Last news in Fakti

18 Ноември, 2020 11:10 16 433 80

По електромобил на минута: новият китайски автомобилен гигант

  • китай-
  • електромобили-
  • hengchi
По електромобил на минута: новият китайски автомобилен гигант - 1

Тази година в Китай се появи нов автомобилен гигант, който тепърва предстои да се появи на сцената, но когато това се случи, то той ще се превърне във водещ играч на автомобилния пазар с „нова енергия“. Става дума за Evergrande Hengchi New Energy Automobile Technology, чиито корени са в конгломерата Evergrande Group. През август компанията представи шест електрически автомобила Hengchi, които ще залеят пазара през следващата година, защото се правят на нови автоматични конвейери, произвеждащи по една кола в минута.

По електромобил на минута: новият китайски автомобилен гигант

Наскоро първите производствени линии на Evergrande започнаха пробно производство на електрически превозни средства Hengchi. Досега компанията е построила две фабрики, едната в Шанхай, а другата в Гуанджоу. И двете фабрики разполагат с персонал в съответствие със стандарта Industry 4.0 и са оборудвани с 2 545 интелигентни робота. Масовото производство на електрически превозни средства ще започне през втората половина на следващата година и на практика ще е без ръчен труд, което ще доведе до свръхбързото сглобяване.

По електромобил на минута: новият китайски автомобилен гигант

Впоследствие Evergrande планира да разшири производството в различни части на света, за да достигне годишен производствен капацитет от около един милион превозни средства, като целта е това да се случи до 2025 г. и пет милиона превозни средства годишно до 2035 година. Първата вълна от модели включва електромобили във всички основни категории: три кросоувъра, два седана и един миниван. Общо се обещава да бъдат пуснати 14 модела под марката Hengchi (вечна скорост).

По електромобил на минута: новият китайски автомобилен гигант

Evergrande Hengchi New Energy Automobile Technology планира да стане най-голямата в областта на новите енергийни превозни средства. Инвестициите в производството се оценяват на $ 2,14 млрд. Отчитат се производствени взаимоотношения с 60 доставчици от цял ​​свят, включително AVL, BASF, Benteler, Bosch, Continental, EDAG, Magna Steyr и ZF. За сравнение, базираният в Шанхай завод на Tesla е произвел рекордните 22 929 превоза на EV през октомври, което се равнява на един електромобил на всеки две минути.

По електромобил на минута: новият китайски автомобилен гигант


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 34 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Китайската

    76 7 Отговор
    инвазия обзема и автомобилостроенето.Скоро ще предлагат електрически модели на цени каквито никой друг производител по света не може да даде и много от европейските компании "са ляпа писка"...

    Коментиран от #6

  • 2 един от многото

    71 20 Отговор
    Колкото и да се блещят американците и срещу тях да бягат , не могат да ги стигнат.

    Коментиран от #14, #17

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Жина се пише жинъ

    3 3 Отговор

    До коментар #3 от "Ахахахахаххаха":

    .....
  • 6 Евем ти и екологията

    21 22 Отговор

    До коментар #1 от "Китайската":

    Ще им забранят колите в европа а както е казал Маркс бизнес който НЕ продава фалира.И е нормално не можеш да прави "екологични" електрички и да го караш в Ееропа с дизелов контейнеровоз.

    Коментиран от #7, #49, #63

  • 7 Амммм

    29 6 Отговор

    До коментар #6 от "Евем ти и екологията":

    Ако си ги правят в Европа? Какво ще кажеш тогава?

    Коментиран от #8, #27

  • 8 Евем ти и екологията

    6 10 Отговор

    До коментар #7 от "Амммм":

    Не искат а и не могат.

    Коментиран от #9

  • 9 Амммм

    13 4 Отговор

    До коментар #8 от "Евем ти и екологията":

    Чакай и гледай!

    Коментиран от #10

  • 10 Евем ти и екологията

    12 11 Отговор

    До коментар #9 от "Амммм":

    Какво да гледам Еврдопейският пазар няма капацитет да поеме други производители от една страна имаш Рено груп ПСА груп от друга ФВ груп БМВ груп Даймлер груп от трета Киа-Хюндай груп от четвърта Форд и Тесла от пета-японците Тойота Хонда и тн.Всеки пазар си има капацитет.

