Last news in Fakti

29 Юли, 2020 10:37 31 263 65

Продава се осемцилиндрова кагебейска "Волга" в идеално състояние

  • газ-
  • газ-24-34-
  • волга-
  • кгб-
  • догонялка

В руския гр. Одинцово недалеч от Москва се продава рядък ГАЗ-24-34, произвеждан в ограничени количества за нуждите на специалните служби на СССР. Цената на осемцилиндровата "Волга", наричан от руснаците "догонялка" ("настигачка"), е 2 300 000 рубли (малко над €27 000).

Продава се осемцилиндрова кагебейска "Волга" в идеално състояние

В периода от 1985 до 1993 г. са произведени само 244 такива седана. Продаваният екземпляр е от 92-ра и от тогава досега е изминал едва 57 000 км.

Продава се осемцилиндрова кагебейска "Волга" в идеално състояние

Кагебейската "Волга" се намира в оригиналния си заводски вид и прекрасно техническо състояние. Съхранявана е в топъл гараж и всички системи работят безотказно.

Продава се осемцилиндрова кагебейска "Волга" в идеално състояние

ГАЗ-24-24 и ГАЗ-24-34 са произвеждани в специален цех по технология, използвана за лимузините "Чайка". На външен вид не се различават от серийните "волги" и обикновено са боядисани в ненатрапчив цвят. Единствената забележима разлика в салона е леко извитият в основата си скоростен лост.

Продава се осемцилиндрова кагебейска "Волга" в идеално състояние

Двигателят е 5.5-литров V8 ЗМЗ 505.10 с мощност 195 к.с. Съчетан е с тристепенна автоматична трансмисия, но въпреки това някои от колите имат три педала, два от които работят като спирачка.

Продава се осемцилиндрова кагебейска "Волга" в идеално състояние

В сравнение със стандартния ГАЗ-24 "догонялките" имат усилени пружини, по-дебел стабилизатор на напречната устойчивост и хидравлика на волана с отделен работен цилиндър. Модификацията 24-34 има предни дискови спирачки от ГАЗ-3102, а задните барабани са изработени от по-износоустойчив материал.

Продава се осемцилиндрова кагебейска "Волга" в идеално състояние

Продава се осемцилиндрова кагебейска "Волга" в идеално състояние

Продава се осемцилиндрова кагебейска "Волга" в идеално състояние


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 68 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гошо

    45 44 Отговор
    И ускорява от 0 до 100 за 15 сек.

    Коментиран от #11, #16, #20

  • 2 съветска мъка

    63 69 Отговор
    "Двигaтeлят e 5.5-литрoв V8 ЗМЗ 505.10 c мoщнocт 195 к.c. Cъчeтaн e c триcтeпeннa aвтoмaтичнa трaнcмиcия, нo въпрeки тoвa някoи oт кoлитe имaт три пeдaлa, двa oт кoитo рaбoтят кaтo cпирaчкa. "

    Мъка, мъка..едната спирачка не работи, затова са сложили и друга.
    Сигурно харчи към 40 на 100 това съветско чудо.

    Коментиран от #12

  • 3 boreto2

    24 47 Отговор
    Усилените пружини са от Латвия. Автоматични скорости пък има лост за скоростите. Ресьорите са от комби. А с този радиатор ще загрява та глей ся.

    Коментиран от #9, #13

  • 4 jap

    59 19 Отговор
    Това е руския еквивалент на Мерцедес Е500:)

    Коментиран от #61

  • 5 фен на танас

    79 65 Отговор
    Направо се чудя как този народ е излетял от земята. Като им гледам автомобилите направо акъла не ми побира как изглеждат ракетите им!!!

    Коментиран от #18, #28, #37, #57, #65

  • 6 МП4

    30 50 Отговор
    Пхаха , трябва да си болен да дадеш тези пари за това нещо. Колко 50/100 гори и невърви.
  • 7 турбо

    36 38 Отговор
    Кого ще догонват не се споменава,капитализма може би?
  • 8 Ккк

    36 10 Отговор
    Убиеца на малолитражните атмосферни дизели.
  • 9 Ама ти верно ли

    81 17 Отговор

    До коментар #3 от "boreto2":

    Колко коли с автоматични скорости можеш да изброиш, които нямат лост? Давай, умнико. Покажи ерудиция и интелект.

