Last news in Fakti

30 Октомври, 2012 09:22 19 173 44

Bugatti подготвя хиперкар с мощност 1600 к.с.

  • bugatti-
  • veyron

 

Компанията Bugatti, която е известна с производството на най-мощната серийна кола в света се подготвя да представи още по-мощен модел. Става дума за автомобил, който ще е се появи още следващата година и ще разполага с мощност 1600 к.с.(!)
 
По все още непотвърдена информация това ще е новата генерация на Veyron. Най-вероятно премиерата на новия Veyron ще се състои по време на автомобилното изложение във Франкфурт, което ще се проведе през месец септември 2013 година.
 
Твърде вероятно е на мястото на добре известният осемлитров W16 двигател да започне да се монтира изцяло нов агрегат. Той отново ще е W-образен и ще разполага с 16 цилиндъра и четири турбо компресора, но работният му обем ще бъде увеличен на 9.6 литра.
 
Сериозно повишената мощност обаче не е най-удивителното в случая. Подобни хиперкари мерят сили основно със своите динамични характеристики. При новия Veyron те ще са още по-впечатляващи. Максималната му скорост ще е 460 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч. - 1.8 секунди (!)
 
За сравнение ще припомним, че стандартния настоящ Veyron разполага с 1001 коня и ускорява до 100 км/ч. за 2.5 секунди. Максималната му скорост е 407 км/ч. Версията Grand Sport разполага с 1200 к.с, а максималната и скорост е 415 км/ч.
 
Колко ще струва новата генерация на Veyron? Въпрос, който вълнува много хора, но на този етап няма точен отговор. Едно обаче е сигурно - 1600-те конски сили на тази кола отново ще я превърнат в най-мощната, най-скъпата и най-бързата в света.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 анонимен

    5 1 Отговор
    Дано има нещо вярно в статията, защото адски много се дразня на тъпите американци които правят коли в гаражчетата си и претендират че са най-бързите. Съвсем друго нещо е европейската инженерна мисъл вложена във моделите на бугати.

    Коментиран от #3

  • 3 Бай Онзи

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "анонимен":

    Абсолютно си прав!
  • 4 неутрален

    1 0 Отговор
    Чудно ми е, за какво се правят тези супер коли?
    Ясно е, че има богаташи с малки п****та, ама все пак...
  • 5 Кофти

    1 0 Отговор
    Аз лично бих се радвал да видя и нещо ново в дизайна (крайно време е), но едва ли....
  • 6 азис

    1 3 Отговор
    Мисля да си купя поне три от този модел !!!!

    Коментиран от #38

  • 7 The Best

    0 1 Отговор
    С тези характеристики другите суперкари ще го стигнат пак след 10 години.
  • 8 христо

    1 2 Отговор
    мдаааа... хенеси перформънс ги стреснаха и ся се чудят кви двигатели да мислят... интересно ми е какво ще извадят от хенеси срещу прехваленото бугати...
  • 9 ВИП АМГ

    2 1 Отговор
    tova ne e za vas beee a za nas iziskanite gospoda s cuvali ot evro i paundi skriti v tayno maze na vas vi preporacvam da si skriete 200lv v burkan za loshi dni i da si osigurite 2 cuvala kartofi za zimata
  • 10 руснака

    1 0 Отговор
    увеличават мощноста, колата става още по-бърза, още по-скъпа.... ама кога ще смените дизайна, да му се невиди??? тези заоблени форми са отдавна в история
  • 11 ц;;(ц

    1 0 Отговор
    Защо да сменят формата когато е исключително аеродинамична и се държи стабилно с 420км в час
  • 12 Kato Gost

    1 0 Отговор
    Дизайн не се прави росто така на кола, сещаш ли се трябва да е динамична и много други фактори не е лесно а и никой не гледа дизайн и лукс в спортна кола там е важно ускорението. Ако половината не бяхте на 13 нямаше да питате такива глупости относно дизайна

