран от #21, #22

  • 20 гост

    7 11 Отговор

    До коментар #17 от "Бачо Киро":

    Колко празноглава човек трябва да си , за да дрънкаш такива глупости , при положение , че над половината от тия милион и нещо автомобила са продадени САМО през последната година и половина , а в настоящата година на невиждана криза , в която всички твои "произвеждащи милиони" отчитат спадове над 50% , Тесла продължава да РАСТЕ и то с двуцифрени проценти ?? Мечтай си , не ми пречиш , но единственото , което предстои е да гледаш как Тесла изяжда любимите ти пушилници и да подсмърчаш жално , умирайки си от злоба и яд , но това е вече настоящето , а не бъдещето , преживей го !
  • 21 гост

    7 10 Отговор

    До коментар #19 от "Driving pleasure":

    И с какво ще отхапят "лъвския" пай ??? С недоразуменията които изкарват ??? С два-три ПЪТИ по-лоши показатели от Тесла , но за сметка на това с по-висока цена ??? Хахахаххахаха !!!! Да не говорим , че всичките НАКУП нямат осигурени батерии за половината бройки на Тесла ??? Без да засягам други подобни ! Или това са подробности ,важното е какво на тебе ти се ще , хахахахах !!!
  • 22 Аха

    8 11 Отговор

    До коментар #19 от "Driving pleasure":

    Ако откриеш кола с показатели на Тесла и месечни разходи по обслужване и т. н. на такава цена, пак се обади! А и стойността на загуба от цената на Тесла е най-нисък! Тесла Модел 3 запазва 90 процента от стойността си след 3 години! Дай друга кола с такива данни!

    Коментиран от #26, #30

  • 23 стефчо

    6 4 Отговор
    Ако финансово съм свободен и не ми пука за пари бих си взел електричка . Но съм беден Бг мизерник и за екология ми пука колкото на Пакистански селянин или Африкан. Тук то и така ще е.....

    Коментиран от #24

  • 24 Повечето коментиращи сме така

    5 6 Отговор

    До коментар #23 от "стефчо":

    Добре, че бъдещето на електромобилите не зависи от мизерници като нас. Така ще имаме шанс поне след години да караме трета употреба електромобили.
  • 25 Е колко да продаде?

    5 3 Отговор

    До коментар #17 от "Бачо Киро":

    Тесла продава точно толкова колкото може да произведе. Досега имаше един-единствен завод с капацитет 400 хиляди автомобила годишно. Вече има втори завод подобен капацитет и строи трети. Когато и трите заработят, чак тогава ще има капацитет над милион годишно. Това ще стане най-рано след три години, което също е прекалено оптимистичен срок за който и да е друг автопроизводител.

    Коментиран от #42

  • 26 Симо

    5 4 Отговор

    До коментар #22 от "Аха":

    Няма да коментирам колко си тъп. Тесла имат най високите разходи по подр жак и като капак най много дефекти. САЩ едва ли не с бой принуждават страни като Норвегия да купуват Тесла. Я погледни условията на експлоатация на китайско германската компания NEO и ще разбереш колко чини Тесла. Електромобилите на NEO покриват всички модели на Тесла.

    Коментиран от #27, #28

  • 27 Аха

    7 6 Отговор

    До коментар #26 от "Симо":

    Колко си тъп! И колко е поддръжката на Тесла? При положение, че гаранцията на батерия и мотор е 8 години и 200 хиляди километра? И Модел 3 е на 2 години и 40 хиляди километра интервален сервиз, който даже не е и задължителен! Би ли обяснил, виждам че си вещ по въпроса?
  • 28 Пълни лъжи

    9 0 Отговор

    До коментар #26 от "Симо":

    Никой не принуждава норвежците да купуват тесли. Даже Tesla на шесто място по продажби в момента, защото изчакват model У. Втората лъжа е за Китай. Там най-продаваният електромобил е Тесла модел 3. Независимо, че е най-скъпия.
  • 29 Komapak

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "Радо":