    П.П. Подобни разработки за службите имаше и у нас по Живково време. Даже и Лади, на които не се опираха западни бегачки. Та ляляйте си вие щом ви е кеф. Истината обаче е друга.

    Коментиран от #14, #19

  • 10 МИР

    93 20 Отговор
    Колеги не се изказвайте неподготвени! Лично съм карал такава Волга и искам да ви кажа,че това чудо чупеше бронята на 5-литровите мерцедеси и ускоряваше много по-бързо от тях. Спирачките са уникални макар да няма ABS,возията е като на S класа w140. Единствения проблем е,че диференциала е малко слаб понеже е волговия и не издържа на мощноста,ако се кара по “оперативно”.

    Коментиран от #35, #36

  • 11 Димов

    11 5 Отговор

    До коментар #1 от "Гошо":

    Да, да! Има да чакаш.

    Коментиран от #42

  • 12 Димов

    49 5 Отговор

    До коментар #2 от "съветска мъка":

    Втората спирачка е parking brake. Някой коли, включително и стари модели на Мерцедес, имаха такава, вместо ръчна.

    Коментиран от #22

  • 13 Димов

    6 37 Отговор

    До коментар #3 от "boreto2":

    Някъде бях чел, че всички ГАЗ 24-24 са правени само в черен цвят. Това, на снимката, май е нечия самоделка, щом и ръчни скорости има.

    Коментиран от #27

  • 14 Димов

    23 7 Отговор

    До коментар #9 от "Ама ти верно ли":

    Автоматиците също имат лостове, но на този май на ръкохватката му виждам гравирана традиционна схема на скоростите. А Ладите за спецслужбите не бяха ли с Ванкелови мотори?
  • 15 руски боклук

    17 55 Отговор
    Този варел едвам вдига 80 км и разхода му е 35 на сто

    Коментиран от #17

  • 16 Случаен

    5 19 Отговор

    До коментар #1 от "Гошо":

    Не повече от 12 сек
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Boxer 3.0

    15 5 Отговор

    До коментар #5 от "фен на танас":

    Готин коментар!
    Разсмя ме!
  • 19 явертъ

    24 5 Отговор

    До коментар #9 от "Ама ти верно ли":

    Тате имаха служе на петица с 1600 .отор с два карбуратура. Бягаше мама и милиционерска.
  • 20 Дедо

    32 6 Отговор

    До коментар #1 от "Гошо":

    Като вземем в предвид какъв автопарк по онова време е трябвало да "догонва" и толкова са напълно достатъчно!
  • 21 Алфа Ромео

    11 6 Отговор
    Тук явно няма да има липса на мощност, не ми се мисли за разхода и как ще се овладява тази кола при съотношение на тегло 70:30 преден-заден мост. Ще е добра за дрифт мое би...
  • 22 Rado

    4 3 Отговор

    До коментар #12 от "Димов":

    w208/c208??
  • 23 Komapak

    16 31 Отговор
    Каква догонялка е това?!. По същото време загниващия капитализъм какви автомобили правеше... Като се замисля май няма нито една, която да е по-зле от Волга.

    Коментиран от #29

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Бай Стою касапина

    18 3 Отговор
    Този модел ръчна спирачка е патент на Мерцедес. Педалът се намира плътно в ляво и ръчната се освобождава от декоративна ръчка намираща се отгоре на арматурното табло. При повечето коли от тази марка е така. Просто и много удобно изпълнение.
  • 26 Неутралният Фен

