Last news in Fakti

26 Август, 2020 13:56 12 886 50

Toyota пак обнови 36-годишния Land Cruiser 70

  • toyota-
  • land cruiser

Toyota представи поредната модернизирана версия на произвеждания от 1984 г. Land Cruiser 70 за австралийския пазар. Легендарният всъдеход получава леки изменения в интериора и информационно-развлекателна система с 6.1-инчов екран.

 

Новата мултимедия бележи съществен напредък за аналогов динозавър като Land Cruiser 70, но въпреки това отстъпва на аналозите. Не поддържа нито Apple CarPlay или Android Auto, нито цифрово радио.

 

Сред другите новости са двата USB-порта, допълнителна 12-волтова розетка и държач за чаши от страната на пасажера. Предвиден е и отсек за смартфони.

 

В Австралия Land Cruiser 70 може да се купи с 4.5-литров дизелов V8 с мощност 205 к.с. и максимален въртящ момент 420 Нм, съчетан с ръчна предавателна кутия. Каросериите са с три и пет врати или пикап с единична или двойна кабина, а цените започват от 67 400 местни долара (€41 090).

 

Въпреки преклонната си възраст Land Cruiser 70 продължава да се радва на стабилно търсене в Австралия. Миналата година там са продадени над 10 000 бройки.


Поставете оценка:
Оценка 4.9 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 123

    2 59 Отговор
    Колко ли евтино излиза изработката на Тойота на този дизел? Двигател V8 със 205 конски сили и 420 нютона?
    Цифри които достига всеки 2.0 4 цилиндров двигател, със подходящите настройки и периферия! Даже и издържа без проблем по 500 000! За държача на чаши не си струва и да говорим! Странна политика имат япончестите инженери....

    Коментиран от #4, #17, #34, #42, #50

  • 2 Джуган

    86 0 Отговор
    В Австралия пичовете влизат на по 1500-2000 км във вътрешността на континента, където няма никакви населени места. За там ти трябва пикап или джип който безпроблемно да те закара и да те върне. Затова и LC 70 продължава да се търси.

    Коментиран от #10, #44

  • 3 Иван

    57 4 Отговор
    е защо тук няма такива неща.......и аз бих си купил такова нещо.....таз европа.....се вмирисала от правила и норми ...
  • 4 456

    45 1 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Прав си, има и по добри предложения за ходене до мола

    Коментиран от #8, #12

  • 5 Бай Джап

    37 0 Отговор
    Бетон !
  • 6 Без име

    55 0 Отговор
    Истинска тойота. Инглизите в ЮАР ги карат по 20 години, изхвърлят я и пак същата чисто нова. Разправят, че по австралия тези 70ки са царете на континента.
  • 7 Историята помни

    50 0 Отговор
    Това не е джендърски паркетник за пред мола, а истински офроуд джип без маркетингови електронни глезотии...
  • 8 123

    0 37 Отговор

    До коментар #4 от "456":

    Коментарът ми, колкото ироничен, е и икономически насочен. Все пак говорим за машина / двигател, който има определени показатели. Същите тези показатели се постигат със 2 пъти по малко цилиндри! Явно обаче, японците все още сглобяват V8 някъде в ЮАР, където сметките се връзват..., за еко показатели да не говорим, там явно ниската мощност влияе позитивно! Иначе машината има впечатляващи екстри, които явно са приети радушно от потребителите! Тойота акцентира върху стандартния климатик, радио с MP3 и CD, имобилайзер в ключа, място да си оставиш напитката, и куп други глезотии забравени от 20 години! Разбира се, набляга и на сигурността, стабилността в поведението, капацитета на товара, и други, вече наистина стойностни неща! Въпреки това, остава архаичната ръчна кутия и безумно слабия за капацитета си двигател. Иначе за мола може и с Дъстър, а виж за това приключение по ми се нрави Тундрата, тя поне има 'топки', ако ме разбираш....

    Коментиран от #14, #37, #45

  • 9 Driving pleasure

    34 1 Отговор
    Велика машина! Няма какво да се каже друго!
  • 10 Driving pleasure

    40 1 Отговор

    До коментар #2 от "Джуган":

    Озитата имат лаф: Ако искаш да влезеш в пустошта, вземи си Ленд Ровър... обаче ако искаш и да излезеш от там - вземи си Ленд Крюзър :)

    Коментиран от #11

  • 11 Озитата едно време

    21 0 Отговор

    До коментар #10 от "Driving pleasure":

    като а ходили в пустияната с Ленд Ровъра са си носели и доста резервни части и инструменти. Като излезнал Ленд Крузера се родили щото нито части нито ремонти.
  • 12 Авто Фен

    25 1 Отговор

    До коментар #4 от "456":

    Не му обръщай внимание на този.Много трябва да му се обяснява.А няма много ум за да възприема.Страхотна машина,сред най-здравите и проходими истински джипове.Двигателят е вечен. Най-добрите традиции на японските инженери.

