Тази година в Китай се появи нов автомобилен гигант, който тепърва предстои да се появи на сцената, но когато това се случи, то той ще се превърне във водещ играч на автомобилния пазар с „нова енергия“. Става дума за Evergrande Hengchi New Energy Automobile Technology, чиито корени са в конгломерата Evergrande Group. През август компанията представи шест електрически автомобила Hengchi, които ще залеят пазара през следващата година, защото се правят на нови автоматични конвейери, произвеждащи по една кола в минута.
Наскоро първите производствени линии на Evergrande започнаха пробно производство на електрически превозни средства Hengchi. Досега компанията е построила две фабрики, едната в Шанхай, а другата в Гуанджоу. И двете фабрики разполагат с персонал в съответствие със стандарта Industry 4.0 и са оборудвани с 2 545 интелигентни робота. Масовото производство на електрически превозни средства ще започне през втората половина на следващата година и на практика ще е без ръчен труд, което ще доведе до свръхбързото сглобяване.
Впоследствие Evergrande планира да разшири производството в различни части на света, за да достигне годишен производствен капацитет от около един милион превозни средства, като целта е това да се случи до 2025 г. и пет милиона превозни средства годишно до 2035 година. Първата вълна от модели включва електромобили във всички основни категории: три кросоувъра, два седана и един миниван. Общо се обещава да бъдат пуснати 14 модела под марката Hengchi (вечна скорост).
Evergrande Hengchi New Energy Automobile Technology планира да стане най-голямата в областта на новите енергийни превозни средства. Инвестициите в производството се оценяват на $ 2,14 млрд. Отчитат се производствени взаимоотношения с 60 доставчици от цял свят, включително AVL, BASF, Benteler, Bosch, Continental, EDAG, Magna Steyr и ZF. За сравнение, базираният в Шанхай завод на Tesla е произвел рекордните 22 929 превоза на EV през октомври, което се равнява на един електромобил на всеки две минути.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Китайската
Коментиран от #6
11:17 18.11.2020
2 един от многото
Коментиран от #14, #17
11:17 18.11.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Жина се пише жинъ
До коментар #3 от "Ахахахахаххаха":
.....11:28 18.11.2020
6 Евем ти и екологията
До коментар #1 от "Китайската":
Ще им забранят колите в европа а както е казал Маркс бизнес който НЕ продава фалира.И е нормално не можеш да прави "екологични" електрички и да го караш в Ееропа с дизелов контейнеровоз.Коментиран от #7, #49, #63
11:28 18.11.2020
7 Амммм
До коментар #6 от "Евем ти и екологията":
Ако си ги правят в Европа? Какво ще кажеш тогава?Коментиран от #8, #27
11:34 18.11.2020
8 Евем ти и екологията
До коментар #7 от "Амммм":
Не искат а и не могат.Коментиран от #9
11:36 18.11.2020
9 Амммм
До коментар #8 от "Евем ти и екологията":
Чакай и гледай!Коментиран от #10
11:45 18.11.2020
10 Евем ти и екологията
До коментар #9 от "Амммм":
Какво да гледам Еврдопейският пазар няма капацитет да поеме други производители от една страна имаш Рено груп ПСА груп от друга ФВ груп БМВ груп Даймлер груп от трета Киа-Хюндай груп от четвърта Форд и Тесла от пета-японците Тойота Хонда и тн.Всеки пазар си има капацитет.Коментиран от #11, #12, #62
11:48 18.11.2020
11 Амммм
До коментар #10 от "Евем ти и екологията":
Ще стане така, че едни ще излязат, като дойдат други! Не мисли, че европейските коли ще продават добре, ако не предлагат повече от това което предлагат китайските например. Хората купуват това което е изгодно и ще купуват коли, които дават повече за парите си!Коментиран от #16
12:21 18.11.2020
12 Е точно де
До коментар #10 от "Евем ти и екологията":
Точно защото пазара има определен капацитет, ако навлязат китайците някой друг ще трябва да си ходи.А китайците ще навлязат заради ниски цени и прилично качество. Европейските производители вече си изпушкаха патрона с високото качество, защото вече произвеждат автомобили с посредствено качество. Засега карат на стари лаври, но клиентите не са чак толкова прости.