    22 5 Отговор
    Хубаво е че има коментари и от двете страни на бариерата...Да не забравяме че “Волгата” е правена за СССР, може да догони Лада и Москвич.Но западния свят по това време е с доста по развити автомобилни концерни...VW например по това време произвежда Голф 3.Масова кола пък ГТИ е 150 кс и в пъти по-лек от Газа.Не говорим за рядко срещаният ВР6, който наистина е бърз хечбек.БМВ пък от своя страна предлагат модели като 328 е36 и 540 и М5 на е34, както и 750 на е32.Всички БМВ се предлагат масово на пазара както е и случая с VW и Мерцедес, Опел и редица други автомобили с доста по-добри показатели от оскъдната “Волга която даже и климатик като гледам няма.За японския пазар да не говорим защото вървежа там е по-добър дори и от немския.
    В залючение на вдичко може да кажем че “Волгата” е готин Ход Род, но е далеч от конкуренцията

    Коментиран от #30, #48

  • 27 Не четет с разбиране

    17 2 Отговор

    До коментар #13 от "Димов":

    бе хора. Цвета е за да не се отличава от другите в потока от коли,а скоростния лост е за заблуда за да си мислят,че е с обикновена скоростна кутия не "тунингована".
  • 28 Ами разходи се до

    25 6 Отговор

    До коментар #5 от "фен на танас":

    Москва отиди в музея на космонавтиката и ще видиш как изглеждат. За руснаците самолети и ракети са по-важни от колкото автомобилите,защото растоянията са огромни в тази държава и автмобли се ползват в рамките на града и близките до 1000 км. растояния от там нататък всичко е със самолети,а ракетите са за космоса за това там се хвърлят усилия.
  • 29 Точно от тези за

    10 9 Отговор

    До коментар #23 от "Komapak":

    преследване повечето западни са били доста под нея,да не говорим за американските тучове с по над 300 к.с. и с 140-150 макс скорост.

    Коментиран от #34

  • 30 Нека обаче да се

    12 2 Отговор

    До коментар #26 от "Неутралният Фен":

    отбележи,че в гаражите на посолствата много рядко са моделите с много к.с. и висока мощност,а преобладаващи са моделите от средния клас със средни показатели,то и за това тези Волг-и са правени за заблуда на разузнавателните мисии.

    Коментиран от #32

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Неутрален Фен

    8 12 Отговор

    До коментар #30 от "Нека обаче да се":

    Хаха...Тези “Волги” са такава рядкост че не са били въобще разпространени.Тази прослувута кола е съчетание на Руския Гений...Тази същата кола е тяхното върхово постижение и връх в автомобилостроенето...Кола чийто показатели дори не се приближават до масово произвежданите коли, които са се предлагали в “Гадният Капитализъм”.За самолети и друга Руска техника да не говорим.Няма нещо хубаво което да се ползва.Дори и воената им техника последно време показва че те са готови за Студената война, повече от колкото за военни действия в 21 век.
  • 33 Ха ха ха ха ха ха

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "Marvel":

    🤣🤣🤣➕➕➕➕➕➕➕👍
    Уби го !
  • 34 Komapak

    8 12 Отговор

    До коментар #29 от "Точно от тези за":

    Сигурно не си чувал за камаро, корвет и мустанг. Лодките, които визираш, като буик, кадилак и линкълн със сигурност са доста по-добри от Волга. Имаш право да бъдеш много заблуден!

    Коментиран от #44, #45

  • 35 тотално изветрял

    16 12 Отговор

    До коментар #10 от "МИР":

    Бате, сега е момента да се събудиш. Да кажем че поназнайвам от личен опит за Мерцедес от времето на соца. С тоя кенеф ще "чупиш" броня на S500 точно в някой мокър сън на списание "зарульом" . Пишете тотални тъпотии. Затова в гаража на бившето УБО, имаше предимно Мерцедес, Зил и Чайка. А Волгите бяха със сигнални буркани за отцепка. Аре лека нощ, и а сънуваш рубли за разкош.

    Коментиран от #43

  • 36 Николай

    4 6 Отговор

    До коментар #10 от "МИР":

    Ти си луд
  • 37 Ахам

    7 18 Отговор

    До коментар #5 от "фен на танас":

    Излетели са само защото Корольов е бил гениален в това да копира немските ракети фау2 и да сглоби Союз, и другите им щайги с тях.
    Нови ракети нямат от 70-те насам. Не случайно.