    Поинтересувай се. Ще останеш изненадан. Една много голяма част от икономиката им се пада и на Тексас... Едно време Луизиана е била 1/3 от щатите.
  • 30 Driving pleasure

    9 5 Отговор

    До коментар #22 от "Аха":

    Пич тука ти е заблудата на тебе и на други фенбойчета като тебе. НА НИКОЙ НЕ МУ ПУКА ЗА МАЛОУМНИТЕ ПОКАЗАТЕЛИ НА ТЕСЛА!! Обикноения потребител, ония 80% за които говоря "don't give a shit" или по нашенски им е през дядовия, че имаш добро представяне 0-100 и 1/4 миля. Аз съм с бензин в кръвта и също не ми дреме точно за тия показатели, а тесла друго не предлага. Предпочитам Мазда МХ5 която е на 1/3 от цената на модел 3, а забавлението там е Х10 спрямо коя да е електричка

    Масовия потребител иска колата да е евтина, и да му върши работа. В момента минавам по 100 км на ден един пълен резервоар ми е осигурява 900 км пробег т.е на седмица и горник отделям 5 мин за зареждане и говоря за бензин. За последните 27 хил км (преди толкова я взех) не съм пипал нищо по колата, дето толкова плашите с ремонти, 100 кинта за смяна на масло и филтри и това е. А тя си е вече старичка - вчера навъртя 140 000 (без да смятам едно 20-30 минимум, които са и превъртели при вноса).

    За подобно каране на електричка трябва на всяко спиране да вадя кабел и да търся къде да зареждам. При тройна цена (за тесла) и двойна цена за коя да е друга спремо колата КОЯТО ЩЕ МИ ВЪРШИ РАБОТА а не която ще има същите показатели.

    Заблудата ти е, че изключая малък процент фенове на някой му пука за ускорението - махни това от уравнението и пробвай да продаваш електрички, па било и разумни такива като Ъп и Зое без огромните субсидии, които правителствата наливат!

    Коментиран от #31, #32

  • 31 Аха

    5 6 Отговор

    До коментар #30 от "Driving pleasure":

    Там ти е заблудата! Няма човек, който да не иска да кара мощна кола! Проблема е икономически, че човек няма възможност. А Тесла ти дава същото удоволствие за МНОООООГО по-малко пари! За сравнение с коли които ускоряват за 3-4 секунди до 100! Ама само не ми казвай, че не искаш да караш кола със 500-600 коня защото ще ти се изсмеят всички!

    Коментиран от #33, #63

  • 32 Сигурен ли си

    3 5 Отговор

    До коментар #30 от "Driving pleasure":

    С бензин на 140 хиляди километра? А в други статии, в коментарите си писал че си с кола на 400 хиляди километра, която сам си поддържаш! Като лъжеш, поне да са едни и същи лъжи!
  • 33 Driving pleasure

    6 2 Отговор

    До коментар #31 от "Аха":

    Там е работата - не бих карал 600 кола за ежедневна! Тва е като да вкараш слон в стъкларския магазин - не че е невъзможно, но си е изнервящо преживяване. Ако имам достатъчно пари за втора и трета кола с удоволствие през уикенда бих поскитосвал с такава, въпреки че избора ми за уикенд кола би била по-скоро Лотус Елиз заради ниското тегло, а не Додж Хелкат заради конете.

    Сори пич ама си просто жертва на уникално грешното разбиране за конските сили и надпреварата която върви в това отношение. Такава е масовата пропаганда, не си виновен, че са ти промили мозъка, че една кола трябва да е супер мощна, за да е кола...

    Коментиран от #34, #36

  • 34 Аха

    3 6 Отговор

    До коментар #33 от "Driving pleasure":

    Бъркаш. Изнервящо е с 600 коня ДВГ кола! Електрическа кола с тези коне, се кара като детска играчка. А удоволствието е и когато се качиш на писта. Пробвай и плюй след това!
  • 35 радев

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Какво стана с ръста на Тесла гост?

