Toyota представи поредната модернизирана версия на произвеждания от 1984 г. Land Cruiser 70 за австралийския пазар. Легендарният всъдеход получава леки изменения в интериора и информационно-развлекателна система с 6.1-инчов екран.
Новата мултимедия бележи съществен напредък за аналогов динозавър като Land Cruiser 70, но въпреки това отстъпва на аналозите. Не поддържа нито Apple CarPlay или Android Auto, нито цифрово радио.
Сред другите новости са двата USB-порта, допълнителна 12-волтова розетка и държач за чаши от страната на пасажера. Предвиден е и отсек за смартфони.
В Австралия Land Cruiser 70 може да се купи с 4.5-литров дизелов V8 с мощност 205 к.с. и максимален въртящ момент 420 Нм, съчетан с ръчна предавателна кутия. Каросериите са с три и пет врати или пикап с единична или двойна кабина, а цените започват от 67 400 местни долара (€41 090).
Въпреки преклонната си възраст Land Cruiser 70 продължава да се радва на стабилно търсене в Австралия. Миналата година там са продадени над 10 000 бройки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 123
Цифри които достига всеки 2.0 4 цилиндров двигател, със подходящите настройки и периферия! Даже и издържа без проблем по 500 000! За държача на чаши не си струва и да говорим! Странна политика имат япончестите инженери....
Коментиран от #4, #17, #34, #42, #50
14:08 26.08.2020
2 Джуган
Коментиран от #10, #44
14:09 26.08.2020
3 Иван
14:11 26.08.2020
4 456
До коментар #1 от "123":
Прав си, има и по добри предложения за ходене до молаКоментиран от #8, #12
14:17 26.08.2020
5 Бай Джап
14:19 26.08.2020
6 Без име
14:32 26.08.2020
7 Историята помни
15:09 26.08.2020
8 123
До коментар #4 от "456":
Коментарът ми, колкото ироничен, е и икономически насочен. Все пак говорим за машина / двигател, който има определени показатели. Същите тези показатели се постигат със 2 пъти по малко цилиндри! Явно обаче, японците все още сглобяват V8 някъде в ЮАР, където сметките се връзват..., за еко показатели да не говорим, там явно ниската мощност влияе позитивно! Иначе машината има впечатляващи екстри, които явно са приети радушно от потребителите! Тойота акцентира върху стандартния климатик, радио с MP3 и CD, имобилайзер в ключа, място да си оставиш напитката, и куп други глезотии забравени от 20 години! Разбира се, набляга и на сигурността, стабилността в поведението, капацитета на товара, и други, вече наистина стойностни неща! Въпреки това, остава архаичната ръчна кутия и безумно слабия за капацитета си двигател. Иначе за мола може и с Дъстър, а виж за това приключение по ми се нрави Тундрата, тя поне има 'топки', ако ме разбираш....Коментиран от #14, #37, #45
15:40 26.08.2020
9 Driving pleasure
15:46 26.08.2020
10 Driving pleasure
До коментар #2 от "Джуган":
Озитата имат лаф: Ако искаш да влезеш в пустошта, вземи си Ленд Ровър... обаче ако искаш и да излезеш от там - вземи си Ленд Крюзър :)Коментиран от #11
15:49 26.08.2020
11 Озитата едно време
До коментар #10 от "Driving pleasure":
като а ходили в пустияната с Ленд Ровъра са си носели и доста резервни части и инструменти. Като излезнал Ленд Крузера се родили щото нито части нито ремонти.15:54 26.08.2020
12 Авто Фен
До коментар #4 от "456":
Не му обръщай внимание на този.Много трябва да му се обяснява.А няма много ум за да възприема.Страхотна машина,сред най-здравите и проходими истински джипове.Двигателят е вечен. Най-добрите традиции на японските инженери.Коментиран от #13
16:30 26.08.2020
13 123
До коментар #12 от "Авто Фен":
Ти пък щото ме познаваш, знаеш колко съм умен, а? Ти като си толкова умен, какво ще ми отговориш? Типичен български спор, където 20 души ми обясняват колко съм прост, защото съм попитал как им излиза сметката на японците, и защо аджеба е толкова слаб 'осмака'? Никой не ми обяснява, а ми казва че съм бил прост? Кой, аз ли? Или такива като теб, които не могат да водят нормален разговор, и винаги игнорират чуждото право на мнение! Ха ха ха ....Коментиран от #15, #27, #46
16:39 26.08.2020
14 Авто Фен
До коментар #8 от "123":
