ФАКТИ.БГ

Тествахме новата Dacia Duster Blue Line

Непретенциозен автомобил с повишена проходимост, който ще ви изненада и с много прилична динамика и с изключително нисък разход на гориво

Публикувана: 31 Юли, 2020 09:00
81 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 15247
Тествахме новата Dacia Duster Blue Line
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 27 гласа.

Второ поколение на Duster се появи на бял свят преди три години и бързо се превърна в един от лидерите по продажби в сегмента на компактните SUV-та както у нас, така и в Европа. За новата генерация на Duster, дизайнът на която е дело на българин, сме ви разказвали подробно, а сега ще обърнем внимание на една юбилейна версия, наречена Blue Line.

Миналата година, горе-долу по същото време, ви разказахме за първата специална версия на модела, която беше представена през март 2019-а в Женева. Става дума за Duster Red Line - едно SUV, впечатляващо с по-ефектен външен вид и с наистина интересен двигател, който е съвместна разработка на гигантите Mercedes-Benz и Renault. Модификацията Red Line е както само с предно предаване, така и във вариант 4х4 и с бензинов двигател.

Сегашната "синя" серия пък е оборудвана с един от най-добрите двигатели на Режията - 1.5 dCi. С тази разновидност румънците отбелязват 15-ата година от завръщането си на европейския пазар. Именно на нея акцентираме в момента, след като ѝ направихме обстоен тест драйв. Ето и първоначалните ни впечатления.

Екстериор

Тествахме новата Dacia Duster Blue Line

Първото, което прави впечатление във външния вид на автомобила, е новият син цвят. Той е наречен "син метал" и се предлага за първи път в модел на Dacia. Именно в този цвят беше решен и тестовият ни Duster. Иначе лимитираната серия Blue Line се предлага в шест екстериорни цвята. От външния вид на очи се набиват и интересните нови 17-цолови джанти със син център, както и лъскавите черни В-колонки и странични огледала.

Интериор

Тествахме новата Dacia Duster Blue Line

Що се отнася до салона, той впечатлява с стилни и същевременно екстравагантни сини вложки в тапицерията, като и със сини елементи по някои от детайлите на арматурното табло. Версията Blue Line разполага и с доста прилично оборудване, в което са включени опции като камера за задно виждане, климатроник, паркинг сензори и информативен седеминчов сензорен екран. Последният е част от новата аудио-навигационна система Media Nav Evolution.

Тествахме новата Dacia Duster Blue Line

Всичко останало е същото като при стандартния Duster от високите нива на оборудване. Уредите са стандартни, но информативни. Седалките са без прекалена странична поддръжка, но сравнително комфортни, а мястото за багаж е оптимално за автомобил от този клас.

Двигател и ходови характеристики

Тествахме новата Dacia Duster Blue Line

Интерес представлява новата шумоизолация на купето. До този момент Duster страдаше от проблем с шумоизолирането, който личеше особено при по-високи магистрални скорости. Сега този проблем е отстранен, като това става за сметка на по-дебели стъкла и повече шумопоглъщащи материали.

Тествахме новата Dacia Duster Blue Line

Дизеловият двигател е безшумен дори и при високи скорости, а мощността му от 115 конски сили е напълно достатъчна. 4х4 системата е добре позната на феновете на модела, като за нея смело можем да кажем, че е една от най-добрите в този клас автомобили. Минусът е, че вариантът 4х4 не се предлага с автоматична скоростна кутия.

Цена

Тествахме новата Dacia Duster Blue Line

И тук идва най-интересната част. Въпреки по-ексклузивното изпълнение и по-богатото базово оборудване, Duster Blue Line се предлага у нас на доста атрактивни цени. Налични са три варианта на екипировка, като цената на дизеловите варианти с ДДС е 33 870 лв. за версията само с предно предаване и 37 870 лв. за вариантът Blue dCi 115 к.с. 4x4, който е със задвижване и на четирите колела. За тези пари получавате непретенциозен автомобил с повишена проходимост, който ще ви изненада и с много прилична динамика и с изключително нисък разход на гориво.

Тествахме новата Dacia Duster Blue Line

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 27 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ДГД
1 Отговор
Дачия ли, не, благодаря, мисля да си купя кола!!!