    Коментиран от #11, #12, #62

  • 11 Амммм

    34 4 Отговор

    До коментар #10 от "Евем ти и екологията":

    Ще стане така, че едни ще излязат, като дойдат други! Не мисли, че европейските коли ще продават добре, ако не предлагат повече от това което предлагат китайските например. Хората купуват това което е изгодно и ще купуват коли, които дават повече за парите си!

    Коментиран от #16

  • 12 Е точно де

    33 3 Отговор

    До коментар #10 от "Евем ти и екологията":

    Точно защото пазара има определен капацитет, ако навлязат китайците някой друг ще трябва да си ходи.

    А китайците ще навлязат заради ниски цени и прилично качество. Европейските производители вече си изпушкаха патрона с високото качество, защото вече произвеждат автомобили с посредствено качество. Засега карат на стари лаври, но клиентите не са чак толкова прости.

    Коментиран от #15

  • 13 О хо хо

    18 8 Отговор
    ОДОБРЯВАМ. НЕФТЪТ, БЕНЗИНЪТ И ДИЗЕЛЪТ ЩЕ БЪДАТ ЗАБРАНЕНИ. ИНАЧЕ ПЛАНЕТАТА ОТИВА В ИСТОРИЯТА.
  • 14 Само така си мислиш

    13 4 Отговор

    До коментар #2 от "един от многото":

    Май отново прочете само заглавието. За разлика от тебе, повечето клиенти освен опаковката гледат и съдържанието. Неслучайно Tesla отиде в Китай и стана най-продавания електромобил там, въпреки че струва два пъти повече от китайските аналози.

    Преди да се впечатляваш от заглавията, първо прочети статията. Само китайското предприятие вече произвежда по един автомобил на две минути, а още не са започнали производството на Tesla модел y, което ще удвои производството и още в края на тази година вече ще е по автомобил на минута.

    Тези от статията имат ПЛАН да достигнат този капацитет през 2022 година и то от двете фабрики. Те хубаво ще ги произведат, но дали ще могат да ги продадат?
  • 15 Евем ти и екологията

    6 9 Отговор

    До коментар #12 от "Е точно де":

    И що трябва някой от долуспоменатите да си ходи за сметка на катайците.И как ще си ходи някой с готова индустриална база че да ги замести някой от нулата.А бе българите сте тпи ама...

    Коментиран от #18, #19, #24

  • 16 Евем ти и екологията

    7 5 Отговор

    До коментар #11 от "Амммм":

    Грешно.Има определени изисквания кологични за сигурност и тн.А ти кво си мислиш че китайците ще дават на французина китайска заплата ли и ще си изливат помията в реката тва не им е катай където не спазват нищо.Тука има изисквания.
  • 17 Малко сравнение

    12 8 Отговор

    До коментар #2 от "един от многото":

    За септември Tesla са продали 65814 автомобила, това прави по един автомобил на всеки 40 секунди.

    Та кой срещу кого щял да тича за да го стигне, казваш?

    Коментиран от #38

  • 18 С парички бе пич, в кой свят живееш

    13 2 Отговор

    До коментар #15 от "Евем ти и екологията":

    Направо ще си купят готовите предприятия и ще произвеждат в тях. За какви заплати говориш? Не прочете ли статията. На конвейра няма да има хора, а само роботи. Персоналът ще сведен до минимум и разликата в заплатите ще се компенсира в пъти, спрямо много по големите транспортни разходи, ако автомобилите се произвеждат в Китай.

    Коментиран от #20

  • 19 Амммм

    23 2 Отговор

    До коментар #15 от "Евем ти и екологията":

    Как ще залеят? Ами като ти пуснат електрически коли с всички екстри, за по 15 хиляди евро! Или ти викаш си патриот и ще купуваш Голфове за 30 хиляди евро!

    Коментиран от #22, #23

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 ФауВе

    9 11 Отговор
    Публикувано във факти.бг: ще залеят пазара през следващата година, защото се правят на нови автоматични конвейери, произвеждащи по една кола в минута. >>>> Пазар се залива с качество и поносима цена. Не се залива с това, колко боклуци можеш да произведеш в минута.
  • 22 Евем ти и екологията

    2 6 Отговор

    До коментар #19 от "Амммм":

    Има ги каьват се Дачия.
  • 23 ФауВе

    12 5 Отговор

    До коментар #19 от "Амммм":

    Грейт Уол що не заляха? Нали и те бяха китайски евтиняци, пълни с екстри, за никакви пари?
  • 24 ФауВе

    5 1 Отговор

    До коментар #15 от "Евем ти и екологията":

    А ти, ти не си ли българин?