    Коментиран от #40, #41, #44

  • 36 гост

    2 7 Отговор

    До коментар #33 от "Driving pleasure":

    Имаш ти пари пред хоремага в Долно Нанагорнище , пак там и втората и н-тата кола , хахаххахахха !!! Я се скрий , бе лъжльооо !!! И си ги поддържал сам , ама на сън , хахаххахах !!!! Хората дето имат пари си купиха Тесла още преди години !!! В България има над 150 Тесла вече и повечето са над 100 000 евро , сигурно са на бедняци или в България всеки трети е милионер , хахаххахах !!!

    Коментиран от #38, #39, #87

  • 37 Гост

    1 1 Отговор
    Значи, ако следваме логиката за прогнози на електрошмугерите, този месец са продали 6000 коша, и при спад 63%, другият месец ще са паднали на 2820, а по-другият на 1325. И така, при тази тенденция от спад 63%, догодина през Февруари ще са продали едва 30 бройки. Така ги правите вие прогнозите, нали? Харесва ли ви по вашата сметка?
  • 38 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Според теб 150 собственици на Тесла в България, правят 1/3 от населението ни ли?
  • 39 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Тия 150 собственика на Тесла в България са по-малко от една десетохилядна от процента коли в движение тук.

    Коментиран от #48

  • 40 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "радев":

    Я го питай при тази тенденция колко ще продават след година хахахаха/.

    Коментиран от #43, #54

  • 41 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #35 от "радев":

    И какво му е на ръста ??? Ти май реши , че Калифорния е целия свят , хахахха !!! Ми виж отчета за тримесечието , поредния рекорд !!! Що мислиш стана 1500 долара акцията , щото няма ръст , хахахха !!! Напразни надежди , няма да го доживееш , не си хаби надеждичките !!

    Коментиран от #58

  • 42 Гост

    2 4 Отговор

    До коментар #25 от "Е колко да продаде?":

    Пак те питам, защо най-скъпата, най-голямата и най най най фирма в света не може да произведе достатъчно коли за заявките си? Защо далеч по евтини и по малки фирми правят много повече бройки от Тесла?

    Коментиран от #52

  • 43 гост

    1 5 Отговор

    До коментар #40 от "Гост":

    Каква тенденция бе , неграмотници , научете се да четете !!! Спада е в Калифорния и то заради обективни обстоятелства , затворен завод въпреки протестите на Тесла !!!! И е компенсиран в пъти от останалия свят , а и в Калифорния ще бъде наваксан още в следващия месец !!! Плюнчете се на воля , тъкмо после ще ревете повече , за смях на нормалните хора , хахахах !!! Погледни отчета за тримесечието преди да се излагаш като кифладжия !!!

    Коментиран от #46

  • 44 Недей се подиграва на падналия

    1 3 Отговор

    До коментар #35 от "радев":

    Защото може да се изправи и да те задмине. Какъв е проблемът, че на някакъв пазар за някое тримесечие имало спад, ако с глобалния пазар всичко е наред и са продадени повече автомобили отколкото са произведени? Недей се радва и за евентуалния спад на продажбите през следващото тримесечие, заради спада на производството през това тримесечие. Кризисни времена са и всичко може да се очаква. По-скоро гледай как се представя Тесла в сравнение с всички останали. А Тесла се справя много по-добре от тях. Сега ако успее да ни изненада и с някаква макар и минимална печалба за тримесечието, направо и мен ще учуди, но надали.

    Коментиран от #61

  • 45 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Да ве кретьо, всички ще оставят реното и ще минат на тесли но ти само ще продължиш да си го караш хахахахах Как те определя това питам?
  • 46 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "гост":

    Погледни света, преди да правиш глупави заключения. Бизнесът не върви. Пандемията се увеличава. Пари няма. Хората спират да пилеят за глупости.

