Инженерите на Jaguar разработват компактен модел, който ще се изправи в директен сблъсък за купувачи с Tesla Model 3, съобщава Auto Express. Новият електромобил ще замести XE и ще представлява смесица между седан и кросоувър.
През последната година продажбите на най-малкия Jaguar са спаднали с около 25% и моделът очевидно се нуждае от смяна. По неофициална информация наследникът му ще бъде построен на платформата MLA, а идеята вече е получила одобрението на съвета на директорите, техническия директор Ник Роджърс и шеф дизайнера на марката Джулиан Томсън.
В момента в гамата на Jaguar има само един електромобил. Скоро обаче към I-Pace ще се присъедини и още един модел на ток - следващото поколение на флагмана XJ.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Емил
Коментиран от #3, #8
14:05 24.08.2020
2 Javor
Коментиран от #4
14:09 24.08.2020
3 Komapak
До коментар #1 от "Емил":
Това е пряко отражение на търсенето. Каквито купувачите, такова и производството. Апропо старите ягуари много гниеха. Опитах се да възстановя XJ от 1974, но усилията в крайна сметка не си заслужаваха.Коментиран от #7
14:12 24.08.2020
4 фен
До коментар #2 от "Javor":
Лети си Теслата в космоса като космически боклук безполезен!Коментиран от #6
14:15 24.08.2020
5 ΞLΞVΛTΞ
14:24 24.08.2020
6 Javor
До коментар #4 от "фен":
Нещо си неинформиран....на Тесла ракетите се връщат за следващ курс, а не падат като боклук в океана , нещо което никой не е постигал!Коментиран от #10
14:25 24.08.2020
7 Емил
До коментар #3 от "Komapak":
Пазарната логика е обратна - каквато е стоката, такива са купувачите! А това, че този автомобил е насочен към млади, неориентирани и лошо възпитани хора - добре, ама джагуар беше за бедни джентълмени!14:33 24.08.2020
8 111
До коментар #1 от "Емил":
Те от 15 години правят само безлични коли, имитиращи немските премиуми, но с по-лоша техника и по-лош дизайн. До края на 90-те си имаха специфична идентичност и с нищо друго не можеше да се сбъркат - XJ, XJS, XK8. Откакто се появиха X-Type, S-Type, XE и XF стана народен автомобил със снобска емблема.14:34 24.08.2020
9 безразличен
15:38 24.08.2020
10 гост
До коментар #6 от "Javor":
Всъщност последния рекорд е шест изстрелвания с една и съща ракета !! При положение , че на второто е 100% изплатена и остават само 10% разходи за гориво и подготовка за всяко следващо изстрелване !! При 10 изстрелвания става по-печеливша от продажба на наркотици , а при 20 , което се очертава напълно възможно , няма да има друг бизнес с такава печалба , независимо законен или не , а този е 100% законен на всичко отгоре !! А Рогозин и русопитеците тук разправяха , че еднократните ракети били по-евтини , хахаххахахаххахаххахаххаха !!!16:16 24.08.2020
11 Тесла
17:21 24.08.2020
12 Случаен
18:13 24.08.2020
13 Шоферхофер
21:36 24.08.2020
14 Dinoаs
Коментиран от #16
00:15 25.08.2020
15 един от стадото
03:39 25.08.2020
16 гост
До коментар #14 от "Dinoаs":
Тесла поне засега никога не е била народен автомобил , с никой модел ! Модел 3 е пряк конкурент на БМВ 3 серия и Мерцедес С клас , както и на Ауди 4 и другите "премиуми" в тоя клас ! И в доста страни вече ги бие убедително по продажби ! За народните коли от типа на Голф тепърва се прави модел , така наречената Тесла за 20 000 долара , който няма да излезе преди 2022-2023 г ! Така че този Ягуар само може да мечтае за поне една пета от продажбите на Модел 3 , щото освен всичко останало не предлага нито автопилот , нито онлайн връзката , нито зарядната мрежа на Тесла , нито още един куп неща !! А тепърва всички Тесла ще предлагат ползването им за отдаване под наем и продажба на ток , което от разход ще ги превърне в начин за печелене на пари , което нито една друга марка автомобили не предлага !!09:15 25.08.2020
17 незнайко
10:01 25.08.2020