    Коментиран от #25, #26

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Евем ти и екологията

    2 3 Отговор

    До коментар #24 от "ФауВе":

    Не НЕ съм що?

    Коментиран от #28

  • 27 ФауВе

    10 3 Отговор

    До коментар #7 от "Амммм":

    Ако ги правят в Европа, ще плащат големи заплати, което ще оскъпи много колите им. Конкуренцията ще ги смачка. Тук не е Китай, където можеш да генерираш половината промишлени вредни емисиси в света, без да те закача никой.

    Коментиран от #29, #30, #31

  • 28 ФауВе

    6 1 Отговор

    До коментар #26 от "Евем ти и екологията":

    Щото много си личи, как ти прави кеф да плюеш българите, затова. Да не си се помислил за нещо повече?
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Ти да видиш!

    7 2 Отговор

    До коментар #27 от "ФауВе":

    А как тогава ще коментираш заводът за 500 хиляди електромобила годишно в Берлин. Ако си направиш сметката са по автомобил на минута.

    И то не къде да е, а в столицата на Германия. Дали ще ги смачка конкуренцията, която самата не може да си позволи да направи завод там?

    Коментиран от #33, #43

  • 31 Амммм

    6 4 Отговор

    До коментар #27 от "ФауВе":

    Заплатите не идват само от работата, а от технологиите! ФВ плащат милиарда за технологиите, които след това трябва да си върнат! А китайците вече ги имат технологиите! Разбираш ли?

    Коментиран от #32, #44

  • 32 Евем ти и екологията

    2 4 Отговор

    До коментар #31 от "Амммм":

    Погрешно мислене имаш което се опитваш да наложиш не ми харесва вкусът и а и на повечето Еврооейци тук за разлика от в Катай не обичаме някой да ни налага мнение.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Е.ем ти и екологията

    1 1 Отговор
    Виждам.В Германия има още Ф-В Б-МВ Ф-орд К-иа и тн.
  • 36 Този

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "Рено Фен":

    Гиганта се казва Китайска народна република. Не знам дали ти говори нещо. И това пред теб е плана на партията за идната петилетка.

    Коментиран от #37

  • 37 Хи хи

    5 4 Отговор

    До коментар #36 от "Този":

    С по-мялко БВП на глава от България.
  • 38 един от многото

    6 1 Отговор

    До коментар #17 от "Малко сравнение":

    И къде е направен този автомобил?

    Коментиран от #39, #47

  • 39 Не е един

    3 4 Отговор

    До коментар #38 от "един от многото":

    Тесла са продали общо 65814 автомобила през септември месец. Произведени са в двете им фабрики.

    Тези от статията също правят две фабрики и ще произвеждат в тях шест модела с общо производство автомобил на минута.

    От Тесла още от началото на следващата година, само от китайската фабрика смятат да произвеждат по автомобил на минута и още толкова във фабриката в Щатите. През 2022 година вероятно вече ще произвеждат по три автомобила в минута.

    Коментиран от #40, #45

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Е.ем ти и екологията

    4 4 Отговор
    И ще ги карат с дизелови танкери до Европа.Ще съм по полезен за природата ако до края на работоспособните си дни карам всеки ден Ферари Ф50 пак ще отделя по-малко отколкото е отделил тоя танкер да ги докара до тука без да смятаме вътрешният транспорт с автовози в Китай и Европа.
  • 43 ФауВе

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "Ти да видиш!":

    Чий е този завод? За кой завод говориш?

    Коментиран от #64

  • 44 ФауВе

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "Амммм":

    Да, това е вярно. Но защо си мислиш, че технологията, която ще интегрират в Европа ще е различна, от технологията, която са направили в Китай? Нали все една и съща фирма ще е? Технологиите й ще са еднакви. Само заплатите на персонала и сметките за материали и консумативи ще са различни, както и режийните разходи, наред с такси и данъци. Според теб, къде са по-високи и къде по-ниски?
  • 45 ФауВе

    5 1 Отговор

    До коментар #39 от "Не е един":

    Номерът е в това, да има кой да купува по автомобил на минута. Ако рекламите им за батерии с милион километра живот са вярни, дали хората ще си сменят електромобилите за по 100 000 през година, две, за да поддържат темпа на производство?