    Коментиран от #13

  • 13 123

    8 18 Отговор

    До коментар #12 от "Авто Фен":

    Ти пък щото ме познаваш, знаеш колко съм умен, а? Ти като си толкова умен, какво ще ми отговориш? Типичен български спор, където 20 души ми обясняват колко съм прост, защото съм попитал как им излиза сметката на японците, и защо аджеба е толкова слаб 'осмака'? Никой не ми обяснява, а ми казва че съм бил прост? Кой, аз ли? Или такива като теб, които не могат да водят нормален разговор, и винаги игнорират чуждото право на мнение! Ха ха ха ....

    Коментиран от #15, #27, #46

  • 14 Авто Фен

    29 2 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    Приятелю,преди да коментираш мисли. Двигателят умишлено е по-скъп,защото джипката е по-малко от Ланд Крузер 200,където този дизел е с 290 коня.Този джип е за горите и офроуд ,за където 200 коня са повече от достатъчни,както и 400 nm.Хубаво е хората с детско мислене да разберете,че Тойота продава точно каквото е ефективно и каквото се търси.Безсмислена е тази машина с 300 коня,които са ненужни в гората или на полето. А V8 просто се търси в тези държави.

    Коментиран от #16, #18

  • 15 Авто Фен

    11 2 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    То ти личи от това,което пишеш и как не можеш да мислиш.
  • 16 Авто Фен

    9 0 Отговор

    До коментар #14 от "Авто Фен":

    Пиша от телефон и сменя думите.написал съм,че двигателят умишлено е по-слаб.
  • 17 Авто Фен

    22 1 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Я товари 2.0 двигател всеки ден офроуд и хо товари с 1 тон показа да видим дали ще изкара 500000км. Как ще тегли с 4 цилиндъра по-малко и форсиран за да е 200 коня.
  • 18 123

    3 14 Отговор

    До коментар #14 от "Авто Фен":

    Такааа, първо не съм дете, определено! Второ, може спокойно да обясниш, наистина двигателя е скъп, но това се дължи на маркетинга в Австралия! Може би потребителите желаят да видят вълшебното V8, не ги интересува мощността, стига тя да е достатъчна, да върши работа! Може би кутията е ръчна, защото поддръжката в пустошта е по евтина, или пък няма сервизи, или да компенсират цената на двигателя, или пък потребителите си искат ръчка? Не знам, ама нещо подобно можеше да кажеш, така ще покажеш някакво мислене и аргументирано мнение! Абе, толкова сте заслепени, особено когато защитавате нещо което е само картинка,че и на всичкото отгоре обиждате хората. Аре бай, разбрах те, поредния инженер от Техническия в Масачузец!

    Коментиран от #21, #22, #23, #29

  • 19 Тойота

    10 0 Отговор
    Мечтата на джихадиста !
  • 20 Кристиан

    10 0 Отговор
    Правят го защото тук хората имат нужда от него. Той е най- надежден и много хора избират него, въпреки високота цена. Няма аналог в Европа, много голям е, много солиден и харчи 20 литра нафта. Който желае да научи повече е достатъчно да напише в Гугъл: Land Cruiser 79 или Land Cruiser 79 for sale.
  • 21 12345

    23 0 Отговор

    До коментар #18 от "123":

    Пич, бягай при някой дето разбира да ти набие акъла с 200 че много се излагаш. Тоя ЛК70 ще те прибере от пущинака ако ще да е останал на 1 гума, с 1 цилиндър и да си му сипал топена крокодилска мас. На такова са ме возили през Крюгер парк, тук там стъпва, с над 100 върви където изобщо път няма. Каквото и друго да се кара така ще му е за последно.

    Коментиран от #24, #25

  • 22 Авто Фен

    7 2 Отговор

    До коментар #18 от "123":

    Добре , защо ми преразказваш мнението,което си цитирал и после казваш, че могло да съм го казал.Ами аз съм го казал и съм ти го обяснил, сам си го цитирал. Това,че ти преразказваш каквото съм ти написал не те прави нито автор на тези обяснения, нито ти дава право да ми ттърсиш сметка.

