Last news in Fakti

29 Септември, 2012 12:02 10 135 47

G-Power тъпче с анаболи BMW 1er

  • g-power-
  • bmw-
  • 1er-
  • g1 v8 hurricane rs-
  • тунинг

 

След като причиниха тежки мутации на почти цялата баварска гама, автомобилните фундаменталисти от G-Power очаквано посегнаха и на най-малкото (за момента) BMW. Както може да се предположи от визитката на тунинг ателието от Аутенцел, G1 V8 Hurricane RS е най-бързата "единичка" на планетата.

Под предния капак на джобния изтребител се кипри V-образен осмак от M3 E9x, съчетан с трансмисия  DCT. За да се побере цялата анаболна апаратура в коша, инженерите на G-Power създават механичен компресор специално за целта на проекта.

Нагнетателят добавя 180 към 420-те к.с. на мотора, с което табунът закръгля 600 коня при  7 800 об/мин и 580 Нм 3 900 об/мин. Максималната скорост надхвърля 330 км/ч, а 100 км/ч от място се достигат за 4.4 секунди. Недотам впечатляващият спринтьорски показател се компенсира напълно от ускорението до 200, което отнема 12.7 секунди.

Освен поръчковия  компресор T1-523 ASA сред модификациите по колата си струва да бъдат отбелязани алуминиевото окачване на двигателя, новата охладителна система, състезателният въздушен филтър и изцяло подмененият изпускателен тракт от неръждаема стомана.

20-цоловите джанти G-Power Silverstone Diamond са обути с гуми Michelin Pilot Super Sport с размер 255/30 ZR20 отпред и 295/25 ZR20 отзад. Спирачките са поверени на Mov’it, които доставят 396-милиметровите въглеродно-керамични дискове.

Окачването G-Power Clubsport включва регулируеми пружини и амортисьори с променлива твърдост. Лагерите и втулките позволяват изменения в напречния наклон на гумите в зависимост от моментните нужди.

От G-Power са снабдили баварската единица с преден капак от въглеродни нишки. Спойлер от същия материал укротява донякъде задницата. Салонът пък е изпипан на ръка от алкантара с най-високо качество.

Екстремисткото BMW 1M Coupe става поредното попълнение към списъка с рекордьори от Аутенцел. G-Power вече държат титлата за най-бърз седан (M5 Hurricane RR), най-бърз автомобил с газова уредба (M5 Hurricane GS), най-бързо комби (M5 Hurricane RS Touring) и най-бързо четириместно купе (M6 Hurricane RR).

 G1 V8 Hurricane RS ще бъде произведен в ограничен тираж от 30 екземпляра, с които ще бъде отбелязана 30-годишнината на G-Power. Цената на всяка от тези единички е 141 176.80 евро без данъци и такси.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Bobi XXX

    1 1 Отговор
    Искам го!!!!!!! :) Голям звяр, голяма машаина! ;)
  • 2 кик

    2 2 Отговор
    за тез пари ще си взема бентли...вижте му педалите на тва не са променяни от 20 години еднии и същи са...как не ги направиха алуминиеви бре
  • 3 Bobi XXX

    1 0 Отговор
    * машина ...

    Иначе, да. Колегата ми също каза, че ако разполага с подобна сума пари, би си взел Ferrari.
  • 4 Радо Белчев

    3 0 Отговор
    Не съм фен на BMW но точно това купе ми харесва доста :) има доста дизайнерски вид но интериора е както на всяко останало BMW за показателите са добри като за малко спортно купе :) което е перфектно за градска гъзариика :)
  • 5 Bobi XXX

    3 0 Отговор
    Мен лично много ме кефи цялостното излъчване на колата и въобще купищата модификации, които са направили по модела. :)
  • 6 Кофти

    2 1 Отговор
    Абе ОК е, яка машинка (като изключим грозната тапицерия), всичко 6, ноооо докато не видях цената.. За тези пари и аз бих си взел нещо друго, лично мнение :)
  • 7 мирослав борисов

    3 2 Отговор
    за тия пари ще взема GTR-NISMO БЕ тия от бмв съвсем откачиха -хаххаххахахха

    Коментиран от #8

  • 8 Кристиян Марков

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "мирослав борисов":

    "ТИЯ" от БМВ ли ?? ТИЯ от G-POWER преработват серийните автомобили..
    И всеки пише.. аз бих си зел Ferarri, bentley, bugatti..
    Аз пък бих си взел нещо което мога да поддържам в момента и да му се радвам, и бих оставил мечтите настрана. Колата е доста силна и добре потготвена.. евала на G-POWER!
  • 9 кик