    Коментиран от #46

  • 46 Това да е проблемът

    7 1 Отговор

    До коментар #45 от "ФауВе":

    Търсиш под вола теле. По света се движат около един милиард автомобила. Знаеш ли колко години са необходими да се заменят, ако от утре с магическа пръчка 100% от продажбите станат на електрически автомобили? Минимум 20 години.

    Коментиран от #73

  • 47 гостгост

    4 1 Отговор

    До коментар #38 от "един от многото":

    Какво значение има къде е направен бе глупендер ?
  • 48 Оня същия

    1 2 Отговор
    Говоря ти за ония същия завод, за който още не е получено окончателно разрешение за строеж, но той вече е почти построен

    Коментиран от #74

  • 49 РЗС

    13 1 Отговор

    До коментар #6 от "Евем ти и екологията":

    Бачее, ти от икономика хал хабер си нямаш! Когато Китай фалират, да ни звъннеш. Единствено заради грабенето и измамите на САЩ са пред Китай на първо място. Ако вземем напредвид външния дълг на Сащ, то Китай от много години са първа и най-мощната икономика на Земята. Ум не може да ти побере тия 2 милиарда китайци какво могат, да не говорим, че са най-работливата нация на света. Като пример мога да ти дам един виадукт с няколко платна в посока, който го направиха за ЕДНА НОЩ! В София такъв се строи около година. На премиера ти магистралите дето ги строят още от комунизма, китайците ще ги направят за ЕДИН МЕСЕЦ. За година в Китай се строят средно 9500км магистрали и мостове. Китай е като товарен влак, който никой не може да спре!
  • 50 Хан

    11 1 Отговор
    Колко от коментиращите тук карате Тесла.Май николко.И знаете ли защо защото нямате семки да си купите бонбонки.Дайте да се събудим.Имате ли представа колно струва една тесла на старо да не говорим за нова.Ако Китайския гиган ти предложи аналог някакъв за по 15-20хил евра нова та дори да е 350 км пробек как мислите.Ще се наложат и то как.Тесла на 5 години е цена 25 хил долара .Така ,че пишете още глупости.Чета ги.

    Коментиран от #54

  • 51 Белите държави инвестират ..

    8 1 Отговор
    Два милиарда долара в два завода за производство на електроавтомобили.В България се харчат два милиарда за тридесет километра ,,магистрала",а отделно един милиард и полувина долара за хартиени макети на допотопни хвърчила,сега още един милиард евро и за два ,,каика" за риболов на цаца...
    За двеста милиона комшиите произведоха цяло ято дронове и се наложиха във всички битки които водят и на изток,на запад,на север и на юг...Дано прокуратурата в България разкрие кой открадна от ясли ,,Всеки месец по едно бебе" биберона и шишето с краве мляко..🐤🐤🐤😂😂😂
  • 52 tonazi

    8 1 Отговор
    Мога да кажа шапка им свалям на китайците по за 2,4 милиарда долара ще построят свръх технологичен завод с изкуствен интелект на роботите които ще произвеждат И на всяка минута от конвейра ще слиза по един готов автомобил българското правителство даде един милиард и 200 милиона лева за два дни нужди ядрени реактора тази година близо 3 милиарда да газопровод който не се знае на кого И кой ще го контролира и кога ще се изплати Това е моето сравнение
  • 53 Matematika

    4 4 Отговор
    В България има примерно 2,5 милиона автомобила. 2 500 000 х 40 киловата на електромобил =10 000 000 киловата = 10 000 мегавата. Това прави 5 броя АЕЦ с капацитета на АЕЦ Козлодуй. Да добавим и инфраструктура. Ако всичко това трябва да е готово до 2040 г. Колко ще струва? Как ще се случи изобщо! Моля споделете!

