Last news in Fakti

28 Септември, 2020 09:57 11 203 58

Ще стане ли Skoda евтината марка на VW и още подробности за новата Fabia

  • skoda-
  • fabia-
  • шкода

Чехите потвърдиха предстоящата премиера на новата Fabia. Четвъртото поколение на субкомпактната кола ще дебютира през 2021 година

Ще стане ли Skoda евтината марка на VW и още подробности за новата Fabia - 1

В интервю за пресслужбата на чешката марка топ мениджърът на компанията Томас Шефер заяви, че четвъртата генерация на Fabia ще излезе на пазара през следващата година.

Техническите подробности не са официално потвърдени, но няма съмнение, че Fabia ще се основава на модулната платформа MQB A0. Според информация от анонимни източници от компанията, технически новата Skoda Fabia ще бъде много близка с Volkswagen Polo, Seat Ibiza и Audi A1.

След преминаването към платформата MQB A0 обаче, малкият автомобил може да загуби дизеловите си двигатели, а моторната гама ще се състои от трицилиндрови бензинови еднолитрови агрегати и хибриди.

Изцяло електрическа Fabia все още не е част от плановете на Skoda. В интервю за корпоративното издание Томас Шефер отхвърли предположенията, че Skoda ще се превърне в "евтина марка" на концерна Volkswagen.

Новият ръководител подчерта, че основните конкуренти на чешката марка ще останат корейски, японски и френски производители на автомобили, така че слуховете, че Skoda ще стане "аналог на марката Dacia", могат да се считат за неоснователни.

След оттеглянето от моделната гама на градския автомобил Citigo, хечбекът Fabia ще се превърне в най-компактния модел в гамата на Skoda. Все още не е ясно през коя част на следващата година чехите ще покажат новата Fabia.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 евтинджос

    25 23 Отговор
    Колко евтина - 40 хилядарки?

    Нова Тойота Ярис е 22 хил.

    Коментиран от #2, #3, #4, #7, #12, #33, #37

  • 2 гого

    40 20 Отговор

    До коментар #1 от "евтинджос":

    Колега,за 40хил лв ще взема октавия с топ ниво на оборудване,фабията струва 22хил-23хил лв...Не говори глупости,а яриса който го праят в турция и 15хил лв са му много..

    Коментиран от #13, #16, #20, #40, #57

  • 3 русенец

    29 8 Отговор

    До коментар #1 от "евтинджос":

    Провери си данните отново, а.:) За 40 бона си вземаш Октавия с всички екстри и си на границата на Суперб. Тойота Ярис започва от 26 000, като има модели по 50 000, Фабията започва от 22 000.

    Коментиран от #38, #53

  • 4 Христо динев

    26 7 Отговор

    До коментар #1 от "евтинджос":

    Само да ти кажа,че преди 1месец за 35хил лв си купих чисто нова октавия с фабричен метан и 7степенен автоматик комби с фул екстри...

    Коментиран от #56

  • 5 Васил Левски

    46 10 Отговор
    Шкада е най-добрия избор от към цена качество...

    Коментиран от #25, #43

  • 6 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    4 17 Отговор
    имам две леки коли АУДИ едната с десен волан

    Коментиран от #9

  • 7 ники

    7 5 Отговор

    До коментар #1 от "евтинджос":

    Доста тъпо изказване,явно си някъв сектант...

    Коментиран от #10

  • 8 Малей7379

    14 53 Отговор
    Е какво качество може да има немски трошляк сглобяват от чешки циганета!?

    Коментиран от #34

  • 9 русенец

    14 1 Отговор

    До коментар #6 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    А книжка имаш ли? Чел съм те тук и ще се изненадам ако са ти позволили да имаш.

    Коментиран от #14

  • 10 Оставете човека

    7 2 Отговор

    До коментар #7 от "ники":

    ... може да е дилър на Toyota.
  • 11 Славена

    29 5 Отговор
    Преди 1 година купихме тойота ярис,определено не си заслужава...Само проблеми имам с тази кола,и на всичко отгоре ни излезе 28 000лв
  • 12 тойота е най

    14 14 Отговор

    До коментар #1 от "евтинджос":

    Прехвалената марка,а всъщност е пълен боклук...Предпочитам Мазда..
  • 13 Да отбележа

    5 8 Отговор

    До коментар #2 от "гого":

    Яриса се прави във Франция.
  • 14 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    1 7 Отговор

    До коментар #9 от "русенец":

    защо има и глухи шофьори ти ако си от ГРАД РУСЕ там имаше тих труд итам има глухи даже глухи шофьори има

    Коментиран от #18

  • 15 BG Driver

    39 9 Отговор
    Здравейте, две години карах Тойота Ярис, честно ви казвам постоянно имах някакви проблеми и нямах търпение да я продам. Преди 3 месеца си купих Шкода Октавия на фабричен метан автомат, е няма такава кола ! Невероятно доволен съм, за 17лв правя София-Карнобат с нормално каране ( 140 на темпомат ). Сега не спирам да въртя километри и за три месеца съм навъртял 12 000км. Това ми е първата Шкода и досега съм карал само японски машини, но ако всичко продължава така, ще стана голям фен на марката. Проучих пазара преди покупката и към момента няма по-добра алтернатива като съотношение цена-качество. Поздрави на всички !