    Коментиран от #14, #23

  • 13 Ари

    0 0 Отговор
    А вие избарзахте да си купите слабите модели,еи тоя чаках аз :-)
  • 14 Кофти

    1 7 Отговор

    До коментар #12 от "Kato Gost":

    Ще ме извиняваш моето момче, ама не всички сме на 13. И мисля, че е крайно време да се смени дизайна след 10 години! Всички марки го правят. Сори, ама не може 25 години една и съща кола да се пробутва все по-скъпо с някакви малки разлики. Като са толкова гениални от Бугати, ще го измислят! Ама истината е, че от ВАГ са фенове на лесното - минимална промяна и ако може сто модела на една платформа, без големи разлики, ще им е супер. Според теб богаташите, които могат да си го позволят, дали не биха искали да си личи, че Бугатито им е 2013, а не 2008 примерно? Динамичните показатели са на първо място, ОК, но и външният вид е много важен в този случай. Все пак БЪГАТИ е луксозен суперкар, да не забравяме.

    Коментиран от #16, #17

  • 15 Дошо

    0 1 Отговор
    Новото Ферари с хибридна система и 920к.с ще скъса шортите на Фолксвагенчето
  • 16 John Doe

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Кофти":

    Много си прав.
  • 17 Шукар

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Кофти":

    На мен тенденцията 10 години с един дизайн ми напомня на един подобен случай с руски масовкар Лада 2105, при който 30години нямаше промяна в дизайна.

    Коментиран от #18

  • 18 nqkaf si tam

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Шукар":

    Прав си за Ладата но, както се казва "Съвършенството не трае изменение".
    :D

    Коментиран от #21

  • 19 Венцислав Кацарски

    1 0 Отговор
    VAG power богатито винаги ще е най-бързата кола в света и една от най-красивите
  • 20 koenigsegg

    0 1 Отговор
    za mene koenigsegga gera r e po dobra. ima V8 8.0 litra bugati veyron supersport ima W16 8.0 litra i samo uskorenieto mu e po dobro ot na agerata.ina4e na agera r max skorostta e 443 km/h a na veyron super sport 431 km/h + 4e edin veyron har4i okolo 45 na 100 a agerata be6e nqkade kam 25-30!
  • 21 амаха

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "nqkaf si tam ":

    taka be6e jigula 1100.1200,1200s,s.ed tova ,lada 1500,1500s ,vaz2105,2107 samo smenqha kubaturata i mo6tnosta na dvigatelq,kato porsche911 :D
  • 22 koenigsegg

    0 1 Отговор
    agera r su6to e mnogo po-krasiva i e izklu4itelno zdrava.tam kudeto se slaga stukloto tazi rama samo tq izdurja 3 tona natisk bez da se napuka stukloto.v neq e se edno kartina na picasso - koja i dr ne6ta tam a v bugatito pak q ima taq grozna evtina siva plastmasa!!
  • 23 Еминем Фен

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "Kato Gost":

    Napulno si prav. Samo VIP Karuca shte spori to toi nali e na 12-13

    Коментиран от #29

  • 24 EB110

    0 0 Отговор
    Има ли информация някъде колко ще тежи? Първия Veyron беше 1888 кг. до колкото помня. Каросерията не е ли твърде къса за кола целяща да вдига над 415 км./ч.? Сигурно ще е невъобразимо скъпа, ускорението от Aventador би ме задоволило напълно. Динамиката от 4 турбота наистина е като пътуване във времето.
  • 25 W164

    1 1 Отговор
    Той отново ще е W-образен и ще разполага с 16 цилиндъра и четири турбо компресора, но работният му обем ще бъде увеличен на 9.6 литра.При новия Veyron те ще са още по-впечатляващи. Максималната му скорост ще е 460 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч. - 1.8 секунди (!).ТОВА ХИЧ НЯМА ДА ВЪРВИ :D А ПЪК НЕМИ СЕ МИСЛИ КАКЪВ ЗВУК ЩЕ ВАДИ С ТЕЗИ 16 ЦИЛИНДЪРА,9600 КУБИКА И 1600 КОНЯ АПЪК ЗА РАЗХОДА ДА НЕ ГОВОРИМ 50+ НА 100
  • 26 аз