    А аналогията с дете я направих защото такова ти е мисленето и липсата на обосновка в мненията ти.
  • 23 Авто Фен

    9 0 Отговор

    До коментар #18 от "123":

    След това мнение съм написал,че двигателят е по-слаб умишлено ,а не по-скъп. Тъпият телефон сменя думите. Тойота правят този дизел умишлено по-слаб,защото толкова трябва за тази джипка.Не се иска повече. V8 дизела в Ланд Крюзер 200 е 290 коня, защото и джипът е по-тежък и изисква повече мощност.
  • 24 един от стадото

    11 0 Отговор

    До коментар #21 от "12345":

    виж сега, инженера и счетоводителя не учат в една ''паралелка'' в японския ВУЗ все още. Ако видиш абориген от Австралия, масай от Танзания и дори главорез от ИДИЛ без Круизер минавам на Поло 1.4..
  • 25 един от стадото

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "12345":

    ИЗВИНЕНИЕ, коментара е до номер 1. Едно. Извинявай
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Сск

    8 0 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    Не си прост,правиш се на интересен.На японците им излиза сметката ,като продават там 10000 годишно.
  • 28 Qwerty

    2 0 Отговор
    А ТЛК Намиб ще мине ли фейс лифт ?
  • 29 456

    16 0 Отговор

    До коментар #18 от "123":

    Когато карам офроуд, тегля лодка, кемпер и пр, максималната мощност (постижима на високи обороти) не е важна. Първото нещо което гледам е графиката с кривата на въртящия момент като функция от оборотите и търся кой двигател дава голям въртящ момент на ниски и средни обороти. Ве осмака дава точно това.
  • 30 Селчо

    14 0 Отговор
    Разтоварен мотор, равно на голям ресурс...
    Не е много сложно...
  • 31 Plameni

    2 21 Отговор
    Много си падате по старото ,простото и здравото само да попитам кой от вас ползва Nokia 3210 или пък телевизор ТЕМП или Рубин .Старата техника и технология е за музея.Старо само вино и уиски

    Коментиран от #32, #38

  • 32 За телефона

    4 0 Отговор

    До коментар #31 от "Plameni":

    Бих, но покрай университета съм почти като задължен да имам месинджър, голям екран и камера.

    Коментиран от #35

  • 33 Ичиргу боила

    8 0 Отговор
    Ако има ТЛК78 в Европа ще си купя още утре. И не бъркайте v8 със 4,2 литровия 6 цилиндров редови. Атмосферен. Затова е толкова коне. Но въртящият момент е чудовищен. Няма електроника. Всичко ново е маркетинг. Не го ли разбрахте. Тлк 200 и 300 нямат нищо общо с този модел. За тези модели е нужен сервиз през 100 километра. Хора тези коли са с въздушно окачване. А ТЛК78 е с железа отдолу. Който разбира от истински здрави коли ще си вземе ако може ТЛК78. Имат разбира се и лоша страна. Това е необосновано високата цена.
  • 34 Алфа Ромео

    7 0 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Само че този мотор е вечен, а твоя 2.0 е форсиран, турбиниран и надут на ръба, може само да си мечтаеш за ресур не от 500 000 а и 300 няма да изкара.
  • 35 Plameni

    0 5 Отговор

    До коментар #32 от "За телефона":

    Точно за това говоря! Времето в което живеем го налага,ако не си в крак с технологиите си аут
  • 36 Bobo

    7 0 Отговор
    Още не е измислен по здрав и надежден джип от Ленд Круизър. Това легенда
  • 37 Много приказки, на пазара

    6 0 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    Така и не си дал пример за 2 литра двигател с 420 нютон метра, които да изкарва безпроблемно 500хил км.
  • 38 Тойота

    4 0 Отговор

    До коментар #31 от "Plameni":

    Старите коли са направени от истински метал, за разлика от „модерните” , които са от алуминий и пласмаси, но за сметка на това имат сто компютъра, системи за „безопасност”(а в същото време колата е от пластмаса) . Когато колата е опростена можеш сам да я поправиш, а не да гледаш под капака като ц............ виенско колело. Колата е за каране, а не да трепериш като листо за всяка драскотина. С телевизора-същото. Нашия е около 1995г.