    Коментиран от #58, #69, #75

  • 54 TSLA

    8 1 Отговор

    До коментар #50 от "Хан":

    По мои сметки китайците ще нафлудят пазара с коли по 60-тина киловатчаса и пробег 400 със 120 (Кона 60 минава 340 със 140км/ч - тествано по Тракия) за по 10-15-тина хил. евро според размера и дотука бяхме. 2500 робота и нито един човек БАТЕ, БАТЕ! Добре дошли в Матрицата! Следващото поколение ще са по 15-20 бона наши пари и глей само ко стаа! Горубляне затваря кепенци. Надин стават милиардери... Добре дошли в 21в. Finally!
  • 55 Каруцаръ

    3 0 Отговор
    Трите най- употребявани думи в света- мене ин чайна :)

    Коментиран от #56

  • 56 Каруцаръ

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "Каруцаръ":

    Мейд
  • 57 TSLA

    3 1 Отговор
    А на снимките е моделът "NEVS 9-3 EV" - името идва от National Electric Vehicle Sweden, в което се превърна Saab. Сега е собственост на Evergrande.
  • 58 Гошко

    4 1 Отговор

    До коментар #53 от "Matematika":

    Колега, не смятате много вярно, не е и точно. Тия 2.5 млн. автомобила в Бг, които и сега имаме (а те са дори 3 млн и отгоре), ако тръгнем всички да си ги пълним с гориво до горе (щото вие тала смятате и за батериите на елколите) - к'во ще стане с нефтохима и бензиностанциите? Да посмятаме малко - 3 млн х 40 литра гориво средно на кола правят... 120 хиляди тона нафта/бензин, те как ще се произведат и разнесат по бензиностанциите? За колко време? Та така ще е и с електромобилите - първо: едва ли ще се зареждат всички едновременно и догоре, всеки ще зарежда колкото и когато му е необходимо. Да не забравяме, че при едно масовизиране на електромобилите те могат да играят ролята на един перфектен балансьор на енергийната система с огромния капацитет на монтираните батерии... Сигурен съм, че бъдещето е на електромобилите, нищо, че много хора са против, водородните такива също имат бъдеще...

    Коментиран от #59, #76

  • 59 Matematika

    4 3 Отговор

    До коментар #58 от "Гошко":

    Здравей Колега, усетих се ,че не предвидих коефицент едновременност (на едновременно зареждане на брой електромобили). Да допуснем, че 1/4 от всички ще се зареждат. Сметката пак ще е много голяма. Инфраструктурата ще трябва да се изгражда тепърва.

    Коментиран от #60

  • 60 Гошко

    5 1 Отговор

    До коментар #59 от "Matematika":

    Така е колега, но има и някакви решения за всеки проблем. Аз например имам вече собствено производство на електроенергия от фотоволтаична централка, която си е моя, на моята къща и е в процес на разрастване. След година две ще мога да си покривам половината нужди на домакинството със солара, а имам доста познати, които са в моето положение. Та това "перо" на самозадоволяване с ток също не трябва да се пренебрегва, дори е сигурно, че тепърва ще се разширява. Е, живеещите в блокове с липсваща инфраструктура си е проблем, да, но няма невъзможни неща...
  • 61 Аман от математици, инж. и професори

    6 2 Отговор
    Всеки си измисля титли, а знанията им до пети клас първия срок. Как пък реши, че всеки автомобил ще зарежда всеки ден по четвърт денонощие (6часа) с 40 киловата мощност.

    Това са по 240 киловатчаса на денонощие, което пък е 3 пълни зареждания на тесла модел 3 за по 500+ километра. Значи според тебе всеки един от 2,5 милиона български шофьори, 6 часа зарежда а през останалото време върти по 1500км. По повече от половин милион километра на година?

    Пич, намали филмите или дрогата или и двете. Средния пробег е 14 000км за които са необходими 8kWh на ден. Това са 20 гигаватчаса на денонощие. АЕЦ Козлодуй произвежда над 50 гигаватчаса на денонощие. Един АЕЦ струва 20 милиарда лева, а 2,5 милиона електрички струват 250 милиарда. Кое е по-вероятно да се случи?