    Коментиран от #51

  • 47 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Това ли ти е най-важното в живота бе Мики? Колко да си нещастен
  • 48 гост

    2 5 Отговор

    До коментар #39 от "Гост":

    Колите в "движение" нямат ама НИКАКВО значение , когато говорим за коли над 200 000 лева , купени нови !!! Щото такива се купуват точно по 200-300 годишно в България !!! И ако и това не знаеш , срещу ДОКАЗАНИ ДОХОДИ !!!! Иначе на втория ден имаш гости от НАП ,ама ти откъде да знаеш , като си мнооого далече от тия среди като и приятелчето ти драйфащия !!! Което значи , че над половината от тези са избрали Тесла и продължават да се увеличават !!! Преживей го , хахаха !!!

    Коментиран от #50, #53

  • 49 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Групичка сте вие. Ние сме мнозинство.
  • 50 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от "гост":

    Доказани в България друг път,. Ти от кое село си ма? Тука мога и летяща чиния да си купя и никой няма да ме бутне от къде са ми парите.
  • 51 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #46 от "Гост":

    Именно , не пилеят пари за пушилници , които след 3-4 години трябва да хвърлят в моргата , щото цената им тогава ще е точно такава !!! Само стой и гледай в следващите месеци кой ще продава !!!

    Коментиран от #55

  • 52 Използвай минало време

    2 2 Отговор

    До коментар #42 от "Гост":

    Тесла досега не можеШЕ да задоволи търсенето в цял свят само от една единствена фабрика в Щатите. Сега обаче има втора фабрика която да отговаря за най-големия автомобилен пазар в света, която се справя със задачата, въпреки кризата. До края на годината ще е построена и фабриката в Берлин, която догодина ще произвежда автомобили и за Европа. Досега Тесла нямаше средства за бързо разрастване, от тази година това вече не е проблем. Вече започна още две фабрики в Щатите и обмисля още и още. В момента наема и купува сгради за представителства в нови страни, което още повече ще увеличи предлагането, защото в момента страните в които има представителства се броят на пръстите на ръцете ти, за разлика от останалите производители, които имат представителства дори в никакъв пазар като България.
  • 53 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от "гост":

    Как да нямат значение, като ти определи 150 човека че били 1/3 от хората в България? Как го сметна това? Ние да не сме 450 население. Дори да махнем хората с ниски доходи както предлагаш, и да оставим само богаташите с пари за Тесли, пак са много ПЪТИ повече от 450. Че то само във Свищов сигурно има 450 човека, които могат да си купят Тесла. хахахахаха
  • 54 радев

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "Гост":

    Математиката не я знае.Спад 20% Х 5 год.
    е 0 броики.Статията е " катастрофално положение на немския пазар " от 05.07.2020г. коментар 22.Прочететете за да се уверите.

    Коментиран от #56, #60, #62

  • 55 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "гост":

    Ами аз гледам не от месеци, а от години и само виждам едни 4% в Германия и едни 2% в световен мащаб.

    Коментиран от #57

  • 56 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #54 от "радев":

    Четах ги и тях вицове. То момчето не знае как да си сметне бакшиша в баничаницата където чиракува, че спада на автомобили ще ми смята.
  • 57 Какво гледаш ти си знаеш

    1 2 Отговор

    До коментар #55 от "Гост":

    Нали предричаше, че Tesla ще изгуби пазарния си дял когато всички останали производители започнат да предлагат електромобили? Оправдаха ли се очакванията ти? Фалира ли Тесла, събирайки като за последно депозити от балъците? Остана ли Тесла нишов производител с намаляващ пазарен дял?

    Коментиран от #59

  • 58 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "гост":

    Тримесечието ли да гледам бе про3тьо?? Я виж за цялата история на този балон, колко е похарчил и колко е изкарал а! И моливите на инженерите си не може да плати.

    Коментиран от #77

  • 59 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #57 от "Какво гледаш ти си знаеш":

    Е почна се. Виждаш и сам вече. Това е началото на краха й.
  • 60 То пък ти много разбираш

    2 1 Отговор

    До коментар #54 от "радев":

    Ламарината на Tesla cybertruck не била твърда и еластична, защото един материал не можело да бъде хем твърд хем еластичен? А каква е ламарината, мека и еластична ли е или твърда и пластична?
  • 61 радев

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "Недей се подиграва на падналия":

    Ще поживеем ще видим какво ще стане.Тесла не вярвам да излезе скоро на печалба.Прекалено бързото разрастване увеличава много разходите.
  • 62 Математико инженер

    1 2 Отговор

    До коментар #54 от "радев":

    Я сметни колко години са от първа копка на седми януари до края на декември през същата година, които според тебе са най-малко две-три години? Тръгнал да се подиграва на останалите, че не можели да смятат!