    0 0 Отговор
    Смятам да си я взема 2-ра ръка от някоя баба германка която не я е карала много, но незнам как ще се оправя с данака, че е 6000 ле на година.
    Ще я пиша в даначното 90 коня на инвалид :)
  • 27 Лос

    0 0 Отговор
    От баба германка трудно ще си вземеш такава кола. За да ти я продадат от Бугати изискват пълно доказване на доходите, а след като вече си се сдобил с таква кола, за следващо поколение НЕ ти а ТЕ ти се обаждат за да ти предложат.
  • 28 .,.......

    0 1 Отговор
    и някои руски nissan gtr go nabqgva i noviq model na bugati i sabsvenika mu gleda tapo
  • 29 Иван Костов

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Еминем Фен":

    Ot vsi4ki iztrapnali palyazi tuka naj naj e EMINEM FEN! Predstavqm si kakva karuza kara6!
  • 30 убиеца на мичмъни

    0 1 Отговор
    abe tia nqma li da smenqt viziqta malko na taia sapunerka
  • 31 АСПУХ

    0 0 Отговор
    Колко ще струва новата генерация на Veyron? Въпрос, който вълнува много хора............ колко много, че сам слаб в математиката
  • 32 Контакт

    0 1 Отговор
    Момчета, не разбрахте ли, че това НЕ е въпросният нов модел на Бугати, а актуалният Вейрон във версия Гран Спорт !!!
    Нов модел се очаква, но евентуално първо ще излезе лимузината им - Bugatti Galibier, която си е на базата на Вейрон, но вероятно с дефорсирана мощност - 800 к.с. и по дизайн се води по модела им от 30те години - Bugatti Atlantic (по-точно моделът Type 57SC) !!! Чак тогава може да изскочи нов бруталяга с 1848428929 коня, който да шашка с характеристики и постижения.
    Първо съберете информация преди да подхващате такива спорове, въпреки че ми е забавно да ги чета ;)
    Айде със здраве !! ;)

    Коментиран от #39

  • 33 иван иванов

    0 1 Отговор
    barabus tkr 0-100km 1.67 sek.
  • 34 Петър

    0 1 Отговор
    До пост #8 "чудя се какво ще изкарат хенеси" ???
    Брат, не знам какво могат да изкарат, но времена от ПОД 2 секунди до 100, значе вече говорим за F1 ускорения ! За справка, от 2008-ма реното на Алфонсо-педеронсо бе 1.4 до 100.
    Ти изобщо можеш ли да си го ВЪОБРАЗИШ това ускорение ???

    Имаш едни 4 G дето ти правят главата 20 килограмова !
    Ходил съм 3-4 г. на бодибилдинг и ти казвам че в залата правих упражнения за врат. Омотаваш каиша около главата си, от другата страна му слагаш тежест... и правиш пул-оф !
    Ха сега си представи че си сложил 20 кг (а аз повече от 10 не посмях че ми е мило вратлето) !

    Братле, дори само да те натиска главата с 20 кила на облегалката (подвратника), пак си е болка !!!

    Не знам, аз съм втресен - 460 км/ч ? Тук вече навлизаме в някакъв фантастичен филм с НЕИЗБЕЖНОТО участие на Чик Норис, които САМО ТОЙ....би могъл да остане жив :D

    Едва ли някой от вас тук е карал, в смисъл е държал волана на кола с над 300 км/ч, но честно - ПРОСТО УСЕЩАШ КАК ЗАМИРИСВАШ НА ТАМЯН ! Вместо волан, все едно си гушнал букетчето !!!

    ...пък не знам к'во ще е с 400 ...хеле пък и по-нагоре ?!?

    Че то селскостопанското самолетче с което се пръскат лозята излита на 130 , а мах скорост му е 180км/ч ?!?!
    Има ли смисъл да се правят такива ЗВЕРОВЕ ???