Коментиран от #15, #33, #43, #48


Оценка:
-126 +97

сектант
2 Отговор
охххх...свърших

Коментиран от #41, #64


Оценка:
-36 +69

6687тхо
3 Отговор
Аве и аз не я харесвам, ама по добре това чисто ново от колкото някой Мерцедес МЛ на 300 000 км за същите пари ;)

Коментиран от #6, #11, #13, #75, #80


Оценка:
-31 +189

Анонимен
4 Отговор
Добре са си румънците. Получават данъци от всяка продадена Дачия, а ние не произвеждаме нищо с висока добавена стойност.

Коментиран от #14, #59


Оценка:
-5 +179

Чук
5 Отговор
Нормална кола за хора без комплекси.

Коментиран от #18


Оценка:
-14 +230

Urko
6 Отговор

До коментар #3 от "6687тхо":


От мерцедес е по-добре във всички случаи, няма значение дали нов или не. Просто мерцедеса е боклук.

Коментиран от #20


Оценка:
-59 +95

кога и дачия станаха скъпи
7 Отговор
"33 870 лв. за версията само с предно предаване"

И Дачия си повярваха...
Би имало смисъл ако беше 17-18 хил.

За тези пари каква Тойота ще си взема 4х4, нищо че е употребявана.

Коментиран от #63


Оценка:
-57 +80

surg
8 Отговор
това ще бъде кола когато 1. има поне 180 кс, 2. има и автоматични скорости
сега си е средство от А до Б, и нищо повече, а 33 000 лева са си много
115 кс и вечен двигател са СУВ са майтап....

Коментиран от #51


Оценка:
-47 +39

ххх
9 Отговор
Сектант, ти си на ход...

Коментиран от #49


Оценка:
-7 +21

Колко е разхода на 115кс, 4х4?
10 Отговор
Някой който има или ползва може ли да сподели за 115 кс какъв реален разход дава смесено или извънградско? Гледам доста служебни има, все някой ще каже надявам се...

Коментиран от #24, #53, #55, #56, #60


Оценка:
-0 +28

Иванов
11 Отговор

До коментар #3 от "6687тхо":


На същото мнение съм.Поздравления и успех!!!!

Оценка:
-5 +22

Преди
12 Отговор
няколко дни бях на Златни пясъци където беше пълно с румънски туристи но за мое учудване се движеха предимно със Шкода а Дачия видях 3-4.

Коментиран от #71


Оценка:
-5 +39

Иванов
13 Отговор

До коментар #3 от "6687тхо":


На същото мнение съм.Поздравления и успех!!!!

Оценка:
-2 +14

Защото оставяме мутри да ни управляват
14 Отговор

До коментар #4 от "Анонимен":


То само с мрънка е не става. Добре дошли на протеста - да изринем мутрите и да вдигнем наново държавата си

Коментиран от #46


Оценка:
-22 +52

сектант
15 Отговор

До коментар #1 от "ДГД":


маняк глей ся куките не могат да ми избягат защото карам на ръчна аз за да не се виждат стоповете разбираш ли, лек? гонили са ме и със жигула комби и пак съм им избягвал. инстаграм @sektant.official

Коментиран от #17


Оценка:
-16 +7

Йозеф
16 Отговор
И аз я тествах, не съм впечатлен.

Оценка:
-9 +13

Бай Стою касапина
17 Отговор

До коментар #15 от "сектант":


Сектанте, ти не беше ли преминал на корейски изпълнения?

Оценка:
-0 +17

Гост
18 Отговор

До коментар #5 от "Чук":


Такива не останаха.

Оценка:
-1 +4

И да и не
19 Отговор
За предлаганата цена този модел наистина има качества.
Прави впечатление обаче, че някои неща са заспали и от фирмата не мислят за коренни промени в модела. Също като при NIVA-та, смяна на джундурийки и вдигане на шум. Тенденция на Рено-Нисан. А моделите трябва да имат коренни промени поне на всеки 5 години.
Добри са моделите но с всяка минута остаряват и само с боя и тапицерии няма как да стане.