Приятелю,преди да коментираш мисли. Двигателят умишлено е по-скъп,защото джипката е по-малко от Ланд Крузер 200,където този дизел е с 290 коня.Този джип е за горите и офроуд ,за където 200 коня са повече от достатъчни,както и 400 nm.Хубаво е хората с детско мислене да разберете,че Тойота продава точно каквото е ефективно и каквото се търси.Безсмислена е тази машина с 300 коня,които са ненужни в гората или на полето. А V8 просто се търси в тези държави.Коментиран от #16, #18
16:40 26.08.2020
15 Авто Фен
До коментар #13 от "123":
То ти личи от това,което пишеш и как не можеш да мислиш.16:41 26.08.2020
16 Авто Фен
До коментар #14 от "Авто Фен":
Пиша от телефон и сменя думите.написал съм,че двигателят умишлено е по-слаб.16:43 26.08.2020
17 Авто Фен
До коментар #1 от "123":
Я товари 2.0 двигател всеки ден офроуд и хо товари с 1 тон показа да видим дали ще изкара 500000км. Как ще тегли с 4 цилиндъра по-малко и форсиран за да е 200 коня.16:48 26.08.2020
18 123
До коментар #14 от "Авто Фен":
Такааа, първо не съм дете, определено! Второ, може спокойно да обясниш, наистина двигателя е скъп, но това се дължи на маркетинга в Австралия! Може би потребителите желаят да видят вълшебното V8, не ги интересува мощността, стига тя да е достатъчна, да върши работа! Може би кутията е ръчна, защото поддръжката в пустошта е по евтина, или пък няма сервизи, или да компенсират цената на двигателя, или пък потребителите си искат ръчка? Не знам, ама нещо подобно можеше да кажеш, така ще покажеш някакво мислене и аргументирано мнение! Абе, толкова сте заслепени, особено когато защитавате нещо което е само картинка,че и на всичкото отгоре обиждате хората. Аре бай, разбрах те, поредния инженер от Техническия в Масачузец!Коментиран от #21, #22, #23, #29
17:11 26.08.2020
19 Тойота
17:12 26.08.2020
20 Кристиан
17:12 26.08.2020
21 12345
До коментар #18 от "123":
Пич, бягай при някой дето разбира да ти набие акъла с 200 че много се излагаш. Тоя ЛК70 ще те прибере от пущинака ако ще да е останал на 1 гума, с 1 цилиндър и да си му сипал топена крокодилска мас. На такова са ме возили през Крюгер парк, тук там стъпва, с над 100 върви където изобщо път няма. Каквото и друго да се кара така ще му е за последно.Коментиран от #24, #25
17:33 26.08.2020
22 Авто Фен
До коментар #18 от "123":
Добре , защо ми преразказваш мнението,което си цитирал и после казваш, че могло да съм го казал.Ами аз съм го казал и съм ти го обяснил, сам си го цитирал. Това,че ти преразказваш каквото съм ти написал не те прави нито автор на тези обяснения, нито ти дава право да ми ттърсиш сметка.А аналогията с дете я направих защото такова ти е мисленето и липсата на обосновка в мненията ти.
17:56 26.08.2020
23 Авто Фен
До коментар #18 от "123":
След това мнение съм написал,че двигателят е по-слаб умишлено ,а не по-скъп. Тъпият телефон сменя думите. Тойота правят този дизел умишлено по-слаб,защото толкова трябва за тази джипка.Не се иска повече. V8 дизела в Ланд Крюзер 200 е 290 коня, защото и джипът е по-тежък и изисква повече мощност.18:13 26.08.2020
24 един от стадото
До коментар #21 от "12345":
виж сега, инженера и счетоводителя не учат в една ''паралелка'' в японския ВУЗ все още. Ако видиш абориген от Австралия, масай от Танзания и дори главорез от ИДИЛ без Круизер минавам на Поло 1.4..18:33 26.08.2020
25 един от стадото
До коментар #21 от "12345":
ИЗВИНЕНИЕ, коментара е до номер 1. Едно. Извинявай18:37 26.08.2020
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Сск
До коментар #13 от "123":
Не си прост,правиш се на интересен.На японците им излиза сметката ,като продават там 10000 годишно.18:46 26.08.2020
28 Qwerty
18:47 26.08.2020
29 456
До коментар #18 от "123":
Когато карам офроуд, тегля лодка, кемпер и пр, максималната мощност (постижима на високи обороти) не е важна. Първото нещо което гледам е графиката с кривата на въртящия момент като функция от оборотите и търся кой двигател дава голям въртящ момент на ниски и средни обороти. Ве осмака дава точно това.20:19 26.08.2020
30 Селчо
Не е много сложно...