    ТОВА ЩЕ ЗНАЕТЕ МИЛИ ДЕЦА - САМО и ЕДИНСТВЕННО ЗАРАДИ ЛУДОСТТА и СНОБАРСТВОТО !!! ЕГОТО >>НИКОГА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ЗАСИТИ !!!

    Запомнете го това много добре !!! Или както казва една НАША стара поговорка - "Очите се насищат САМО с една количка пръст"
    , т.е. визира се пръстта която се изсипва в/у ковчега !!!

    Не си пълнете главите със щуротии, ами по-добре вземете да изградите Добродетелите си ! Ще ви трябват !!! Успех !!!

    Коментиран от #42

  • 35 Stefan

    2 1 Отговор
    az dokato pisha komentara da go napsuvam i to shte e vdignalo 300 :D
  • 36 gap

    0 0 Отговор
    за тези коли няма ограничение сигурно 400 500 километра в час 1000 2000 коня глупости
  • 37 Петър

    0 0 Отговор
    хахаха... точно ! пъъълни щуротии ;-)
  • 38 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "азис":

    Баце само да ти обадя, че като й сменям маслото трябват 10 туби и половина CASTROL EDGE 0W-40. Тубата е 130 лв. Значи смяна на масло е 1365 лв. само маслото.
    Тва за 1001 коня.
    Гумите са само на MICHELIN и са специални за модела.

    Данъкът годишно на ново 1001 коня е 3173.77 лева
  • 39 Unknown

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Контакт":

    А ти явно грам не си осведомен с нещата от миналта година, които цитираш.. Първо Galibier го чакай след 2 години; второ ще е 1000+ коня и хич няма да е даунгрейднат... а относно това чудовище явно ще е тест на компоненти по двигателя, които ще се внедрят в Galibier... Ще поживеем и ще видим..

    Коментиран от #40

  • 40 Контакт

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Unknown":

    .а.ти, как ми отмъкна звездния момент :D
    Не бих казал, че изобщо не съм осведомен защото това, което цитирах беше от статия в АутоБилд, не се сещам кой брой, месец или година, но е оттам ;)
    Явно това с "даунгрейдването" е било просто вариант за задвижването, не съм 100 % сигурен.
    Абе нека излезе, пък тогава ще се правим на разбирачи.....не че ще имаме някаква основа на която да се осланяме, но все пак сме ерудирано общество в автосферата ;) хехе
  • 41 POWER

    0 0 Отговор
    ЕДВА ЛИ ТОЗИ БЕНЗИНОВОЗ ЩЕ МОЖЕ ДА МИНЕ НА ПИСТА СТАНДАРТНИЯТ GT-R,ПЬК КАКВО ДА КАЖЕМ ЗА НИСАН GT-R АЛФА 1500 КОНЯ
  • 42 христо

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Петър":

    една тънка справка Хенеси Венъм ГТ 0-200mph-15.3 sec. (Bugatti Veyron = 24.2 sec.)
    0 – 60 mph-2.5 sec....
  • 43 якоооо

    0 0 Отговор
    obzalagam se 4e vsi4ki plue6ti toz krasavec ako q vidqt 6te sprat za edno mitutno mal4anie i 6te vadqt tel za da q snimat stiga ste se vlu6avali tova e facri4na kola a ne nqkakiv tuning
  • 44 Zzz

    0 0 Отговор
    Па те са на 6-то място бре, как така най-мощната, даже 6-то място го делят 7 автомобила

    http://www.topcarrating.com/power.php
  • 45 VAG

    0 0 Отговор
    VAG винаги са били най-добрите...
    VW AUDI PORSCHE SEAT SKODA LAMBORGHINI BENTLEY BUGATTI
    държат и 19% от Suzuki,100% Ducati,MAN,SCANIA

    ЕДВА ЛИ НЯКОЙ МОЖЕ ДА ОТРЕЧЕ,ЧЕ СА НАЙ–МОГЪЩИЯ И КАЧЕСТВЕН АВТОМОБИЛЕН ПРОИЗВОДИТЕЛ