Коментиран от #47


Оценка:
-6 +24

волен сидеров
20 Отговор

До коментар #6 от "Urko":


ВЪРВИ СЕ ТЕСТВАЙ В ПСИХО-БОЛНИЦАТА ЗА КОВИД,ЧЕ НЯМА ТАКЪВ ВИД КАТО ТЕБЕ

Оценка:
-7 +8

VikiLEXUSNX
21 Отговор
37 890 лева за три години гаранция и евентуално срещу доплащане 850 лв. на третата година още две тоест срещу 38 850 лв. За същите пари 39 900 лв. се купува Сузуки Витара фейслифт 2020 г. с единствения бензинов мотор 1.4 турбо 140 коня със седем години гаранция в цената и 7 г. безплатна пътна помощ на сузуки в ЕС! Другия мотор на новата Витара е хбрид бензин 130 коня за 45 000 лв. със седем години гаранция отново пак сто пъти по-добре от дачия за 39 000 лв. с 3 + 2 г. гаранция

Оценка:
-11 +45

ffffff
22 Отговор
Интересно ми е в този нисък клас на малките и евтини кросоувуъри 40 000 - 44 000 лева - има ли въобще някой представител с въздуховоди долу в пода за задните седалки за климатроника и парното ? ?? - Дачия Дъстър няма въздуховоди за задните седалки - май и Сузуки Витара няма дори в модела 2020???

Оценка:
-0 +9

Бай Благой
23 Отговор
Не е зле за тия пари.
Но още от снимките си личат евтините материали...
По-добре едно XC60 на 4-5 години за тия пари....или Тойота Rav4 - примери много.

Коментиран от #29


Оценка:
-9 +24

Симо
24 Отговор

До коментар #10 от "Колко е разхода на 115кс, 4х4?":


реален разход е около 5.5 в града и 5 извън града с нормално каране до 150км/ч

Коментиран от #34, #77


Оценка:
-17 +11

ГОВЕДО 1
25 Отговор
НЕ БЛАГОДАРЯ !Аз карам само бмв и мерцедес бенц !

Коментиран от #32, #42


Оценка:
-29 +9

ТОНИО
26 Отговор
А защо не KIA SPORTAGE, 37 хилки, 132 коня,атмосферен двигател, 7 години гаранция а има и въздухопроводи за задни седалки.

Оценка:
-8 +33

сектант
27 Отговор
Само Дачия и тесни п....и

Оценка:
-14 +10

не го искам тва
28 Отговор
Този трошлив кошник е най-големия боклук между всички марки. Не случайно немската ADAC съветва да се избягва покупката

Оценка:
-22 +17

Дфен
29 Отговор

До коментар #23 от "Бай Благой":


Докато дачия е в гаранция затова време на това волво ти ще закачиш още 10 000 за ремонт и известно време на такси или автобуса.

Коментиран от #37


Оценка:
-12 +16

Лудогорец9
30 Отговор
Непретенциозен автомобил с повишена проходимост, който ще ви изненада и с много прилична динамика и с изключително нисък разход на гориво

И как по точно ще ме изненада динамиката на дъстара?

Коментиран от #35


Оценка:
-8 +14

31
Този коментар е премахнат от модератор
Бойко
32 Отговор

До коментар #25 от "ГОВЕДО 1":


То и от ника ти личи,не е нужно да ни казваш.

Оценка:
-3 +11

ИБН ЕБН АЛ КАМИЛ
33 Отговор

До коментар #1 от "ДГД":


Ми купи си..... Досега щом не си купил, значи си ДЖАК от Титаник....., демек бедна въшка

Оценка:
-3 +8

ИБН ЕБН АЛ хххаааамилллл
34 Отговор

До коментар #24 от "Симо":


Нормално каране е 90 извън града, 120 магистрала, 50 градско...... А на 150???питай майка ти, колко гори

Оценка:
-2 +10

Reptile
35 Отговор

До коментар #30 от "Лудогорец9":


Лошо, как иначе!

Оценка:
-0 +0

Reptile
36 Отговор
Не, предпочитаме за 15К МЛ 164 на 300 00КМ, на финала ще изкара повече от Дачия, а сигуността и динамиката са без коментар!

Оценка:
-16 +12

Бай Благой
37 Отговор

До коментар #29 от "Дфен":


Доста си в грешка!
Явно не си карал Волво до сега...