    3 1 Отговор
    до 8 ако си мислиш 4е това ще е по евтино от потдръжката на бентли жестоко се заблуждаваш.....
  • 10 W164

    4 1 Отговор
    за толкова пари аз бих си взел МЕРЦЕДЕС СЛС който е само със 29 коня по малко но е по бърз от тая грозотия която ускорява до 100 за 4.4 а СЛС-А за 3.7

    Коментиран от #15

  • 11 Катерицата

    1 1 Отговор
    Голяма резачка!
  • 12 rokera_54

    2 2 Отговор
    stiga ste pluli kolata e qka nemoga da q imam ne tezi koito mogat da si q pozvolqt da si q zemat mislq 4e nqma da e edinstvenata v garaja im. taka 4e koy kvo bi si zel v tqh na masata
  • 13 fesel

    2 2 Отговор
    Тея от 850 нагоре си направиха дизайна на всички автомобили под всякаква критика ... Супер грозното :X
  • 14 Веско

    2 2 Отговор
    Готина машинка,но за тези пари се сдобивам с Рейнч Роувър спорт...
  • 15 Тодор Пенев

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "W164":

    Само че СЛС-а е 400 000лв, а това е 360 000лв. Не че разликата е огромна, но от това ще бъдат произведени само 30 екземпляра, а СЛС може да си купи всеки срещу дадената сума :)
    П.С: Нямам нищо против Мерцедес даже ми харесват много.. просто отбелязвам

    Коментиран от #18

  • 16 rsr_88

    2 1 Отговор
    nqma smisal ot izli6ni komentari BMW 3-te bukvi za du6ata 3-te znaka ot sadbata da bavarec e kolata
  • 17 Киселото грозде

    2 1 Отговор
    Много от Вас господа бихте си взели ама най - вероятно няма да си вземете, не заради грозната тапицерия или старите педали а поради липсата на достатъчно средства.
  • 18 W164

    1 2 Отговор

    До коментар #15 от "Тодор Пенев":

    мерцедеса е 313 000 лева без ддс а с ддс е 375 000 лева.ако ще и 3 бройки да са си остава грозно.друго си е да караш 6300 кубика а не 4000

    Коментиран от #25

  • 19 GOLF GTI

    2 5 Отговор
    Tva g-power e super nekachestvena dorabotka.Karal sam takava,moje da izkara maximum nqkolko karaniq bez remont.Nz kolko golqm balak trqbva da si che da si kupish BMW che i G-power.GOLF GTI vuv vsqko otnoshenie e po dobar,a i mackite mn go haresvat

    Коментиран от #21

  • 20 520 зендер

    3 1 Отговор
    Кво ,кво билоооо.....Г-Пауър държат титлата за макс скорост на седан купе и комби както и на газ.И като я държат тогава къде се вписва Пластмаската гт-р.Абе то е ясно че говорим за тамагочи ама все пак аз да попитам-неук съм.Белким някой джигитаец-фен да ме светне..Абе не ви ли е ясно че когато става въпрос за премиум-тунинг,значи става въпрос за мноооооого пари и за класа.Изобщо,ама изобщо не ми намесвайте пластмасовите си играчки от Джапания.Пък на всичко отгоре трудно е да ги видиш в България.Щото на мода са премиум -рендетата а не псевдо-пластмасите които са изгодни с цената си.

    Коментиран от #28

  • 21 Венцислав Кацарски

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "GOLF GTI":

    Брао мой човек каза им го както трябва !
  • 22 "НЕ" на глупостта

    1 0 Отговор
    Прост бек, що не вземеш поне на кирилица да пишеш бе, смешник?За какво иначе имаме собствена азбука?Неук и прост си, което си и личи от думите ти!!!
  • 23 Хи Хи

    0 0 Отговор
    Хубавата кола е като хубавата жена, трябва да я погледнеш отпред и отзад. Какво забелязваме тука?
  • 24 hienata

    3 0 Отговор
    Хора които не са виждали на живо жълтия капак на V8 с надпис G-Power, не са виждали салон от алкантара с най-високо качество, просто не могат да разберат за каква кола става на въпрос. Тази кола е от друго измерение и има данни като Порше 911 , а е на половината от цената му и е почти толкова луксозна. А звука който вади е нещо невероятно. Имах възможност да разгледам M5 Hurricane RR и шапка им свалям на хората от G-Power. Вярно BRABUS правят страхотни доработки , но тия като да са по-добри (мое мнение)
  • 25 Константин Дичев

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "W164":