    Коментиран от #65

  • 63 радев

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "Аха":

    Кола с дизелов мотор 90 к.с. разход 4.5л/100 км. ми е достатъчно.Най важното е цената.

    Коментиран от #64, #66

  • 64 Така мислиш сега

    3 2 Отговор

    До коментар #63 от "радев":

    Да погледнем в перспектива. Ако след 10 години, за същите пари можеш да си купиш електромобил 300 коня, вместо 90 коня дизел, а на всеки паркинг има по няколко зарядни станции, кой автомобил би избрал? На практика в момента избираш по-евтиния автомобил и по-добрата зарядна инфраструктура, но това е преходно. Всички сме съгласни, че засега електромобилите са за ентусиасти, но недей обяснява че не би карал по-мощен електромобил, ако не ти бърка в джоба и не се притесняваш къде да го зареждаш.

    Коментиран от #68

  • 65 радев

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "Математико инженер":

    Посочил съм статията с изцепката ти.Всеки може да види.

    Коментиран от #67

  • 66 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #63 от "радев":

    Ма докога ще ни обясняваш какво ти било достатъчно на теб , бе пациента с комплекс за величие , хахахха !!! На кой му пука и кой те пита най-важното ??? На тебе може и да ти стига трактор или танк , това значи , че света трябва да се съобразява с теб ?? Няма да го доживееш , не се хаби !!

    Коментиран от #93

  • 67 Изцепката не е моя

    1 1 Отговор

    До коментар #65 от "радев":

    Ама карай! Няма ли да коментираш своите изцепки? Ще ми отговориш ли накрая и на елементарния въпрос?С колко закъсня излизането на Тесла модел У от производство? Ще ми отговориш ли накрая, по-скоро да си отговориш за скоростта за въвеждане на нов модел от Тесла, да не говорим за строеж на фабрика за разширяването на производството на вече произвеждан модел, за който знаят всички подводни камъни и имат обучени работници? Ще те улесня. Представянето на модела беше на 15 март 2019 година

    Коментиран от #69, #73

  • 68 радев

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "Така мислиш сега":

    Ако ми е по джоба да бих си купил!
  • 69 радев

    0 2 Отговор

    До коментар #67 от "Изцепката не е моя":

    НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА!

    Коментиран от #70, #71

  • 70 Нали беше убеден, математик инженере

    2 2 Отговор

    До коментар #69 от "радев":

    Нали един модел не можеше започне производство по-бързо от две-три години? Май вече не си чак толкова убеден, защото доказателствата са много и те е срам да го признаеш. Според "агресивните" срокове, които бяха невъзможни, Tesla модел y трябваше да слезе от поточната линия през късната есен на 2020 година, като никой не повярва в тези срокове. Оставям на тебе да сметнеш колко е закъснението и колко бързо се движи Тесла в сравнение с всички останали производители. Знаеш ли колко време изтече от късната есен на 2020 година, след като от четири месеца модел У е в продажба? Можеш ли да смяташ математико ИНЖЕНЕР с много опит?

    Коментиран от #74

  • 71 Хайде като не те интересува

    1 3 Отговор

    До коментар #69 от "радев":

    Спри да пишеш глупости, по теми от които нищо не разбираш!

    Коментиран от #72

  • 72 радев

    2 0 Отговор

    До коментар #71 от "Хайде като не те интересува":

    Всеки има право да пише каквото си иска.Пак си махнал ника гост.

