23 Септември, 2020 10:29, обновена 25 Юни, 2022 17:07 4 225 61

Илон Мъск обяви Model S с 1100 коня

  • tesla-
  • model s-
  • plaid

Tesla разкри подробности за най-мощната и бърза модификация на Model S, наречена Plaid. Електромобилът ще има три мотора със съвкупна мощност 1 100 к.с., ще ускорява от 0 до 97 км/ч за по-малко от 2 секунди и ще достига максимална скорост от 320 км/ч.

Заявеният пробег с едно зареждане е 520 мили (837 км) - едва 5 км повече от най-скъпия Lucid Air, но почти 200 км над обсега на доскорошния рекордьор сред серийните електромобили Model S Long Range.

Снимки на Model S Plaid все още не са публикувани, така че не се знае дали модификацията ще се отличава външно от стандартната версия. Базовата цена на електромобила ще бъде 139 990 (€119 754), а първите клиенти ще получат колите си догодина.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Аз пък искам 1 магаре

    13 11 Отговор
    И да съм на село ида ми капят секи ден 100 евро за шкафчето и да си живея спокойно

    Коментиран от #19

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 гост

    20 13 Отговор
    Разбрахте ли вече що толкова бързаха от Лусид да обявят "рекордния" си модел , ххахх !!! Е , изкараха има няма две седмици , хахахха !!!

    Коментиран от #4, #14

  • 4 гост

    21 10 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    И този модел ще излезе на улиците преди Лусид , можете да сте сигурни !!! За съжаление на групичката , хахах !!

    Коментиран от #8

  • 5 АКО

    8 12 Отговор
    Поне ще може да изгасва като вдигнеш скорост,АКО му се запали батерията.
  • 6 Хелмут Марко

    23 25 Отговор
    И кел файда от тия 1100 коня и 320 км/ч като всичко ще приключи за 30 минути, после докато зареждаш нейде по средата на пътя, бензинката дето ти е седяла на стоповете също с 320 е вече пристигнала на дестинацията..
  • 7 Илия

    8 11 Отговор
    Колко киловата е батарията ?
    Ако се сметне разхода на ток на 1 км. ще излезне че е Тесла си е тесла.
    Коя е марката с най-нисък разход на ток на 1 км. ?

    Коментиран от #28

  • 8 гост

    14 9 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    И още е пропуснато в статията , че резултата на четвърт мила е ПОД 9 секунди !!

    Коментиран от #10

  • 9 Един там

    30 15 Отговор
    Брутални характеристики. А цената размазва конКУРенцията. Просто няма такава кола с подобни показатели и цена. Бугатитата пасти ще ядат. Вземаш си някакъв шлеп за няколко милиона, а кола за €119 754 те отвява по светофарите и ти прави ластици по магистралата.

    Коментиран от #11, #30

  • 10 Кристиян

    9 15 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Е каква е файдата от това, кой се качва на кола за 400 м ?

    Коментиран от #22

  • 11 Хахахахахах

    17 22 Отговор

    До коментар #9 от "Един там":

    Ще ти прави ластици колко ? 30 тина минути докато свърши батерията с 300+, после бега да зарежда , ти си караш.. Ахаххах

    Коментиран от #12, #13, #18

  • 12 гост

    28 9 Отговор

    До коментар #11 от "Хахахахахах":

    Щaтcкaтa Aгeнция зa зaщитa нa oкoлнaтa cрeдa (ЕPА) публикувa oфициaлни дaнни зa рaзхoдa нa гoривo нa Bugаtti Сhirоn cъглacнo aмeрикaнcкитe зaкoни. Aкo ce вярвa нa зaмeрвaниятa, в cмeceн рeжим фрeнcкaтa хипeркoлa хaрчи 21.5 л/100 км.
    Публикувано във факти.бг: Ако бъде настъпен както подобава до максималната скорост, Chiron пресушава 100-литровия си запас от бензин за 7 минути. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Кво стана , бе майна , 7 (седем) МИНУТИ , хахаххахахах !!! Ти повече ще зареждаш , отколкото ще караш , бе , ахахаххахах !!!!!!

