ФАКТИ.БГ

Honda отново мисли за връщането на родстъра S2000

Моделът може да бъде "възроден" за своята 25-годишнина

Публикувана: 1 Декември, 2020 10:40
21 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2256
Honda отново мисли за връщането на родстъра S2000
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 9 гласа.

Според Forbes ръководителите на Honda сериозно обмислят да се върнат към гамата родстъри S2000. Спортният автомобил със задно предаване, който вече е със статут на култов модел, може да се възроди точно навреме за своята 25-годишнина, която ще бъде отбелязана през 2024 година.

Forbes се позовава на източници, близки до Honda. Те твърдят, че маркетинговият отдел на японската марка планира да организира „рестарт“ на модела за неговата 25-годишнина, тоест премиерата му ще се състои през 2024 година. Разбира се, все няма детайлна информация за колата, като са известни само няколко подробности.

Роудстърът ще запази пропорциите на своя предшественик. Екстериорът ще стане по-модерен, а в дизайна ще има повече алуминий и дори въглеродни влакна. Леките материали ще поддържат теглото в рамките на 1 360 килограма (най-тежкият S2000 преди тежеше 1 299 кг), което е добре, както за динамика, така и за управляемостта.

Но най-интересното е, разбира се, двигателят. Вместо атмосферният 2.2-литров мотор (241–242 к.с.; 220–221 Нм), новата Honda S2000 ще получи турбо двигател от Civic Type R. Агрегатът от семейството VTEC Turbo на хечбека произвежда 320 конски сили и 400 Нм въртящ момент, но за родстъра неговата мощност може да се повиши до 350 коня.

Интересното е още, че подобна информация се появи и през 2014 година и тогава S2000 беше определян като хибрид с ускорение до 100 за по-малко от пет секунди. Новият роудстър се очакваше през 2017 г. - той трябваше да се присъедини към NSX и S660 - но колата така и не беше показана.

Но през декември 2019 г. Honda представи прототипа за 20-та годишнина S2000 в автосалона в Токио. Прототипът е построен на базата на серийния роудстър от 2009 г. и е оборудван със специален набор от компоненти. Включва нова броня, елементи на окачването и аудио система.

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сектант
1 Отговор
тихо се сиипе първия сняг, 3ката дизел неще да паали пак

Коментиран от #19


Оценка:
-9 +17

2
Този коментар е премахнат от модератор.
3
Този коментар е премахнат от модератор.
jap
4 Отговор
Сигурен съм,че от Хонда ще вложат максимално старание и модела ще бъде качесвен и надежден.Тойота много се изложиха с решението да "възродят" Супра като BMW дериват,което навреди на имиджа им.

Коментиран от #9


Оценка:
-2 +31

Гост
5 Отговор

До коментар #2 от "Рено Фен":


Легендарен модел на Хонда със задно предаване, най-вече заради двигателя. Досегашната беше без турбо и развърта до 9500 оборота. Най-мощният на литър атмосферен двигател за времето си.

Коментиран от #6, #8, #14


Оценка:
-5 +30

Японска изостаналост
6 Отговор

До коментар #5 от "Гост":


ДВГ е открит прди 2 века.Нищо интересно.

Коментиран от #7


Оценка:
-31 +3

Вилицата е имструмента бе мой
7 Отговор

До коментар #6 от "Японска изостаналост":


Е кво очакваш от държава която още яде с клечки.Абсолютни примати.

Коментиран от #11


Оценка:
-23 +2

Ех какви времена бяха
8 Отговор

До коментар #5 от "Гост":


"Най-мощният на литър атмосферен двигател за времето си."

Ключовата фраза в изречението е "за времето си"

Сега вече, не се пита колко литра е двигателя, а колко двигателя има. Не се пита колко стотин коня е двигателя, а колко хиляди коня. Даже не е нужно да се пита за колко ускорява до 100, защото това вече не е показател за добро изживяване на писта.

Коментиран от #15


Оценка:
-12 +3

Каквото и внимание да вложат
9 Отговор

До коментар #4 от "jap":


Това вече няма как да има пазарен успех. Вече се търсят съвсем друг тип автомобили и както виждаш масово автомобилните компании са кръщават именно тези модели, защото са прекалено нишов продукт, който носи имидж, но не и печалба. А в наши дни, печалбата е поставена на пиедестал и автомобилите се правят с какви ли не компромиси в качеството, само компромиси с печалбата няма.

Коментиран от #10


Оценка:
-1 +4

Аз съм Умен а вие НЕ сте
10 Отговор

До коментар #9 от "Каквото и внимание да вложат":


То не че с2000 някога е има пазарен успех япондки бклук за вътрешна употреба и естествено за инзос в Щатите щото там е пълно с малограмотни тинрйджъри и дръонати преселници които го купуват от пувенистично импотентно бедно икономически причини.