    Коментиран от #19, #21, #23, #26

  • 16 Pich

    9 1 Отговор

    До коментар #2 от "гого":

    Провери си пак цените. Вече няма налични от старата генерация октавия и се предлага само новата!!! Цените за новата започват от 40к, а с екстрите спокойно стига 50к без изхвърляне.
  • 17 Франкофон

    7 26 Отговор
    Чешки бклуууук
  • 18 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    1 5 Отговор

    До коментар #14 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    има и глухонеми шоф ьори
  • 19 Франкофон

    13 23 Отговор

    До коментар #15 от "BG Driver":

    Няма по-добри коли от френските.Пежо Ситроен са ТОП.А Рено са над всички евтини качествени добре вървящи и изглеждащи и бъкани с екстри дори от най-ниските нива на оборудване

    Коментиран от #35

  • 20 Хайл

    12 15 Отговор

    До коментар #2 от "гого":

    Ярето може да е правено в турция но е куче марка,рядко се вижда скършено яре ама шкоди висящи в сервиза дал бог...добре че са ваг иначе майсторите затварят

    Коментиран от #22

  • 21 Идиот

    13 32 Отговор

    До коментар #15 от "BG Driver":

    Купил си един голям КОШ, кутията ще я хвърли макс до 100 000, а с този асматичен двигател 140км/ може да ги поддържа само ако спускаш баир 2км. СМЕШНИК, карай си курника и със здраве)

    Коментиран от #24, #28, #31

  • 22 джипосхат

    4 5 Отговор

    До коментар #20 от "Хайл":

    Няма Ярис правен в Турция от новото поколение.
  • 23 Минаващ

    12 6 Отговор

    До коментар #15 от "BG Driver":

    Нормално яриса е японски бклук зле проектиран.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 бивш собственик

    4 4 Отговор

    До коментар #5 от "Васил Левски":

    Явно си нямал Шкода.
  • 26 бивш собственик

    6 4 Отговор

    До коментар #15 от "BG Driver":

    Може и да изкараш късмет с Шкодата, но още е рано да се каже. Аз нямах късмет с моята Октавия 3. Хубавото е, че се продават бързо.
  • 27 Мунчо

    11 10 Отговор
    Шкода и качество в едно изречение е като Магаре и космос!
  • 28 георги

    13 1 Отговор

    До коментар #21 от "Идиот":

    Да ти кажа, доста подходящ псевдоним си си избрал...

    Коментиран от #29, #30

  • 29 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    0 5 Отговор

    До коментар #28 от "георги":

    ГОШО ЧОВЕШКАТА ПРОСТОТИЯ И ГЛУПОСТ ПОЧИВКА НЯМА ТЯ ХОДИ ПО ХОРАТА НЕ В ГОРАТА
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 123

    11 3 Отговор

    До коментар #21 от "Идиот":

    Като гледам какво пишеш, явно си карал само автомобили от Горубляне ноффнос на по 100-150 хил. км. Те хвърлят автоматите някъде в тези километри, защото всичките се превъртени полумилионници. Иначе, ДСГ-то ако се поддържа правилно - на 60 хил. му сменяш маслото си карат по 250-300 хил. км. Много интересно ти какво караш, щото тази Октавия си държи по баира 150 и ако натиснеш ускорява още. Доста е пъргава, няма база за сравнение с автомобили среден клас от преди повече от 10 години, пък ако ще и да са с над 2.5 литрови двигатели.

    Коментиран от #32

  • 32 Идиот

    9 16 Отговор

    До коментар #31 от "123":

    Ще ти отделя и на теб 10на реда:
    1. Купувам си предимно премиум автомобил/SUV, на около 3г, задължително от Швейцария, пазаря си го и докарам лично.
    2. Карам го БЕЗПРОБЛЕМНО още макс 3г и го подарявам за парите който съм го купил.
    3. Няма нищо общо с курниците, които нови в БГ са до 70 000лв.
    4. Работя в *** и като корпоративен клиент ни предоставят изключителни оферти за НОВИ, НО няма по-голяма глупост от това да си купиш ПРЕМИУМ автомобил за над 100к, ако си работил съвестно за тези пари, освенако си ги откраднал като повечето в БГ.
    5. Единствената ШКОДА която е прилично динамична е Superb 280кс, но е пластмаса и умира до 100к. Погледни колко такива се продават с блокиран двигател или DSG.
    6. Карай си курника и със здраве)

    Коментиран от #39, #54

  • 33 иван

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "евтинджос":

    Гроздето е кисело😅
  • 34 иван

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "Малей7379":

    Само дачия нали
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Най-нисък клас

    1 2 Отговор
    Е всякаш Дачия не е френска марка...
  • 37 Оня с балтоня

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "евтинджос":

    Ами купи си Ярис
  • 38 Плам

    5 0 Отговор

    До коментар #3 от "русенец":

    Започва от 22 000 лв, със какъв двигател, да тичам след нея и да я бутам ли, не мерси.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Тойота