    Коментиран от #15, #34

  • 13 гост

    18 10 Отговор

    До коментар #11 от "Хахахахахах":

    Та колко викаш ще караш , цели 7 минути , ахахаххахахах !!!!!! Ще имаш мнооооого време да осъзнаеш какво се нарича задръстеняк , ама от най-задръстените , ахахаххахахха !!!
  • 14 осведомен

    12 14 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Странно цялата новина в 24ч е за срив с15% на акциите и загуба на 50 000 000 000 и много ще ще ще на наркомана ама що така са я пропуснали

    Коментиран от #16, #31

  • 15 TBC

    9 10 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    А максималната скорост не е 320 а е 400 + , тъй че кажи моля колко "минути" щом така искаш ще изкара Широн-а с 320 ?
  • 16 Сър

    11 12 Отговор

    До коментар #14 от "осведомен":

    Тук не се питат такива неща. Цялата компания заради това че безумци наливат пари в акции в момента е уж по ценна от целия VW AG консорциум, който включва още над 12 марки. Балончето с Хелий ако се спука реалната цена ще слезне на 1/5-та както не малко финансови агенции и акционерни къщи ги оценяват реално.

    Коментиран от #27

  • 17 шофер

    13 22 Отговор
    Расив електрокар с батерия изработена от деца в Африка и кила вредни емисии. Батерия разлагаща се в почвата с векове. Зареждане на всеки 300км. $ 8К минимална цена за нова батерия!? Мерси! За $ 8К взимам втора ръка АМГ, М Пакет, ГеТе Ер Ес 2, ЕрЕс куаттро, ГеТеИ, Файтон, инсигния или фокус - все яки германски коли а не електрокари. Ще им скъсам шортите от каране и кеф.

    Коментиран от #25

  • 18 Един там

    17 9 Отговор

    До коментар #11 от "Хахахахахах":

    Ама ти вярно ли си толкова проЗд или симулираш? Наистина трябва да си много зле с главата, за да пишеш подобни простотии. Никой няма да го дърпа Бугатито 30 мин. Една-две дръпки му стигат, за да разбере глупавият му собственик, че си е хвърлил парите на вятъра. Освен това Бугатито да го караш толкова време в спортен режим ще ти се наложи поне 4 пъти да го заредиш с гориво. Повтарям поне 4 пъти. Освен това виж какви са цените на обслужването му, смяна на гуми и т.н. Това не е кола, а трошачница за пари. А най ми е смешно, когато разни прошляци почват да го защитават все едно някога ще могат да го имат и поддържат, а някаква евтина Тесла да му се подиграва. Нали уж Бугати беше мега, гига, хипер кола. Пак стана за смях. Дори гаражната шведска марка Кьонигсег им се подиграва. Бугати с милиарди бюджет правят тежки шлепове.

    Коментиран от #21

  • 19 Харесвам 🎃, само сготвени

    10 3 Отговор

    До коментар #1 от "Аз пък искам 1 магаре":

    То и магарета не останаха. Сиганите ги изкупуваха за по стотина лева и ги изядоха... Но ти, ако все пак си купиш, кръсти го бойко, както и шопара у кочината...
  • 20 Дони Дарко

    16 3 Отговор
    Хубаво е да има конкуренция и да се търсят високи постижения, но мен много повече ме интересува каква ще е батерията на ID.1 или Tesla Model 2 и колко километра ще мога да измина с тях, отколкото на тези хиперкари. Иначе си карам спокойно на магистралата и като настигна някой камион - гледам в огледалото за обранто виждане и ако няма някой с малко мозък, мека пи*'ка и т.н. да ми кара с 200, изпреварвам камиона и пак се връщам в същата лента. С удоволствие бих отишъл на писта като Нюрбургринг и карал с 300 сред хора с които знаят риска и мислят, че имат реакции да се справят с него, а не на магистралата (или още по-лошо - града), където има всякакви обикновени хора...