    Коментиран от #38, #47

  • 38 Гост

    13 4 Отговор

    До коментар #37 от "Ахам":

    Е що тогава немците не са излетели, ами руснаяците са, като им "копирали" ракетите?
  • 39 Екстра е

    17 2 Отговор
    Добра е колата, това е антика, няма смисъл да се сравнява с други коли от друго поколение, бих я взел ако не е много скъпа, ще си я сложа в двора на вилата, монтирам хубава музика и уикендите ще си возя семейството с достолепна скорост - да пием кафе или да се разходим сред природата. Между другото возията и е прекрасна.
  • 40 Дедо1

    11 2 Отговор
    Карал сам две служебни волги преди 20г. И двете бяха на гас и им даваха 15-16л за градско в София.Едната беше с нов двигател и с 5степенна ск. кутия,бягаше много като набере и имаше страшна возия защото тежи 2тона,откъм спирачки имам забелешки
  • 41 Дедо1

    11 2 Отговор
    По убаво от служебна кола и чужда жена нема
  • 42 Батю

    8 2 Отговор

    До коментар #11 от "Димов":

    Димов моля те незнаеш нищо ! Уникален звяр. И аз съм карал много яка . незнам колко гореше но някога тогава никой и не му пукаше. А бе руснака е ...заеме ли се прави неща които вършат работа.
  • 43 Батю

    10 3 Отговор

    До коментар #35 от "тотално изветрял":

    А ве винаги съм казвал учете се бе младежи не се изказвайте. Ти бе умник кога си влизал в гаража на убо та толко назнайваш кво имало.
    А относно сравнението с мерцедес . говорим за пурата. Имформирай се по добре и тогава се изказвай малчо.
  • 44 Батю

    5 2 Отговор

    До коментар #34 от "Komapak":

    Димов моля те незнаеш нищо ! Уникален звяр. И аз съм карал много яка . незнам колко гореше но някога тогава никой и не му пукаше. А бе руснака е ...заеме ли се прави неща които вършат работа.
  • 45 Батю

    6 1 Отговор

    До коментар #34 от "Komapak":

    А ве интосиас ...да ти пиша е загубено време но мноо сте босички бе момчета.
    Четете учете па кът покараш истински коли чак тогась съ изказвай дън стаа смешен ...разбииш !
  • 46 Такива палета сте че ...неам думи !

    5 2 Отговор
    От Батю
  • 47 Готин ама не съвсем

    12 6 Отговор

    До коментар #37 от "Ахам":

    Личи си колко си компетентен! Само да те светна, че немските ракети са били едностепенни! А изискването на Висшето командване е било, ракетите да покриват много по-голям периметър! И затова Корольов прави дву и тристепенни ракети и разработки, които надхвърлят даже очакваното от тях! И за това го правят Главен инженер! И да запитам, след като измряха немските специалисти и техниката напредна, какво точно предлагат последните 20-30 години хамериканците, като новост в самолетостроенето. Барем един нов самолет?? Щото се говори само за Ф-16 и някакви измислени модификации, а той е концепция от 80-те години! Даже и Миг-29 е по-нова концепция и е проектиран да противостои точно на Ф-16! А след него има Су-35, Су-57, Миг 35, проектира се Миг-41 и т.н.н. А американците имат един к@р и нищо повече!
  • 48 Батю

    13 4 Отговор

    До коментар #26 от "Неутралният Фен":

    А бе неутрален нещо си в голема грешка но ся ше те отворим.
    Когато правеха тая волга западния свят правеше Голф 1 . бмв праеха алулите а мерседес праеха конската муцуна.за щатските лингии коментара е излишен.
    Италианите праеха фиат жигула кола на годината за западния свят. Форд правеха ескорт 1 и опел правеха рекорд.
    Боже момчета мнооо сте босички наистина. Какво я чака тая държава.
    Боже пази България !

    Коментиран от #49, #55, #59

  • 49 ГОСТ 23

    4 10 Отговор

    До коментар #48 от "Батю":

    От написаното си личи кой е босия.Да ми сравняваш волгата с мерцедес и американските коли е просто нелепо.Модели от тогавашното време на мерцедес и някои американски коли сега се продават за милиони и са много търсени.Поредният БАЙ ГАНЬО......