Коментиран от #15
12:22 18.11.2020
13 О хо хо
12:24 18.11.2020
14 Само така си мислиш
До коментар #2 от "един от многото":
Май отново прочете само заглавието. За разлика от тебе, повечето клиенти освен опаковката гледат и съдържанието. Неслучайно Tesla отиде в Китай и стана най-продавания електромобил там, въпреки че струва два пъти повече от китайските аналози.Преди да се впечатляваш от заглавията, първо прочети статията. Само китайското предприятие вече произвежда по един автомобил на две минути, а още не са започнали производството на Tesla модел y, което ще удвои производството и още в края на тази година вече ще е по автомобил на минута.
Тези от статията имат ПЛАН да достигнат този капацитет през 2022 година и то от двете фабрики. Те хубаво ще ги произведат, но дали ще могат да ги продадат?
12:30 18.11.2020
15 Евем ти и екологията
До коментар #12 от "Е точно де":
И що трябва някой от долуспоменатите да си ходи за сметка на катайците.И как ще си ходи някой с готова индустриална база че да ги замести някой от нулата.А бе българите сте тпи ама...Коментиран от #18, #19, #24
12:36 18.11.2020
16 Евем ти и екологията
До коментар #11 от "Амммм":
Грешно.Има определени изисквания кологични за сигурност и тн.А ти кво си мислиш че китайците ще дават на французина китайска заплата ли и ще си изливат помията в реката тва не им е катай където не спазват нищо.Тука има изисквания.12:38 18.11.2020
17 Малко сравнение
До коментар #2 от "един от многото":
За септември Tesla са продали 65814 автомобила, това прави по един автомобил на всеки 40 секунди.Та кой срещу кого щял да тича за да го стигне, казваш?
Коментиран от #38
12:39 18.11.2020
18 С парички бе пич, в кой свят живееш
До коментар #15 от "Евем ти и екологията":
Направо ще си купят готовите предприятия и ще произвеждат в тях. За какви заплати говориш? Не прочете ли статията. На конвейра няма да има хора, а само роботи. Персоналът ще сведен до минимум и разликата в заплатите ще се компенсира в пъти, спрямо много по големите транспортни разходи, ако автомобилите се произвеждат в Китай.Коментиран от #20
12:42 18.11.2020
19 Амммм
До коментар #15 от "Евем ти и екологията":
Как ще залеят? Ами като ти пуснат електрически коли с всички екстри, за по 15 хиляди евро! Или ти викаш си патриот и ще купуваш Голфове за 30 хиляди евро!Коментиран от #22, #23
12:44 18.11.2020
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 ФауВе
12:46 18.11.2020
22 Евем ти и екологията
До коментар #19 от "Амммм":
Има ги каьват се Дачия.12:48 18.11.2020
23 ФауВе
До коментар #19 от "Амммм":
Грейт Уол що не заляха? Нали и те бяха китайски евтиняци, пълни с екстри, за никакви пари?12:48 18.11.2020
24 ФауВе
До коментар #15 от "Евем ти и екологията":
А ти, ти не си ли българин?Коментиран от #25, #26
12:50 18.11.2020
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Евем ти и екологията
До коментар #24 от "ФауВе":
Не НЕ съм що?Коментиран от #28
12:54 18.11.2020
27 ФауВе
До коментар #7 от "Амммм":
Ако ги правят в Европа, ще плащат големи заплати, което ще оскъпи много колите им. Конкуренцията ще ги смачка. Тук не е Китай, където можеш да генерираш половината промишлени вредни емисиси в света, без да те закача никой.Коментиран от #29, #30, #31
12:55 18.11.2020
28 ФауВе
До коментар #26 от "Евем ти и екологията":
Щото много си личи, как ти прави кеф да плюеш българите, затова. Да не си се помислил за нещо повече?12:56 18.11.2020
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Ти да видиш!
До коментар #27 от "ФауВе":
А как тогава ще коментираш заводът за 500 хиляди електромобила годишно в Берлин. Ако си направиш сметката са по автомобил на минута.И то не къде да е, а в столицата на Германия. Дали ще ги смачка конкуренцията, която самата не може да си позволи да направи завод там?