    Коментиран от #75

  • 73 радев

    1 0 Отговор

    До коментар #67 от "Изцепката не е моя":

    Всеки може да прочетр и да прецени!
  • 74 радев

    2 0 Отговор

    До коментар #70 от "Нали беше убеден, математик инженере":

    Я пак прочети заглавието!Май за срив нещо беше.

    Коментиран от #76

  • 75 Не съм гост

    1 3 Отговор

    До коментар #72 от "радев":

    Не се измъквай сменяйки темата. Може ли Тесла да произведе нов модел за една година? Може. Може ли Тесла да построи нов завод който да започне производство след една година, може. Може ли Тесла да строи по повече от един завод на година, може. В такъв случай какъв проблем виждаш с увеличаване на производството с 50% на година, господин инженер математик? Както виждаш ти давам конкретни примери от МИНАЛОТО, С КОИТО ТЕСЛА ВЕЧЕ СЕ Е СПРАВИЛА, а скоростта продължава да се увеличава заради опита и почти неограниченото финансиране, за разлика от липсата на финанси при решаване на проблемите за които давам пример.

    Коментиран от #78, #79, #86

  • 76 Поредният четящ заглавия

    1 2 Отговор

    До коментар #74 от "радев":

    Ами да беше прочел нещо повече от заглавието? Тесла не работила през половината от тримесечието, заради което продажбите паднали наполовина. Къде е изненадата или липсата на логика?
  • 77 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #58 от "Гост":

    Верно ли ?? И това ли е по твоята "математика" ??? Аз доколкото знам , пък да видиш и одиторите от борсата така казват за твое съжаление , Тесла досега няма ЕДИН ДОЛАР забавени , да не говорим за неизплатени заплати !!! Нито неразплатени суми на доставчици !! Пак според одиторите !! Отделно от това е направила почти всичките си акционери милионери , а половината от тях милиардери !!! За сметка на акционерите на любимците ти , дето от милиардери станаха милионери , хахахха !!!

    Коментиран от #85

  • 78 фен

    2 1 Отговор

    До коментар #75 от "Не съм гост":

    Стига плямпа че замириса на л*йна госте.
    Сменяш си ника но по стила на писане те разпознаваме.
  • 79 радев

    2 1 Отговор

    До коментар #75 от "Не съм гост":

    Не ми дреме гост.Момчето с Рено.Мечтателя на Тесла.

    Коментиран от #80, #84

  • 80 Марш тогава

    1 2 Отговор

    До коментар #79 от "радев":

    Ами какво правиш тук, като не те интересува Тесла?

    Коментиран от #81, #83, #90

  • 81 радев

    2 1 Отговор

    До коментар #80 от "Марш тогава":

    От къде ме гониш? Това да не ти е собственост.Мога да коментирам каквото ми харесва.На теб госте може и да не ти харесва.Ще си го преместя в другия крачол.

    Коментиран от #89

  • 82 Хайл

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣кво стана електричарски,що не ти искат теслата🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣кой да го иска тоя боклук-мъск го знае и за това дърпа пари от малоумниците в несвяст и влиза в пачка,а ти можеш само да си бъркаш в носа🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣или пак ЩЕ ЩЕ ЩЕ ЩЕ завода в берлин правеше ли коли не разбрахме,този в китай с теслата ли му правиха първа копка или с мотика🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • 83 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #80 от "Марш тогава":

    Смеем ти се на акъла🤣🤣🤣🤣🤣🤣 и те сочим с пръст🤣🤣🤣🤣🤣
  • 84 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #79 от "радев":

    А дали наистина има рено или беше голф,щото веднъж това писа🤣🤣🤣🤣
  • 85 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #77 от "гост":

    Колко ти е заплатата в тесла🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ако не е тайна де🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • 86 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #75 от "Не съм гост":

    Бухльо взехме те за мезе🤣🤣🤣🤣🤣🤣 мъск каза че ще ти даде последен модел тесла от новооткрития завод в Судан,ама някой друг път🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤪🤪🤪🤪🤪
  • 87 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Ти колко познати имаш с тесла,аз познавам много строители и дърводелци дето имат тесли,някои имат по няколко-големи и малки🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • 88 TSLA

