Изоставено преди пет години представителство на несъществуващия производител American Motors Corporation в Северна Каролина все още предлага автомобили от марките Jeep, Nash, Hudson и Rambler, разказва The Drive. Дилърският център и досега разполага с около 100 коли на склад, макар че всички те са ръждясали отдавна.
Компанията Collier Motors била основана през 50-те години на миналия век от Робърт Колиър. Отначало продавала "шевролети", но през 1955 г. става официален представител на AMC.
През 1987 г. American Motors Corporation влиза в състава на Chrysler и на практика прекратява съществуването си. Робърт Колиър обаче останал верен на любимия си производител и продължил да продава колите му. Нещо повече - започнал да колекционира редки модели и да ги възстановява.
Известно време бизнесът вървял добре, но в началото на 90-те здравето на Робърт се влошило, а и вече нямало много стока за продаване. Фирмата оцеляла до 2015 г., макар че оборудването вече било остаряло безнадеждно, а покривът на представителството се срутил и колите трябвало да бъдат изкарани на открито.
Сайтът на Collier Motors не е обновяван от пет години, а страниците на компанията в социалните мрежи - от 2018 г., когато Робърт Колиър умира. Представителството обаче продължава да съществува, макар и само на книга.
Умиращият бизнес се ръководи от синовете на основателя Роби и Раян. Те са готови да продадат автомобил на всеки желаещ, но предупреждават, че после ще трябва да вложи немалко пари в реставрация.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Пурко
До коментар #1 от "дедо Шишарко":
Той не е виновен завалията! Просто толкова си може!14:33 20.11.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Дедо Медо
14:46 20.11.2020
6 Рено Фен
Коментиран от #12
14:57 20.11.2020
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Бай Тошо
Коментиран от #14, #16
19:36 20.11.2020
10 Ха ха
До коментар #1 от "дедо Шишарко":
Ако имаше риба щеше да я избие сичката20:10 20.11.2020
11 1001 нощ
22:37 20.11.2020
12 Су27
До коментар #6 от "Рено Фен":
И аз да се изкажа. Не ги мислете америте! Всички Акури, Макури и прочие се правят там. Там се правеше и ML, Subaru също, bmw. Всъщност те не губят нищо, нали се произвеждат при тях, ма ако ще и китайски да са.Коментиран от #13
22:55 20.11.2020
13 Рено Фен
До коментар #12 от "Су27":
Не е така.Ако е кадилак всички печалби отиват в америка.Ако е тойота или бмв правено там верно че се прави там ама голяма част от печалбата се изнася по япония германия и тн.23:25 20.11.2020
14 Pokoloko
До коментар #9 от "Бай Тошо":
те ще печатат зелени хартийки а ние ще лапаме мухите07:40 21.11.2020
15 Николай
Коментиран от #20, #22
07:44 21.11.2020
16 електорална 1
До коментар #9 от "Бай Тошо":
Гласуваме за Бойко. Това правим.08:36 21.11.2020
17 Е какви са тея дараци бе
11:21 21.11.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Селски
11:45 21.11.2020
20 ФирмаУСА
До коментар #15 от "Николай":
Ами ако има наследници (както и пише) защо да не можео да работи фирмата?12:32 21.11.2020
21 Дедовия
17:06 21.11.2020
22 Йо Несбьо
До коментар #15 от "Николай":
Фирма и собственик са 2 различни неща! Собственикът може да бъде управител и/или съдружник. Когато обикновен съдружник почине, дяловете се наследяват от някого от семейството му или упълномощено чрез завещание лице. Ако управителят почине, се намира нов управител. Това го решават съдружниците. А ако те имат и достатъчно разум в главите, биха се постарали да извлекат максимума от съществуващата фирма, защото стойността на автомобили, сградния фонд и оборудването непрекъснато намалява във времето.23:13 21.11.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Това като
21:13 23.11.2020