    1-во СЛС-а е с обозначение 6.3 но е 6208 кубика,2-ро прави упражнението до 100км/ч за 4 секунди и 3-то БМВ-то ще го разцепи навсякаде освен ако ЗКУ-то е калпаво.Всички гледате цифри но не там е истината,който е карал АМГ и М-ка знае за какво говоря!!!
  • 26 Jack

    0 0 Отговор
    Каква класа имаш ти с дъртия си дизелов трактор?
    Не ти стигат паричките за тамагочи мой човек така че си трай.
    Просто си поредният хейтър който няма представа от истински коли.
  • 27 мнение

    1 0 Отговор
    БМВ както се вижда и от коментарите е любима марка на простолюдието стремящо се да покаже някаква уж класа.Естествено G пауър използват този факт за да изкарат пари.
    Ако БМВ правеха автобуси щеше да има и рекорд за най бързия автобус.Безсмислени рекорди.
    Естествено на писта има много коли които буквално ще смачкат тези самоделки защото двигателят и кожата в салона не са единственото за да бъде една кола определена като спортна.
    Но целта на БМВ не е реална спортна кола а по скоро показност и демонстриране на някаква уж класа.
    Класа могат да имат Астън Мартин,Ферари,Ролс и т.н.
    БМВ може само да имитира.
  • 28 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "520 зендер":

    Zendere пак плюеш неподготвен. Това че са го напомпали до 600 к.с изобщо не го прави нещо уникално, или нещо изтъкващо класа или стил или не знам там какви други душевни изживявания получавате от тая марка. В един истински спортен автомобил най-важен е баланса, мощността в даден момент може да идва и в повече. Едно домашно доработено субару импреза комби от 94-та правеше 0-100 за 3.7 секунди с 400к.с. това бмв е по-бавно а е с 600. Тия цифри са без абсолютно никакво значение. А що се отнася до GT-R. Ами че той GT-R-a на пистата на топ гиър бие Бугати вейрон а той е с 1000к.с. Как го мислиш 550 с/у 1000? Смъмри някъф човек че намесил 'пластмасовото тамагочи' в статията за свещенната марка. Нисмо мой човек не е шега работа. Става въпрос за състезателната дивизия на нисан участвала в истински шампионати, а не като G-power в гонки по аутобаните. Колкото и да е хубава тая единичка, просто няма място за сравнение в техническо отношение с GT-R, още повече с Nismo.
  • 29 +++++++++++

    1 0 Отговор
    Колега трудно ще обясниш на зомбирания фен на БМВ "Зендер" , който освен на БМВ на друго не се е качвал.
    Той горкия сега кара някаква дизелова кошница и дава мнения кое било тамагочи.Ами той първо е технически неграмотен за да оцени какво правят Nismo например.Още по трудно би осъзнал какво означава Аиртон Сена да направи настройка на шаси (NSX) има още много примери.До ден днешен такива коли правят смешни уж съвременни модели с претенции за "класа" с два пъти по големи мотори и като обем и като мощност.
    Но както беше казано простолюдието иска евтини зрелища и БМВ ги дава.За познавачите е ясно че това е само трик и могат само да се смеят на вярващите в мита БМВ.
  • 30 520 zender

    1 0 Отговор
    И към двамата-Всеки знае какъв безспорен спортист е ГТ-Р.Аз не го отричам.Всъщност най-впечатляващото поне според мен в Нисан ГТ-Р е можеби технологията за стартиране.Незнам дали другите марки я имат или не.Незная ако я имат защо не я използват.Просто като зомбиран беемвист за мен е пластмасова играчка излязла от пакет с пуканки.Всъщност всяка азиатска кола за мен си е едно тамагочи.Зная че НЕ съм прав!!!Ноооо ,не мога да се променя-просто такова ми е закостенялото схващане.Дори незная какво е нисмо,ама честно.Ииииии,пич,качвал съм се на доста коли-притежавал съм немски италиански и френски.Японска кола има брат ми-еми тамагочи е за мен.Неимформативен волан муден двигател и се чупи като всички коли на които съм се качвал-не е по-надеждна от останалите.Хей господин плюс-Какво да ти кажа за нсх-а.Мисля че стандартно беше със 280кс-няма да се ровя и да проверявам-и кво.Ако ще и господ да е настройвал шасито-кво от това.Естествено че Сена ще го настройва-нали за хонда караше или бъркам.То оставаше и БМВ да кара.НСХ има впечатляващи форми-не го отричам-но няма продажби.Не се е търсила много.Стига ве-че аз по-често срещам Ферари отколкото НСХ.И то кой знае кво-280кс от 3 литра обем ли беше там кво беше-забравил съм.Помня че бях малък като излезе тоя модел на хонда-японския конкурент на феро.Както и да е.В заключение мога да кажа че БМВ си е уличен хулиган,тва е..Автора го е написал-с тази мощност до стотачката ускорението е слабо но пък компенсира до 200..На мен този тунинг ми харесва което не означава че трябва да ви харесва и на вас.

    Коментиран от #33, #34

  • 31 +++++++++++

    0 0 Отговор
    За пореден път показваш пълна липса на знания относно автомобилните технологии.
    Че си закостенял всички го знаем,че говориш наизуст за коли които дори не си виждал а камо ли карал.За теб и болидите от Формула 1 са пластмаси защото нямат кожа и стил и използват композити.
    Подобна кола е и ГТР , в нея има толкова технология колкото БМВ няма да има и след 10 години.Там са творили истински инженери и са вложили най доброто от себе си.Няма евтини трикове както при БМВ за зарибят такива като теб.Това е кола убиец на хулигани.Това е самурай , който с един удар отрязва главата на "хулигана" БМВ.
    А що се отнася до NSX това е кола създадена за да се мери с най доброто за времето си и го прави.
    Сена участва активно в изпитанията и настройките на шасито.И до днес това шаси се определя като едно от най добрите постижения въобще в автомобилната история.
    Освен това това е най здравата и бездефектна спортна кола правена някога.Сравнена с БМВ 850 от това време тя е на светлинни години напред като технологии и изработка.
    Само простият факт че 22 годишна такава кола не можеш да намериш под 30 000 евро трябва да ти говори колко се е търсила.
    БМВ 850 от това време можеш да намериш за 4000 евро без проблем.
    Толкова струват "уличните хулигани" като излязат от мода.
    Класата и след 20 годии си държи цената.Ти продължавай да си харесваш конфекция , но за да казваш кое било тамагочи ти трябват доста повече познания за автомобилите от тези ,които имаш в момента.

    Коментиран от #35, #37

  • 32 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор
    vijte tova zverche i posle mi hvalete Golf.xaxa
  • 33 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "520 zender":

    Само 280 конски сили са, защото тогава японските автопроизводители подписват пакт, в който се споразумяват мощността на колите им да не надхвърля 280к.с. Именно заради това, това е и периода с най-добрите японски коли. Защото когато имаш лимит на мощността ти вече не можеш да правиш евтин конкурент който да доминира на пазара като просто му напъхаш огромен мотор с много коне. Започваш да мислиш в друга посока, за технологий, по-леки материали, други технически решения, системи, алуминиево шаси (NSX), Atessa (Nissan GT-R), V-tec (Honda), и какво ли още не само и само да направят колата по-бърза от конкуренцията. Тогава се раждат лично за мен най-добрите японски коли някога а именно mazda rx7, nissan GT-R R32 (най-истинската годзила), honda NSX, toyota supra. Като rx7 все още не е побеждавана в touge шампионата на пистата в Gunsai при краля на дрифта. Дори последния GT-R беше по-бавен. Освен че японците са най-големите маняци на тема бързи коли и доработки те държат най-доброто за вътрешния си пазар. Дори едни и същи модели предназачени за европа, примерно, имат разлика в материалите в сравнение с тези предназачени за вътрешния им пазар. Именно затова цяла Америка лудна по import тунинга. Относно единичката: Доработките които аз бих направил са олекотяване на предницата (по-лек капак, калници и броня, преместване на акумулаторът отзад както и част от съдовете със сапунчета :D с цел изместване центъра на тежестта по назад) съвсем малко увеличаване на заводска
  • 34 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "520 zender":

    продължение:
    увеличаване на заводската мощност с цел по-добър throttle response, разбира се окачване и гуми, спортни свръхлеки седалки. Олекотяване на покрива и горната част от интериора с цел по-нисък център на тежестта и така нататък. Това е моето разбиране ако ще е бегачка да е бегачка - пистов спортист, а не кола за пазаруване с 600к.с и кожен салон.
  • 35 Toйота

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "+++++++++++":

    А ти не си ли закостенял! Хората поне си го призъават. Стига сте говорили за някакви нещастни автомобилчета! Тойота си е номер 1. Ама намаляли им бил и продажбите в Америка, Европа и Аъия, но в япония си номер едни така че Гледайте си бараките аъ карам ТОЙОТА.
  • 36 някой

    1 0 Отговор
    Карай си бе кой те спира. Само недей да говориш за нещастни автомобилчета , че от такива разбирачи като те до гуша ми е дошло.
    Знаят само къде е вратата и кормилото и готови специалисти и авторитети да казват кой бил номер1.
    Остави хората ,които разбират да обяснят нещата и чети може да научиш нещо полезно.
  • 37 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "+++++++++++":