    0 1 Отговор
    87 коментара? Изобщо не възнамерявам да ги чета (времето е пари), но ако тая енергия се впрегне в правенето на ток, ще захраните целия калифорнийски автопарк. Енергията също е пари. Що някои нямат? Щото си пилеят "парите" е затва ;)
  • 89 Това ли ти е оправданието

    3 2 Отговор

    До коментар #81 от "радев":

    И в гейбаровете ли така разправяш. Ходиш там, защото не те интересува? Нормалните хора не ходят на място, което не ги интересува и не спорят по такива теми.
  • 90 фен

    2 1 Отговор

    До коментар #80 от "Марш тогава":

    Къде изчезна теслар.да не режеш лентката на гигазавода в берлин?питка омеси ли солчица сложи ли?

    Коментиран от #91

  • 91 Много бързаш

    3 1 Отговор

    До коментар #90 от "фен":

    Сега копаят основите, лентата по Нова година.

    Коментиран от #92

  • 92 Хайл

    1 3 Отговор

    До коментар #91 от "Много бързаш":

    Коя нова година,календар има ли за тогава🤣🤣🤣

    Коментиран от #94

  • 93 Илона Сталер

    2 0 Отговор

    До коментар #66 от "гост":

    Много си се размечтал шушлек, къде си мислиш, че живееш.
  • 94 Твоите дружки помнят

    0 2 Отговор

    До коментар #92 от "Хайл":

    Точно така разправяха и за фабриката в Шанхай и за производството на модел У, ама сега смениха никовете, като някои дори се казват Хайл и продължавате със същите изтъркани глупости. Така беше и миналата година и преди две години преди три години и преди пет години, ама Тесла си увеличава всяка година продажбите с 50%, без да и пука за вашето мнение.

    Коментиран от #95, #96, #97

  • 95 Хайл

    3 0 Отговор

    До коментар #94 от "Твоите дружки помнят":

    Я пак че се оплете в лъжите-нали ЩЕ строят щото копали с теслата основи...завода в Чад готов ли е вече,ЩЕ произвежда ли коли като този в Судан.ме мислиш ли че медта в Мозамбик е по-качествена за ел мотора и ЩЕ вдига до 100 км/ч за 1,76 сек...ако е с тапицерия от пингвини ЩЕ трябва ли да монтират отопление...аз Хайл питам
  • 96 фен

    1 0 Отговор

    До коментар #94 от "Твоите дружки помнят":

    Сигурен ли си.50% за колко години

    Коментиран от #99, #100

  • 97 Хайл

    2 0 Отговор

    До коментар #94 от "Твоите дружки помнят":

    ТИ ЛИЧНО КОЛКО СПЕЧЕЛИ ОТ ТЕСЛА-пиши с конкретни цифри без да разтягаш локуми и да си смучеш пръстите докато се чудиш ква лъжа да измислиш

    Коментиран от #98

  • 98 дизела

    2 0 Отговор

    До коментар #97 от "Хайл":

    Само дрънка глупости.Може да е дърводелец щом само тесли са му в главата.
  • 99 Сигурен съм

    0 0 Отговор

    До коментар #96 от "фен":

    От 5 години насам
  • 100 50%

    1 1 Отговор

    До коментар #96 от "фен":

    Около 50% ръст на продажбите спрямо предходната година, 5 поредни години подред. Малко ли ти се струва?

    Коментиран от #101

  • 101 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #100 от "50%":

    Ехеее първата година 50 "коли" после 75...те до 2050 ще направят 1100 с тези 50% темпов ръст на производство.А колко успяха да пробутат? Ти ако беше на 18 г щяха да те излъжат,ама добре че са вашите да не се съгласят...2030 г можеш да си я вземеш сам модел от 2010 г за 2000 лв ама ще ти трябват пари за батерия...много пари🤣🤣🤣🤣🤣

    Коментиран от #102

  • 102 Не си познал

    0 2 Отговор

    До коментар #101 от "Хайл":

    2015 бяха 50 000 продажби, тази ще са 400 000, догодина 600, 22ра 900, 23та 1,4 милиона, а 24та над 2 милиона - повече от Мерцедес и BMW. И това при 50% ръст, а той е повече, дори в предишните години.

