ФАКТИ.БГ

Tesla вдигна цените в Европа

Публикувана: 27 Ноември, 2020 15:48
39 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2201
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.4 от 5 гласа.

Поскъпват "тѐслите", продавани на европейския пазар, съобщава Electrek. Американският производител увеличава цените както на флагманските Model S и Model X, така и на най-достъпния Model 3.

В Германия базовият Model S поскъпва от €76 990 на €81 990. Аналогично е увеличението на цените във Франция и Великобритания, докато в Испания то е само с €2 000. Най-слабо поскъпва Model 3 - с около €500 - €1 000.

На новите цени ще бъдат продавани електромобилите, които ще бъдат доставени в Европа след март догодина. Това няма да единственото поскъпване през 2021-ва - в Германия предстои 3-процентно увеличаване на ДДС, което също ще се отрази на цените.

В същото време Tesla намалява цената на Model S в САЩ от $74 990 (€62 870) на $69 420 (€58 200). Така флагманският електромобил на компанията струва с около $28 000 (€23 500) по-малко в Щатите, отколкото в Германия.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.4 от 5 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор.
DrivingPleasure
2 Отговор
Като нямат продажби барем глупака, който прецакат да го окубят като хората :D

Коментиран от #32


Оценка:
-9 +39

ПЕНКО
3 Отговор
ЕМА, НАЛИ ТРЯБВА И ДА СЕ ПРОДАВАТ !?!?

Коментиран от #4


Оценка:
-0 +14

DrivingPleasure
4 Отговор

До коментар #3 от "ПЕНКО":


Е па на кого бе, те баламурниците посвършиха вече. И да си купува някой ел-кошник си купува нещо като истинските коли, дето не се разпада, и нема те претрепе.

Коментиран от #6, #13, #38


Оценка:
-6 +16

5
Този коментар е премахнат от модератор.
Хаа
6 Отговор

До коментар #4 от "DrivingPleasure":


Свършиха? За това ли продажбите им се увеличават? Само баламурници като теб, не разбраха че Тесла е тук за да остане, няма да фалира!

Коментиран от #8


Оценка:
-18 +7

омъскаряеане
7 Отговор
Екоджендърите имат два бъбрека, ще се справят и с един! Важна е вярата в "свети" Илон....оооооН....оооооН...!

Коментиран от #10


Оценка:
-3 +16

Бачо Киро
8 Отговор

До коментар #6 от "Хаа":


Никога няма да бъде повече от нишов автомобил. Хеле пък с дигането на цените. Достатъчно хора не купуват точно заради дебелите разлики в цените САЩ - Европа. Добре, че не разчитат на автомобилния си отрасъл да носи фирмата на гръб.

Коментиран от #11


Оценка:
-2 +7

123
9 Отговор
Аре къшш, Европа е владение на Дъстъра, тука джендъре и кошници нещем, немоеш ни бутна.

Оценка:
-1 +10

Знаеш ли през къде им е
10 Отговор

До коментар #7 от "омъскаряеане":


Знаеш ли през къде им е на собствениците на Тесла за екологията? Хората си купуват технологични автомобили от новото хилядолетие, защото са бързи, а не защото са електрически.

От друга страна хем са мощни хем са икономични. Нещо което дори на теория е непостижимо за ДВГ.

Оценка:
-8 +5

Щом така си мислиш
11 Отговор

До коментар #8 от "Бачо Киро":


Кой мислиш че ще е най-продавания електромобил за годината в Европа? В най-лошия случай Tesla ще е на второ място по продажби, ама щом казваш, че това е нишов производител, нека твоята крава да е мъжка.

Порше тайкан сигурно е масов електромобил по твоите критерии.

Коментиран от #12


Оценка:
-6 +3

DrivingPleasure
12 Отговор

До коментар #11 от "Щом така си мислиш":


ID.3 най-продаваното електричка за октомври
Тесла ауто от топ 10

На 90% от хората не им трябва подобен автомобил, това е като да кажеш на баща ми на карай тва 911 GT3, ще ти тегли една и ще се качи на Дъстър щото му е сгоден!

И мен ако ме питаш да избера между Фераи ла ферари и 430 спайдър с механични скорости дори няма дасе замисля и взимам Ф430 заради тоя брилянтен "gated manual" и сладки звук на метал в метал.

Тия простотии с мощност е за кретени с много пари! Красотата е в съвсем различни неща, не че бруталната мощност не е готина, но далеч не е всичко!

Коментиран от #14


Оценка:
-2 +7

Пазарна икономика
13 Отговор

До коментар #4 от "DrivingPleasure":


Така или иначе има недостиг, който няма как да бъде разрешен докато не тръгне завода в Берлин, когато има недостиг цените се вдигат.

Когато завода в Берлин заработи юни месец догодина, ще има свръхпредлагане и цените ще паднат, като се изравнят с тези в Щатите, защото ще отпаднат таксите и транспорта.