    Всъщност...,аз съм от тия дето карат-знанията и разбиранията ги оставям на такива като теб.Ти ги знаеш какви са им технологиите на японската сила.Аз само искам да напомня че това тунинг атилие прави автомобили които държат рекорда за най-бързо купе седан и комби както и на газ.От това ,като един елементарен беемвист правя заключение че тунинг майсторите на Нисан Скайлайн ГТ-Р не искат или не могат или не им е за цел да постигат висока скорост.Все пак при положение че всяко БМВ залага на премиум претенции и обноски и разполага със всякакви екстри които в повечето случаи само тежат на автомобила,бих казал че тези тунинг майстори са се справили много добре.Не че неможе и по-добре.Напротив.Но лично моята философия е -много мощност комбинирана със лукс.Така виждам аз нещата и именно за това обичам пета серия.В случая-M5 Hurricane RR.А пък 850...момко както много пъти съм писал тука е едно много добро ГТ.Ама много добро.Лично за мен по-добро от SL 500.Не ангажирам никой с моето мнение.Какво да ти кажа за НСХ-а.Поразрових се из европеиските авто къщи.Държи цена ама е по-рядка и от Ферари.Тоя автомобил просто не се е продавал -причината не я зная.За разлика от него,850 се призвеждаше 10 години и се харчеше добре и предполагам че е струвал повече от хондата.Дааааа даааа-зная дежурните заключения:умните и високоинтелектуалните хора карат японски коли а пък тъпаците карат БМВ.Е щом това те успокоява-така да е.............

    Коментиран от #43

  • 38 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    Това не е кола за изискани джентълмени, това е кола за прошляци спечелили преди два дни от тотото и не знаещи какво да си правят парите. Истинския баровец с много евра в сметката ще се качи на АМГ-то и ще си кара, а може и за някое от незаконните деца да купи тази въшка, да се забавляват. А останалите, вие дето само пишете, а нямате като мен евро/доларови/швейцарскофранкови сметки с много нули карайте Голф/Нисан на ГАС/МЕТАН.

    Коментиран от #39, #42

  • 39 Чики

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "ВИП АМГ":

    Работиш, като шофьор в градския транспорт, предполагам?

    Коментиран от #41

  • 40 читател

    1 0 Отговор
    Zender покажи ми рекорд на Нюрбургринг от тази фирмичка.Иначе тунери много и най различни , да сложиш един надут мотор на нещо не те прави уникален.
    На права линия всички са големи герои , но на пистата БМВ хич го няма.Не е необходимо да разбираш много от технологии за да забележиш това.
    И прав си ново БМВ 850 беше по скъпо от Хонда NSX но сега 20 години по късно Хонда е поне 5 пъти по скъпа от баварския кош който вече се разпада.
    И обявите са малко защото никой не иска да продава.Това е кола легенда и наистина е за познавачи а не за бекове дето се дуят по пътя на пеперудките.
    Всеки си избира от кои да бъде.
  • 41 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Чики":

    opredeleno e shofior na ikarus.xaxa
  • 42 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "ВИП АМГ":

    pak si se izlojil.niamash li si p...a dasi igraesh.
  • 43 VW_фен

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "520 зендер":

    Цендер, Добре те разбирам и абсолютно съм съгласен с теб, но не съм съгласен, че интелегенцията кара японски автомобили! В една предишна статия за "Най - вулгарните шофьори карат БМВ" бях описал моя житейски опит! Ти сам каза веднъж че си закостенял а аз смятам че си такъв, но с покритие! За всички, а според мен е един и се логва като Дошо, Гошо, Лошо и т.н. и пише едни и същи глупости за немските автомобили; Карай си японската каруца с колкото си искаш агресия :) НЯМА ДА МЕ СТИГНЕШ! За всички които обичат да шофират със Здраве!
  • 44 VW_фен

    0 1 Отговор
    ВИП АМГ, това не се отнася за теб и хора като теб, които просто се качват на АМГ-то и минават с пълна газ през локвата за да измият така или иначе намокрените от дъжда аграри чакащи автобус от градския транспорт или паркираната детска играчица БМВ 750i, която си купил за Племенника си, за ада му покажеш каква кола да не си купува когато баща му почине и той наследи голямото наследство на родата ти!

    Коментиран от #46

  • 45 БМВ

    1 0 Отговор
    Карай си голфа и си стой в Перник , няма нужда да пишеш глупости знаем какви субекти карат Фолксваген. Вярно простотията няма стигане Голфо е номер 1.
  • 46 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "VW_фен":

    choveche ti mai si na mnogo silni medikamenti.
  • 47 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор
    krasota