Френската компания Renault пуска на пазара най-мощното си комби. Става дума за универсала Megane Estate GT 220, който разполага с леко модифициран двигател от хечбека Megane RS. Заради конструктивни особености на комбита, инженерите са решили да дефорсират малко мощния агрегат.
Така мощността на двулитровия турбо мотор е намалена от 265 на 220 к.с, но хубавото в случая е, че пиковият въртящ момент е запазен - 340 Нм. Двигателят ще се монтира в Megane Estate GT 220 заедно с механична шестстепенна скоростна кутия и още куп модернизации по спирачки окачване и т.н.
Заради значително по-мощният двигател наточеното комби получава и изцяло ново спортно окачване. Спирачната система е усилена, а кормилното управление е основно пренастроено. На автомобила са монтирани ефектни лети джанти, както и различни от стандартните, високоскоростни гуми.
Най-мощният универсал на Renault се разпознава по новия си аеродинамичен бодикит, както и по различните дръжки на вратите и рейлинг на покрива. 18-цоловите лети джанти пък са решени изцяло в черно, което контрастира добре на синия основен цвят на купето.
В интериора отличията са свързани със спортни седалки, спортен волан тапициран с черна кожа и червен декоративен шев, метален скоростен лост и алуминиеви вложки на педалите. Индексът GT 220 е поставен и на арматурното табло. За съжаление от френската компания все още не са разгласили динамичните характеристики на Estate GT 220.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 яверррттяве
11:02 22.11.2012
2 John Doe
11:03 22.11.2012
3 somefrenchcars
11:04 22.11.2012
4 Scorpo
11:32 22.11.2012
5 Megane
13:45 22.11.2012
6 Peugeot Club
14:11 22.11.2012
7 520 зендер
Коментиран от #11
19:37 22.11.2012
8 Пешо
20:47 22.11.2012
9 520 зендер
20:51 22.11.2012
10 520 zender
20:54 22.11.2012
11 1234
До коментар #7 от "520 зендер":
карайси германския та--------к и недеи даплюеш другите марки БМВ неса наи великитеКоментиран от #12, #13
21:22 22.11.2012
12 520 зендер
До коментар #11 от "1234":
Просто сравнявам с любимата марка бе дечко...Коментиран от #24
21:28 22.11.2012
13 520 зендер
До коментар #11 от "1234":
Нали Рено е доказан спортист-кви са тия 6 умряли скорости.Че то и в БМВ1 вече има 8 скорости.Тая смотаняшка марка не ми я фали..Коментиран от #23, #25
21:31 22.11.2012
14 520 зендер
21:39 22.11.2012
15 520 зендер
21:44 22.11.2012
16 hienata
Няма да ти хваля Рено, но стратегията им работи, а и с 340 Нм ще се опъва на доста по-мощни коли, особено при доускореяването. Според мен тази кола е насочена към една ниша в която няма конкуренти (следователно печеливша). Като идея наподобява RS на AUDI и М на BMW, но на три пъти по-ниска цена и както казват хората за всеки влак си има пътник, а от Рено ги знаят тези работи не случайно са веднага след ВАГ по продажби в Европа
Коментиран от #17
21:56 22.11.2012
17 520 zender
До коментар #16 от "hienata":
Няма да споря с теб-знаеш ги тия неща но просто питам-преди Мегана нямаше големи продажби че дори и с най-мощния двигател.Защо пък сега да има успех.Ще е евтин.ОК.Това е в техен плюс но само това не стига бе човек.Не мога да го определя като клас но предполагам че Меган комби не е среден клас а компактен освен ако не е излязъл от този клас с порасване на размерите.Но дори и с първа серия да се съревновава -те двигателите за първа серия са почти същите -само цените са малко поукротени.Скоростни кутии-номер 8 за БМВ и 6 за РЕно-и кво да коментирам за разхода тогава ....Коментиран от #22
22:03 22.11.2012
18 hienata
Така си е ,но според мен ще разчитат на далечната прилика с AUDI RS и като го поукрасят със спойлерчета, джанти и две тръби отзад , може и да им мине номера. Отделно може и да пуснат още по-мощно Рено с мотора на RS (тогава приликата с AUDI RS ще е още по-голяма вероятно)
22:19 22.11.2012
19 Кви сте тъпи
22:31 22.11.2012
20 W164
23:00 22.11.2012
21 тттт
18:12 23.11.2012
22 iiiiiii!!!!!!!!
До коментар #17 от "520 zender":
Да кажеш,че БМВ имат нисък разход...23:53 23.11.2012
23 разбирко
До коментар #13 от "520 зендер":
Е да ама лично мен например повече от 6 ръчни ск. които трябва да сменям с натискане на съединител никак няма да ми допадне, освен ако е с пера на волана и симулатор на ръчни ск. Пък и все пак не е супер спортист, по скоро понапомпан турист.17:37 24.11.2012
24 Теодор Цветков
До коментар #12 от "520 зендер":
http://fakti.bg/avto/53585-bmw-puska-12-modela-s-prednoПоне бъди обективен.
