Last news in Fakti

25 Август, 2020 11:55 5 319 13

Юбилейно лого за Peugeot

  • peugeot-
  • лого-
  • юбилей

Френската марка празнува своята 210-та годишнина

Юбилейно лого за Peugeot - 1

На 26 септември 1810 г. официално е основана компанията PEUGEOT Frères Aînés с акт за парична вноска, вписан в регистър, който все още може да се открие в архивите на Тер Бланш. Вече повече от два века семейство PEUGEOT преминава от модната революция през 19-ти век - със стоманената тел в кринолините, към революцията в мобилността с велосипедите и автомобилите. Това е марка, оформена от творци, инженери, дизайнери, които в продължение на повече от два века предизвикват нормите, за да задават нови стандарти за мобилност. PEUGEOT никога не  спира да се развива като марка, за да посрещне бъдещето със спокойствие и увереност.

По случай 210-тата годишнина на лъвската марка е създадено специално лого. Честването ще бъде отбелязано и с няколко ключови събития:


-    две дигитални събития на 24 и 26 септември,
-    вход от 1 евро за всички посетители на Музея на приключението PEUGEOT в Сошо от 1 до 31 октомври,


-    PEUGEOT Lifestyle продукти, специално посветени на феновете на Лъва и пуснати на пазара в края на септември.

За отбелязване на 210-тата годишнина на PEUGEOT е проектирано специално лого от дизайнерите на студиото PEUGEOT Design Lab. То ще идентифицира всички събития, свързани с това честване.

Юбилейно лого за Peugeot

Лъвът, посланик на марката, е изобразен в профил и е подчертан със стрела. Това напомня най-старото съществуващо лого на PEUGEOT (регистрирано през 1858 г.), което символизира трите качества на трионите PEUGEOT, произвеждани от марката в самото начало: гъвкавост, сила на зъбците и скорост на рязане. Стрелата символизира идеята за скорост. 

Надписът „210 години“ е препратка към историята на марката, но и към следващите 210 години. Черните и белите цветове на логото подчертават умереност и пестеливост, лайтмотива на PEUGEOT. Кръгът около Лъва утвърждава логото като емблема - етикет, който всеки ще се гордее да направи свой собствен.  

От 1 до 26 септември каним обществеността да присъства на избора в стил „Шампионска лига“ на най-емблематичния PEUGEOT за последните два века. Ще има само един победител - този, за който е гласувала обществеността, върховният PEUGEOT! 

В края на конкурса екипите на PEUGEOT Design, водени от техния директор Матиас ХОСАН, ще работят върху изненада, която ще бъде представена през октомври и която несъмнено ще бъде още едно бижу в богатото 210-годишно съществуване на марката.
Кулминацията на тържествата ще бъдат две ексклузивни дигитални събития, организирани през септември около юбилейната дата:

Юбилейно лого за Peugeot


-    На 24 септември - дигитално събитие, запазено за медиите в сутрешните часове и за дилърската мрежа в следобедните часове,
-    На 26 септември, датата на 210-тата годишнина - дигитално събитие за социалните мрежи, което ще се излъчва в страниците на марката в Twitter, Instagram, Facebook и Linkedin.

Няколко изненади ще очакват публиката през тези два дни!

Входът за Музея на приключението PEUGEOT в Сошо се предлага на обществеността на символична цена от 1 евро през месеците септември и октомври.

Музеят на приключението PEUGEOT е един от най-важните обекти в източна Франция, който свидетелства за двувековната индустриална сага на лъвската марка. Намира се в Сошо и съхранява историческото минало на PEUGEOT от 1810 г. до наши дни.

И накрая, изданието за 2020 г. на Международната среща на приключението Peugeot (International Adventure Peugeot Meeting - IAPM) ще се проведе на 2, 3 и 4 октомври в Сошо, туптящото сърце на марката. Това изключително събитие е запазено за членовете на Aventure PEUGEOT и ще включва 130 екипажа - от PEUGEOT 201 до PEUGEOT RCZ - за 300-километрово рали из провинцията на департамента Ду за 3 дни.

Две колекции PEUGEOT Lifestyle продукти, посветени на честването на 210-тата годишнина на Марката, ще бъдат пуснати в продажба в края на септември в онлайн магазина на марката у нас.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Емил

    4 18 Отговор
    Честито, ама след 404 и 504, кола на световно ниво не сте правили!

    Коментиран от #4

  • 2 NEMESIS

    8 31 Отговор
    Френско ли е - тури си го на у..!
  • 3 Miusuka Madoto

    8 30 Отговор
    Лъвчето вече не е изправено да се оглежда за сервиза - видяло го е и в авариен режим бута към сервиза, ама не напукано на бело, а със спукана глава на двигател и мигаща и светеща електроника като дискотека - класика при Пеугеот-а!
  • 4 Случаен

    11 1 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    505 и 405 не са лоши. 205 също
  • 5 ΞLΞVΛTΞ

    21 7 Отговор
    Само като влезнеш в сайт за френски коли и видиш цена от 25к за Клио и 34к за Поло в един и същ клас при Пежо Ситроен е даже по евтино особено Ситроен и ти става ясно че съществуването на германските производители е безсмислено.

    Коментиран от #11

  • 6 Чебурашек

    7 4 Отговор
    За японските "автопроизводители" е характерно че при отваряне на аербега на Таката ти фърчат шрапнели в главата.
  • 7 Brabus

    6 16 Отговор
    Пълна пародия са тези млекарки !
  • 8 Айтен

    14 4 Отговор
    Любимата ми марка Peugeot ❤ Благодаря ви, че ви има.

    Коментиран от #10

  • 9 0000

    5 11 Отговор
    Още 200 години няма да се научат да правят коли
  • 10 Ше припадна от смех

    4 6 Отговор

    До коментар #8 от "Айтен":

    От дека си бе чадо🤣🤣🤣
  • 11 Criminal

    6 2 Отговор

    До коментар #5 от "ΞLΞVΛTΞ":

    Ти за сравнение и коефициент цена-качество май не си чувал, а?!?!?!!?!?!?!??!?!!!?
  • 12 Истината Боли

    19 3 Отговор
    Единствените, които показаха на света, как се прави дизел. Единствените, които тестват всеки един модел в световните рали шампионати, преди да бъде пуснат в серийно производство. Това че някои от коментаторите са попаднали на съсипан модел на марката, не означава че марката не струва и че няма съществен принос в развитието на автомобилостроенето.

    Коментиран от #13

  • 13 0000

    1 2 Отговор

    До коментар #12 от "Истината Боли":

    Мале мале.пеугеот и двигатели-магаре и космос.не мое всеки ден да попадам на такива разгроми .ай няма нужда.опити за кола са това на французите.абе Хитлера ги оправи