Коментиран от #33, #43
12:59 18.11.2020
31 Амммм
До коментар #27 от "ФауВе":
Заплатите не идват само от работата, а от технологиите! ФВ плащат милиарда за технологиите, които след това трябва да си върнат! А китайците вече ги имат технологиите! Разбираш ли?Коментиран от #32, #44
12:59 18.11.2020
32 Евем ти и екологията
До коментар #31 от "Амммм":
Погрешно мислене имаш което се опитваш да наложиш не ми харесва вкусът и а и на повечето Еврооейци тук за разлика от в Катай не обичаме някой да ни налага мнение.13:02 18.11.2020
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Е.ем ти и екологията
13:07 18.11.2020
36 Този
До коментар #4 от "Рено Фен":
Гиганта се казва Китайска народна република. Не знам дали ти говори нещо. И това пред теб е плана на партията за идната петилетка.Коментиран от #37
13:15 18.11.2020
37 Хи хи
До коментар #36 от "Този":
С по-мялко БВП на глава от България.14:19 18.11.2020
38 един от многото
До коментар #17 от "Малко сравнение":
И къде е направен този автомобил?Коментиран от #39, #47
14:23 18.11.2020
39 Не е един
До коментар #38 от "един от многото":
Тесла са продали общо 65814 автомобила през септември месец. Произведени са в двете им фабрики.Тези от статията също правят две фабрики и ще произвеждат в тях шест модела с общо производство автомобил на минута.
От Тесла още от началото на следващата година, само от китайската фабрика смятат да произвеждат по автомобил на минута и още толкова във фабриката в Щатите. През 2022 година вероятно вече ще произвеждат по три автомобила в минута.
Коментиран от #40, #45
14:40 18.11.2020
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Е.ем ти и екологията
15:04 18.11.2020
43 ФауВе
До коментар #30 от "Ти да видиш!":
Чий е този завод? За кой завод говориш?Коментиран от #64
15:19 18.11.2020
44 ФауВе
До коментар #31 от "Амммм":
Да, това е вярно. Но защо си мислиш, че технологията, която ще интегрират в Европа ще е различна, от технологията, която са направили в Китай? Нали все една и съща фирма ще е? Технологиите й ще са еднакви. Само заплатите на персонала и сметките за материали и консумативи ще са различни, както и режийните разходи, наред с такси и данъци. Според теб, къде са по-високи и къде по-ниски?15:22 18.11.2020
45 ФауВе
До коментар #39 от "Не е един":
Номерът е в това, да има кой да купува по автомобил на минута. Ако рекламите им за батерии с милион километра живот са вярни, дали хората ще си сменят електромобилите за по 100 000 през година, две, за да поддържат темпа на производство?Коментиран от #46
15:24 18.11.2020
46 Това да е проблемът
До коментар #45 от "ФауВе":
Търсиш под вола теле. По света се движат около един милиард автомобила. Знаеш ли колко години са необходими да се заменят, ако от утре с магическа пръчка 100% от продажбите станат на електрически автомобили? Минимум 20 години.Коментиран от #73
15:34 18.11.2020
47 гостгост
До коментар #38 от "един от многото":
Какво значение има къде е направен бе глупендер ?16:11 18.11.2020
48 Оня същия
Коментиран от #74
16:15 18.11.2020
49 РЗС
До коментар #6 от "Евем ти и екологията":
Бачее, ти от икономика хал хабер си нямаш! Когато Китай фалират, да ни звъннеш. Единствено заради грабенето и измамите на САЩ са пред Китай на първо място. Ако вземем напредвид външния дълг на Сащ, то Китай от много години са първа и най-мощната икономика на Земята. Ум не може да ти побере тия 2 милиарда китайци какво могат, да не говорим, че са най-работливата нация на света. Като пример мога да ти дам един виадукт с няколко платна в посока, който го направиха за ЕДНА НОЩ! В София такъв се строи около година. На премиера ти магистралите дето ги строят още от комунизма, китайците ще ги направят за ЕДИН МЕСЕЦ. За година в Китай се строят средно 9500км магистрали и мостове. Китай е като товарен влак, който никой не може да спре!16:21 18.11.2020
50 Хан
Коментиран от #54
17:33 18.11.2020
51 Белите държави инвестират ..