PS. Тука нещо неси писал май
03:36 25.11.2012
25 Megane
До коментар #13 от "520 зендер":
Абе, Зендер - от постовете ти съм останал с впечатлението, че си културен, начетен човек, умерен в изказванията си. Тука си много краен бре - защо така? Аз не съм Чак толкова фен на марката, както си ти на БМВ (възхищавам ти се за което), макар че карам Рено вече почти 6 години. И нямам почти никакви оплаквания, и пак бих си взел Рено след време живот и здраве. И БМВ харесвам - ама не е за мене - мисля, че всеки трябва да си знае възможностите и стандартите. Та така - този Меган комби имам ли възможност с удоволствие бих си го взел след 4-5 год. (за нов автомобил въобще и не говоря).Коментиран от #26, #27
13:31 26.11.2012
26 520 zender
До коментар #25 от "Megane":
Веднага ти отговарям ама чети внимателно.Защо да съм краен.Изказвам просто мнение.Първо -кога Меган е имал такова комби.Това е територия на динамичните германски комбита.Второ-защо е със 220кс.Защо са намалили от Рено мощноста си-нали беше 265кс.Сегашното 328 е със 245кс.Трето-Рено ще комплектова този автомобил със 6 скорости.Еми съжалявам ама тая мода беше до преди 6-7 години.Сега е модерно да се слагат поне 8 скорости-просто това пести гориво и си по-често с максимална мощност.Това е братле.Не съм искал да ти обиждам марката макар че точно това направих но пак ти казвам-Рено 21 Невада имаше впечатляващ НЕуспех в миналото.Просто го давам за пример.Ако не съм прав ме обори.Хайде,не се сърди сега.Поздрави.Коментиран от #28
16:34 26.11.2012
27 520 зендер
До коментар #25 от "Megane":
Зада не съм голословен проверих какви и как вървят на вторичния пазар комбитата на Меган.Всъщност имаше само едно комби и то беше със 136кс и двулитров двигател.ВПЕЧАТЛЯВАЩО-ЯВНО МНОГО КОМБИТА СА ПРОДАВАЛИ ОТ РЕНО.Пък и с много мощен двигател.И сам можеш да провериш в мобилето колко комбита ще ти излезат при трета серия и то със над 200кс.Ей за това говоря момче-Това е територия на гермаските производители и франсетата нямат място там.20:22 26.11.2012
28 Megane
До коментар #26 от "520 zender":
не ми обиждаш марката - спокс. Карам я, както ти казах, по принуда. За БМВ или Бенц ми е рано още. Но и пред гоУф или Корса си предпочитам Меган-а всъщност. По-добре си е френско , отколкото немска машина, ако ще е в малките класове - лично мнение!Аз от кубици и конски сили много не разбирам , но не съм и спортен тип - ама въобще. Колата ми е с "утрепания" 1.4е мотор (55 kw, 75 коня - 1.4 energy го водят) - монтиран основно на Клио 1, на някои 19-ки, и по-рядко на Меган 1. Супер стар е като технология, дори и като са го слагали на моята кола - тя е 1998, като имаш предвид, че се среща и на коли от 1992-1993 (Клио-та основно, където и теглото на колата е значително по-малко). Та мисълта ми е, тия 75 коня (а и вероятно значително по-малко, все ще има поизмрели коне) на мен всъщност ми вършат работа. Да - като пусна климатика, и ако сме 2-3 човека в колата (повече много рядко се налага да качвам) динамика никаква, и изпреварване - познай! :) Но на мен не ми пречи, икономично ми е - около 5.5 / 100 извънградско бензин ( а вече съм и на газ отскоро), а и както ти казах не харесвам спортните изпълнения. Та винаги съм се чудил на такива грандомании с тия много коне: да - наистина кола с 75 коня, и с 225 нямат нищо общо. Но - за всеки влак си има пътници, както са казали хората.
ПС. да не си помислиш, че само си дрънкам тука, карал съм и БМВ , и Мерцедес SL от 2006-а за 2-3 дена - не го знам колко коня беше, но си е сериозно. Пак казвам - база за сравнение няма, но пак ще има кой да го купува това - не всеки търси 200+ коне :) айде, със здраве.
Коментиран от #29
12:48 27.11.2012
29 520 зендер
До коментар #28 от "Megane":
Ма то всеки си прави сметката бе човек.Ти кво си мислиш,че аз цял живот БМВ-та карам.Няма такива работи.Минал съм през доста малолитражки преди да се кача на Мондео 136кс и след това на Е34.17:48 27.11.2012
30 Megane
11:19 28.11.2012