Last news in Fakti

27 Август, 2020 14:04 7 551 12

Нов двигател за корейската Panamera

  • kia-
  • stinger-
  • фейслифт-
  • модернизация

Kia разкри подробности за предстоящата модернизация на Stinger, чието бъдеще е под въпрос предвид слабите продажби. Обновената версия на корейския фастбек ще бъде представена до края на септември.

 

Освен леки изменения във външността и добавянето на два нови стайлинг пакета в списъка с опции, ще бъде разширена и моторната гама на Stinger. Базовият 2.0-литров четирицилиндров двигател Theta II с мощност 255 к.с. и 353 Нм остава същият. Нишата между него и топовия 3.3-литров V6 обаче ще бъде заета от нов агрегат.

 

2.5-литровият T-GDi от семейството Smartstream развива 304 коня и 422 Нм. Ще се монтира на "стингърите", предназначени за пазарите в Южна Корея, САЩ и Мексико.

 

Най-големият 3.3-литров мотор с два турбокомпресора също е подложен на модернизация. Той получава нов изпускателен тракт и добавка от 3 к.с. към мощността, нараства на 373 к.с. и 510 Нм, достъпни в диапазона 1 300 - 4 500 об/мин. Трансмисията остава без промени - всички три двигателя се съчетават с безалтернативен осемстепенен автоматик.

 

Сред останалите изменения в Stinger са увеличеният от 7 на 8 инча екран на мултимедията, появата на опционален 10.25-инчов дисплей и два варианта на приборния панел 4.2-инчов клъстер или изяло цифровия Supervision. На някои пазари ще се предлага опция за дистанционно стартиране на двигателя и възможност за предварително подгряване или вентилация на седалките през фирмено приложение за смартфон. 

Продажбите на модела не оправдаха окачванията на Kia и ако моделът не бъде спрян от производство, концепцията му ще трябва да бъде преосмислена напълно. Един от вариантите, разглеждани от корейците, е Stinger да стане електромобил.

 


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 карчи

    28 19 Отговор
    Телевизори, смартфони, биберони....напълно безмислени неща за малкото останали истински драйвъри, който искат да дават газ и да ръчкат. Няма как да им върви пазара на таква кола оксиморон, хем джендър-ориентирана хем мощна ??? На джендърите им е достатъчно само да пише, че е мощна 300 к.с., а тя може и да е 100 к.с. и те така или иначе никога няма да разберат докато си цъкат по таблетите и се обдухват през смартфона !

    Коментиран от #2, #3, #8

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Стефан

    28 4 Отговор

    До коментар #1 от "карчи":

    Ти драйвър ли си, съмнявам се, но ме учудва лекотата с която инженер Ганев се справя със всеки технически проблем и лекотата с която дава кардинални решения, не ги мисли корейците, през 80 години на миналия век бяха като нас, отвори Уикипедия и ги виж сега къде са, а къде сме ние с мачовци и разбирачи като теб.

    Коментиран от #11, #12

  • 4 ΞLΞVΛTΞ

    19 3 Отговор
    Тия за 30 години настигнахаби задминаха 100 -годишните.
  • 5 Свинята

    7 7 Отговор
    Ако,искат яко продажби,да сложат и емблемата на Волга.....Като нашите селтаци !
  • 6 instagram: sektant official

    14 11 Отговор
    корейците отдавна задминаха Германците, за японците да не говорим, сега остава да догонят и задминат Румънците и Французите... кореец бате много здраво

    Коментиран от #10

  • 7 Someone

    16 2 Отговор
    Цената на автомобила е супер. Не съм сравнявал, но е една от най - ниските за 6 цилиндров агрегат. Двете турбини го правят много приятен за каране и на ниски скорости (обороти).
    Някои мразят "таблетите" в колите, но аз лично ги харесвам. Това е и нещото, което ме отблъсна. Доста архаично изглеждащата инфотеймънт система.
    Така де, всеки с мнението си. Ако ни я подарят всеки ще я вземе, но ако трябва да даваме спечелени пари (а не откраднати), ами не е толкова лесно да се спреш на КИА.
  • 8 Ти мн караш лек

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "карчи":

    На плейстейшана,хаха.

    Коментиран от #9

  • 9 карчи

    6 2 Отговор

    До коментар #8 от "Ти мн караш лек":

    Плейстешъните са за келеши, като теб, а по мое време нямаше такива, от 5-6 г се качвахме да караме картинг с мотор резачка, после с двигател ЧЗ и така по реда си, карахме яко! Схвана ли 'ся моето момче ?
    На #3 Стефчо дири няма да се хабя да отговарям подробно само, ще кажа, че не оспорвам техническите постижения, дири им се възхищавам, но на маркетинговите грешки и пр. не ! А какво и дали се съмняваш в драйвърските ми умения хич не ми пука !
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Йо Несбьо

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Стефан":

    Корейците поискаха от САЩ не пари, а технологии и наука. САЩ инвестираха в Корея страшно много пари. Корейците използваха оборудването на американците, получиха се и създадоха много нови свои технологии. Затова днес са доста богати. Кой инвестира в България?! Ако ние получаваме 15 млрд долара годишно за научна и развойна дейност даром и започнем да изнасяме по целия свят български телефони, компютри, перални, телевизори, автомобили и машини, която ще ни се опре?! Но ни трябват инвестиции именно в перспективни отрасли, където да сме сред водещите нации. Това означава ухажване на инвеститорите и предоставяне на бонуси дори и по незаконен начин, за да ни дадат достъп до технологии и ноу-хау и да ни допуснат до определени пазари...
  • 12 Йо Несбьо

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Стефан":

    И не си прав! Аз съм високоинтелигентен мъж, германецът с подобно образование ще е високоинтелигентен мъж, кореецът с подобно образование ще е високоинтелигентен мъж. Разликата идва от политиката на държавата и инвестициите в средата. У нас икономическата среда е на принципа "оправяйте се сами". В другите страни са налице рискови инвеститори, инкубатори за фирми, съвместна работа на инвеститори, кметове, университети и фирми, за да успее по-голям брой фирми да бъдат жизнеспособни и допринесат за общественото благо и икономическия просперитет. България е 9-та дупка на кавала в това отношение... А поотделно наистина сме способни хора, но няма какво да ни даде "летящ старт". Така се мъчим без пари, без достъп до ноу-хау и технологии, без нищо...