За двеста милиона комшиите произведоха цяло ято дронове и се наложиха във всички битки които водят и на изток,на запад,на север и на юг...Дано прокуратурата в България разкрие кой открадна от ясли ,,Всеки месец по едно бебе" биберона и шишето с краве мляко..🐤🐤🐤😂😂😂
19:23 18.11.2020
52 tonazi
20:32 18.11.2020
53 Matematika
Коментиран от #58, #69, #75
20:36 18.11.2020
54 TSLA
До коментар #50 от "Хан":
По мои сметки китайците ще нафлудят пазара с коли по 60-тина киловатчаса и пробег 400 със 120 (Кона 60 минава 340 със 140км/ч - тествано по Тракия) за по 10-15-тина хил. евро според размера и дотука бяхме. 2500 робота и нито един човек БАТЕ, БАТЕ! Добре дошли в Матрицата! Следващото поколение ще са по 15-20 бона наши пари и глей само ко стаа! Горубляне затваря кепенци. Надин стават милиардери... Добре дошли в 21в. Finally!20:46 18.11.2020
55 Каруцаръ
Коментиран от #56
21:06 18.11.2020
56 Каруцаръ
До коментар #55 от "Каруцаръ":
Мейд21:07 18.11.2020
57 TSLA
21:13 18.11.2020
58 Гошко
До коментар #53 от "Matematika":
Колега, не смятате много вярно, не е и точно. Тия 2.5 млн. автомобила в Бг, които и сега имаме (а те са дори 3 млн и отгоре), ако тръгнем всички да си ги пълним с гориво до горе (щото вие тала смятате и за батериите на елколите) - к'во ще стане с нефтохима и бензиностанциите? Да посмятаме малко - 3 млн х 40 литра гориво средно на кола правят... 120 хиляди тона нафта/бензин, те как ще се произведат и разнесат по бензиностанциите? За колко време? Та така ще е и с електромобилите - първо: едва ли ще се зареждат всички едновременно и догоре, всеки ще зарежда колкото и когато му е необходимо. Да не забравяме, че при едно масовизиране на електромобилите те могат да играят ролята на един перфектен балансьор на енергийната система с огромния капацитет на монтираните батерии... Сигурен съм, че бъдещето е на електромобилите, нищо, че много хора са против, водородните такива също имат бъдеще...Коментиран от #59, #76
21:22 18.11.2020
59 Matematika
До коментар #58 от "Гошко":
Здравей Колега, усетих се ,че не предвидих коефицент едновременност (на едновременно зареждане на брой електромобили). Да допуснем, че 1/4 от всички ще се зареждат. Сметката пак ще е много голяма. Инфраструктурата ще трябва да се изгражда тепърва.Коментиран от #60
21:50 18.11.2020
60 Гошко
До коментар #59 от "Matematika":
Така е колега, но има и някакви решения за всеки проблем. Аз например имам вече собствено производство на електроенергия от фотоволтаична централка, която си е моя, на моята къща и е в процес на разрастване. След година две ще мога да си покривам половината нужди на домакинството със солара, а имам доста познати, които са в моето положение. Та това "перо" на самозадоволяване с ток също не трябва да се пренебрегва, дори е сигурно, че тепърва ще се разширява. Е, живеещите в блокове с липсваща инфраструктура си е проблем, да, но няма невъзможни неща...22:09 18.11.2020
61 Аман от математици, инж. и професори
Това са по 240 киловатчаса на денонощие, което пък е 3 пълни зареждания на тесла модел 3 за по 500+ километра. Значи според тебе всеки един от 2,5 милиона български шофьори, 6 часа зарежда а през останалото време върти по 1500км. По повече от половин милион километра на година?
Пич, намали филмите или дрогата или и двете. Средния пробег е 14 000км за които са необходими 8kWh на ден. Това са 20 гигаватчаса на денонощие. АЕЦ Козлодуй произвежда над 50 гигаватчаса на денонощие. Един АЕЦ струва 20 милиарда лева, а 2,5 милиона електрички струват 250 милиарда. Кое е по-вероятно да се случи?