Коментиран от #15, #17


Оценка:
-4 +3

Друг беше въпросът
14 Отговор

До коментар #12 от "DrivingPleasure":


Кой ще е най-продавания автомобил за годината, а не за октомври. През октомври Volkswagen предаваше на собствениците всичката продукция, която е произвеждана от ноември месец миналата година насам, изпълнявайки всички заявки които са трупани две години назад. Има си хас, да не направят рекордни продажби. Дай да видим какво ще продадат до края на годината? Дали декември месец пак ще продадат повече от Тесла, която дори не в класациите, защото октомври месец почти нямаше доставки?

Коментиран от #16, #22


Оценка:
-4 +2

DrivingPleasure
15 Отговор

До коментар #13 от "Пазарна икономика":


Не ми се рови, ама те и в Щатите продажбите им падат! Просто вече има алтернативи. Да не говорим, че след 3 Y е направо провал в качеството и на хората им писна да дават кредит на доверие - останаха само най-големите фенове.

Коментиран от #36


Оценка:
-1 +5

DrivingPleasure
16 Отговор

До коментар #14 от "Друг беше въпросът":


важен е тренда, това е маратон, не спринт. Кой как ще завърши в края на годината за цялата годин не е най-важното. важно е да се покаже кой на къде е тръгнал

Коментиран от #18


Оценка:
-1 +4

Случаен
17 Отговор

До коментар #13 от "Пазарна икономика":


Октомври 2020 - 35 регистрации на Теслъ в Холандия и 74 в Норвегия

Коментиран от #23


Оценка:
-0 +2

Сега остана да се разбереш със себе си
18 Отговор

До коментар #16 от "DrivingPleasure":


Дали октомври месец е маратон, а цялата година е спринт както твърдиш? Според мен е обратното, ама щом си рекъл...

Само че Дали ще могат да платят на работниците за цяла година работа с доходите само от октомври месец? Защото тези продадените автомобили ги произвеждат от ноември миналата година. По план тази година трябваше да са произвели и продали 330 000 Volkswagen id3 дали ще успеят до края на годината?

Оценка:
-4 +1

Лорчето
19 Отговор
Ще си карам Мерцедеса

Коментиран от #20


Оценка:
-1 +3

Защо?
20 Отговор

До коментар #19 от "Лорчето":


Да не би тъкмо да беше решила да си купуваш Tesla?

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +1

Лорчето
21 Отговор

До коментар #20 от "Защо?":


Адвокат с Тесла хаха под нивото ми е.В клуба на юристите никой не кара Тесла ще стане за смях.

Коментиран от #25


Оценка:
-5 +3

Ееееее
22 Отговор

До коментар #14 от "Друг беше въпросът":


Тез пичове не разбират, е ИД3 са натрупани поръчки! ФВ пуснаха 30 хиляди ИД3 които можеха да се поръчат преди 2 години. Всички бяха поръчани! Значи, ако имаха възможност да направят всички за един месец, щяха да са най-продавания модел от всички марки! Това са натрупани поръчки! Модел 3 имаше, над 200 хиляди предварителни поръчки. Ако тези цифри се запазят и другата година (малко ме съмнява), тогава, може би! Ако знаете, вече колко ИД3 се преподава от клиенти, които са ги получили преди 2 месеца!

Оценка:
-3 +0

Така е
23 Отговор

До коментар #17 от "Случаен":


Няма доставки. Чакат кораба.

Оценка:
-1 +1

Turbo
24 Отговор
Големите производители го докарват от количества,малките от цени!

Оценка:
-0 +7

Брей, високо ниво имаш
25 Отговор

До коментар #21 от "Лорчето":


По-високо от твоето его май няма? Нима се мислиш за нещо повече от всички тези

Коментиран от #26, #27


Оценка:
-2 +5

Хахахаха
26 Отговор

До коментар #25 от "Брей, високо ниво имаш":


👏👏👏👏Браво!

Оценка:
-2 +2

Лорчето
27 Отговор

До коментар #25 от "Брей, високо ниво имаш":


Въпрос на избор и престиж.В нашият клуб караме от Мерцедес нагоре,а не миксери!

Коментиран от #28, #29, #33


Оценка:
-5 +3

Амммм
28 Отговор

До коментар #27 от "Лорчето":


По принцип миксерите са доста шумни машини! Как реши, че електрическите коли които не издават шум, са миксери, а не ДВГ? Явно, адвокатите не са минали IQ тест!

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +6

Въздух под налягане сте
29 Отговор

До коментар #27 от "Лорчето":


Казваш, че сте по-успешни и престижни от онези в клипа и сте нещо повече от тях, защото карате Мерцедес? Ти да видиш! Много реалистична самооценка имате.

А от тези? И те ли не са достигнали вашия престиж и не могат да си позволят Мерцедес?


Оценка:
-2 +4

свежо
30 Отговор

До коментар #28 от "Амммм":


В клубчето са все дъртаци, харесват нафталин и дърти черни мерджани.