Коментиран от #45


Оценка:
-6 +7

38
Този коментар е премахнат от модератор
pffff
39 Отговор

До коментар #31 от "Гого":


Голфа къде ти е, ще ти свърши работа?

Оценка:
-2 +1

Всъщност
40 Отговор
По окачването му са наслагали едни тънки щанги, дето имам чувството, че първият срещнат не голям камък ще ги свие на S. Това е паркетен SUV. Рашките имат предостатъчно клипове с тестването му във всякакви условия, така че който иска, може да му се порадва. Ама най-вероятно ще поплаче. Има и проблясъци, ама са малко. Не си заслужава парите.

Коментиран от #79


Оценка:
-5 +12

от тошо
41 Отговор

До коментар #2 от "сектант":


сектанте още ли караш този клозет вземи си един път и ти кола като на нормалните хора

Оценка:
-2 +8

ГОВЕДО 1,забравяш бе!
42 Отговор

До коментар #25 от "ГОВЕДО 1":


Защо след Мерцедес и БМВ не спомена за Ауди? Това трио трябва да е неразделно. Както така нареченото отровно трио на протестите - адвокат Хаджигенов,тлъстият арменец Бабикян и още един търгаш,забравих как му беше името.

Оценка:
-2 +9

43
Този коментар е премахнат от модератор
Дърт Шофьор
44 Отговор
В земите на днешна Румъния е живяло племе, наречено даки. Не ли по-правилно да се казва "Дакия", защото вероятно е кръстена на племето?

Оценка:
-3 +5

Д фен
45 Отговор

До коментар #37 от "Бай Благой":


От колега знам а при мен дачия до 22.0 000 не знае шарнир какво е

Оценка:
-2 +7

А кой ще
46 Отговор

До коментар #14 от "Защото оставяме мутри да ни управляват":


сложим на тези които ще ги изметем,защото за сега алтернатива не е предложена или първо да метем пък после ще видим? За метенето съм съгласен,но само след подходяща алтернатива иначе просто си е пинк понк игра и нови ненаяли се не съм съгласен да храня.

Оценка:
-3 +8

Това което работи
47 Отговор

До коментар #19 от "И да и не":


добре и изпълнява на 100% задачите си не се променя драстично,справка Порше. Не че сравнявам него с Дачия,но тя е бюджетен кросоувър,който за парите си супер. 4Х4 му е доста по сериозно дори от на някои с претенцииза офроуд,да не говорим че е далеч над шосейните Кодиаци,Кароци,Спортиджи,Тигани и т.н.

Оценка:
-4 +11

АБСД
48 Отговор

До коментар #1 от "ДГД":


Аматьор даже и не знаеш за какво става въпрос. Карай коли на над 500000 км. и си мисли, че си пръднал първи на седалката й.

Оценка:
-2 +10

Напомняне
49 Отговор

До коментар #9 от "ххх":


Е той човекът вече получи оргазъм - в коментар #2.

Оценка:
-1 +3

Азе
50 Отговор
Не препоръчвам производните на Рено. Имам горчив опит.

Оценка:
-8 +9

Ха ха
51 Отговор

До коментар #8 от "surg":


Как е как е Бие Ием Вието 1997, дрифти ли го хо хо

Оценка:
-0 +6

АБСД
52 Отговор
В момента карам нов Дъстър вече е на 11000 км. и според мен е много добре за парите си. Колата е бензинова 4х4 с 115 к.с и 1,6 кубика от изпълнение Комфорт. Като нова кола е добре, но си личи,че е евтино изпълнение. Карам и мерцедес Е-клас -2005 г. Разликата е огромна относно качеството на изпълнение и то в полза на мерцедеса. Всичко в мерцедеса работи много по-добре и безшумно. Климатика на Мерцедеса е в пъти по ефективен както и парното през зимата. Дъстъра даже не е икономичен-гори като за световно особено над 130 км/ч. Двигателя от 115 к.с му идва слаб. На АМ-Тракия в посока Бургас не може да подържа 150 и повече км. На по-дългите изкачвания скоростта пада от 150 на към 130 и разхода се вдига значително.

Оценка:
-1 +31

Токо
53 Отговор

До коментар #10 от "Колко е разхода на 115кс, 4х4?":


Колкото на M L 320 . Ама той нали не става :)

Оценка:
-0 +1

Токо
54 Отговор
Ако е служебна ще я карам . Ако трябва да я плащам 38 000 .... Ц !!! Мерси ! Оставям я на Сектанта . ОООще мааалко ако се напъне човек и офертите са в пъти по- добри ! Мнооо грозно вътре бре! И тая навигация плрсната вътре като сапунерка в нищото .

Оценка:
-3 +8

ABCD
55 Отговор

До коментар #10 от "Колко е разхода на 115кс, 4х4?":


115 k.c бензин между 7 и 8 при 80-90 км/ч над 130 км/ч. около 12-13л стигала е и до 15л. Смесено около 9- 10 л.

Оценка:
-0 +11

АБСД
56 Отговор

До коментар #10 от "Колко е разхода на 115кс, 4х4?":


Това е бензин, не е газ

Оценка:
-1 +1

Бачо Киро
57 Отговор
Димитър Илиев иконата на рали състезателите в БГ кара Дачия дъстер. Тоя човек не е като да не разбира от коли и явно е преценил, че за нов автомобил спрямо цена/качество е много добра оферта. Иначе аз съм фен на Шкода като автомобил с най-добро съотношение цена/качество. Октавията и Superb са топ коли за цените си, а и цялата им гама. Superb трето поколение комбито ми е мечтата. Уникална количка.

Коментиран от #62


Оценка:
-7 +11

Ахтунг
58 Отговор
През 2010г. си купих МВ С - класа дизел, набор 1999г. за 6000лв на 250000 км. Карам го 10 г. в момента е на 500 000 км. и не съм дал по него повече от 600лв. предимно за шарнири а всичко друго си работи. Не съм доливал фреон на климатика и работи 20 г.! Купувайте си нови коли, които на 100 000 км.са гробници вместо имоти които да ви носят наеми които да си харчите за кеф а не за ремонти. Поздрави от Мерцедес - Бенц.

Коментиран от #61, #66


Оценка:
-11 +7

До смешниците и мрънкачите
59 Отговор

До коментар #4 от "Анонимен":


Като са добре румънците защо 8 000 000 (осем милиона) румънци не са в Румъния, а в Италия, Испания и Англия. Освен това тези 8 милиона мразят родината си дори повече от нашите зомбита по същите западни дестинации. А освен всичко останало печалбата не прибират румънците а транснационалната компания Рено Нисан. Ама вас тези неща не ви вълнуват. Важно е да има за какво да. Се мрънка!

Оценка:
-3 +6

Владимир
60 Отговор

До коментар #10 от "Колко е разхода на 115кс, 4х4?":


Когато я взех даде 4.7л. , но това беше само на прибиране около 200км. След това , смесено каране винаги е 6,4-6,8л. Вече съм на 6000хил. , и това е 6.6л. ..... много съм доволен като цяло! .....има и ад блу , което още не съм зареждал.

Оценка:
-1 +4

61
Този коментар е премахнат от модератор
мъжкар
62 Отговор

До коментар #57 от "Бачо Киро":


ТРЯБВА ДА СИ НАЙ-ГОЛЯМАТА ШМАТКА ДА БРОИШ 40 ХИЛЯДИ ЗА ТОЯ БОКЛУК НАРЕЧЕН ДАЧИЯ.ЗА ТИЯ ПАРИ ША СИ КУПЯ ДВА БРОЯ ИСТИНСКИ ПРЕМИУМИ ВТОРА РЪКА ДЕТО МОАЙКА ОТ ДЕТЕ ША ОТДЕЛЯТ И КИФЛИТЕ КАТ МА ВИДЯТ ДА МИНАВАМ ПОКРАЙ ТЯХ НАПРАВО ШЕ ИМ ПАДАТ ГАЩИТЕ.ПЪК С ТАА ДАЧИЙКА БРАТЧЕ ТРЯБВА ДА ГА КАРАШ САМО НОЩЕМ ЗАЩОТО ПРЕЗ ДЕНЯ КАТ ТА ВИДЯТ ША УМРАТ ОТ СМЯХ.