    Коментиран от #43

  • 39 Гост

    6 0 Отговор
    Вярно, как не са се сетили на лекотоварна кола 3.5 тона да сложат двигател от RAV 4. Вместо да потегляш на 1200 обр/м ще тръгваш на 2000, с мръсна газ. Това е особенно ефектно на черен път, хвърляш камъни и кал на 50м след теб, е нали е 4×4 няма да върти гуми толкова. Този двигател спокойно може да се кара под 2хил оборота винаги, но ако ти трябва имаш мощност и до 3200. Ако е наполовина с турбина мощността му почва след 2хил и приключва под 3. Няма гъвкавост, няма и живот, защото при това тегло и извън пътя ще го караш винаги на високи обороти. Ще му трябва и много и бавни, къси скорости, за да може да се движи бавно при високи обороти.
  • 40 Анонимен

    0 0 Отговор
    Могат и двигател от корола да му сложат, те са правени тези 70 ки най често с 2,4 литров дизел, но дали ще се продава? Дали Бойко щеше да кара Ланд крузер, ако беше с 2л двигател. Новите версии на този 4,5 л дизел са с 650Nm въртящ момент. Кошите ги продава маркетинга, не можеш на наточен легендарен мидел да сложиш, двигател за оръфляци.
  • 41 Слави

    3 0 Отговор
    Вижте приятели, за телк 70 във всичките и разновидности се носят легенди и повечето са верни. Пример, 70 пикап натоварен 1000 килограмов еланд и пет южноафриканеца на 700 к км. Нали се сещате, че асвалт не е виждал. Мисля , че преди две години пуснаха 50 к бр. hzj 74 4.2 атмосферен дизел, моя любимец. За съжаление в Европа неможе да се регистрира.
  • 42 Читател

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Абе мани ги тия японци, Тойота, тия двигатели не могат да правят, само балъците се возят на land cruiser. 4.5 дизел турили, вместо една двойка TDI. Аз с Гоуфо кво ги праим такива..
  • 43 Гост5

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Тойота":

    Яко си я закъсал брато щом и телевизора ти е 1995г
  • 44 MIB

    0 3 Отговор

    До коментар #2 от "Джуган":

    Кой джип няма да издържи 1500-2000км? Екстрите са уникални,има дори поставка за чаши . Уникален -ама сме 2020 година
  • 45 Стефан

    6 0 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    Пич за всяка друга марка можеш да говориш с ирония , но за Тойота НЕ, не че нямат издънки, но в сравнение с другите марки, тя е символ на КАЧЕСТВО, ненадминато качество, а цената ВИНАГИ е конкурентна спрямо други модели, така че НЕ СИ ПРАВ.
  • 46 Читател

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    Човека, обаче е прав, всички сме го оплюли, аз иронизирал, но така и почти никой не е обяснил нищо.
    Това е доста скъп премиум автомобил, гледам струва 100 бона, от там излиза сметката. Изработката най вероятно е скъпа, но не чак толкова, скъпа е технологията, двг обаче е вкаран 2007 и сигурно е избил парите за разработката. Една обикновенна 70-ка на 30г запазена у нас върви м/у 10 и 15 бона. Двигателя е с малка мощност, защото е дизел, но пък диапазона на мощността започва от ниски обр-1200 и продължава до 3400, важен е този диапазон при дизелите, по принцип той е много малък, при тях.
  • 47 Читател

    0 0 Отговор
    ...ако погледнете по малките дизели ще видите че макс. ВМ започва чак след 2хил обр и е много кратък. Този двиг е с една турбина има и същият би турбо с 650Nm и над 250к.с. остава си обаче дизел и съответно мощността к.с. не е като на бензин с такава кубатура, но пък е на 3,4хил а не на 6хил оборота като при бензина т.е. реално можеш да я ползваш при по нисък разход.
  • 48 Имам 70

    4 0 Отговор
    2001 и 2000 г. Hzj 71 и hzj 74 с атмосферен 4.2 дизел редови 6 цилиндъра. Много здрав и проходим автомобил. С фабрични блокажи и на двата диференциала. Цените им започват от 25 к евра в немското мобиле и много нагоре защото си заслужават парите. Особено тези ТЛК 70 които са произведени от 2000 до 2006 г. 131 коне са предостатъчни за адското ежедневно вановарване, което никой друг марка и модел джип особено с турбина и електроника, не би издържал.
  • 49 Q4 00

    0 3 Отговор
    Които си купи тоя боклук после в сервиза за парно, защото липсва .За арабелите без парно хахаха
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.