Концептуалният Jeep Wrangler Rubicon 392, представен в деня на световната премиера на новия Ford Bronco, влиза в серийно производство. За пръв път в историята си легендарният всъдеход получава осемцилиндров двигател.
Както подсказва името, под предния капак на Wrangler Rubicon 392 е монтиран 6.4-литров (392 кубически инча) мотор HEMI. Мощността от 481 к.с. (с 20 повече от концепта) и максималният въртящ момент от 637 Нм изстрелват всъдехода от 0 до 97 км/ч за 4.5 секунди.
Осемцилиндровият двигател е съчетан с осемстепенна автоматична трансмисия TorqueFlite 8HP75, чиито предавки за пръв път при Wrangler могат да се превключват с пера зад волана. Раздатъчната кутия MP3022 е двустепенна.
Функцията Torque Reserve, която създава запас от въртящ момент при потегляне с два педала, е взета от Dodge Challenger SRT Super Stock. От Jeep Grand Cherokee Trackhawk пък е алгоритъмът за смяна на предавките AMax, който съгласува стратегията за смяна на предавките с достъпната тяга.
Макар да е по-пъргав от доста суперколи (402 метра за 13 секунди), Wrangler Rubicon 392 е подготвен отлично за офроуд. Надлъжните греди на рамата и горните носачи са подсилени, а мостовете са трето поколение Dana 44. Спирачките също са по-високопроизводителни.
Клиренсът на осемцилиндровия Jeep е увеличен с 50 мм с фирмения лифт комплект на Mopar. Допълнителен бонус са амортисьорите Fox, 35-цоловите гуми и въздухозаборника на предния капак Level Hydro-Guide, който може да "изпомпва" по 57 литра вода от моторния отсек без да допуска попадането на мръсотия.
Базовото оборудване на Rubicon 392 включва кожена тапицерия, мултимедия Uconnect с 8.4-инчов дисплей и още 11 екстри, които са достъпни само срещу допълнително заплащане при стандартния Wrangler. От Jeep все още не са обявили цената, но според повечето американски медии тя ще гравитира около $70 000 (€58 937).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Анти жълтур
Коментиран от #5
18:33 17.11.2020
2 тарикату
19:01 17.11.2020
3 Митко
19:34 17.11.2020
4 КОНТРАТА
19:43 17.11.2020
5 Камен
До коментар #1 от "Анти жълтур":
Тя хубаво им е спукана работата, ама наште еврогейци се чудят как да спрат продажбата на 1.5 литровото Джимни, пък за това Хеми няма никакъв шанс да припари насам. Ще му се радваме само на снимка.19:46 17.11.2020
6 Усмивката
20:07 17.11.2020
7 VikiLEXUSNX
Коментиран от #9, #14
20:28 17.11.2020
8 Г класата
20:45 17.11.2020
9 info
До коментар #7 от "VikiLEXUSNX":
2.2 е ДВГ на Фиат, работи на 48В - няма един компонент от електрониката на цена под 4 знака - злите езици твърдят че акумолатора е 2700 лв ... между 2та винаги бих избрал 8ака!21:27 17.11.2020
10 123
21:44 17.11.2020
11 катерач
23:34 17.11.2020
12 Мехо
10:42 18.11.2020
13 Jeep
Та съм ходил с него по Кокаляне -там Урвич ,Самоков и на други места на оф роуд забавления .
Страшна машина -няма Патрол ,няма Матрол пред Джип нищо не върви . По кози пътеки се качваше .Ама му бях сложил и много хубави гуми Firestone -щатски , вярно рециклирани бяха ама бяха без грешка .
13:00 18.11.2020
14 Джуган
До коментар #7 от "VikiLEXUSNX":
В Америка може цената да е €60 хиляди, но в БГ сигурно ще най малко 140 хиляди лева. За такива пари човек може да си позволи корав японски пикап 4х4 плюс наточена европейска резачка, вместо да кара американска щайга “две в едно”.04:42 19.11.2020
15 Джуган
05:17 19.11.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.