Коментиран от #67


Оценка:
-8 +13

Лукс
63 Отговор

До коментар #7 от "кога и дачия станаха скъпи":


Скъпи са за теб, за Европейците това са 5-10 заплати

Оценка:
-1 +4

Я па я
64 Отговор

До коментар #2 от "сектант":


Язък че не си пръв на коментарите,ама с тая Дачия няма как да си номер едно

Оценка:
-2 +3

Он па я
65 Отговор
Язека карам Мустанг.Всеки ден хода на работа с него.Харчи 13/100 градско-софийско градско!!!Тез дето карат Дачия могат да ми завиждат😀

Оценка:
-3 +2

Дфен
66 Отговор

До коментар #58 от "Ахтунг":


Колко ти струва вътрешния накрайник на кормилната рейка и колко често го сменяш

Оценка:
-1 +4

Дфен
67 Отговор

До коментар #62 от "мъжкар":


Ти май си по-страшен от джамията затова ги вози нощем

Коментиран от #81


Оценка:
-2 +2

68
Този коментар е премахнат от модератор
12345
69 Отговор
Рекламка - просто Дачия са вдигнали цените с 3-4 хиляди спрямо цените от началото на 2020. И сега вече колите им са станали неородаваеми - 40 000 за дизелов Дъстър 1.5dci спрямо 42 000 за дизелов 1.6 dci Каджар с пакет екстри които Дъстър може да сънува - камера за пътни знаци, асистент за дълги светлини, навигация, пълен парктроник и т.н.

Оценка:
-0 +3

Румпелщилцхен
70 Отговор
Химическа тоалетна на колела.

Оценка:
-1 +5

Bobi
71 Отговор

До коментар #12 от "Преди":


Аз пък преди малко се прибрах от Румъния.Влязох през Дунав мост и ходих до Констанца.Дачия по пътищата и в градовете има по-малко от колкото у нас
..

Оценка:
-2 +3

Bobi 77th
72 Отговор
Предимно немски автомобили ВАг ,БМВ И Мерцедес. Изключително много шкода..доста повече от Дачия за ралика от България

Оценка:
-0 +2

toto
73 Отговор
не кола ами dacia!

Оценка:
-2 +2

Toshko
74 Отговор
Крайно време е дачия да променят целият си външен и вътрешен дизайн

Оценка:
-2 +3

1234
75 Отговор

До коментар #3 от "6687тхо":


малко скъпа ще дойде 37к за тия пари и кашкай ще земиш база, ти си прецяняш

Оценка:
-1 +0

непознат
76 Отговор
Най-добрият дизел колеги е италианскиат дизел,всеки ще се съгласи.Мултиджет 16v.безсмъртен мотор,уникален,няма френски дизел нито пак DCI на рено.Мултиджета е класика за дизел.

Оценка:
-4 +2

Деди
77 Отговор

До коментар #24 от "Симо":


Защо говориш глупости? Реалния разход на този кош на колела е 10 градско и 7 извънградско - сам човек в колата, без климатик и скорост до 135. При 150 разхода е 8.5! От къде ги измисляте тези тъпотии? Като сте се набутали да купите тази имитация, поне си признайте, че сте се прецакали и за разхода!

Коментиран от #78


Оценка:
-1 +2

Дфен
78 Отговор

До коментар #77 от "Деди":


Аз имам такава разхода не минава 7литра и то е такси не гледай в левия ъгъл като ги пишеш тези глупости

Оценка:
-0 +0

79
Този коментар е премахнат от модератор
айде по сериозно
80 Отговор

До коментар #3 от "6687тхо":


Как реши ,че ще е по-добре ?! Как ще сравняваш кенеф като Дачията с Мерцедес МЛ пък ,ако ще и на половин милион километра да е ?! В момента карам Мерцедес S500 2009г.Автомобила струваше 33 хиляди и въпреки,че е кола на над 10 години и е на над 200 хиляди километра ,до момента за над една година не съм дал един лев за ремонти освен обичайните консумативи !! Отделно няма място за сравнение между двата автомобила !!! Дори и дума не може да става ,че да ни говориш,кое било по-добре и кое не.Да не говорим,че много от новите коли още от заводите излизат с проблеми и висят гаранционно постоянно !

Оценка:
-1 +1

Ахтунг
81 Отговор

До коментар #67 от "Дфен":


Честна дума не знам за какво говориш.Може след още 200 000 км.да разбера.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5