    1 7 Отговор

    До коментар #2 от "гого":

    Тойота Ярис е правят в Турция турци, а Шкода се се прави в Чехия от украйнци, поляци, румънци та дори и наши ромчета, е питам ви аз колко е качествена Шкода
  • 41 Тойота

    2 5 Отговор
    Тойота Ярис е правят в Турция турци, а Шкода се се прави в Чехия от украйнци, поляци, румънци та дори и наши ромчета, е питам ви аз колко е качествена Шкода
  • 42 Чичо

    9 2 Отговор
    Шкода е супер марка, особено супърб и октавия!!!
  • 43 Алфа Ромео

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Васил Левски":

    Сигурен ли си че си достоен да използваш това име!?
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Аха

    6 0 Отговор

    До коментар #44 от "Идиот":

    Караш тази кола кога пръдне гущер. 300d не е 1900куб см. Омръзна ми от “разбирачи”. Имам Фабия Монте Карло 110к.с и супърб L&K и са уникални коли.
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Идиот

    0 5 Отговор
    И ако караш фабия и супер, което е лъжа, но трябва да си завършен ОЛИГОФРЕН. УНИКАЛНО грозни, пластмасови и смешни)
    Събери 40к и си купи Е класа, не нова но ИСТИНСКИ АВТОМОБИЛ, СМЕШНИК)

    Коментиран от #50

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Оня с балтоня

    5 0 Отговор

    До коментар #44 от "Идиот":

    Ай престани! Лекувай се !!! Само глупости дрънкаш!!! Преди 4 години си взех х5 от швейцария и беше на 170к км ! Няма такива коли дето ги говориш ....
  • 50 Оня с балтоня

    3 0 Отговор

    До коментар #47 от "Идиот":

    Ти наистина си такъв какъвто ти е НИКА :))))
  • 51 Питанка

    0 0 Отговор
    Тия 3-цилиндровите 1-литрови турбинки до колко километра издържат с бензина на ЛукОйл, ГазПром и Магарешки?!

    Коментиран от #55

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Каква изненада...

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "русенец":

    Айде отвори страницата на Еуратек и виж какво си взимаш за 40 000.
  • 54 123

    3 0 Отговор

    До коментар #32 от "Идиот":

    Леко те съжалих. В чужбина, включително в Швейцария автомобилите се карат, за разлика от тук. Там за 3 години е напълно нормално да врътнат към 200 000 км и нагоре. Стратегията ти е правилна по принцип за нашия стандарт, по-добре да си вземеш 2-3 годишен автомобил вместо чисто нов. Така имаш още 2-3 години гаранция, защото тук автомобилите за тези години са максимум на 1000000 км и имаш поне още 50 000 от гаранцията. Като ми говориш за Супърб - 280 коня, явно си се качвал само на стари модели. Тройката от 2015-та най-мощния ѝ двигател е 272 коня. Това за пластмасите ще го подмина с насмешка, защото и аз съм се качвал във всичките немски премиуми и разликата не е много очевидна, за разлика от цената. Освен това двигателите около 190 коня са напълно достатъчни за това купе. 280, 300, 400 коня - глупости на инфантил не ми се коментират. А смешките, които си писал, че умирал Супърба на 100 000 показват сериезен комплекс без да почиват на данни. И да умре нещо гаранцията е до 150 000 и се сменя по нея. Освен това точно Супърба след 2013/14-та без значение от двигател е един от най-здравите автомобили - до 300 000 почти няма счупен, ако е поддържан както трябва. И пак да се вървем на нов-стар автомобил. Всичко е въпрос на стандарт. Няма по-добро от нов автомобил. Андрешко си купува 3-4 годишен, защото толкова са му възможностите. И това пак е по-добре отколкото 10 годишен премиум - милионник с изрязан катализатор и ДПФ.

    Коментиран от #58

  • 55 321

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Питанка":

    До към 200 000 са безпроблемни - от моя опит. После не знам - отиват при следващ собственик. Но, поддръжката само в фирмения сервиз.
  • 56 Брадвата

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Христо динев":

    35 или 55, че нещо такива оферти с новите октавии - няма.. Започват откъм 48
  • 57 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "гого":

    Хаха, колега, в коя година живееш? Октавия за 40 к топ ниво беше до началото на тази година, старият модел. Сега, ако си сложиш нормални екстри, същият боклук ти излиза над 50к, а може и над 60 к. Колкото БМВ 2 Гранд спорт, Мерцедес А класа, Тойота Камри... Познай какво бих си купил, ако реша да дам 60 к за кола.
  • 58 Идиот

    1 0 Отговор

    До коментар #54 от "123":

    Да сравняваш CLS 2018г със Суперб, е като Магаре и Космос!
    Работя в АЕЦ Козлодуй и вземам месечно, колкото навярно Ти за половин година.
    В Швейцария ходя от 15г и не ми говори за пробег и колко се кара там. Хората имат по мин 2 коли най-често, но разбира се, че има фирмени бангии на по 200 000 за 2г.
    CLSa e 245кс и на мен са ми доволно за обем 2литра Дизел.
    Айде със здраве и си карай Шкодата)