Коментиран от #13


Оценка:
-19 +2

Смешник
11 Отговор

До коментар #7 от "Вилицата е имструмента бе мой":


Защото хората пазят трядицията и историята си , а ти не помниш кои е Лески и Ботев. Ядеш с ръце бургера от кфс или Макдоналдс разбра ли роб.

Коментиран от #12


Оценка:
-2 +15

Историята за това е история
12 Отговор

До коментар #11 от "Смешник":


Историческите неща се пазят в музеите, а история не се произвежда отново, защото този нов модел за който става въпрос е бъдеще, а не история.

Да не смяташ, че колите от миналото имат бъдеще? Като толкова се възхищаваш на Ботев и Левски, защо не използваш превозните им средства, дрехите и обувките от тяхното време или дори храната и начина и на приготвяне? Осветлението и отоплението също. Не мислиш ли, че на тези неща мястото им е в музеите и историята, а в най-добрия случай закачени по стените на механата във вилата?

Оценка:
-6 +1

13
Този коментар е премахнат от модератор.
Алфа Чакал
14 Отговор

До коментар #5 от "Гост":


Той не е открит.Открива се нещо което съществува ,но е останало скрито.Технологиите се разработват.Както мога аз да те разработя теб.

Оценка:
-1 +6

Джони Фонтейн
15 Отговор

До коментар #8 от "Ех какви времена бяха":


Тоя пък скъсаняк!!! Чул, че има коли по 1000+ к.с. и вече изказва мнение от първо лице единствено число. Сигурно кара някой кокошарник 1.3 с умопомрачителните 60к.с. S2000 на старо струва повече от панелния апартамент на майка ти и баща ти, защо критикуваш нещо, което дори не можеш да имаш. Да, Боко Тиквата и Васко Черепа имат пари, да си купят дузина от 1000+ к.с. коли за хора с малки пеЧурки, но за обикновен скъсаняк, като теб дори такава Хонда ще си остане в мокрите сънища. Който пък е имал достъп до такава кола, знае за какво става дума. Този двигател тунерите го правят на 500+ к.с. със стоковите бутала. На тези 1250 кг това нещо става неуправляемо дори от професионален пилот. Както NSX беше уникат за времето си, така и S2000. Все още има хора, които искат двигателя да ръмжи с 10000об/м, а не да пуска музика през тонколоните, как ръмжат Хондите (по подобие на Бйе Йем Вйе)

Коментиран от #16


Оценка:
-2 +14

Ами свиквай
16 Отговор

До коментар #15 от "Джони Фонтейн":


Повечето електрички ще са с над 1000 коня и ще струват по-малко от хондата само след три години, когато излезе тази honda. Тогава дори пикапите ще я изпреварват на светофарите.

Оценка:
-9 +3

Интересно било?
17 Отговор
"Интересното е още, че подобна информация се появи и през 2014 година и тогава S2000 беше определян като хибрид с ускорение до 100 за по-малко от пет секунди. "

Още по-интересното е, че камионътTesla semi също ускорява до 100 за 5 секунди. Ускорение за 5 секунди вече не е кой знае колко интересно, битката вече е за под две секунди.

Оценка:
-5 +1

Врачанина
18 Отговор
Ха бе те Хонда могат ли да правят коли бре бацета? Я си мислим че само мотциклети могат ама нищо ново не могат да измислят джапанките много назад са в автомобилостроенето.На първо место са американците след това германците и едно време беха и шведите ама сега са китайци вече и там жълтури да им го туря.

Оценка:
-7 +2

Случаен
19 Отговор

До коментар #1 от "сектант":


само 2ките не палят

Оценка:
-1 +0

Японеца
20 Отговор
Такава кола от 1999 или 2009г, струва от 10 000Е нагоре!
Всички мразещи ХОНДА, да си знаят! Винаги стоповете виждат, затова и плюват!

Коментиран от #21


Оценка:
-0 +13

Врачанина
21 Отговор

До коментар #20 от "Японеца":


Има да си мечтаеш баце джапанката ако можеше за прави автомобили до сега да ги е направила.Я виж CR-V то само какъв уникален боклук е проходимост нулева и най-големия мотор е 2ка 150коня на 1.8тона купе после викай че японецу коли прави.

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Кийт Ричардс
Китаристът на The Rolling Stones приключи с любимото си хоби
Край. Просто ми омръзна. Дойде време да се откажа от пиенето"

Още бисери