Коментиран от #77
23:12 18.11.2020
62 коко
До коментар #10 от "Евем ти и екологията":
Добре, че си обикновен таксиджия или тираджия и нищо не зависи от теб. Яка логика имаш, лъха на двулитровка бира.08:44 19.11.2020
63 Варна
До коментар #6 от "Евем ти и екологията":
Носят ги с едни други кораби кар кериъри се наричат, те събират по 6-8 холяди коли. Директнк в Хамбург германя ще ги разтоварват.09:27 19.11.2020
64 Ахахахаха тъпото ваг
До коментар #43 от "ФауВе":
За тесла разбира се 🤌🏿Коментиран от #72
09:32 19.11.2020
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 TSLA
До коментар #53 от "Matematika":
Тези въпроси се повдигнаха преди десет години у нас. I. "България произвежда достатъчно "зелена" енергия, за да захрани един милион електромобила за една година." - Весела Шаранкова, изп. директор на Фулчарджър България. Говорим за повишение на общото потребление с 10%, а делът на възобновяемия ток у нас е над 10%.II. "Подмяната на парка с електромобили няма да промени съществено потреблението у нас. За една кола са необходими 75-100 киловата. Така че това няма да се отрази на електропотреблението и на енергийния баланс на страната." - Александър Николов, изп. директор на АЕЦ-Козлодуй
Коментиран от #78
19:31 19.11.2020
70 DrivingPleasure
19:32 19.11.2020
71 Дрън-дрън
Точно както ТЕЦ Варна има по-голяма мощност от атомния реактор на АЕЦ Козлодуй - 1200мегавата, като теоретично може да произвежда около 10 тераватчаса енергия - една четвърт от потреблението на България, но на практика не произвежда нищо и всяка фотоволтаична централа по един мегават мощност, годишно това извежда повече от ТЕЦ Варна, въпреки че има хиляда пъти по-малка мощност. Затова недей да бъркаш инсталирана мощност с годишно производство. Това че си купил две духалки по два киловата, за по 20 лв на промоция, увеличава инсталирания капацитет у вас с 4000W, но ако ги оставиш в шкафа, няма да ти вдигнат консумацията.
Коментиран от #79
07:51 20.11.2020
72 ФауВе
До коментар #64 от "Ахахахаха тъпото ваг":
Не говорим дали Тесла ще прави коли в Европа и ще печели. Тук се пита, дали китайска фирма ще печели от коли направени в Европа? Правиш ли разлика или още да обяснявам?17:07 21.11.2020
73 ФауВе
До коментар #46 от "Това да е проблемът":
Движат се 1 милиард коли в света, но при производство с кола на минута ще трябва да владеят по-голям пазар и от този на Тесла, за да си пласират стоката. Дали китайска фирмичка, която още никой не познава, ще се наложи чак толкова? Питам те конкретни неща. Не се извъртай, като ти задам неудобен въпрос.17:13 21.11.2020
74 ФауВе
До коментар #48 от "Оня същия":
Още не е построен, ама го хвалите колко коли щял да прави. То и Титаник го хвалеха, че бил непотопяем. Можете ли да похвалите нещо, което СЕ Е СЛУЧИЛО? А не само неща, които са обещани на картинка.17:15 21.11.2020
75 Гост
До коментар #53 от "Matematika":
40 квт на електромобил са ти 200 км пробег на ден. Всичките 2.5 милиона автомобили ли правят по толкова на ден в България?17:20 21.11.2020
76 Гост
До коментар #58 от "Гошко":
Айде и ти. По 40 литра бензин ли сипваме всичките 2,5 милиона автомобила на ден? Повечето от тия 2,5 милиона го горим тоя бензин за цял месец.17:22 21.11.2020
77 Гост
До коментар #61 от "Аман от математици, инж. и професори":
Ще се случи това, за което му платят на баце.,17:24 21.11.2020
78 Гост
До коментар #69 от "TSLA":
А какво казва по въпроса Вагит Алекперов - основателят на Лукойл? Дали ще са на кеф да загубят България като пазар за продуктите си? Ако той каже, че тук ще се продава петрол, мнението на останалите, които си изброил няма никакво значение.17:27 21.11.2020
79 Гост
До коментар #71 от "Дрън-дрън":
Не сравнявай безмислените соц строежи с икономическите предприемачи в света. Тец Варна може и да не произвежда ток, но Тецовете в Китай се правят за да произвеждат. Там пари навятъра не се дават.17:30 21.11.2020
80 бай Ой
03:51 24.11.2020