    Коментиран от #77

  • 62 коко

    6 0 Отговор

    До коментар #10 от "Евем ти и екологията":

    Добре, че си обикновен таксиджия или тираджия и нищо не зависи от теб. Яка логика имаш, лъха на двулитровка бира.
  • 63 Варна

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "Евем ти и екологията":

    Носят ги с едни други кораби кар кериъри се наричат, те събират по 6-8 холяди коли. Директнк в Хамбург германя ще ги разтоварват.
  • 64 Ахахахаха тъпото ваг

    2 1 Отговор

    До коментар #43 от "ФауВе":

    За тесла разбира се 🤌🏿

    Коментиран от #72

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 TSLA

    1 3 Отговор

    До коментар #53 от "Matematika":

    Тези въпроси се повдигнаха преди десет години у нас. I. "България произвежда достатъчно "зелена" енергия, за да захрани един милион електромобила за една година." - Весела Шаранкова, изп. директор на Фулчарджър България. Говорим за повишение на общото потребление с 10%, а делът на възобновяемия ток у нас е над 10%.
    II. "Подмяната на парка с електромобили няма да промени съществено потреблението у нас. За една кола са необходими 75-100 киловата. Така че това няма да се отрази на електропотреблението и на енергийния баланс на страната." - Александър Николов, изп. директор на АЕЦ-Козлодуй

    Коментиран от #78

  • 70 DrivingPleasure

    4 1 Отговор
    Междувремено над 200 гв тец на въглища чакат строежа си в китай - да живее електро-революцията тя би била невъзможна без резкия скок на идиотите тъпчещи горката стара земя
  • 71 Дрън-дрън

    1 1 Отговор
    Китай се нуждае от нарастването на производството на ток, но важното е, че на всеки 1 гигават ТЕЦ се строят 3 гигавата ВЕИ, които произвеждат много по-евтино тока, вече без субсидии. Точно затова, тецовете, дори и старите, работят само за да подсигурят доставките на ток, когато няма достатъчно ВЕИ мощности.

    Точно както ТЕЦ Варна има по-голяма мощност от атомния реактор на АЕЦ Козлодуй - 1200мегавата, като теоретично може да произвежда около 10 тераватчаса енергия - една четвърт от потреблението на България, но на практика не произвежда нищо и всяка фотоволтаична централа по един мегават мощност, годишно това извежда повече от ТЕЦ Варна, въпреки че има хиляда пъти по-малка мощност. Затова недей да бъркаш инсталирана мощност с годишно производство. Това че си купил две духалки по два киловата, за по 20 лв на промоция, увеличава инсталирания капацитет у вас с 4000W, но ако ги оставиш в шкафа, няма да ти вдигнат консумацията.

    Коментиран от #79

  • 72 ФауВе

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "Ахахахаха тъпото ваг":

    Не говорим дали Тесла ще прави коли в Европа и ще печели. Тук се пита, дали китайска фирма ще печели от коли направени в Европа? Правиш ли разлика или още да обяснявам?
  • 73 ФауВе

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "Това да е проблемът":

    Движат се 1 милиард коли в света, но при производство с кола на минута ще трябва да владеят по-голям пазар и от този на Тесла, за да си пласират стоката. Дали китайска фирмичка, която още никой не познава, ще се наложи чак толкова? Питам те конкретни неща. Не се извъртай, като ти задам неудобен въпрос.
  • 74 ФауВе

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "Оня същия":

    Още не е построен, ама го хвалите колко коли щял да прави. То и Титаник го хвалеха, че бил непотопяем. Можете ли да похвалите нещо, което СЕ Е СЛУЧИЛО? А не само неща, които са обещани на картинка.
  • 75 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #53 от "Matematika":

    40 квт на електромобил са ти 200 км пробег на ден. Всичките 2.5 милиона автомобили ли правят по толкова на ден в България?
  • 76 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "Гошко":

    Айде и ти. По 40 литра бензин ли сипваме всичките 2,5 милиона автомобила на ден? Повечето от тия 2,5 милиона го горим тоя бензин за цял месец.
  • 77 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "Аман от математици, инж. и професори":

    Ще се случи това, за което му платят на баце.,
  • 78 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "TSLA":

    А какво казва по въпроса Вагит Алекперов - основателят на Лукойл? Дали ще са на кеф да загубят България като пазар за продуктите си? Ако той каже, че тук ще се продава петрол, мнението на останалите, които си изброил няма никакво значение.
  • 79 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #71 от "Дрън-дрън":

    Не сравнявай безмислените соц строежи с икономическите предприемачи в света. Тец Варна може и да не произвежда ток, но Тецовете в Китай се правят за да произвеждат. Там пари навятъра не се дават.
  • 80 бай Ой

    1 0 Отговор
    Как да си я купя като даже името и не мога да и произнеса, за джунджурийки и евтина електроника не е проблем, поне да ги кръщават нормално тия ненормалници.