    Коментиран от #32

  • 21 хахахахха

    9 5 Отговор

    До коментар #18 от "Един там":

    Брат , карай си Фиестичката и Корсичката и викай на всичко останало тежък шлеп, когато се качиш на истинска кола над 2 тона ще разбереш защо хората си дават парите за тях, но всъщност няма да разбереш май, защото ще си останеш скъсаняк.
  • 22 Харесвам 🎃, само сготвени

    13 9 Отговор

    До коментар #10 от "Кристиян":

    Май си функционално-неграмотен или си спал в часовете по физика... Този автомобил има пробег над 800 км с едно зареждане и всичко се контролира от собствен (на Тесла) софтуер. Няма пушеляк, който да ми позволи да отида до Торино (от Рим), без да спирам за зареждане.

    Коментиран от #23, #24

  • 23 Критиян

    8 8 Отговор

    До коментар #22 от "Харесвам 🎃, само сготвени":

    800 км пробег с колко км/ч бе мой ?

    Коментиран от #26, #33, #58

  • 24 Кристиян

    6 10 Отговор

    До коментар #22 от "Харесвам 🎃, само сготвени":

    Щото не че нещо, но още преди 10 години с малолитражен Дизел Top Gear стигнаха от Англия почти до Португалия с едно зареждане = 1400 км.

    Коментиран от #37

  • 25 Харесвам 🎃, само сготвени

    11 7 Отговор

    До коментар #17 от "шофер":

    А за $ 0,8К, можеш да си купиш каруца с кон. Ще ти е още по-евтино. Е, вярно, ще си от XIX век, но и с пушиляка ще си 20-30 години назад (в XX век). Така, че карай си таралясниците нов внос на 150 000 км и си пий домашната ракия и бирата от пластмасова бутилка... В статията се говори за други неща.
  • 26 Харесвам 🎃, само сготвени

    11 7 Отговор

    До коментар #23 от "Критиян":

    Не с 80 км/ч, все пак сме в XXI век. Нормално каране по магистрала (не побългарски път на вълни). Трудно се обяснява нещо на човек, мечтата на който е да си купи"нов" автомобил на 7-8 години и до 100 000 км... Пич, 30-40 години назад сте...

    Коментиран от #29

  • 27 Харесвам 🎃, само сготвени

    10 9 Отговор

    До коментар #16 от "Сър":

    🤣 др. текезесар, и "балонът с хелий" coca cola company, вече 150 години продава "оцветена, подсладена вода", но има 3,5 ПЪТИ по-голяма капитализация от Volkswagen и стотици милиони всеки ден купуват поне бутилка, като стотици пъти по-евтино би им било, да пият вода от чешмата (като на село).
  • 28 Отговор

    9 5 Отговор

    До коментар #7 от "Илия":

    "Коя е марката с най-нисък разход на ток на 1 км. ?" Не беше ли Тесла? Също като марката, която предлага най-доброто съотношение долар за километър от пробегът. Също като марката, която предлага най-добрата цена долар за конска сила.
  • 29 Обичаш

    5 9 Отговор

    До коментар #26 от "Харесвам 🎃, само сготвени":

    с 130 км/ч пробег 800 можеш абсолютно да забравиш :)
  • 30 Този

    8 14 Отговор

    До коментар #9 от "Един там":

    теслАта има един старт на максимална мощност, после и трябва почивчица. Така че, за един светофар може, ама после пак отива у бавната крайна дясна лента с тировете. Научете се малко като възхвалявате , поне да има защо

    Коментиран от #36

  • 31 Харесвам 🎃, само сготвени

    9 2 Отговор

    До коментар #14 от "осведомен":

    В "24 часа", когато прочетеш в прогнозата за времето, че ще пече през целия ден, вземи си за всеки случай чадър, за да не се окажеш изненадан. Ако искаш да си информиран, (а не манипулиран) чети Bloomberg, investing.com, ...
  • 32 А дано, ама надали

    7 3 Отговор

    До коментар #20 от "Дони Дарко":