20:35 26.08.2020
31 Plameni
Коментиран от #32, #38
21:03 26.08.2020
32 За телефона
До коментар #31 от "Plameni":
Бих, но покрай университета съм почти като задължен да имам месинджър, голям екран и камера.Коментиран от #35
22:46 26.08.2020
33 Ичиргу боила
23:51 26.08.2020
34 Алфа Ромео
До коментар #1 от "123":
Само че този мотор е вечен, а твоя 2.0 е форсиран, турбиниран и надут на ръба, може само да си мечтаеш за ресур не от 500 000 а и 300 няма да изкара.01:36 27.08.2020
35 Plameni
До коментар #32 от "За телефона":
Точно за това говоря! Времето в което живеем го налага,ако не си в крак с технологиите си аут10:38 27.08.2020
36 Bobo
10:39 27.08.2020
37 Много приказки, на пазара
До коментар #8 от "123":
Така и не си дал пример за 2 литра двигател с 420 нютон метра, които да изкарва безпроблемно 500хил км.10:45 27.08.2020
38 Тойота
До коментар #31 от "Plameni":
Старите коли са направени от истински метал, за разлика от „модерните” , които са от алуминий и пласмаси, но за сметка на това имат сто компютъра, системи за „безопасност”(а в същото време колата е от пластмаса) . Когато колата е опростена можеш сам да я поправиш, а не да гледаш под капака като ц............ виенско колело. Колата е за каране, а не да трепериш като листо за всяка драскотина. С телевизора-същото. Нашия е около 1995г.Коментиран от #43
11:03 27.08.2020
39 Гост
11:54 27.08.2020
40 Анонимен
14:23 27.08.2020
41 Слави
14:25 27.08.2020
42 Читател
До коментар #1 от "123":
Абе мани ги тия японци, Тойота, тия двигатели не могат да правят, само балъците се возят на land cruiser. 4.5 дизел турили, вместо една двойка TDI. Аз с Гоуфо кво ги праим такива..15:21 27.08.2020
43 Гост5
До коментар #38 от "Тойота":
Яко си я закъсал брато щом и телевизора ти е 1995г16:20 27.08.2020
44 MIB
До коментар #2 от "Джуган":
Кой джип няма да издържи 1500-2000км? Екстрите са уникални,има дори поставка за чаши . Уникален -ама сме 2020 година16:43 27.08.2020
45 Стефан
До коментар #8 от "123":
Пич за всяка друга марка можеш да говориш с ирония , но за Тойота НЕ, не че нямат издънки, но в сравнение с другите марки, тя е символ на КАЧЕСТВО, ненадминато качество, а цената ВИНАГИ е конкурентна спрямо други модели, така че НЕ СИ ПРАВ.17:58 27.08.2020
46 Читател
До коментар #13 от "123":
Човека, обаче е прав, всички сме го оплюли, аз иронизирал, но така и почти никой не е обяснил нищо.Това е доста скъп премиум автомобил, гледам струва 100 бона, от там излиза сметката. Изработката най вероятно е скъпа, но не чак толкова, скъпа е технологията, двг обаче е вкаран 2007 и сигурно е избил парите за разработката. Една обикновенна 70-ка на 30г запазена у нас върви м/у 10 и 15 бона. Двигателя е с малка мощност, защото е дизел, но пък диапазона на мощността започва от ниски обр-1200 и продължава до 3400, важен е този диапазон при дизелите, по принцип той е много малък, при тях.
18:10 27.08.2020
47 Читател
18:24 27.08.2020
48 Имам 70
18:26 27.08.2020
49 Q4 00
23:00 27.08.2020
50 Този коментар е премахнат от модератор.