    Коментиран от #103, #105

  • 103 Хайл

    2 0 Отговор

    До коментар #102 от "Не си познал":

    Пак има ЩЕ 🤣🤣🤣🤣🤣
  • 104 Ти говориш за ЩЕ, не аз.

    1 2 Отговор
    Опорката не върви. Ти говориш за 2050, не аз.

    Коментиран от #106, #107

  • 105 фен

    0 0 Отговор

    До коментар #102 от "Не си познал":

    Дали ще могат да поддържат 50% ръст
  • 106 Хайл

    2 0 Отговор

    До коментар #104 от "Ти говориш за ЩЕ, не аз.":

    Видя ли се колко си зле
  • 107 Хайл

    2 0 Отговор

    До коментар #104 от "Ти говориш за ЩЕ, не аз.":

    Това кой ги писа тия "ЩЕ" 2015 бяха 50 000 продажби, тази ще са 400 000, догодина 600, 22ра 900, 23та 1,4 милиона, а 24та над 2 милиона - повече от Мерцедес и BMW. И това при 50% ръст, а той е повече, дори в предишните години....не съм ги писал аз,а ти...завода в Гана колко ЩЕ произведе догодина,този в Габон колко"ЩЕ" произведе🤪🤪🤪🤪🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Коментиран от #109

  • 108 баджак

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "ДГД":

    Има кой. Но не и такива голтаци като теб.
  • 109 Това беше отговор за 2050 година

    1 1 Отговор

    До коментар #107 от "Хайл":

    На мнението което ти написа ПРЕДИ това. КАКТО ВИЖДАШ АЗ СЪМ ПИСАЛ ДО 2024 А ТИ ЗА ОЩЕ 25 ГОДИНИ ОЩЕ НАПРЕД. Не мога да се меря с тебе да предсказвам за 30 години напред с ЩЕ, ограничавам се до три-четири години спрямо настоящите тенденции.

    Коментиран от #111

  • 110 ГОСТ 1

    1 1 Отговор
    Чудя се,кога ли ще се спука балона Тесла.

    Коментиран от #112

  • 111 Хайл

    2 0 Отговор

    До коментар #109 от "Това беше отговор за 2050 година":

    А ти СИГУРЕН ЛИ СИ , че до 2024 г ЩЕ са тези цифри? Голям гадател си бил-Нострадамус ряпа да яде спрямо теб...предсказателю🤣🤣🤣🤣🤣що не предскажеш числата от тотото с тези ти възможности🤣🤣🤣🤣

    Коментиран от #113, #114

  • 112 Е как кога

    0 0 Отговор

    До коментар #110 от "ГОСТ 1":

    Той се пука вече 10 години. Всеки месец оттогава насам. Питай антиелектриците. Другия месец ЩЕ се спука.
  • 113 Сигурен съм че не са това числата

    1 2 Отговор

    До коментар #111 от "Хайл":

    Ако сметнеш 50% ръст от 2015 година, когато Тесла произведе 50 хиляди автомобила, за 2019 година трябваше да има произведени 250 хиляди автомобила, а бяха произведени 370 хиляди. Както виждаш, прогнозата за 2024 година е доста песимистична. Вероятно продажбите ще са много повече. Особено, ако дотогава излязат планираните китайски и европейски хечбеци за около 20 хиляди долара.
  • 114 Даже може да се обзаложа

    0 0 Отговор

    До коментар #111 от "Хайл":

    Точно преди кризата през последното тримесечие на миналата година, Тесла достави рекордните 112 хиляди автомобила, като китайската фабрика току-що беше отворила точно в края на тримесечието. Сега с две работещи фабрики съм сигурен, че Тесла ще подобри този рекорд още през следващото тримесечие. Искаш ли да се обзаложим? То свършва скоро и ще видим кой от двамата греши?