    Една от новините от вчерашното събитие беше точно за автомобила за който питаш - градски автомобил Тесла за 25 хиляди долара след ДО три години. Тук сигурно ще пишат отделна статия за него и затова не са го споменали. А дано, ама надали. Също като плановете на Tesla до 2300 година да увеличи производството и продажбите до 20 милиона автомобила. Ако търсиш такава информация, вероятно ще трябва да я търсиш другаде. Тук обикновено за Тесла се говори когато се запали някоя или някой който спи в нея се блъсне някъде. Оня ден, полицията едва успяла да спре една такава Тесла, която ги задминала на магистралата със 140 километра в час, а шофьора и пътника до него блажено спяли с пуснати назад седалки. После защо ставали катастрофи на автопилот.
  • 33 До мой

    12 5 Отговор

    До коментар #23 от "Критиян":

    Мой, ако сметнеш резервоара на Бугати Вейрон от 95 литра и времето за който той ще свърши, 7 минути, ще разбереш, че Вейрона ще измине само 40 километра с тези 95 литра! А тук тези 800 които го дават да минава, мога да ти кажа че ако е с 40 км/ч ще мине поне 1200 километра! Колата харчи толкова, колкото я настъпваш. Твоята също е така, само че не го знаеш.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Сър

    5 10 Отговор
    Ето за сектантите , дето не познават математиката = 70 mph или грубо няма и 130 км/ч пробег 482 км с long range Tesla. Или горе долу същото като за 20-годишен V6-так дето не е особено икономичен. Тъй че драги Т'сладжии , моля давайте ифнормирано инфо, а не изсмукано от пръстите.

    Коментиран от #38, #40, #48, #51

  • 36 Онзи

    12 6 Отговор

    До коментар #30 от "Този":

    Аха. Да. Между другото тази Тесла направи и времето от 7.23 минути на Нюрбургринг, като има възможност да се свали до 7.13. Тази същата. Тази същата, поднови рекорда си на Лагуна Сека преди два дни със 6 секунди от 1.36 на 1.30 минути. Та можеш да видиш, кои коли са с такива времена на тези писти и го сравни. Лека.

    Коментиран от #43

  • 37 Това го може всеки

    9 6 Отговор

    До коментар #24 от "Кристиян":

    С малолитражка и бабешко каране всеки може да мине 1400 км за идеята. Въпросът е можеш ли да ги минеш с bugatti или който и да е друг автомобил с 1000 коня при каквото и да е шофиране и каквито и да е условия? Почти съм сигурен че тази Тесла с три двигателя и 1100 коня, също ще мине тези 1400 км, ако се движи с 40 километра в час.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 И още нещо

    11 6 Отговор
    Дайте времената на коли, които взимат 400 метра за под 9 секунди? Дали има?

    Коментиран от #41

  • 40 Yes sir

    10 3 Отговор

    До коментар #35 от "Сър":

    Косвено отговаряш на най-задаваният въпрос и тук - за колко време ще стигна с тесла до морето, ако карам с магистрална скорост. При разстояние от 420 км, ако тръгнеш със заредена батерия ще стигнеш без зареждане и ще ти останат 60 км пробег, дори със старата Тесла, която по каталог има 200 километра по-малък от пробег от тази в статията. Да ги видим сега ще си я купят ли?
  • 41 Всичко си има причина

    4 3 Отговор

    До коментар #39 от "И още нещо":

    А ти защо мислиш, че пропуснаха времето за четвърт миля в статията? Сигурно е било без да искат!
  • 42 Тесланар

    13 8 Отговор
    Тоя наркоман вчера пак дрънка врели некипели, ама вече доста по-малко хора му се връзват. Нека изброим колко от големите хвалипръцковщини до момента изпълнил:
    1.Роудстър - уж за 2020 ще е готов, но пак е отложен за неопределено време.
    2. Роботаксите 2020 и нъпълно автономни коли 2017- Дрънци и на двете
    3. Тесла пикап- нямат си никаква идея как ще го сглобяват, ама догодина трябва да е готов - хахахахах
    4.Тесла влекач- трябваше да е готов 2019- отложен 2022 хахаха.
    Само лъжи, баце, ама тесланарите верват ли, верват

    Коментиран от #49

  • 43 Този

    7 8 Отговор

    До коментар #36 от "Онзи":

    Тази същата, но с изключените защити от прегряване. И да, една обиколка сигурно може да направи, а втора, а трета? Моля ви, четете, излагате се публично

    Коментиран от #44

  • 44 Онзи

    8 6 Отговор

    До коментар #43 от "Този":

    Тази няма нищо общо с предната или миналогодишната или по-миналогодишната. Това не е ФВ, който може да ти произвежда 12 години коли с едни и същи дефекти!

