Last news in Fakti

21 Юли, 2020 09:52 6 014 21

Skoda Scala стана роудстър

  • skoda-
  • slavia-
  • scala

Студенти от дизайнерската школа на Skoda в Млада Болеслав представиха официално седмия си концепт. Стилният роудстър е кръстен Slavia в чест на велосипедите, с които започват бизнеса си основателите на компанията Вацлав Лаурин и Вацлав Клемент.

Skoda Scala стана роудстър

Откритата Skoda е построена на базата на хечбека Scala. Покрив и задна седалка изобщо не са предвидени, а шасито е усилено, за да издържа по-големите структурни натоварвания.

Skoda Scala стана роудстър

В задната част на каросерията има две "гърбици", вдъхновени от състезателния прототип Skoda 1100 OHC от 1957 г. На задния капак е монтирано дискретно антикрило.

Skoda Scala стана роудстър

Slavia има 20-цолови колела от Kodiaq RS и спирачки от Octavia RS. Подсветката под каросерията грее във фирменото зелено на Skoda или някой от трите цвята в чешкото знаме. Роудстърът има седалки Sparco и аудиосистема с мощност 2 250 Вт.

Skoda Scala стана роудстър

Студентските прототипи са ежегодна традиция за дизайнерската школа на Skoda. Сред досегашните проекти са пикап Kodiaq, кабриолет Karoq, двуместен Citigo, пикап Fabia и бъги на базата на Citigo.

Skoda Scala стана роудстър

Skoda Scala стана роудстър

Skoda Scala стана роудстър

Skoda Scala стана роудстър

Skoda Scala стана роудстър

Skoda Scala стана роудстър

Skoda Scala стана роудстър


Поставете оценка:
Оценка 5 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 карчи

    29 13 Отговор
    Частта зад седалките направо съсипва колата, аве като цяло има нещо недодялано ! Да опитат пак !
  • 2 Бертоне

    26 16 Отговор
    Прилича на пън,дялан с тъпа секира.
  • 3 Karaorman

    24 2 Отговор
    Мшадежки автомобил да си на 20 и да обикаляш на воля из прекрасната България
  • 4 Рто

    14 17 Отговор
    Е такава грозутия не бях виждал отдавна!

    Коментиран от #8

  • 5 Франкоффон

    15 14 Отговор
    Отврат
  • 6 6442

    20 6 Отговор
    Да подчертаем, че в статията пише СТИЛЕН. Аз стил не виждам!
  • 7 Бензин в кръвта

    10 6 Отговор
    Е големи разбирачи , просто ужас.
  • 8 Чукча

    7 4 Отговор

    До коментар #4 от "Рто":

    Погледни се в огледалото
  • 9 vasik atanasova

    13 9 Отговор
    опитали се да направят ауди тт
    ама това за нищо не става
    шкодилак )))))))))))))))))))

    Коментиран от #18

  • 10 qwerty

    3 7 Отговор
    Пресюдпочитам бийтъл 1.8т. кабрио.
  • 11 чуждопоклонник

    8 0 Отговор
    Ама пък е "роудстър" еееей! Не е Пенка не е Станка...
  • 12 ядосан

    5 4 Отговор
    Очаквайте и дачия да пусне подобна повърня! Има стил колкото и цигански катун точно като дачията и тези който я карат!
  • 13 осведомен

    6 1 Отговор
    На Даскалов от Русе сглобяемите недоразумения който се опитваше да пробутва из Европа изглеждат къде къде по-стилни!
  • 14 Иво

    3 1 Отговор
    До 12 и 13.Уважаеми разбирачи, първо се научете правилно да боравите с буквата Й и после давайте мнение по каквито и да е въпроси.
  • 15 Нане

    3 0 Отговор
    Абе то всичко убаво - марка като марка, качество, много добро изпълнение на моделите до тук. Но пък роудстър.... ммм,нещо тука не я бива в това отношение.
  • 16 Джуган

    5 1 Отговор
    Имам чувството че предницата и задницата са от различни коли и са ги заварили в средата. Грозно....
  • 17 Пръднах си в каскета и стана кафяв

    3 0 Отговор
    Важното е че има аудио система 2 250вт.😭👻Аз имам един касетофон от 1991г.на него пише че 1300w и вдига до 100 за 3.2 секунди.Като надуя няква зурна кючек и ми пада бушона.
  • 18 123

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "vasik atanasova":

    Пак се прояви старата българска черта - специалист по всичко. И колко нови Шкоди кара, че се изказваш? Най-много обичам коментари от хора виждали отблизо най-много 120л. Вероятно караш А3 1.8 150 к.с. и това е връх на технологиите за теб.

    Коментиран от #19

  • 19 Komapak

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "123":

    Шкода е била кола преди да мине под шапката на ВАГ. Сега си е просто евтин фолксваген. Никаква собствена визия или изцепки. За бюджетна кола е по-добре от Дачия и.... дотам. Дори дизайнерите им не смеят да се отклонят кой знае колко от правата немска линия. И резултата е налице. Нещо като нищо.

    Коментиран от #21

  • 20 Жбъц

    1 0 Отговор
    Какъв измислен роудстър е това, в роудстъра задника ти е почти на задния мост, имах BMW Z4, като завивах имах чувството че съм близо до оста на махало, предницата се движи наляво-надясно а аз съм почти неподвижен.,..
  • 21 Иван Лендъл

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Komapak":

    Карал съм почти всички нови модели на "Шкода" и съм изключително доволен от тях. Ползвал съм ги по линия на наети автомобили и се представят доста добре. Дори евтин "Фолксваген"", икономиките притежават своя типично чешки чар и всъщност са удобни, приятни за каране и комфортни. Какво повече като за масов автомобил за 30 - 35 хил лева? Шофират се и от немалко германци, които нямат проблем с парите, но не искат да инвестират в нещо, което остарява бързо и губи от стойността си като автомобил, вместо в недвижими имоти например. Роудстърът е интересен студентски проект и няма да бъде пуснат в производство и продажба, така че грозно или не, няма да се притеснявате от него на улицата. Жалко иначе, с удоволствие бих го покарал седмица-две.