Last news in Fakti

17 Ноември, 2020 18:11 3 943 16

За пръв път осемцилиндров Wrangler

  • jeep-
  • wrangler-
  • hemi-
  • v8-
  • rubicon 392

Концептуалният Jeep Wrangler Rubicon 392, представен в деня на световната премиера на новия Ford Bronco, влиза в серийно производство. За пръв път в историята си легендарният всъдеход получава осемцилиндров двигател.

За пръв път осемцилиндров Wrangler

Както подсказва името, под предния капак на Wrangler Rubicon 392 е монтиран 6.4-литров (392 кубически инча) мотор HEMI. Мощността от 481 к.с. (с 20 повече от концепта) и максималният въртящ момент от 637 Нм изстрелват всъдехода от 0 до 97 км/ч за 4.5 секунди.

За пръв път осемцилиндров Wrangler

Осемцилиндровият двигател е съчетан с осемстепенна автоматична трансмисия TorqueFlite 8HP75, чиито предавки за пръв път при Wrangler могат да се превключват с пера зад волана. Раздатъчната кутия MP3022 е двустепенна.

За пръв път осемцилиндров Wrangler

Функцията Torque Reserve, която създава запас от въртящ момент при потегляне с два педала, е взета от Dodge Challenger SRT Super Stock. От Jeep Grand Cherokee Trackhawk пък е алгоритъмът за смяна на предавките AMax, който съгласува стратегията за смяна на предавките с достъпната тяга.

За пръв път осемцилиндров Wrangler

Макар да е по-пъргав от доста суперколи (402 метра за 13 секунди), Wrangler Rubicon 392 е подготвен отлично за офроуд. Надлъжните греди на рамата и горните носачи са подсилени, а мостовете са трето поколение Dana 44. Спирачките също са по-високопроизводителни.

За пръв път осемцилиндров Wrangler

Клиренсът на осемцилиндровия Jeep е увеличен с 50 мм с фирмения лифт комплект на Mopar. Допълнителен бонус са амортисьорите Fox, 35-цоловите гуми и въздухозаборника на предния капак Level Hydro-Guide, който може да "изпомпва" по 57 литра вода от моторния отсек без да допуска попадането на мръсотия.

За пръв път осемцилиндров Wrangler

Базовото оборудване на Rubicon 392 включва кожена тапицерия, мултимедия Uconnect с 8.4-инчов дисплей и още 11 екстри, които са достъпни само срещу допълнително заплащане при стандартния Wrangler. От Jeep все още не са обявили цената, но според повечето американски медии тя ще гравитира около $70 000 (€58 937).

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler

За пръв път осемцилиндров Wrangler


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Анти жълтур

    29 19 Отговор
    Спукана е работата на всякакви Джимнита и други японски сандъци.

    Коментиран от #5

  • 2 тарикату

    14 15 Отговор
    Дайте го насам да го счупя в гората.
  • 3 Митко

    28 3 Отговор
    Красота!
  • 4 КОНТРАТА

    2 24 Отговор
    Доработка на двигател на Рено не струва също както предишните!
  • 5 Камен

    34 4 Отговор

    До коментар #1 от "Анти жълтур":

    Тя хубаво им е спукана работата, ама наште еврогейци се чудят как да спрат продажбата на 1.5 литровото Джимни, пък за това Хеми няма никакъв шанс да припари насам. Ще му се радваме само на снимка.
  • 6 Усмивката

    28 4 Отговор
    Уникално красив и качествен джип !
  • 7 VikiLEXUSNX

    11 3 Отговор
    - JEEP България - JEEP WRANGLER 4х4 Дълга база 5 врати Рубикон 2.2 BI TURBO Бензин 272 коня с 8 ст. Автоматик и пълно 4х4 с офроуд 4х4 режими - цена 109 725 лева с ддс и 5 години гаранция или 150 000 км.

    Коментиран от #9, #14

  • 8 Г класата

    10 9 Отговор
    Ще увехне.
  • 9 info

    7 5 Отговор

    До коментар #7 от "VikiLEXUSNX":

    2.2 е ДВГ на Фиат, работи на 48В - няма един компонент от електрониката на цена под 4 знака - злите езици твърдят че акумолатора е 2700 лв ... между 2та винаги бих избрал 8ака!
  • 10 123

    20 0 Отговор
    Аз като фен няма какво да кажа, освен, дай Боже всекиму! Като че ли тук инженеринга е взел надмощие над маркетинга! Малко е напудрена вътре, ама все пак е 2020! Браво!
  • 11 катерач

    5 1 Отговор
    по вертикал

  • 12 Мехо

    7 1 Отговор
    Не е написано нищо и че има два твърди блокажа и какъв тип са. Както и за системата Active Dual Exhaust. И въпреки всичко това трудно ще се преборят с огромния интерес към Бранко.
  • 13 Jeep

    6 2 Отговор
    По рано имах Wrangler модел от 95г 3,6 V6 285к.с.
    Та съм ходил с него по Кокаляне -там Урвич ,Самоков и на други места на оф роуд забавления .
    Страшна машина -няма Патрол ,няма Матрол пред Джип нищо не върви . По кози пътеки се качваше .Ама му бях сложил и много хубави гуми Firestone -щатски , вярно рециклирани бяха ама бяха без грешка .
  • 14 Джуган

    4 3 Отговор

    До коментар #7 от "VikiLEXUSNX":

    В Америка може цената да е €60 хиляди, но в БГ сигурно ще най малко 140 хиляди лева. За такива пари човек може да си позволи корав японски пикап 4х4 плюс наточена европейска резачка, вместо да кара американска щайга “две в едно”.
  • 15 Джуган

    4 0 Отговор
    Абсолютно вярно, бутона за блокажите е долу в средата на таблото, на червен фон, с две положения, само на задния или преден и заден, на мостове Dana 44, пълни блокажи Tru-Loc с ел. заключване.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.