    Коментиран от #45

  • 45 Този

    8 7 Отговор

    До коментар #44 от "Онзи":

    С какво се различава. Не и пада волана в движение ли и броните. Или боята не е пълен боклук, или не се пали , или не решава, че живота ти е достатъчно скучен, че да се забие някъде, автономно.

    Коментиран от #47

  • 46 Грую

    3 1 Отговор
    Я сега да сметнем колко време трябва да управлява Бо'ко, че да ми се вдигне минималнта заплата толкоз, че да мога да си позволя Тесла?
  • 47 Онзи

    4 0 Отговор

    До коментар #45 от "Този":

    Ами купи си и ще разбереш каква е разликата!
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Глей ся

    6 7 Отговор

    До коментар #42 от "Тесланар":

    За всичкото трябва време и когато му дойде времето, ще дойде! Да не казваме какво са обещали 100 годишните, че от коя година имат прототипи на ток уж и уж скоро щели да започват. А все ги няма. Да връщаме ли в годините от кои години Ауди казва, че имат коли на ток и във филмите са първи. А тук никакви ги няма.

    Коментиран от #52

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 TBC

    2 9 Отговор

    До коментар #49 от "Глей ся":

    Те и Мерцедес имат участие и във Формула 1 и във Формула Е, едното е състезаение с до 350 км/ч другото прилича на кварталното състезание между децата с радиоуправляемите детски играчки. "Ток"-четата имат още мнооого да гонят хибридите, чак сега успяха да настигнат конвенционалните автомобили единствено с ДВГ.

    Коментиран от #53

  • 53 Аха

    11 3 Отговор

    До коментар #52 от "TBC":

    Само дето на ДВГ моторите от Формула 1 им правят основни ремонти след всяко състезание!

    Коментиран от #54

  • 54 Не е само във Формула 1

    8 6 Отговор

    До коментар #53 от "Аха":

    Почти няма високооборотен спортен автомобил, който да не скапва двигателя за отрицателно време. Изключение правят porsche 911 и още няколко автомобила, които се броят на пръстите на едната ръка. Тесла дори с два мотора, е проектирана да изкара поне един милион километра преди инспекция на двигателя. Тази е с три мотора, който на практика ще се товарят още по-малко.
  • 55 Менгеле

    5 3 Отговор
    Германофил се убива с изстрел в главата.Нищо друго НЕ помага на тия отрепки.
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 кром у ел

    2 4 Отговор
    тая кола с тия батерии,сигур ще тежи 10 тона,илонка мъс-тията
  • 58 Атанас Филипов

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Критиян":

    С магистрална скорост. Така е стандарта за пробег който Тесла дава. Т. Е. 130 км. Интересното е, че в градски условия е по-икономична. За което може да благодарим на физиката която е позволила да се създаде такава технология.
  • 59 Язе

    2 2 Отговор
    Ще,ще,ще.Такава Тесла ще има само за ринга най-вероятно.Не сериен.Пак е ще.То и Роудстар имаше,пикап,влекач,набивач,трошач и други обещания.Я да видим като се пъне на 7:23сек на ринга?Толкова и "серийно"Порше.......5:18сек.Някой да вижда разлика?

    Коментиран от #60

  • 60 Слушали сме ги такива като тебе

    1 3 Отговор

    До коментар #59 от "Язе":

    То и модел 3 уж не можеше да свали под 8 минути на ринга според вас, но и това вече е МИНАЛО. За Плейд вече се приемат заявки. Дали няма да е сериен, а? И много по-евтин и бърз от недоразумението с две скорости на Porsche.
  • 61 Димов

    1 2 Отговор
    215000лв за това?! Не, мерси!