    Коментиран от #50

  • 50 Батю

    9 2 Отговор

    До коментар #49 от "ГОСТ 23":

    Бай Ганю е татко ти !
    Учи учи неука сволач !

    Коментиран от #51

  • 51 ГОСТ 23

    5 6 Отговор

    До коментар #50 от "Батю":

    От коментарите които си написал се вижда колко ти е интелекта.Трагедията е че такива като тебе са мнозинство в България.По никакъв начин не искат да се учат и ограмотяват.Само знаят да плюят и да се правят на умни.
  • 52 Анонимен

    10 1 Отговор
    Някой от коментиращи пиклювци знае ли че тия 195 к.с. са налични още 2500 оборота?Няма значение че автомобила е бил морално остарял още когато е произведен на руските пътища той се е справял безпроблемно с волвото аудитата и мерцедесите на чуждите аташета.

    Коментиран от #63

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Цветков

    5 4 Отговор
    Жалки и малки човечета, нещастни неграмотници и простаци... Седнали да коментират автомобилни производства... Кога точно започнахте да разбирате? Бай Ганя разглобил 5- 6 двигателя и стана специалист. Жалки, мънички, дребнички нещастничета... Никой от нищо не разбира, а дава мнение и разпалено коментира!
  • 55 Ушанка

    6 3 Отговор

    До коментар #48 от "Батю":

    Ало батютю 1985-93 какъв голф 1 май само бля бля и рубли в главата ти .Иначе този автомобил е бил за прикритие гледаш волга ама то не е баш волга
  • 56 ЦРУ

    4 3 Отговор
    хидравлика на волана ? декадентно, много декадентно !
  • 57 Хаха

    4 3 Отговор

    До коментар #5 от "фен на танас":

    МКС е руска, други няма. А американците използват руски ракети носители😂😂😂
  • 58 Бай хой

    4 2 Отговор
    Чети по- добре бре. Тоя туч се е произвеждал от 85 - 93г. Кви конски глави, кви рекорди
  • 59 прекалено дълго име ....................

    1 2 Отговор

    До коментар #48 от "Батю":

    Ми те всичките, дето си ги изброил са много пред тоя кошник .......
  • 60 Градинаря

    2 2 Отговор
    С тия се доставяха гимнастички на партийните председатели към края на запоя ...
  • 61 987

    1 3 Отговор

    До коментар #4 от "jap":

    Тоя кeнeф дори не е подобие на автомобил ,ти с Е500 го сравняваш...
  • 62 карам волгата

    3 1 Отговор
    карах я тая волга върви много ивози комфортно,вътре е с махагон лукс.
  • 63 автомобилен почитател

    3 1 Отговор

    До коментар #52 от "Анонимен":

    по-бърза е от мерцедес и бмв волгата.и винаги е била по-добра кола,но ссср падна.
  • 64 стоян георгиев

    1 2 Отговор
    догонялка!точно име гониш ама няма догонване,като всичко в ссср.щяло да догонва мерцедес и бмв!!!!!!хохоохохохо,хохохоххохохохо!пенсионерите у нас явно не са се качвали и нямат представа кво е мерцедес с 5,5 литров мотор!тая догонялка ще си ижвърли буталата през аспуха при опит да настигне една пура от онова време.единственото дето ги спасяваше при догонването бяха разнебитените руски пътища и липсата на желание на малкото каращи мерцедеси в ссср да се състезават с тази кошница.и преди да се надигне народния гняв към лъжите ми моля другарите да обяснят що баш началниците в ссср и не само там през соца не се возиха на догонялки въпреки отличните им качества,а на мерцедеси ,които според коментиращите тук висококомпетентни пенсионери са били по-добри?що бе другари?хахахаххахаха!
  • 65 нервен ( разбивача на тролове )

    0 2 Отговор

    До коментар #5 от "фен на танас":

    200% съм сигурен че не са ...излъгали са ...като за сако друго нещо