Коментиран от #31


Оценка:
-3 +2

Какво лошо виждаш?
31 Отговор

До коментар #30 от "свежо":


Какво странно има да имаш и Тесла и мерджан едновременно? Смятай колко е успешна и престижна Лорчето, след като оставя само автомобила да говори за нейния престиж. Все едно поставя избора дали да си купи анцуг за тренировка или скъпа вечерна рокля. Всяка нормална жена има и двете в гардероба защото едното не може да замести другото.

Всичките тези в клипа имат поне още няколко автомобила, но повечето от тях карат Тесла за ежедневен автомобил, защото им създава най-малко ядове и не се нуждае от никакво обслужване. Само от смяна на гуми и наливане на течност за чистачките.

В същото време това е най-мощния и най бърз автомобил в колекцията на повечето, въпреки че притежават едни от най-бързите спортни автомобили, в които трудно се влиза и излиза и не можеш да събереш дори дамската си чанта в багажника.

Оценка:
-0 +3

Аматьор
32 Отговор

До коментар #2 от "DrivingPleasure":


Точно защото има търсене се вдига цената, но ти за пореден път се изцепваш и излагаш.

Оценка:
-1 +2

Въпросът е на ценностна система
33 Отговор

До коментар #27 от "Лорчето":


Само ти си мислиш, че престижа е на първа позиция при избора на автомобил за богатите и успешни хора.

За тях здравето и живота са много по-ценни и са на първо място, а всичко останало след това. И ако търсиш най-сигурния автомобил, който да защити живота на семейството ти от и при инцидент, то логичният избор е Тесла, който е най-сигурния автомобил.

На първо място много трудно ще катастрофираш с него, освен ако не си безотговорен и спиш на автопилот, защото автомобила има много нисък център на тежестта и е изключително стабилен. От друга страна, дори някой да те блъсне, ще се отървеш без или с малки наранявания.

Не са малко случаите в които при челен сблъсък, шофьора на отсрещния автомобил умира на място, а шофьора на Тесла излиза сам от автомобила, само десетина секунди след сблъсъка.

За повечето от тях егото стои по-ниско като ценност, от сигурността и живота им, семейството си, което возят в този автомобил.

Точно както и домът им е по-напред от автомобила и не карат Mercedes, живеейки в панелна гарсониера.


Оценка:
-0 +2

Умен ход
34 Отговор
По този начин Илон Мъск ще понамали търсенето на Тесла в Европа, за да вдигне малко продажбите на останалите производители, за да се поуспокоят малко и най-накрая да дадат окончателното разрешително за строеж на фабриката в Берлин, която вече е построена, но все още няма разрешително за строеж. Ако не му дадат такова разрешително ще трябва да събори построеното досега.


Това е от малко вероятно до невъзможно да се случи, но пък е твърде вероятно да продължат да бавят разрешителното за строеж, защото се притесняват от доминацията на Тесла. С високите цени и по-малкото търсене, ще даде глътка въздух на останалите производители, които да отпуснат бюрократичния натиск върху Tesla.

Коментиран от #35


Оценка:
-4 +2

Но ти
35 Отговор

До коментар #34 от "Умен ход":


не си умен за да напишеш такива глупости.Не ми се пише, напъни си мозъка поне малко.Ако някой е решил да си купи Тесла това няма да го откаже, че е станала по-скъпа.Ти ще вложеш ли 10хил.лева в нещо което да бутнеш НЕ.Може би ти си умник а Илън е глупак!Като не знаеш как стоят нещата не пиши глупости който си прочел от тук,там.Със строителство на такива обекти и разрешението им за ползване това да не ти е някъв панелен блок.Само за едно бояджийно имаш ли си на представа какви брутални изисквания са.

Коментиран от #37


Оценка:
-1 +2

Факт!
36 Отговор

До коментар #15 от "DrivingPleasure":


А бе за кво си чешете и двамата пръстите като най-продаваните електрички са на Рено.

Оценка:
-1 +3

Аз съм проверил, провери и ти
37 Отговор

До коментар #35 от "Но ти":


Тесла все още няма окончателно разрешително за строеж, а не за ползване.

Иначе си прав, че който е решил да си купи Тесла, цената няма да го обърка, така че те Tesla ще продаде при всички случаи това, което може да отдели за Европа. Защо тогава да не го продаде на по-висока цена?

Оценка:
-0 +2

гост
38 Отговор

До коментар #4 от "DrivingPleasure":


Ами точно тези, които искат нови и истински коли ще се насочат към Тесла. Да кажем, че се спираш на модел 3, струва 35х.долара, друга кола с еквивалентни размери и показатели струва 25х.долара. Разликата е, че с модел 3 не плащаш за зареждане и обслужване почти нищо в сравнение с една стандартна кола, нито за престой по алеи, нито за влизане в големите градове, плащай ти по 10долара на ден и след 2г. си изравнил цените. Не са скъпи, нашите заплати са малки. За американец 300 долара не са много, един сатурн ще ти е 200долара, все тази е.

Коментиран от #39


Оценка:
-2 +1

Ввв
39 Отговор

До коментар #38 от "гост":


Блажени са вярвящите!!!

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери